Kort-Jak

Meer informatie over restaurant Kort-Jak

• : Parkeerplaats

7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Kort-Jak

Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Gewoon prima pannenkoeken in diverse opties en ook andere gerechten. Traditionele kaart met ook een voordelig driegangen menu. Lekker, laagdrempelig en gezellig, dus wat wil je nog meer?
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Het eten is redelijk, maar de prijs is daar ook naar. Wachttijd kan wat korter. Wij hadden de brownie besteld als dessert maar kregen chocolade taart wat toch heel anders is wij hebben er niet van gegeten en laten staan, gemeld bij de jonge serveerster maar kwam totaal geen reactie van, stond ook gewoon op de rekening.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het eten is goed, maar wat een chagrijnige en onprofessioneel personeel.
Ik weet niet wat er kindvriendelijk aan dit restaurant is?
Er is niks voor kinderen behalve een kleurplaat en kleurtjes.
Tarwe V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ik heb een glutenallergie. Er werd door de bediening uitgelegd dat ze dit konden leveren.
Echter kreeg mixed grill droog zonder saus. Kreeg frietjes en mayonaise Dit was NIET glutenvrij erg slecht dat dit wel wordt geserveerd. Ze konden geen alternatief bieden. Daarnaast kreeg ik sla die droog was zonder dressing. Dressing erop was niet mogelijk. Dat vind ik slecht. Over sla beetje olie en azijn is zo te maken en dat is 100% glutenvrij, dit heb ik aangegeven aan de bediening. Ik kreeg als compensatie een 2e bak sla weer zonder dressing. Droge sla, smakeloos, zwaar onvoldoende.
Van de dessert kon alleen de sorbet met fruit eten. Erg mager. Heb uiteindelijk aardbeien met slagroom genomen. En er zat een koekje in die niet glutenvrij was. Dus weer terug gestuurd.
Al met al een zeer slechte maaltijd.

Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Kreeg de indruk dat de kok en personeel geen interesse toonde in het aanbieden van een glutenvrij menu. Terwijl ze dit wel beloven
Mechthild V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Kom al jaren bij Kortjak. Vooral zomers voor het heerlijke terras.Maar recentelijk zat ik met mijn man binnen te lunchen toen er een grote groep feestvierders binnenkwam. Met zoveel lawaai dat een gesprek voeren niet meer mogelijk was. Zelfs niet schreeuwend. In gebarentaal besloten wij onze consumpties te laten staan en te vertrekken. Bij het afrekenen aangegeven om die reden te vertrekken. Antwoord kan ik me voorstellen. En daar bleef het bij. Mijn klacht nogmaals schriftelijk gedaan. Wederom dat kan ik me voorstellen maar daar kunnen wij als restaurant niets aan doen. Nou dat ben ik het mee oneens. Als restaurant hoor je er voor te zorgen dat je gasten gewoon kunnen eten en met elkaar kunnen praten. Dat de ene keer lawaaierige is als de andere keer dat snak ik. Maar dit deed zeer aan mijn oren. Gelijktijdig met ons stonden er meer mensen op en vertrokken. Wat een fiasco zeg.
En vooral door hun reactie op het voorval zullen ze mij niet meer zien. Veel slechter kun je niet reageren op klachten.
Martine X.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Eten was prima, meisje in de bediening ook. Maar de uitbaatster lijkt flink gestrest te worden van grotere groepen (22 man) en gooit dan alle horeca vriendelijkheid overboord. Zelfs n glimlach was teveel moeite.

De bestelling van de eerste tafel werd zelfs 30 minuten eerder opgenomen dan die van de tweede tafel. Toen we ernaar vroegen was het antwoord "jullie kunnen toch niet tegelijk eten". Toen ze een bord vergeten waren werd degene voor wie het was afgeblaft, en een verontschuldiging kon er niet vanaf. Eten van de laatste kwam 1,5 uur nadat de eerste de bestelling opgaf. Hadden ze bij het reserveren aangegeven dat ze geen groepen aan konden waren we ergens anders heen gegaan. Eens maar nooit weer.
S.W. A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Een super restaurant om te gaan eten met de kinderen. Lekker eten, gezellige sfeer en een vriendelijke en attente bediening. Goed ingesteld op kinderen. Een aanrader!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Met 4 personen toevallig terecht gekomen. Erg gezellige en vlotte bediening. Ik had de geitenkaas salade, steak Kort-Jak en crème Brullee met stoofperenijs ! alles was erg lekker! Als we ooit weer in de buurt zijn zullen we dit restaurant zeker nogmaals bezoeken.
Bep D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hadden besproken. Werden hartelijk ontvangen, drinken werd direct opgenomen en gebracht. Kregen daarna de kaart. We waren met 5 kinderen en 7 volwassenen. Iedereen had iets anders te eten besteld. Kregen het eten allemaal gelijk. Eten was lekker. Personeel aardig en behulpzaam. We waren niet voor het eerst, Wij vonden het prima? Hopen zeker nog eens terug te komen fam. den hartog.
Mijn-mening .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Recent twee keer hier gegeten.
1 Keer met z'n tweeën en 1 keer met z'n vijven.
Beide keren genoten van heerlijke pannenkoeken!! Aanpassingen in de topping waren geen probleem.
Bediening vriendelijk en alert. De één weliswaar wat meer dan de ander, maar geen mens is hetzelfde.
Aankleding vonden wij sfeervol en passend bij de beschreven geschiedenis, die voorin de menukaart te vinden is. Misschien een idee om die ook op de site te zetten?
Vooraf goed bereikbaar voor reservering.
Het restaurant was beide keren gezellig druk bezet!
Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!!
eerlijkegenieter .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wij zijn vanavond met de familie (6 personen) wezen eten bij Kortjak in Harmelen. Een gezellig restaurant waar scholieren hard hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken. Geen exclusiviteit, gewoon een pannenkoek of simpel 3 gangen menu voor een leuke prijs.
Wat is het toch jammer dat veel mensen op deze site zo anoniem hun gal spuwen over restaurants. Als iets je niet bevalt kun je het even vermelden aan de bediening, wat wij ervaren altijd bij Kortjak, wordt er dan alles aan gedaan om het netjes op te lossen.
Tja en is het druk dan kan het altijd wat langer duren, maar als je zoals ons gezellig zit is dat echt geen probleem. Het blijft voor het personeel in de horeca toch ook mensenwerk. En wat wij zien aan de scholieren bij Kortjak hebben zij er toch echt veel plezier in en dat is toch de verdienste van de eigenaar, die deze zaak al 30 jaar runt volgens de tekst in de menukaart.

Wat ons betreft echt een leuke zaak, voor de anonieme beter weters of mensen met een bepaalde haat tegen Kortjak zou ik zeggen: probeer is positiever in het leven te gaan staan. Meld je kritiek direct en spuw het niet achteraf op een anonieme site.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
We hebben hier gegeten, we moesten een uur wachten. Slecht eten en het eten was niet compleet. stokbrood vergeten ect..
jammer!
Zoals u zag was onze lunch heel erg druk. Jammer dat u daarom iets langer dan normaal op uw eten moest wachten. Het stokbroodje was het meisje inderdaad vergeten. U had dat gelijk aan kunnen geven, dan was het als nog gebracht.

Reactie van proever:

Beste Kort-Jak,
Jammer dat jullie zo reageren. We waren niet de enige gasten die het vervelend vonden om lang te wachten. Misschien een tip voor de volgende keer om het duidelijk van te voren aan te geven dat het wat langer gaat duren. wat betreft het stokbrood, ben ik het mee eens had ik eerder moeten aangeven, ik kwam er pas wat later achter.
groet Chris
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Voor het eerst hier gegeten en waarschijnlijk ook de laatste keer! Eten niet heel bijzonder. Op het terras staat alles schots en scheef omdat de terras bestrating niet gelijk is. Het stikt er van de wespen! Bediening niet heel erg vlot en te lui om lege glazen mee te nemen terwijl ze wel volle kwamen brengen. Misschien dat jullie het terras eens wat kunnen opknappen met BV nieuwe tafels? Deze zijn enorm smerig aan de onderkant en ook de verf ligt er enorm vanaf!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Op 27-11-2014 eerst naar de kerstfair op kasteel Haarzuilens geweest en daarna gaan eten bij restaurant Kort-Jak. Het was er onwijs druk en dat was voor ons de bevestiging dat het wel goed moest zijn. Wij konden voor het restaurant op de laatste vrije parkeerplaats parkeren voor andere(n) gasten moesten naar P2. Een gewoon eetcafe-restaurant met een zeer goede kaart en fantastisch en evriendelijk personeel. Wij hebben 2 x een a la carte menu genomen ( slechts 23,30) en 1 x 2 voorgerechten. Voorgerechten 2 x carpaccio en uiensoep en als hoofd 1 x hertenbiefstuk en 1 x wildstoofpot en 1 x carpaccio en als na 2 x koffie en 1 x warme appeltaart slagroom kaneelijs en vanillesaus, Alles was erg verzorgd en smaakten uitstekend. en dat alles voor een zeer betaalbare prijs. De kok kwam regelmatig het restaurant gedeelte in om te kijken of alles goed ging en bewes dat ondanks de drukte alles onder controle was. Het was een mooie afsluiting van een heerlijke dag en wij hebben extra geboten van de zeer goede service ! waar een klein restaurant niet goed in kan zijn. Als wij in de buurt zijn gaan wij hier zeker weer eten !
Mark N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Wij gingen met 7 personen eten. Helaas hebben 6 personen maar gegeten. De spare ribs waren niet gemarineerd. Deze hebben we terug gestuurd naar de keuken, na de aangebrachte marinade bleken ze nog niet goed. De rest van de tafelgenoten had bijna hun gerecht al op. De bediening biedde aan om een nieuwe spare rib klaar te maken. Prima nog een poging... in de tussentijd wat t frietjes eten. Helaas was deze poging ter vergeefs. Deze ribben waren vet en niet lekker.
Hierna miste er helaas wat service... alleen een excuus van een studentikoze verlegen serveerster, die de woorden over moest brengen van de leidinggevende/kok die zelf niet even aan tafel kwam ( wij waren de enigste gasten nog in de zaak!). ..de spare rib was gewoon in rekening gebracht. Slechte service vind ik... al bied je een drankje aan voor het ongemak, zelfs dat niet. Erg jammer!
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Vanavond hier gegeten met mijn twee kinderen. Druk dagje dus even snel een pannenkoekje.
Mijn oudste zoon en ik namen een pannenkoek, waar op zich niets op aan te merken was. Mijn jongste zoon had een bordje friet met kipnuggets besteld. Zijn gerecht kwam tien minuten later dan onze pannenkoeken, erg ongezellig. Verder hadden de kipnuggets veel te lang in de frituur gezeten, ze waren ontploft en de kip was er een soort uit 'gesprongen'. Ik zou het niet hebben durven serveren. Ik maakte er een opmerking over en gelukkig kregen we goede, nieuwe nuggets en een drankje van de zaak. Op zich goed opgelost, maar toch is mijn oordeel niet heel positief: alles bij elkaar opgeteld (het feit dat mijn zoon geen dessert nam en er niets van de prijs af ging, de mislukte nuggets, het wachten op 1 gerecht) maakt toch dat ik hier niet weer snel terug kom...
J.s S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Hier gegeten na het Italië evenement .
Zag er op de heen weg wel aardig uit.
Saté v/d haas besteld. Erg weinig satésaus (alleen over de eerste 3 stukjes) en vlees vreemde kleur. De friet te hard gebakken en de wedges erg donker van kleur en hard.
Wel lekkere sla erbij met eitje en wat wokgroenten .
En gratis stokbroodje met kruidenboter vooraf. Dat je wel
met het broodmes moest smeren...raar.
Geen peper en zout op tafel gezet toen het eten kwam.
Wel haalde de bediening een kussentje voor de te smalle terasstoelen.
Dit is een aardig terras voor een kop koffie onderweg of een broodje.
Prijs kwaliteit niet oké dus niet voor herhaling vatbaar