Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

AH Restaurantactie

Drinks not included.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kostas de Griek

Hofsteden H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Redelijk goed eten doch de prijs aan de hoge kant.
Sherida K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker gegeten en aardige bediening.
Stephanie Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Hier gegeten met de AH restaurant actie. We hebben lekker gegeten, konden kiezen van de kaart. Vriendelijke bediening en de gerechten werden netjes achter elkaar geserveerd, zonder al te lang te moeten wachten. Het was er gezellig druk.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, komen zeker terug.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
vriendelijke ontvangst, goede bediening, kwalitatief goed eten
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellig restaurant. Prettige ontvangst. Vriendelijke bediening. De prijzen liggen boven het gemiddelde van een Grieks restaurant. Vind de kwaliteit van het eten redelijk. Mijn vriendin had zwaardvis. Moest medium gebakken zijn. Was erg droog en doorbakken. Ik Had Giorgos schotel. Een mix van vlees met frites en rijst. Lamsvlees was heerlijk. Gehakt ook. Maar de kip was erg droog. Je krijgt genoeg eten. Bediening is snel. Ik vond het voor een keer leuk. Maar dat was het dan ook.
Amsar S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het is aan te raden om bij Kostas te gaan eten. Prima, vriendelijk personeel en eten goed.
Gilde V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Als je binnenkomt denkt je meteen: Oh, wat gezellig! Vervolgens wordt je heel vriendelijk te woord gestaan en naar je tafel gebracht. Met de kaart in je handen kun je bijna geen keus maken wat te bestellen. Als dat dan toch gelukt is, en het eten wordt gebracht zit je alleen maar te verzuchten oh, wat lekker, oh, dit is ook lekker. Kortom: als je lekker en gezellig uit eten wilt, is Kostas de Griek beslist een aanrader.
Amer M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Eten was lekker en veel
Voor redelijke prijs...
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Voor het eerst gegeten en gedronken bij Kostas de Griek. Alhoewel we best lang geleden al eens Grieks hadden gegeten, is de nieuwe kennismaking met de Griekse keuken ons prima bevallen. Als starters gekozen voor de Pikilia (8 verschillende Griekse voorgerechtjes) en Garides saganaki (grote gamba's in pittige saus). Als hoofdgerechten de Griek-schotel (een keur van vleesgerechten) en de Thalassa Piato (een keur van gegrilde visgerechten). Afgesloten met Baklava (notengebak). Alles gecombineerd met witte en rode wijnen. Uitstekend gegeten, prima kwaliteit en ruime hoeveelheden. Vriendelijke en prettige bediening. Deze kennismaking wordt zeker herhaald om ook de andere gerechten op de uitgebreide kaart uit te proberen.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Gezellig, lekker en veel.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima plek met waar voor je geld. Niet vreemd dater zo veel gasten komen. Mensen weten waar ze mee bezig zijn en voegen wat toe, ook aan het winkelcentrum waar ze zitten
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker gegeten bij Kostas met AH actie.
Ik vind de balletjes met saus altijd lekker dus die heb ik genomen, de andere hadden ook de balletjes en gebakken sardientjes.waren ook prima.
Hoofdgerecht hadden we zalm, 2 x.gyros en moussaka, alles met frites en salade, ook nog tsatsiki erbij. We vonden
allemaal onze gerechten lekker
, maar konden niet alles op.
Als toetjes kozen we ijs met advocaat, chocoladesaus en slagroom, een heerlijke afsluiting van onze menu's.
Voor 4 personen hoefden we natuurlijk maar voor 2 te betalen.
We waren € 100, 00 kwijt inclusief 7 consumpties.
Zeker weer voor herhaling vatbaar. Top Kostas.!
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Vriendelijke bediening en een handig systeem met een wit/rood lampje om je wens kenbaar te maken.
Prima gelegenheid om rustig en goed te eten zonder lange wachttijden
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Goed gegeten, alleen ontzettend veel vlees., wat eigenlijk allemaal hetzelfde smaakt. Wat ons betreft iets minder vlees en meer groente.
Ivonne L.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Was heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Alles smaakt het zelfde koud vlees
Slechte opmaak van de borden
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We komen zeker terug! Smaakvolle gerechten en vriendelijke bediening.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
28 december hier gegeten met een AH kaart, keuze van de gehele kaart. De ontvangst is vriendelijk. Een mooie tafel in de hoek. Vooraf meloen met parmaham, Als hoofdgerecht Moussaka met daarbij patat, Tzatziki en rauwkost met dressing. En een heerlijk glas rode wijn.
Na een heerlijk chocolade taartje wat bestaat uit een goede chocolade mouse met een deegbodem en een laag chocolade er oven op met daarbij thee en koffie.
Mijn vrouw was jarig en ze ontving bij de afrekening een fles wijn van het huis.
Lyanne M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
We werden heel vriendelijk geholpen en we vonden het eten erg lekker.