Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kostas de Griek

Adri V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten ,bovendien op loopafstand.
Fijn dat er in de buurt zo,n restaurant is, kun je met je bezoek
lekker gaan eten.
Jan Aart S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goed eten ondanks drukte eten snel op tafel
frans W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten met ons 4 en nog van de AH actie. Leuke bediening, niet vervelend om elke keer om nieuwe drankjes te vragen en daarvoor helpt het licht op tafel (je kunt omdraaien en daardoor geef je aan dat de bediening "moet"komen) ook goed aan mee. Kortom een aanrader !
eraphael .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was goed. Helaas was onze tafel vlak bij de ingang. De deur was permanent open (vanwege de rokers buiten?) waardoor het behoorlijk tochtig was. Ik liep hierdoor een verkoudheid op. De bediening dacht door de bestelling te memoriseren dat het wel goed zou komen. NIET dus. Na 3 kwartier nog geen voorgerecht in zicht. Bij navraag bleek men de bestelling kwijt te zijn en alsnog werd alles doorgegeven aan de keuken. Als compensatie een kop koffie gekregen.
home1 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Susan N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Afgelopen week het restaurant bezocht. Omdat we geboekt hadden met het 2e menu gratis AH actie kregen we een speciaal menu waar verschillende gerechten van gekozen konden worden. Het duurde even voor het eten gereserveerd was en de bediening vriendelijk. Omdat het restaurant gesitueerd is in het winkelcentrum is er in de avond ruime parkeer gelegenheid (blauwe parkeerschijf gebruiken).
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Reservering was niet goed bekeken want vroeg bij binnenkomst Ah zeker.
Terwijl wij geboekt hadden via iens met 30 % korting bij de rekening was dit ook niet verekend! Zag ik al vaker op de recentie.
Toen ik het melde van de korting was de reactie een beetje schimmig en gingen zij op de site van Iens kijken.
Is nadien wel verekend maar vond het niet leuk dat ik het moest vermelden
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuk restaurantje. Vriendelije bediening. Heerlijk gegeten.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten en leuk en vriendelijk personeel
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
8 oktober met de AH bon met mijn vrouw hier gegeten. De ontvangst is zoals we hier gewend zijn erg vriendelijk. We hadden het tafeltje achter in het restaurant. De speciale kaart voor de AH actie geeft veel keuze voor ieder wat wils.
Na rustig de drie gangen doorgelopen te hebben, bestelde we nog wel even onze favoriet voor bij de koffie. De chocolade en citroen taart. Deze moet men geproefd hebben. Het is moeilijk om deze rustig op te eten, zo heerlijk is deze.

We komen weer snel langs, Heleen en Willem
Apsaras T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met AH-actiebon. Zaterdagavond, we moesten even geduld hebben tot er een plaatsje was. We stonden vooraf even te praten met onbekende andere wachtenden. Er kwam een tafeltje voor vier vrij. Enfin daar sta je dan twee stellen, zelfde leeftijd totaal onbekenden van elkaar. Dus ja goed geen probleem.
Het eten was voortreffelijk. Bediening uiterst vriendelijk. Kortom het ontbrak ons aan niets.
Het was een onvergetelijke avond. Het restaurant is een aanrader.
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gegeten met de AH actie. We konden kiezen uit een speciaal voor die actie gemaakt menu. Jammer dat er bijna geen vegetarische gerechten op stonden. Dat maakt de keus erg beperkt. Voor de actieprijs aardig gegeten, niet echt speciaal.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Kostas. Iedere keer is de kaart weer verrassend. Nu waren er escargots in een sausje van aubergine, courgette en ui, hiervoor heb ik speciaal de complimenten aan de kok laten overbrengen. Daarna een paar goed gegrilde moten zalm en een kip pannetje en als nagerecht voor mij een echte romige Griekse yoghurt met walnoten en een beetje honing en voor mijn tafelgenoot ijs met vers fruit. We komen hier een aantal keren per jaar omdat het eten zeer goed is, alles vers, de sfeer gezellig en het personeel heel vriendelijk.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Bij de mix grill was het vlees droog en doorgebakken. Moesten erg lang wachten 1 uur op hoofdgerecht. Het voorgerecht bruschetta was niet lekker. Te veel vocht op broodje werd 1 smurrie en smaak was slecht.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was heel goed. Er is voor mij ivm tarweintollerantie heel netjes een gerecht iets aangepast en dat is erg lekker gebleken. De gyros vind ik een echte aanrader, anders dan waar ik het eerder heb gegeten, en heel lekker, maar natuurlijk ieder zijn smaak.
Gwendoline S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker eten voor een redelijke prijs!
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendekijk ontvangst. Oog voor de klant al is het boog zo druk.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super gezellig restaurant, heerlijk eten, goede sfeer en perfecte bediening. Je waant je even voor een paar uur in Griekenland.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een gezellig restaurant, je waant je op een plein in een Grieks dorpje. Ontvangst en afscheid was hartelijk. Het eten heerlijk. Ondanks een vol restaurant werd je vlot en vriendelijk bediend! Met verbazing keken we dat alles zo goed en snel ging. Als je iets wilde bestellen moest je een lampje omdraaien en kwamen ze aanrennen.
Ik kan dit Grieks restaurant aan iedereen aanbevelen.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Is een gezellige zaak en vriendelijk personeel, eten was lekker.
Via de AH-actie hier terecht gekomen.
Komen hier vast nog een keertje terug.