Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie

Drinks not included.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
lekker!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Samen met mijn vrouw hier gegeten met de AH actie.
Keuze van de gehele kaart
Al snel werden er twee glaasjes Ouzo uitgeserveerd als welkomstdrankje.
Op tafel staat een lamp met een wit zacht licht. Als je iemand nodig hebt voor een drankje of vraag, draai je deze om en word het licht rood. Al snel komt er dan iemand langs de tafel.
Onze fles rode wijn werd al snel na de Ouzo gebracht.

Beide gekozen voor de Souvlaki XL special. Hierna even een pauze ingelast met het nagerecht. Daar men best snel is met de bediening.
De bediening loopt continue heen en weer om alles goed in de gaten te houden.
Heerlijk ijs na.
Een echte aanrader voor iedereen die van goed Grieks eten en gezelligheid houdt. We hebben genoten. Groetjes, Heleen en Willem
Reinard S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Vriendelijke mensen. Druk bezet. Muziek staat wel te hard en erg indringend.
Willie D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Voorgerecht (vegatarisch) is lekker. Hoofdgerecht (mousaka) minder. Alles was te gaar en te papperig. Toetjeskeuze beperkt, teveel was uitverkocht.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Superrrrrr lieve mensen en heerlijk eten
Thea G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten altijd heerlijk en veel .
Personeel super vriendelijk
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij aten op het terras omdat we een roker in ons gezelschap hadden. Onvermijdelijk misschien, maar en tafel naast een vuilnisbak. Daarom wellicht ook heel veel vliegen. Kortom, geen fijn plekje. Eten was liefdeloos en smakeloos. Ik houd van eerlijk en simpel. Ik kom hier niet meer terug. Friet was vet en slap, vlees was smakeloos, met uitzondering van de gyros, die was lekker. De calamaris van mijn dochter was vies van smaak en slap in plaats van krokant. IJsjes waren prima, daar kan niet veel aan mis. Maar de citroentaart was overduidelijk uit de vriezer. Kan misschien prima zijn. Maar dit taartje was ontdooid vochtig en veel te zoet.
Wij komen hier niet meer terug en ik zou een ander adviseren hier ook weg te blijven. Jammer genoeg,
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Er worden regelmatig bestellingen vergeten , de reden volgens mij is dat er gewoon te weinig personeel is.
Ze doen hun best , ook de barman helpt mee , zou wel handig zijn dat hij een beetje Nederlands praat.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
prima!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Gezellig, goed en voldoende
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
na een drukke dag hebben we heerlijk kunnen genieten van het eten. Vriendelijke bediening en lekker eten
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Dessert vonden wij minder.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuke nette zaak, eten was goed, vriendelijke bediening toch paar opmerkingen, Gratis ouzo is aangelengd net iets van limonade, beetje jammer. Wij hadden gevraagd of we iets van brood konden krijgen en dan wordt niet netjes gezegd dat je bij voorgerecht ook brood krijgt. vervolgens wordt bestelde brood tegelijk met voorgerecht geserveerd plus mandje gratis brood, als laatste in een grieks restaurant geen kip souvlaki? Verder prima maar net even wat puntjes op de i zetten.
Dries Q.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
prima
Clara H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
goed eten, muziek afwisselend, modern en wat oudere Griekse muziek, vind ik goed, voor alle leeftijden.
Jammer dat er van een bestelling voor 2 verschillende drankjes, slechts één werd gebracht, men bleek het andere drankje vergeten te zijn. bediening is vriendelijk.
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
goede maaltyd prime service heb daar relaxt gegeten in goede sfeer
K. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Lekker eten! Goede service hoewel ze iets vaker langs mogen komen voor drankjes. Er wordt meegedacht als je iets niet kan/wil/mag eten om toch een lekkere maaltijd te kunnen kiezen.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Een vriendelijk ontvangst. We waren met 2 personen. We kregen 2 glaasjes ouzo. De kaart werd gebracht en de drank opgenomen. Dit keer een drie gangen menu via Social deal.
Stokbrood met fetamouse, Aubergine mouse en viskuitmouse vooraf.
Als hoofgerecht de schotel met een stokje ossenhaas, stukje kipfilet en gyros geserveerd met patat, bol risotto en een bol tzatziki en cole slaw.
Als na de zelfgemaakte chocoladetaart met koffie. Zit niet in het menu, maar als vaste klant mochten we dit kiezen in plaats van het ijs.
Het was een zeer leuke avond.
Top, we komen hier zeker weer terug.
Heleen en Willem
G.M.C S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker eten en gezellige interieur.
Dus gewoon super.