Korfu

Hogeweg 38 6367 BD Voerendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Korfu

Een stukje Griekenland in Voerendaal

Maak kennis met authentieke Griekse specialiteiten bij Korfu! Je maakt hier niet alleen kennis met de culinaire bekwaamheid van de bevolking, maar ook met de hele cultuur eromheen. Je wordt hier zo hartelijk ontvangen dat je waarschijnlijk nooit meer weg wilt. Hier voel je je echt bijzonder. Tel daar de rijke menukaart bij op en zie dan die glimlach nog maar eens van je mond te krijgen. De kaart staat boordevol zonnige gerechten die je doen verlangen naar een heerlijke vakantie onder de Griekse zon!

Meer informatie over restaurant Korfu

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:30

• Af te huren
7,2
7,1
5,7

Jouw recensie over het restaurant Korfu

Mildred B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding is prima, heerlijk menu, mét AH-dinercheck, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Gastvrouw was bijzonder vriendelijk, aardig en legde, soms ten overvloede, uit wat het allemaal was. Héérlijk gegeten, drankjes erg goedkoop. Mevrouw moet wel beter op haar kassa letten haha, ik ben nog teruggegaan, het was zó goedkoop, maar ze was een paar dingen vergeten. Gemerkt dat er veel vaste gasten komen, die kregen allemaal een ouzo aangeboden, wij niet. Is niet erg, maar het voelt een beetje alsof je er niet bijhoort.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was 1 grote aanfluiting. Heel ongezellig, 1 grote kale ruimte. We zaten al 15 min, zonder dat er iemand een kaart kwam brengen of vroeg wat we wilden drinken.
Luc R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel lekker eten, niet zo zout als bij veel Griekse restaurants, gewoon precies goed gekruid, absoluut aan te raden, en voor ons, zeker voor herhaling vatbaar.
Wijn en bier ook niks op aan te merken, maar dat geldt voor elke Griek.

Bediening wel wat traag, één vrouwtje alleen en het restaurant zat vol, dus we hebben enkele keren lang met lege glazen gezeten.
Prima stoelen waarop je t makkelijk een paar uur uithoudt. Inrichting en aankleding van t restaurant tikkie saai, erg recht-toe-recht-aan, er zijn meer sfeervolle restaurants, maar het voldoet.
Absoluut niet duur, en echt erg lekker eten.
WilmaPeters P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Dit was de 2de keer dat wij bij Corfu aten en het was wederom heerlijk. Wij werden net als de 1ste keer heel vriendelijk ontvangen en bediend doordoor de vrouw des huizes. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Korfu

Hogeweg 38, 6367 BD Voerendaal
GRIEKS Mijn score 2,5 / 10
Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik had vandaag een date-day met mijn vrouw, hebben we 1x per maand en dan vinden we het gezellig om te gaan uiteten. Vanavond dus bij de Griek in Voerendaal. Maar.....
We komen aan, hele restaurant leeg, sfeerloos, maar goed, gaan zitten aan tafeltje, vrouwtje legt ons de keuze uit: vlees of vis! Beide voor vlees gekozen. Kregen voorgerecht, het vlees was veel en veel te zout, serieus, heel heel veel Griekse bonen, intvisringen waren nog wel redelijk. 2e gang was een salade (eigenlijk voor 1 persoon naar onze mening) maar moesten we met z'n 2en delen..... 3e gang was vleesschotel met gyros die te gaar was, te zout, de kip was goed, souvlaki was smaakloos, gehakt was afschuwelijk! Frietjes redelijk en rijst ook, grootste nadeel van dit alles was het feit dat alles lauw was! Na afloop komt ze afruimen, ziet ze het gehakt nog op ons bord liggen, vraagt ze waarom we het niet opeten!!!!!!! Was echt verontwaardigd erover. Hebben maar gezegd dat we te vol waren van al het eten.... na ons gaat ze de tafel achter ons afruimen, die hadden schijnbaar ook het gehakt laten liggen en die mensen moesten zich ook verantwoorden!!!! De man aan die tafel zei nog melig, wellicht kunt u het aan een zwerver geven in Voerendaal..... mijn vrouw en ik konden er wel om lachen maar zij absoluut niet ze had het immers vers gehaald (alsof je iets anders mag verwachten in een restaurant)
Als nagerecht een kop koffie en een glaasje ouzo.
We gaan afrekenen, en krijgen de schokkende rekening gepresenteerd op een kladblaadje: € 37,50 betalen terwijl we een AH bon hadden met 2e 3-gangen menu gratis!
Een 3-gangen menu dat gewoon niet te eten was kost schijnbaar: € 29,50 en dan nog € 8,- voor 2 bier en 2 cola light (wat overigens niet dus is) Maar voor hetgeen dat je krijgt, het totaal plaatje, en dan dit gedrag.... veel en veel te duur! Voor dat geld kun je ook ergens eten waar het lekker is, een menu kaart krijgt en kunt kiezen wat je gaat eten.
Wij zijn niet de mensen die gaan klagen over de rekening, zeker niet naar aanleiding van een andere review die hier staat, netjes betaald, ben ik aan het pinnen, begint ze zich te beklagen hoe druk het wel niet was in de zaak en dat ze het allemaal niet geregeld kreeg enz enz. (Zaten 10 personen in het restaurant, de tafels waren amper voor een kwart gevuld)
Ongelooflijk, we kunnen er achteraf wel om lachen maar als je de keus hebt, vermijd de Griek in Voerendaal, echt waar!!!
Dit is de eerste keer dat wij een review schrijven, meteen een negatieve, maar dit restaurant (1 vrouwtje bediening, 1 keuken) heeft naar onze mening geen bestaansrecht!!!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We waren met de restaurantaktie van AH. Het was erg druk in de zaak dus duurde het wat langer dan normaal voordat je het eten kreeg Het eten was heel lekker en ruim voldoende. De eigenaresse was zeer vriendelijk. Als je het niet erg vind om even wat langer te wachten op je eten is dit zeker een aanrader!
Steffie J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij waren om 18.45uur daar. Na 45min kregen we ons voor gerecht. De smaak was redelijk.
Toen hebben bijna 2UUR gewacht op ons hoofdgerecht. Dit was niet echt lekker.

We hadden de 3gangen deal van AH. Maar we hebben van ellende maar besloten het toetje over te slaan.

Toen moesten er betalen, koste het menu gewoon 29.50!! BELACHELIJK!! Zeker voor wat je krijgt! Maar volgens de dame komt dit doordat er 6euro reserverings kosten bij komen die zij aan IENS moet betalen!
Heb haar gezegd dat t niet aan ons is om dit te betalen!

Ons zie je er nooits meer terug!!
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden de AH spaarkaarten en zijn met 4 volwassenen en 4 kinderen daar gaan eten. In eerste instantie viel alles mee, ze hadden 2 grote tafels aan elkaar geschoven en we zaten midden in het restaurant. We waren om 18.30 uur aanwezig en hadden gereserveerd. Het duurde een tijdje voordat de bestelling voor wat te drinken werd opgenomen. Ook duurde het wel lang voordat we het drinken hadden. De serveerster, een oudere dame met een Duits accent, vertelde ons wat er in het 3 gangen menu zat. Geen kaart. We kregen pas om 20 uur het hoofdgerecht en dat was op zich goed. Maar alles duurde enorm lang en ze was alleen, ook maar 1 persoon in de keuken. De kinderen werden ongeduldig en we wilden op gaan staan om naar huis te gaan. Om 20.45 uur kregen we dan eindelijk ons hoofdgerecht, dit was een vleesschotel, een kleine visschotel en een portie inktvisringen. Het was redelijk. Het is nagerecht hebben we geslipt, het was inmiddels 21.20 uur. Maar toen we de rekening kregen, 165 euro!!!!! 16 euro voor 2 liter kraanwater!!!! En ze had gewoon 4 volwassen menu' s geteld. Dit voelt als bedrog! Op jullie site staat gemiddeld 22 euro per persoon. Ze rekende 29,50 p.p. Sorry!!!! Hier gaan wij NOOIT meer eten!!!
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Veel te lang wachten op je eten.ze runnen de zaak maar met twee personen.1kok en1 gastvrouw/serveerster.tussen de binnen komst en je gerecht krijgen duurt al 1 uur.tussen alle gangen zit zeker 1 uur tussen.je moet lang wachten op de drank of eten wat je besteld.geen goede service zal er nooit meer heen gaan.vele mensen wat er zaten denken er ook zo over want we hebben onderling gesproken met elkaar.veel te duur de drank .niet tevreden over vele dingen te veel om op te noemen.ik laat het hier maar bij.kan nog veel meer opnoemen.
EliesZenden .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dit restaurant was niet berekend op de hoeveelheid gasten van afgelopen zaterdag; de dames waren volledig overvraagd, waardoor de kwaliteit van het eten én de kwaliteit van de bediening absoluut onvoldoende waren.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vrijdag bij Korfu gegeten met 2 personen. Was een Social deal. Wij hebben heerlijk gegeten. Vlees voor mijn man en vis voor mij. Met een schaal lekkere hapjes vooraf en een verse gemengde salade als tussengerecht Er werd rekening gehouden met mijn man, die geen komkommer lust. We kregen uitgebreide uitleg over de gerechten. Volle glazen wijn en een heerlijk dessert maakten het compleet. Het was erg stil, 4 tafels bezet. Jammer, want een vol restaurant is net iets gezelliger. Voordeel hiervan was dat we niet lang hoefden te wachten. We komen zeker een keer terug.
Dave En Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vandaag dachten we gezellig te gaan eten met onze familie, Dus om 18.00 gereserveerd in restaurant Grieks Restaurant Korfu Voerendaal. Toen we binnen kwamen was het Restaurant helemaal leeg, dit gaf ons al een vreemd gevoel. Toen we eenmaal met ons groepje van 19 man aan tafel zaten kwam de eigenaresse ons vragen wat we wilden eten, dat was erg moeilijk voor de vrouw ze overhandigde haar notitie blokje al snel aan Marco Verheesen omdat het haar allemaal te lastig was om de bestellingen van de kinderen op te nemen. Toen Marco klaar was met het opnemen van de bestelling van de kinderen nam ze de regie weer zelf in handen toen deze bestellingen haar ook te moeilijk werden (gewoon menu's van de normale kaart) kreeg ik een snauw van haar omdat we niet het eten in grote komen op tafel wilden maar gewoon een netjes opgemaakt bord. Na drie kwartier te hebben gewacht kwam eindelijk het eten, helaas was dit alleen het eten van de kinderen een miezerig beetje gyros met wat frietjes en tzaziki. Toen we vroegen voor wat mayonaise voor de kinderen kregen we te horen dat ze dat niet hadden. Het eten was niet echt warm en de smaak was allerminst lekker te noemen. Na hierna netjes weer drie kwartier te hebben gewacht kwam dan eindelijk het eten van de volwassenen. Dit was echter nog smerigger dan het eten van de kinderen. Souvlaki was rauw en koud gyros ronduit smerig en de frieten leken wel vet staafjes zacht en druipend. Al het andere eten was ook slecht geen totaal geen smaak en maar gewoon op het bord gesmakt. Toen ze vroeg of het eten naar wens was en wij aangaven dat het niet was wat we verwachten stoomde ze boos de keuken in zonder een enkele reactie richting ons. We hebben besloten om het niet te eten zo erg. Toen ik haar aansprak om te zeggen dat we wilden gaan en niet van plan waren om hier de volledige prijs voor te betalen vloog ze mij Dave erg agressief aan en begon te dreigen dat ze de politie zou bellen. We hebben haar verteld dat we hier graag op wilden wachten en hebben dat ook gedaan, de kids netjes naar buiten laten gaan met de dames en idd ze belde de politie om die te vertellen dat we agressief waren. Maar goed binnen een minuut of 10 waren ze er met minimaal 3 wagens en 6 politieagenten. Na buiten ons verhaal te hebben gedaan weer naar binnen om met de eigenaresse te praten. Helaas was deze niet voor rede vatbaar. Na een half uur wikken en wegen met de politie zelf maar aangeboden om haar €100 te betalen voor onkosten en drank, dit wilde de vrouw niet accepteren ze wilde de volle €244. Zo erg dat ze ook de politie op een erg aggressive manier aansprak. Op dit moment heeft de politie besloten dat we het pand mochten verlaten zonder te betalen of ze dit nu goed vond of niet omdat ze niet wilde mee werken. Hier eten we dus nooit meer en we raden het dan ook iedereen ten sterkste af. Kortom dit was weer eens een zeer apparte 2e kerstdag.
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
De vrouw die bedient spreekt Duits met een paar woordjes Nederlands. Toch is zij moeiteloos in staat, goed te communiceren met de gasten. Ze weet een goede sfeer te creeren en biedt gerechten aan die niet op de kaart staan. Je kan hier best aardig eten voor een schappelijke prijs.
bpkievit .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De beide dames zorgen voor héérlijk eten en een prettige sfeer.
Ze maken alles zelf en dat proef je!
Geen pretenties en ondertussen geweldig presteren, daar hou ik van!
B1984 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hadden een heerlijke avond bij dit restaurant.De cheffin was een heel vriendelijk vrouwtje en wat wij echt waardeerden wij kwamen met de restaurant bonnen en alsnog was ze zo vriendelijk een wij kregen een super voorgerecht en een hoofdgerecht dat heeft zij zo super aangericht en wij waren tenslotte zoo weinig kwijt echt top. Alleen het was eigenlijk te druk voor de cheffin ze deed bijna alles alleen. Maar voor de rest een top avond gehad een echt een aanrader voor andere. Ons ziet de mvr zeker terug.
WilmaPeters P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik had bij dit restaurant gereserveerd met de A.H. restaurant actie voor mijn zus,haar man, mijn vriend en ik. Bij binnenkomst werden wij heel vriendelijk welkom geheten door ik denk de vrouw des huizes. Het restaurant was qua interieur wat gedateerd, maar qua eten heel erg goed. We hebben in totaal 2 uur heerlijk getafeld in dit restaurant. Wij komen zeer zeker nog eens terug.
Yeliz E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met de restaurantactie hebben wij gegeten bij Korfu. Wat er op internet staat qua menu waar je voor kunt kiezen komt niet overeen met wat mevrouw ons gaf. Wij kregen als voorgerecht een schotel, waarvan de gehaktballen lauw waren en er niet rekening gehouden werd met het feit dat wij met zijn tweeën waren (van sommige eetwaren werd er één stuk geserveerd). Als hoofdgerecht konden wij alleen kiezen tussen een vis of vlees schotel, wat ook samen op één schotel werd geserveerd. Ook hier was niet alles even warm. Wij wilden geen nagerecht en kozen voor een kopje thee. Hier was ik echt verbaast over, mevrouw kwam aan met een kop thee met het zakje er al in en dit was de smaak Engelse ontbijtthee. Ieder zo zijn smaak, maar na een avondmaal heb ik geen zin in een zwarte kop Engels ontbijtthee. Als klap op de vuurpijl gaf mevrouw aan dat wij niet konden pinnen totdat mijn moeder aangaf dat zij geen cash bij zich had dus even een pinautomaat moest zoeken, toen kwam er ineens HUP zo een pin vanonder de toonbank vandaan. Erg vreemd, vooral dat het menu wat op internet staat niet klopt met het menu dat je krijgt wanneer je daar aankomt.
lucy18 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bediening was vriendelijk, hartelijk ontvangst, heerlijk gegeten in een huiselijke sfeer!
ADolstra .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Superlekker eten , nette ontvangst, vriendelijke bediening, echte Griekse maaltijden, die we bij diverse andere Griekse restaurants nog nooit gehad hebben!