Korfu

Hogeweg 38 6367 BD Voerendaal Nederland Kaart

Over restaurant Korfu

Een stukje Griekenland in Voerendaal

Maak kennis met authentieke Griekse specialiteiten bij Korfu! Je maakt hier niet alleen kennis met de culinaire bekwaamheid van de bevolking, maar ook met de hele cultuur eromheen. Je wordt hier zo hartelijk ontvangen dat je waarschijnlijk nooit meer weg wilt. Hier voel je je echt bijzonder. Tel daar de rijke menukaart bij op en zie dan die glimlach nog maar eens van je mond te krijgen. De kaart staat boordevol zonnige gerechten die je doen verlangen naar een heerlijke vakantie onder de Griekse zon!

Meer informatie over restaurant Korfu

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:30

• Af te huren
5,9
WilmaPeters P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik had bij dit restaurant gereserveerd met de A.H. restaurant actie voor mijn zus,haar man, mijn vriend en ik. Bij binnenkomst werden wij heel vriendelijk welkom geheten door ik denk de vrouw des huizes. Het restaurant was qua interieur wat gedateerd, maar qua eten heel erg goed. We hebben in totaal 2 uur heerlijk getafeld in dit restaurant. Wij komen zeer zeker nog eens terug.
Yeliz E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met de restaurantactie hebben wij gegeten bij Korfu. Wat er op internet staat qua menu waar je voor kunt kiezen komt niet overeen met wat mevrouw ons gaf. Wij kregen als voorgerecht een schotel, waarvan de gehaktballen lauw waren en er niet rekening gehouden werd met het feit dat wij met zijn tweeën waren (van sommige eetwaren werd er één stuk geserveerd). Als hoofdgerecht konden wij alleen kiezen tussen een vis of vlees schotel, wat ook samen op één schotel werd geserveerd. Ook hier was niet alles even warm. Wij wilden geen nagerecht en kozen voor een kopje thee. Hier was ik echt verbaast over, mevrouw kwam aan met een kop thee met het zakje er al in en dit was de smaak Engelse ontbijtthee. Ieder zo zijn smaak, maar na een avondmaal heb ik geen zin in een zwarte kop Engels ontbijtthee. Als klap op de vuurpijl gaf mevrouw aan dat wij niet konden pinnen totdat mijn moeder aangaf dat zij geen cash bij zich had dus even een pinautomaat moest zoeken, toen kwam er ineens HUP zo een pin vanonder de toonbank vandaan. Erg vreemd, vooral dat het menu wat op internet staat niet klopt met het menu dat je krijgt wanneer je daar aankomt.
Lucy18 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bediening was vriendelijk, hartelijk ontvangst, heerlijk gegeten in een huiselijke sfeer!
ADolstra .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Superlekker eten , nette ontvangst, vriendelijke bediening, echte Griekse maaltijden, die we bij diverse andere Griekse restaurants nog nooit gehad hebben!
C.doorn63 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
het eten was lekker,voor ons te veel maar er werd ons aangeboden wat over was netjes in gepakt mee te nemen.we gaan zeker nog een keer terug.
Riet-vonk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. En mevrouw gaf bij elk gerecht uitleg over de gerechten. En er was voldoende te eten. Voor herhaling vatbaar
Paulareyes .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Helaas was ons bezoek aan Korfu niet bevallen.Het eten stond al geruime tijd op de balie te wachten en mevr had dit niet opgemerkt en was koud toen mevr het kwam brengen.Toen we er iets van zeiden,was mevr heel geïrriteerd en nam het eten mee terug waarna een scheldpartij volgde in de keuken met de kok.Later bracht ze de schotel met eten terug dat in de oven had gestaan.Deze keer was het wel warm zelfs de tzaziki die koud moest zijn was heet.
Sorry maar we gaan er nooit meer terug en is ook zeer zeker geen aanrader.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Hier met 5 personen gegeten via de AH restaurantactie. De eigenaresse deed alles alleen, koken en bedienen. Ze bedoelde het goed maar het duurde vreselijk lang voordat we het eten kregen. Het was ook zeker niet voldoende. Wat we kregen was wel lekker maar heel veel stelde het niet voor. Het voorgerecht was mix van verschillende griekse gerechtjes maar het waren geen vijf stuks van ieder gerecht. Het hoofdgerecht kwam 1,5 uur later en het was een schotel zoals je die bij de gemiddelde Griek voor 2 personen krijgt. Natuurlijk krijg je het 2e menu gratis maar voor de 5e persoon moesten we 30 euro betalen. Dit was volkomen onterecht want als je de gerechten los zou bestellen was het nog geen 25 euro. Het werd ook niet appart uitgeserveerd dat zou terecht zijn geweest. Er was ook maar heel weinig friet en geen rijst of een ander bijgerecht. Toen ik de rekening vroeg op een moment dat het de eigenaresse niet uitkwam werd ik op mijn nummer gezet waar het hele restaurant van mee kon genieten. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Harriette V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was lekker, patat te hard en donker, entourage erg gedateerd, toilet schoon maar kapotte kraan, uitzicht op tuin, veel achterstallig onderhoud overal. Vriendelijke dame.
In verhouding duur voor armoedige zaak!
Ingemegan .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben gisteren met drie personen op de een-na-laatste dag van de AH-actie gegeten bij Korfu. Het restaurant zat bomvol. En hoewel dat tevoren bekend was door de boekingen vooraf, was de bediening op geen enkele manier voorbereid op de drukte. Alles ging in een slakkengang, nauwelijks coordinatie of communicatie. Geheel willekeurig qua volgorde werd er uiterst traag bediend.
Veel mensen bij de meldbalie werden een kwartier lang niet te woord gestaan. Wij waren er om 18u, kregen ons eerste drankje en voorgerecht pas om 19u, het hoofdgerecht pas tegen 21u! Toen had ik al in de trein moeten zitten.
De mensen waren vriendelijk en het eten niet slecht. Het vlees was goed, maar de verhouding met groenten-sla-tzaziki had beter gekund.
Korfu heeft zichzelf geen dienst bewezen en een grote kans laten liggen om een goede indruk te maken bij een breed publiek.
Met vriendelijkheid kun je niet zo'n enorm gebrek aan coordinatie en snelheid compenseren. Dat overschaduwde het redelijk goede eten.
Verder was het gezellig, maar dat lag aan onszelf. Ik ben met de allerlaatste trein nog net thuis gekomen.
Dus nee, ik zal het restaurant niet aanbevelen. Wel aan Gordon Ramsey als een flinke klus.
Bertiewey .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Er was geen keuze menu. De drankjes werden maar heel sporadisch gebracht, hebben dit ook al zelf gehaald aan de bar. Te weinig personeel. Het eten: voor gerecht slecht. Salade was karig voor 4 personen. Het hoofd gerecht was goed te eten en standaard zoals bij een Griek. Nagerecht 2 bolletjes ijs op een bordje met slagroom en chocolade. Stond maar 1 persoon in de keuken. 2 personen in de bediening. Aardige mensen maar niet goed georganiseerd.
Dit is geen restaurant, omdat zij de drukte niet aankunnen en een zeer slecht organisatie en service voor de gasten.
Een aantal mensen zijn door het lange wachten wel meer dan 2 uur op het hoofdgerecht, weggegaan.
Geen aanrader!! Zal dit restaurant niet aanbevelen.
Arets .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het was een zeer chaotische avond in dit restaurant. Op maandag gereserveerd om met 4 personen AH actie te gaan eten op zaterdag om 18.00 uur. Er kwamen veel mensen tegelijkertijd binnen hetgeen al veel stress bij mevrouw veroorzaakte. Er lagen lijsten en briefjes bij de bar en die werden zenuwachtig geraadpleegd. Ze was wel vriendelijk maar had de situatie absoluut niet onder controle. Ze vertelde nadat wij eindelijk om 9.00 u gingen afrekenen geen dessert meer wilden en genoeg hadden van de lange wachttijden dat er overboekt was die avond omdat ze het reserveringssysteem niet uitgezet kreeg. Veel mensen zijn kennelijk naar huis gestuurd, zo vertelde mevrouw, dat ze op een rustig moment alsnog mochten terugkomen en dan volgens de actie konden eten. Echter door alle chaos hebben de meeste mensen die avond die daar waren een heel slechte ervaring gehad. Er liepen veel mensen weg die de wachttijden te gortig waren. Nadat ik expliciet geklaagd heb kregen we om 20.30 uur alsnog het hoofdgerecht. Bij het afrekenen moesten we 81 euro betalen. Nadat ik opmerkte dat ik dit teveel vond gezien de actie en het hele verloop die avond kregen we wel 10 procent korting. Het eten vonden we niet bijzonder met uitzondering van de gyros die was wel echt goed. Nogmaals men moet zorgen dat men gasten goed kan ontvangen en bedienen en daar was van alles mis mee helaas. Zeker geen aanrader dus. Hoop dat mensen die vandaag nog gaan meer geluk hebben.
S_gerritsen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gisteravond voor de 1ste keer bij Korfu gegeten. De ontvangst was warm welkom. De bediening en de gastvrouw waren zeer gastvrij, ondanks dat de bediening geen Nederlands sprak deed ze goed haar best. De bediening was een Griekse gast van de gastvrouw, heel speciaal dat deze bedient. Het eten was erg smakelijk, het voorgerecht uit de kunst en eens wat anders dan de doorsnee Griek.Allles was zeer goed verzorgd, de gastvrouw kwam met regelmaat controleren of alles naar wens was. We gaan hier zeker nog eens terug.!!!!
Dicktimmer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten in restaurant Korfu. Via AH-actie.
Ontvangst was heel erg hartelijk. Mochten zelf een tafel uitzoeken.
Kregen goede uitleg over de gerechten die voor ons geserveerd zouden worden.
4 gangen-menu. Alle gerechten waren met heel veel zorg bereid en smaakten heerlijk.
Griekse wijn en grieks bier smaakten prima.
Vlotte bediening. Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde.
Het decor is ietsjes minder maar wel ruim voldoende.
Wij komen ongetwijfeld terug om ons te laten verwennen.
Robbeer .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
prima eten alleen duurde alles best lang voordat het geserveerd werd.
Weet niet welke gerechten er nog geserveerd worden want hebben geen menukaart gezien.
Spa rood besteld en kregen spa blauw..geen donker bier en rivella aanwezig maar ze probeerde het wel klantvriendelijk op te lossen.
Andere serveerster kon geen woord met ons wisselen en interieur niet gezellig zou daar zeker iets aan doen alsook de brom in de geluidsinstallatie.
Catherine L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten was te doen, maar we waren daar voor de AH-Iens actie, waar we voor de prijs van 1 twee diners konden gebruiken. Onze derde persoon betaalt gewoon de prijs van een diner. Maar om voor twee diners zo'n €78 te moeten uitgeven voor een een paar hapjes, een salade, een vleesschotel, thee, twee frisdrank en een kan water is mij te gort. Ergens anders zou de schotel voor drie personen redelijkerwijs driemaal zo groot zijn geweest. Aan de bediening is niets op te merken, uiterst vriendelijke mensen, maar helaas hebben we absoluut geen ambitie om hier terug te keren.
Mevrouw u heeft vor 17.00 uur een tafel voor 4 personen gereserveerd en u wilde om 16.20 klaar zijn.Verder belt u op en jullie zijn met 3 personen en hoe afgerekend word heb ik uitgelegd.Jullie komt binnen 17.15 uur,voorgerecht,hooftgerecht en nagerecht komt achter elkaar en bij de vrag of het eten goed gesmaakt heeft kam von alle 3 personen de anwoord dat het eten erg goed was maar veel en de jonge man de rest van vlees en tzatziki meenemen wil wat wij ook ingepakt hebben.De jonge man heeft zich bij ons extra bedankt.
U heeft die rekening mevrouw en u kunt zien wat jullie besteden heeft dus bij 3 personen en 1 goedbon word twee diners afkerekend 59€.U heeft een tee gehaad 1,7€,de jonge man 0,5l cola 4,0€ en 0,5 l water 4,0€,de jonge vrouw twee ijstee 5,0€ en een extra tzatziki 4,5€.Het was wat meer als twee frisdrank.
Wij waarderen de mening van elke gast maar niet twee verschiellend,een voor de afrekening en een achteraf.
Bpkievit .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk eten, alles lekker vers en goed klaargemaakt.......leuke bediening en gezellig in het restaurant ........ook heel aardige kok
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Erg lang wachten, was heel druk en te weinig personeel. Hadden voor 19.30 gereserveerd en om 20.30 kwam het voorgerecht. Om 21.30 het tussengerecht en gelijk het hoofdgerecht. Andere gasten waren allemaal al klaar en waren inmiddels vertrokken. Om 22.00 het dessert, ondertussen werd de zaak al schoongemaakt. Niet zo gezellig allemaal. Geen aanrader.
Mmr.schwillens .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De bediening is heel authentiek maar bijzonder langzaam. Eten is voortreffelijk maar het restaurant heeft de uitstraling van een voetbalkantine.
Polleke56 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vriendelijke gastvrouw. Lekker gegeten.gevarieerde schotels.ruime zitplaatsen. Ruim de tijd per gang. Geen moeite teveel.