Over restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goede, snelle en vriendelijke bediening. Eten gevarieerd en van goede kwaliteit. Het is alleen erg veel. Wat er op tafel kwam voor twee kon gemakkelijk met drie van worden gegeten. Aanrader.
W B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Goed gegeten, voor de tweede keer geweest met de AH kaart dan is het nog te doen ,drukken zaak en gezellig .
Voor herhaling vatbaar.
A.D. B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ondanks de drukte op zondagavond was de ontvangst uitermate Hartelijk, vriendelijke en correcte bediening,
het AH diner was heerlijk (en veel ;-) 'Lampensysteem om wat te bestellen is geniaal
Met vertrek kwam Kostas nog even babbelen buiten; kortom een etentje zoals het hoort! Hier krijg je nog het idee dat je de enige klant bent !
Kannetjes .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze en vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug. En belangrijk het is ook nog betaalbaar.
Labbunny .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Afgelopen weekend wezen eten hier met de AH restaurantactie. Toen we hier binnenkwamen was het bijna helemaal vol, de sfeer was supergezellig, de bediening was ontzettend aardig en snel! Ik heb nooit eerder Grieks gegeten, maar ik ben helemaal verkocht! Het eten hier is verrukkelijk. Als voorgerecht hadden we de gehaktballetjes en calamaris, beide overheerlijk. Als hoofdgerecht had ik gyros, kipfilet en een lamskotelet, maar helaas kon ik het niet allemaal op, je bord wordt hier rijkelijk gevuld. De toetjes hier zijn ook ontzettend lekker. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Waindi .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een volle gezellige restaurant. Ik kwam met een vriendin eten met de ahrestaurantactie. We mochten 3gangen gerechten kiezen uit de volledige kaart, dat was heel fijn. Als je van veel vlees houdt dan ben je hier op de juiste adres. Alle gerechten kwamen netjes op tijd en de bediening was heel aardig. Mocht je zin hebben in grieks, dan is dit een aanrader.
Stefje B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Top gegeten !!!! Gaan zeker terug, ga nu alweer reserveren voor over 2 weken !!!! Lampjes systeem geweldig !!! Niks op aan te merken ...
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Restaurant helemaal vol dus gezellig druk. Goede bediening en duidelijke uitleg van de AH actief. Zeker voldoende te eten ,ruime porties
J P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Afgelopen zaterdag bij Kostas gegeten met de Ah Restaurantactie.
wij werden daar aangenaam verrast door de heerlijke gerechten die we vrij van de kaart konden bestellen.
we hadden als vooraf beide de garnalen saganaki, als hoofdgerecht unaniem voor de Griek schotel gekozen en als dessert de koffie met Metaxa en het chocoladetaartje.
stuk voor stuk heerlijke gerechten en daarnaast een vlotte vriendelijke bediening.
het enige minpuntje vonden wij de rode huiswijn, deze vonden wij als niet al te lastige wijn liefhebbers echt niet te doen.
Corina B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was erg druk maar des ondanks hebben wij niet lang hoeven te wachten. Wij hebben heerlijk gegegeten en komen zeker nog terug.
W B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Was goed ,goede ontvangst eten prima konden alles van de kaart kiezen ,was zeer verrast om dat je bij de meeste restaurants een keuze menu krijgt uit drie,we waren erg vol van het voor gerecht en hooft gerecht dat we besloten om alleen nog koffiie te nemen maar die moesten we dan apart betalen als zaak zou ik dat als dessert gerekend hebben het is maar een tip. Zeker een aanrader.
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een gezellig restaurant, waar zo te zien, veel mensen zich vaste gast mogen noemen. Dat vind ik een goed teken! Wij vonden het in elk geval een restaurant waar we graag nog eens terugkomen.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wederom met veel genoegen en plezier gegeten bij Kostas de Griek. Wat een gezellige zaak, vriendelijk personeel en heerlijk eten van een uitgebreidde kaart. Het was weer top!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig restaurant ,bij binnen komst ontvangen door vriendelijk personeel ,goede keuken,heerlijk gegeten .een aanrader .
Kieboom48 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Kwamen bij Kostas door de AH actie. Wij konden kiezen vanuit de menukaart ,een voorafje het hoofdgerecht en een toetje. Het voordeligste gerecht was telkens gratis.
Alles was even lekker en zag er verzorgd uit. Maar je moet van goede huize komen wil je alles op kunnen.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Echt een mooi restaurant. Het eten was heel erg lekker en veel! De bediening is super aardig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Na een zeer gastvrij welkom ( we waren een half uur te laat maar onanks de drukte geen probleem ) een hele gezellige avond gehad. Zeer vriendelijke bediening, heerlijk vers en mals goed eten met gastvrije porties, een open kijken waar zichtbaar schoon en met passie gekookt word en het restaurant is warm en gezellig ingericht. Zeer fijn en lekker restaurant en zeker voor herhaling vatbaar!
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten is er fantastisch.
Ze hebben een mooi systeem met een lampje op je tafel.
Wanneer je iets wilt bestellen draai je het lampje zodat deze rood wordt.
Alleen stond de muziek best hard, dat hebben we voor lief genomen.
We vonden het een hele leuke avond en zullen hier zeker vaker heen gaan.
Alexandra F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten als vanouds, wij hadden met z'n vieren een 2x2 pers grillschotel wat op een plaat werd geserveerd, hierdoor leek en bleek dat ook zeker 6 personen hiervan hadden kunnen eten. Er werd natuurlijk ook heerlijke salade, bonen in rode saus en patat etc. bij geserveerd..was wel een beetje erg veel van het goede en wij zijn best wel wat gewend hoor! ;-) Jammer dat we het niet bij Kostas hebben kunnen eten in zijn geheel. (wij zijn zijn helemaal niet van de doggybags) We hebben het restant meegekregen naar huis alsmede het toetje wat netjes werd afgehandeld door het personeel. Een advies...alles paste maar net op de tafel, wellicht kunnen jullie hier iets mee, je zit dan toch niet zo relaxt omdat je bang bent te knoeien..