Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie

Drinks not included.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Jan A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Slim idee om op elke tafel een lampje te zetten die omkeerbaar is en van wit naar rood gaat, zodat de bediening weet dat je aandacht wilt. Ruime keuze, lekker eten, vriendelijk personeel.
Daniël K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het was een gezellige avond! De sfeer was goed met levende muziek! Het eten was lekker!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vriendelijk eigenaar en personeel. Gezellige omgeving.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Bij wachttijd heb ik hoog tempo ingevuld, maar dat werd aangepast nadat we er melding van hadden gemaakt.
Verder was alles prima in orde maar kan het personeel iets beter geïnstrueerd worden wat betreft kennis van zaken nu ging alles via 1 dame die het zeer goed wist allemaal.
Verder was het allemaal top eten goed, bediening goed.
Thijs T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Leuk restaurant, vriendelijk bediening, goede prijs/ kwaliteitsverhouding.
Heleen H.
Heerlijk gegeten!! Vriendelijke en snelle bediening . Top
Annie Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
De bediening was uitstekend!
Alwin M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Voor 3 nov. online tafel buiten gereserveerd voor diner voor 3 personen. Na half uur wachten naar binnen gegaan om te melden dat wij bestelling wilden opgeven. Letterlijke reactie: Buiten wordt niet gegeten. Toen ik aangaf dat wij dat bij onze reservering hadden vermeld, kon het wel. Twee andere stellen vertrokken, omdat het wachten te lang duurde. Later kwam er nog een stel en een clubje van 4 vriendinnen. Ook zij konden eerst niet buiten eten; later wel.
Voor de duidelijkheid: buiten zaten rokers.
Na drie keer vragen werd de buitenverwarming aangezet.
Ik bestelde een dubbele portie (= 2x2 stuks) lamskoteletjes. Ik kreeg er 1x 2, die wel heel lekker waren. Ook miste ik stukjes brood bij de tzatziki.
Wij kwamen vaker in dit restaurant , maar zullen dat niet gauw meer doen.
Beste Alwin,
Volgens mij ben je een beetje in de war... Ten eerste hebben wij zaterdag geen gasten gehad die buiten wilden zitten. Omdat het op Zaterdag in het restaurant in het algemeen vol zit zouden we het hélemaal niet erg vinden als iemand buiten wilt zitten. Helaas wilt bijna niemand dit, omdat, u raadt het al; wij geen terrasverwarmers hebben...
Ook hebben wij geen gerechten met 1 of 2 x 2 lamskoteletten.
Ik denk dat u zich vergist heeft in het restaurant waar u bent geweest. Wij zitten in Rotterdam-Oost, op de Hesseplaats. Voor u is een recensie makkelijk geplaatst, maar voor onze gasten die eerlijke recensies verwachten te lezen is het natuurlijk moeilijk om dit te onderscheiden van de "echte" recensies. Ik zou u dus willen vragen in het vervolg iets beter op te letten en pas een recensie te plaatsen wanneer u daadwerkelijk bij ons bent komen eten!

Graag tot ziens in ons restaurant of op ons terras (helaas wel zonder terrasverwarmers)
Vriendelijke groet,
Kostas de Griek (Hesseplaats)
Mira B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben hier met de AH restaurant actie gegeten. Ze legde van tevoren goed uit wat de bedoeling was en we konden moeilijk iets van de kaart kiezen. Er waren simpelweg teveel lekkere gerechten! Eenmaal gekozen waren we erg blij met onze keuze. Alles heel vers en heerlijk mals. Ik had als hoofdgerecht zwaardvis en heb deze nog nergens zo lekker gegeten als hier. Heerlijk zacht en sappig, om je vingers bij af te likken! Ook het toetje wat we samen deelden was geen probleem. Zeer vriendelijke, vlotte (maar niet te snelle) bediening. Kortom, een aanrader! Ga hier aub eten, het is zeer de moeite waard!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Was een geslaagde avond ,met heerlijk eten.
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vriendelijke bediening en goede uitleg over de AH restaurantactie. Eten is goed, lekker en veel. Vlees was wel wat lauw, had warmer opgediend mogen worden. Tijd tussen de gerechten was goed, met zijn tweeën hebben we er ruim 2 uur gezeten (voor-, hoofd- en nagerecht). Zonder de AH-actie wel prijzig (zou dan gemiddeld op €100,- voor 2 personen uitkomen).
Karelvanandel V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We zijn eerder bij Kostas geweest om te dineren. Als van ouds in een ontspannende sfeer heerlijk gegeten.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met uiterst vriendelijke medewerkers.
Maj.rekkers R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wij hebben heerlijk a la carte, met de a.h. dinerkaart, gegeten in een prettige, ongedwongen sfeer, met zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Niet voor herhaling vatbaar
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellige avond gehad, alles was goed