Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima geregeld, ondanks de grote drukte. Een uitkomst de rode lantarentjes op de tafel!!
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was erg lekker en ruim voldoende een aanbeveling waard. Vooral de carpaccio en de keftedakia.Ook de bediening was erg vriendelijk.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Meerdere keren wezen eten.Altijd heel erg lekker en goed opgediend.Personeel heel erg attent en vriendelijkDeze keer via AH actie.Zeker aan tebevelen
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
heerlijk gegeten,grote porties, vriendelijke vlotte bediening
mooi krokante inktvisringen, heerlijke tzatziki bij zowel voor als hoofdgerecht, ook voor de vegetariër heerlijke aubergineschotel
j V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten!!! Op het terras buiten ons nagerecht gegeten. Wat is het toch gezellig hier en het eten is top! Wij waren met de AH restaurantactie ....snel weer!
corpie S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Leuke entourage. Gezellige bediening heerlijk gegeten . Zeker weer voor herhaling vatbaar..
Fijne restaurant.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
10 juni samen met mijn vrouw hier gegeten.
Al snel werden er vier glaasjes Ouzo uitgeserveerd als welkomstdrankje. En direct erna volgde de kaart.
Op tafel staat een lamp met een wit zacht licht. Als je iemand nodig hebt voor een drankje of vraag, draai je deze om en word het licht rood. Al snel komt er dan iemand langs de tafel.
Zodra we wisten wat we zouden nemen, de lamp omgedraaid.

Daar de porties groot zijn, hebben we 1 Tzatziki genomen. Er zit voldoende stokbrood bij en de schaal bestaat uit drie grote bollen Tzatziki wat ruim voldoende is voor ons.
Dit keer gekozen voor een schotel van slechts € 9,90. Beide de Sirtaki schotel Souvlaki. Hierna even een pauze ingelast met het nagerecht. Daar men best snel is met de bediening.
De bediening loopt continue heen en weer om alles goed in de gaten te houden.
Uiteindelijk een Pagoto Agapi (met advocaat en chocoladesaus) en de Pagoto (alleen 3 bollen ijs met chocoladesaus) We moesten nog op visite en hebben de koffie dit keer overgeslagen. Kostas is aanrader.
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Dit is een leuk Grieks restaurant.
We kozen voor de 2 persoons Ambrosia schotel met giros, ossenhaas, lamskotelet, souvlaki met aardappels, moussaka en salade. Hoewel ik vaker Grieks heb gegeten, ben ik beslist geen expert op het gebied van de Griekse keuken. Ik ken de keuken voornamelijk van de 'Nederlandse' Grieken; ik kan niet optimaal beoordelen of een gerecht authentiek bereid is of niet.
Wat ik over het eten hier kan ik zeggen is dat het lekker is. Het vlees smaakt goed en het is goed gekruid, niet te sterk zoals je het soms bij andere restaurants meemaakt.
Onze 2 persoonsschotel bestond uit heel veel vlees. Persoonlijk had ik liever iets meer moussaka of aardappels gehad en iets minder vlees, maar voor de vleesliefhebber zal dit geweldig zijn.
Als nagerecht kozen we voor karidopita, een walnootcake met honingsiroop. Ook deze smaakt goed, want ik was best bang dat het een mierzoet zou zijn; uiteraard is het zoet, maar je proeft ook prima de walnootcake.
Bediening is verder vriendelijk en attent.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zowel het personeel als de eigenaar zelf zijn heel vriendelijk. Het restaurant heeft een gezellige ambiance. Het eten is verrukkelijk. De beste griek in omstreken!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goede service met een lach en heel vriendelijk. Eten was ruim voldoende en men kwam een aantal keren vragen of alles naar wens was.
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was verrukkelijk en heerlijk. Een heel mooi en knus restaurant en gezellig. De bediening was geweldig en fantastisch. Niets over te klagen. Ik raad iedereen eens aan om naar dit restaurant te gaan. Ikzelf zou er zeker weer daar gaan eten.
See you soon restaurant Kostas De Griek. ????????????????
edgoyarts .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Zeer goed eten aanrader was er op dinsdagavond en alle keuze waar ik wou zitten leuk plekje goede en vriendelijke bediening
George M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het restaurant is gezellig en intiem met leuke aankleding. Het eten is van hoog kwaliteit en zeer smaakvol. Wij hadden visgerechten uitgezocht, omdat wij daar beiden liefhebber van zijn. Juist daarmee overtrof Kostas onze verwachtingen. Op het gebied van vis zijn wij best kritisch en deskundig. Maar alles was smaakvol en vers bereid.
Nou vooruit, één heel klein minpuntje: de tonijnfilet mocht ietsje meer rosé zijn, dan smaakt het nog sappiger.
Maar de kalamaris was voortreffelijk en zo ook de gamba's. En verfijnde garnituur. We waren helemaal overvoederd.
We zullen zeker terugkomen, maar dan nemen we alleen kleinere hapjes (b.v.kindermenu ha, ha)
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was uiterst vriendelijk. Gezellige sfeer. Wij zijn zeker van plan dit vaker te doen.
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Doordat ik in een rolstoel zat moest er heel even wat verschoven worden, maar dat was geen enkel probleem. Het voorgerecht duurde eigenlijk te lang, maar dat kwam omdat ze de bon waren kwijt geraakt in de keuken. Echter werd dat netjes verteld en tja... toen het eenmaal kwam, waren we dat direct vergeten en het heeft ons ook niet gestoord. Het eten was verrukkelijk en de bediening voortreffelijk! Wij gaan heel vaak uit eten, vaak iedere keer wat anders, maar Kosta ziet ons zeker snel weer terug!
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij waren hier eerste pinksterdag en het was ontzettend druk. Personeel werkt echter hard. Hierdoor werden er soms kleine foutjes gemaakt, en kregen mensen soms het verkeerde gerecht of drankje. Dit werd echter goed hersteld. Verder goed eten, ruime porties. Was hier met AH restaurant actie gekomen, anders was ik hier denk ik niet gauw naar binnen gegaan in een lokaal winkelcentrum. Desondanks prime gegeten.
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij zijn er al een aantal malen geweest,en zijn er erg tevreden over.
Gaan er snel weer eens heen.
De sfeer is goed met live muziek.
Echt een aanrader.
jansijbesma19501 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was prima. Ook de bediening liet niets te wensen over. De inrichting en de sfeer waren ook van hoge kwaliteit. Kortom: Goed restaurant, zeker aan te bevelen.
margo O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Op een woensdagavond, gezellig op terrasje en later binnen smakelijk gegeten met vrienden. Nette bediening en het eten wordt smakelijk opgediend. Ook lekkere toetjes.
omapinguin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en van de sfeer genoten