Speciale deals

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kostas de Griek

J.W. P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het eten en drinken was heerlijk, de zaak is mooi en het personeel vriendelijk. Bij mijn ouders viel de proeverij van 8 voorgerechten helaas een beetje tegen...
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Wat een uitstekend Grieks restaurant. Heerlijk gegeten en vriendelijk geserveerd. Geweldige kwaliteit, prachtig opgediend en heel attente en hartelijke bediening, kortom meer dan een compliment waard, vandaar deze recensie. Als we Grieks willen eten, dan dus hier, ook al moeten we ervoor uit Gouda komen. Kostas de Griek is een aanrader.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer snelle bediening en lekker gegeten.
Jose Luis M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was goed, vriendelijke bediening
Alleen als je wat te drinken besteld net voor het eten en na het eten nog geen drank heeft gekregen is wel vervelend, wel kregen we te horen dat het bediening oproepsysteem dat is een lampje op tafel dat als je hem omdraait van het gele kleur in het rood kleurt dan krijgt de bediening een signaal en komt aan tafel een storing had waardoor het erg lang duurde dat je iemand van de bediening aan tafel kreeg.
Maar voor de rest een gezellige restaurant.
Komen hier zeker wel terug.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima Griek. Vriendelijke en vlotte bediening, een decor van de gebruikelijke gipsen zuiltjes en visnetten aan de muur, een overdaad aan smakelijk gegrild vlees. Goede Griekse koffie ook. Kortom, een no-nonsense Griek met een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Esma K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker gegeten. Vlees was zacht en lekker gekruid. Salade goed aangemaakt. Een aanrader om hier te eten. Ga zeker nogmaals
Boudewijn H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De kwaliteit van het eten was uitstekend en de bediening goed maar voor een bistro in een winkelcentrum verwachte ik een lager prijsniveau.
hkbaars B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Alles was prima in een woord
steven L.
Gewoon perfect,
Eten heerlijk, bediening uitstekend.
Zeer aardige mensen.
Corrina W.
Was weer Een heerlijke avond
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Zeer prettig restaurant met fijn en vriendelijk personeel. De gerechten zijn van een hoog niveau. De bediening zou ietsjes vlotter kunnen.
Een restaurant om terug te komen.
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten en het restaurant zijn nogal gedateerd, doet een beetje oubollig aan.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ons etentje met mijn familie afgelopen woensdagavond bij de vriendelijk geprijsde Kostas de Griek is helemaal geslaagd. Wauw wat een mooi en sfeervol restaurant. We kregen van de leuke serveerster een heel gezellig tafeltje en een ouzo als welkomstdrankje aangeboden. Rob Geus van de smaakpolitie is hier ook geweest. Volgens Rob Geus: De beste Griek van de omgeving, iedere dag de tent vol, en toch altijd alles vers, nette bediening, Wij hadden de Ambrosia schotel gekozen met een heerlijke rosé gegrilde Ossenhaas, Lamskoteletten, Moussaka, Souvlaki, heerlijke Gyros, Tzatiki, Friet en een frisse Salade. Daarbij een heerlijk flesje rode huiswijn . Als je echt van goed Grieks eten houdt, ben je bij de Kostas de Griek aan het goede adres.

Onze complimenten,
Ben en Marijke.
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Na een keer eerder hier gegeten te hebben zagen we de Iens actie voorbijkomen. De vorige keer was het eten erg lekker en dit was zeker voor herhaling vatbaar. Echter dit keer was het eten niet zo smaakvol als de voorgaande keer, het vlees was wat droogjes en miste de lekkere smaak waar ik aan dacht bij dit restaurant. Ook zijn de prijzen (fors) verhoogd sinds de laatste keer. De service is nog steeds prima, je wordt vrij snel geholpen dankzij de rode lampjes. Ik hoop dat een deze keer een misser was en het eten volgende keer wel goed is.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Goede ontvangst.
Zodra we aan tafel zaten kregen we van het huis beide een glaasje ouzo.
Ook werd de kaart afgegeven.
Zodra we wisten wat we wilde eten, konden we de lamp op tafel omdraaien, zodat deze rood ging branden.
Er is al een hoofdgerecht voor € 9,95. Wij zijn beide gegaan voor de entrecote. Heerlijke sperziebonen met een bak patat en de risotto met koolsalade.
Na nog een citroentaartje met koffie en verse muntthee.

Een restaurant om terug te komen met heel vriendelijk personeel.
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker gegeten! En vriendelijke bediening!
Denijal B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vriendelijk sfeer, iedereen zeer profesioneel bezig, niet opdringerig, alles was fantastsich ....we komen zeker terug
Alfred B.
Vriendelijk personeel, goede service
Anja N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We kregen een tafeltje vlakbij het toilet. Erg irritant, vooral als de schuifdeur niet dicht gedaan werd. Er kwam een kou uit de ruimte. Eten was goed.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg fijn dat je vrij mag kiezen. Heerlijk gegeten. Komen terug ????