KOSK (Turks restaurant)

Kievitslaan 31 3016 CG Rotterdam Nederland Kaart
  • Nieuwe werk
  • provincie Zuid-Holland
  • ...

Meer informatie over restaurant KOSK (Turks restaurant)

Lale Y.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hebben hier gisteren met vijf personen gegeten. We zaten buiten en het uitzicht is heel mooi en rustgevend. Het eten viel wat tegen. Mijn kipspies was behoorlijk verbrand en droog. Dus bij elke hap had ik een bittere smaak. Verder at ik zoutloos patat en simpele salade. Het eten had weinig kruiden en er lag helaas geen zout of peper op tafel. Als toetje was echt het toppunt! Ik heb nog nooit zo'n zielig toetje gezien. Ik nam de vijgen met noten. En dat is ook wat je letterlijk kreeg. Drie droge vijgen met daarin beetje pistache en een walnoot. In het midden van deze drie vijgen een beetje slagroom. Naast het feit dat het toetje zo slecht was koste het ook nog eens zes euro. Echt heel jammer zeker met zo'n mooie locatie. Ik zou hier terugkomen voor een kop koffie of thee met een leuk
uitzicht.
Yakup S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Inmiddels al vele restaurants bezocht op de wereld waar Turkse/Mediterraanse gerechten worden geserveerd. Kosk Restaurant is bij bestek het beste Turks/Mediterraanse restaurant van Nederland. Men waant zich in een omgeving waar de service, het eten en de klantvriendelijk is van een zeer hoog niveau. Met name manti, beyti, etli ekmek en tavuk sis zijn een aanrader! Kortom, een top restaurant met een top bediening!
Dilara92 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Eten was prima. Aanpassing van het menu was niet mogelijk terwijl dat bij veel Turkse restaurants wel kan. Vreemd dat je ook apart betaalt voor je ijs e.d. bij je toetje. De sfeer viel tegen, muziek hoorde je soms op de achtergrond, lelijk decor en het was ook erg rustig voor een vrijdagavond.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heden hier geweest, op de naar ik vrees laatste mooie zomeravond. We hebben buiten gezeten, een prachtige plek. Binnen is het wat minder. Dat er veel waterpijp werd gerookt was nu niet hinderlijk, ik hoop niet dat dat ook gebeurt als iedereen binnen zit ! Vriendelijke bediening, de samenwerking is nog niet altijd optimaal, het steeds maar weer bij ons tafeltje zetten en weer weghalen van een stoel was bijzonder. Frappant was dat er , ondanks de behoorlijke drukte, buiten ons geen autochtonen waren. Misschien omdat het niet zo opvalt dat de zaak open is ? Het eten is goed genoeg, we hadden een schaaltje mezze voor 2 en daarna aubergine met lamsgehakt resp. beity, gehakt met tomatenpepersaus in deeg. Beide erg veel, geen bijzonder uitgesproken smaak, wel aardig dus. De kaart is wat weinig gevarieerd, ik zal dus niet heel gauw weerkeren
Yasmina A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Heerlijk gegeten en een hele vriendelijke service. Het decor is wat minder maar het brood alleen al maakte het goed. Mezzes waren goed op smaak en je hebt een prachtig uitzicht op het Park.
Jd9 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Na de vorige negatieve recensies te hebben gelezen, ben ik het restaurant ook gaan uitproberen. Op het eten valt werkelijk niets aan te merken, we hebben heerlijk gegeten. We hebben een hele schaal met verschillende hapjes 'van het huis' gekregen en op het eind een Turkse thee van het huis. Het interieur is wat minder en erg donker, maar om lekker te eten is dit een aanrader! Het uitzicht op het park is echter ook een pluspunt!
Musti132 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Ik kan mij op de vorige recensie helemaal niet herkennen, veel geklaag (ja dat doen sommige mensen erg makkelijk tegenwoordig). Ben afgelopen zondag met mijn gezin hier geweest voor een heerlijk ontbijt. Een hele mooi locatie aan het Euromast park langs het water. We werden goed opgevangen en het personeel was erg vriendelijk en servicegericht. Het ontbijt was lekker uitgebreid en echt Turks. Zou het iedereen aanbevelen, wij hebben genoten en komen zeker nog terug.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Ziet er van buiten mooi uit en ook nog eens zeer mooi gelegen. Kom je binnen is het een ander verhaal. Kaal en vies, meer kan ik er niet van maken. Je komt binnen in een lege danszaal (?), waar het personeel je aankijkt, verder niets. Na wat rond te hebben gelopen schieten we een jongen aan of iemand zo vriendelijk is om ons een plek aan te bieden. Een jongen van weinig woorden en dito vriendelijkheid, lopen er maar achteraan. Schreeuwt een paar keer naar een collega of er nog plek is, maar krijgt van niemand gehoor. Eentje loopt zelfs zo langs ons heen, zonder een kik te geven. Nadat de jongen ineens wegloopt, besluiten wij zelf maar een tafel te nemen. Valt op dat niet alleen de tafel, maar het gehele restaurant erg vies en ongeordend is.

Na een kwartiertje komt er een meisje ons vragen of ze ons kan helpen. Vragen haar eerst om de tafel schoon te maken en een menu zou ook wel erg handig zijn. De eerste drie gerechten die we kiezen zijn uitverkocht, nemen dan maar het mysterie gerecht welke er nog wel is, maar niet op de kaart staat. Smaakt redelijk, helemaal gezien de wanorde waarin het geserveerd wordt. Het eten is vooral veel, meisje kan de borden amper dragen. Zitten zo vol, dat we het toetje overslaan. Betalen de rekening, welke overigens voor geen meter klopt, en vluchten naar buiten en zijn nog nooit zo blij geweest buiten te zijn. Dit was de meest amateuristische restaurant wat ik in mijn leven bezocht heb. Het eten is wel veel, dat dan weer wel. Maar al typend komt er maar een gedachte bij mij op, BAH!!!