Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kostas de Griek

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Gelegenheid is beperkt wat antwoord betreft, je kan op alle 5 de manieren daar heen, erg geschikt voor gezellig en lekker eten. Echt zalig gegeten, we zitten nog na te genieten.
etentjejokemoerman M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Lekker gegeten in sfeervol restaurant!
Omar K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wij hebben vanavond 20 mei 2018 twee mixed grill schotels en twee bijgerechten afgehaald aangezien de laatste keer het eten erg goed was. Helaas bleek, bij aankomst thuis, ca 5 min met auto, dat het dit keer het tegenovergestelde waar was. Vlees was zo goed als koud, in de gesealde schotels.. smaakloos, de overige items zoals tzaziki, salade en rijst erin gekwakt en echt niet lekker. Enige wat redelijk was was de patat. Al met al een hele vervelende ervaring voor voor een prijs van eur 60,00.
Sorry maar hier haal ik niets meer.
Jan van der Spoel V.
ik heb er goed gegeten
leuk sfeertje
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Na een tijdje weer terug gegaan. Hadden negatieve verhalen gehoord. Verhalen OK, maar toch maar zelf geprobeerd. Met enige schroom gereserveerd. Bij binnenkomst viel ons op, dat het niet zo druk was als vroeger (?). Maar dat zijn die verhalen, die rondgaan.
Samenvattend: We hebben lekker gegeten. De porties waren minder dan voorheen; de prijzen waren iets gestegen (Maar waar niet? Meneer Rutte?). Over het algemeen waren we TEVREDEN. We hadden verhalen gehoord van kleine glaasjes wijn, maar wij vonden, dat de glazen zelf groter waren; dan is het niveau gewoon wat lager. Is thuis toch ook?!
Kortom: we hebben lekker gegeten, maar de rekening was minder plezierig dan voorheen.
Iwan P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Gewoon goed eten en meer moet dat ook niet zijn. Verfijnde Griekse smaak die je een herinnering aan je vakantie geven. Als je weten wil waar dat lampje op je tafel dient? Draai maar om dan wordt het rood en dat betekend service aan tafel. :-)
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het eten was redelijk de carpaccio van mij schoondochter was wat verkleurd maar na dat ze er iets van had gezegd kreeg ze een nieuwe.
Nadeel was dat de ober geen Nederlands sprak en ons niet begreep.
Bovendien duurde het erg lang voordat we ons eten kregen.
Heel leuk was het ijs met het sterretje voor mijn man zijn verjaardag en het flesje wijn wat hij kreeg.
Misschien dat ik er in de verre toekomst nog eens ga eten., maar voorlopig niet.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellige sfeer, fijne bediening, heerlijk eten.
Alleen hadden we liever wat meer tijd tussen de gerechten gehad, dat ging echt in een te rap tempo.
Corrina W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Altijd gezellig en lekker eten, we komen er graag
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Leuk en gezellig restaurant met goed eten en vriendelijk personeel
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Gaan zeker weer terug.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gastvrije mensen met een goed service gevoel en natuurlijk een perfecte keuken. Een echte aanrader voor een gezellige avond
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was erg lekker prijs kwaliteit is ook goed te noemen komen al jaren hier en is altijd erg lekker
Komen zeker weer terug.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Hier ga je heen voor de échte Griekse smaak. Vlotte en vriendelijke bediening en een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heel vriendelijk ontvangen. Voor de donderdagavond om 18 uur toch redelijk veel klanten. We profiteerde van de 30% korting van IENS op de totale rekening. Zeker een restaurant om terug te komen.
Anita Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik had gereserveerd voor 2 personen. Kreeg een tafeltje met uitzicht op de wc. Terwijl zaten te eten liepen veel bezoekers langs om de deur te openen naar het toilet. U begrijpt dat je daar dan niet lekker eet. Bedrijfsleidster reageeet : kan ik er wat aan doen ??? Deze moet eens naar school terug om te leren hoe ze een klacht moet oplossen. Dus mensen.eet smakelijk daar.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten was weer heerlijk. De sfeer was rustig en gezellig. Mijn man was jarig. Na het hoofdgerecht werd er Lang zal hij leven gezongen met brandende sterretjes. We hebben nog koffie met likeurtje erbij gedronken.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018