Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Herma M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
jananterman A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
wij waren hier eerste Paasdag,we hebben heerlijk gegeten,er is een goede sfeer.
Onze kleindochter kwam voorbij gerent met een extra stoel er bij mocht zij ook
met ons mee eten zonder kosten op de limonade na maar dat is logisch.
Vera J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was weer heerlijk zoals altijd. Enige is dat het altijd zo ontzettend veel eten is. Dat is jammer want zo wordt er veel weggegooid. Kleinere porties zou nog een mooie stap in de goede richting zijn. Maar verder lekker en genoten!
ebv .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Het was zo vol dat ons vriendelijk gevraagd werd van tafel te wisselen om nog wat gasten een plek te kunnen geven. Toen we ons voorgerecht kregen (smaakvolle champignons) vond de ober dat er te weinig op ons bordje lag en kregen we een extra schaaltje! Ook het hoofdgerecht en het (grand)dessert was prima. Gezellige sfeer en fijne bediening: leuk systeem met rood/wit lampje op tafel. Het enige minpuntje vonden we de muziek die wel te hard stond. Niet fijn om een hele avond bij te praten met vrienden.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een supergezellig en mooi ingericht restaurant, geheel in Griekse stijl.
Een aanrader!!
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben hier met valentijnsdag gegeten. Het was er best druk en er hing een leuke sfeer. Het is een mooie en gezellige zaak. De bediening is vriendelijk. Door de drukte moesten we iets langer wachten op ons voorgerecht en de drankjes, maar voor ons was dit geen probleem. We hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad. We komen zeker terug.
H M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heb al feedback gegeven in het restaurant qua bediening vond dit helemaal top, de dames zijn zo aardig en ook hoe de klanten benaderd worden echt top, daar mag menigeen restaurant een voorbeeld aannemen. Eten is echt heerlijk, kwamen er nu voor 2e keer, maar gaan zeker weten nog meerdere keren hierheen. Ook lampje op de tafel vonden wij een goede uitkomst. Deze is wit en als je het lampje omdraait is die rood en dan komen de serveersters naar je tafel en kan je doorgeven of je nog wat wilt hebben of wat vragen. En als ze weggaan draaien ze het lampje weer om naar wit, dan hoeven ze ook niet meerdere keren te vragen is het naar wens enz enz..
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben hier op valentijnsdag gegeten. Het was best druk en hebben niet heel lang op onze
gerechten moeten wachten. De bediening was vriendelijk. En het eten was ook heerlijk. Het is een mooie en gezellige zaak. We komen zeker een keer terug.
anton Z.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een heerlijke keuken Het Griekse eten Giros en Lamsvlees is voor ons keuze nummer één.
Er was één ding wat ons speet, Dat was dat de eigenaar het te druk had in de keuken. Wij maken graag een praatje met hem. maar wel begrijpelijk het was nog al druk. De bediening was zoals gewoonlijk excellent
eablok .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Redelijk gegeten bij Kostas. Echter sinds de vorige keer (aug 2016) is de kaart sterk veranderd en niet erg traditioneel Grieks. Ook de traditionele Ouzo (was altijd al) geen echte Ouzo, maar een mix met limonade.

Helaas is o.i. de kaart een stuk kleiner in keuzes en duurder met kleinere porties.

Als voorgerecht miste ik o.a. de gebakken kaas en als nagerecht de Pagoto met alleen chocoladesaus.

De tafels staan wat krap opgesteld, met volle bezetting is het erg lastig om er langs te lopen.

Onze tafel stond naast een grote ongezellige kolom en was door een tochtende raampartij erg koud.

M.n. door de veranderde kaart zijn we niet erg enthousiast om te herhalen.
Mary F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten, ondanks de drukte.
We hadden aan de ah actie meegedaan.
Heerlijke hele gefrituurde inktvis als voorgerecht.
De korst is niet te dik, waardoor de zachtheid van de inktvis naar voren kwam.
Hoofdgerecht had ik een mixed grill besteld. Goed gegrild waardoor de vlees van binnen nog zacht is.
Als nagerecht had ik een baklava met ijs.
Best wel een groot dessert, maar wel lekker.
Het enige nadeel is te veel rauwe ui op de voor en hoofdgerecht.
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Fred N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In alles een "dikke en vette" 10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alles klopte, het welkom, de snelle bediening, vriendelijk en deskundig personeel en niet te vergeten de prijs/kwaliteit verhouding. Helemaal super.
P.L. C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Onze "kennismaking" met Kostas de Griek is ons zeer goed bevallen. Nooit eerder zijn wij in Nederland naar een Grieks restaurant geweest. Ik durfde het nooit omdat ik nogal "een moeilijke eter ben". Doe maar gewoon de Hollandse pot en wat de boer niet kent etc. Nu de laatste mogelijkheid om nog gebruik te maken van de AH actie geboekt bij Kostas de Griek en daar absoluut geen spijt van. Een vriendelijk ontvangst met handdruk van de "baas" en een gezellige drukte, zeg maar gerust een "volle bak". Uiterst vriendelijke dames in de bediening en behulpzaam bij het maken van een keuze. Maar dan het eten, het voorgerecht ,hoofdgerecht en het dessert een dikke 9. Alles keurig gepresenteerd op mooi servies en de porties waren meer dan voldoende. Met een goed gevoel gingen wij huiswaarts en komen zeker terug. Dit is een echte AANRADER.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zaterdag lekker gegeten bij een gezellig leuk ingericht restaurant. Vriendelijke bediening met extra aandacht. Geen schetterende muziek wat ook wel eens fijn is om met elkaar te kunnen praten. Goede hoeveelheid van smaakvolle porties.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit keer waren we met 4 personen.
We zijn zeer vriendelijk ontvangen, ook al was het erg druk bij de ingang.
Er werd ons een 4 persoonstafel aangeboden bij het raam.
Al snel werden er vier glaasjes Ouzo uitgeserveerd als welkomstdrankje en de speciale AH kaart.
Op tafel staat een lamp met een wit zacht licht. Als je iemand nodig hebt voor een drankje of vraag, draai je deze om en word het licht rood. Al snel komt er dan iemand langs de tafel.
Zodra we wisten wat we zouden nemen, de lamp omgedraaid.

Allemaal de Dolmades genomen die bestond uit 3 rolletjes met een goed gevulde combinatie, aangevuld met een mandje stokbrood.

Als hoofdgerecht allen de Souvlaki XL special kokkino. Dat is een flinks spies met grote stukken ossenhaas en stukken varkenshaas.
Ook hier weer veel aanvulling van paprika, koolsalade, diverse groentes, Tzatziki, risoto en frites.

Na gekozen voor de Pagoto me frouta. Drie bolletjes ijs, vers fruit en slagroom

We zaten echt vol. Naast ons zaten mensen die het niet op konden en kregen het eten mee in een goodie pack voor thuis. Dat is netjes geregeld. Wel even aangeven dat je het mee naar huis wil nemen.
Ook in Nederland gaat dit normaal worden.

Een restaurant waar men zeker langs moet gaan. Zeer vriendelijke mensen.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Personeel was zeer vriendelijk,eten was goed alleen erg snel achterelkaar waardoor je niet even je gerecht kon laten zakken.
Ankie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een goed restaurant, een mooie entourage, heerlijke gerechten. Het systeem met de lamp op tafel was erg fijn, je hoefde niet te gaan wenken of wat ook, als je iets wilde. De medewerkers (een behoorlijk aantal) liepen ook steeds rond om te zien of alles naar wens is. Personeel was ook erg vriendelijk en voorkomend!
1 minpuntje: Omdat het druk was (dat gaf niet) was er veel geroezemoes, de muziek leek daar nog bovenuit te moeten komen. Dat was jammer...