Korensant Verhildersum

Wierde 42 9965 TH Leens Nederland Kaart

Over het restaurant Korensant Verhildersum

In een woord WAUW

Restaurant Korensant Verhildersum beschikt over een van de mooiste plekjes van het rustieke Leens, op steenworp afstand van het Groninger Wad. De kaart bestaat uit seizoensgebonden gerechten die zoveel mogelijk worden bereid met producten uit de regio. Voor natuurliefhebbers is dit schilderachtige restaurant ook absoluut een bezoekje waard. Eerst kun je genieten van de prachtige omgeving om vervolgens aan te schuiven voor een welverdiende lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Korensant Verhildersum

9,2

Jouw recensie over het restaurant Korensant Verhildersum

Vera K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Leuke restaurant, prima ligging. Voorgerecht was lekker, de rest jammer genoeg vonden we beide minder.
Wijn werd bijgeschonken. Het is wel goed maar we hadden meer er van verwacht.
Gerrie T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Al vele jaren komen we bij Wicher en Sigrid eten en toch zijn we elke keer weer blij verrast met al het heerlijks wat Wicher ons weer voorschotelt, super!
carolien V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Verwend met heerlije en gevarieerde smaken uit het Verrassingsmenu van de chef kok!
Minnetje is prijzige bonbon; weliswaar heerlijk en home made????
S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Perfect voor alle zintuigen!
Mooi opgemaakt, ruikt en smaakt voortreffelijk, leuke toelichting op de gerechten.
Vriendelijke bediening en mooie ambiance.
eugenie L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
gezellig, professioneel en bijzonder smakelijk. Prachtige tafel en mooie gerechten, wij waren zeer tevreden!!
Eugenie Lutgerink
Marije P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Een fantastisch mooie locatie om te eten! We waren de enige gasten (op andere dagen is het drukker) en voelden ons een prins(es).
Het eten was precies goed bereid, lekker, afwisselend in smaken en structuren. En mooi opgemaakt.
Daarnaast vriendelijke bediening. Perfect.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Als vanouds. Heerlijk gegeten, prima, ontspannen bediening, leuk persoonlijk contact, niet 'opgeprikt', prettige omgeving,
Henk Broekhuis
Mieke Walenkamp
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De drie gangen lunch was heerlijk. Erg goede service en een leuke sfeer.
Menno L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Jef P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gelunched op deze bijzondere locatie. Mijn vrouw had een vleessalade en ik een vissalade. Allebei bijzonder lekker. Het was vandaag fris buiten en van mij had het binnen iets warmer gemogen. Verder genoten. We zijn zeker van plan om terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zeer aangenaam als lunch midden ons cultureel programma. Lekker, vriendelijke onthaal en ondanks de grote groep van 35 deelnemers vlotte service. Een plaats om aan te bevelen.
Mia Bogaert voor vtbKultuur SDW
J H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We kozen voor een 5 gangen diner
met een passend wijn arrangement Heerlijk en nog eens Heerlijk, mooie smaak combinaties en de wijnen geven precies de sensatie wat iedere gang tot een belevenis maakt.
Zeer zeker de moeite waard om een stukje voor te rijden.
Na alle lof een kleine kant tekening, de wijnen zijn stevig geprijsd.
Je kunt via een boekingssite reserveren dit maakt een redelijk verschil in de covert prijs. Hierdoor krijg je toch een beetje een wrange nasmaak indien direct is gereserveerd.
Ondanks dat zullen we zeker in de toekomst een keertje terugkomen.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Pure passie voor de gerechten. Mooie ambiance en zeer hartelijke ontvangst en bediening. Geweldige avond gehad en komen er zeker weer terug!
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Verscholen op een landgoed vlakbij de Lauwersmeer ligt dit pareltje. het is even zoeken (de wegbewijzering kan beter), maar het is de moeite waard. Geweldige lokatie, heel erg goed eten voor een zeer redelijke prijs en attente bediening. In de toch redelijk chique gelegenheid konden we probleemloos in ons niet al te schone wandelkloffie aanschuiven. Een absolute aanrader!
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We zijn hier al vaker geweest en hebben heerlijk gegeten. Weer gekozen voor het verrassingmenu en staan iedere keer weer versteld van de verschillende smaken. Zeker de moeite waard!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Dit is een uitstekend restaurant met voortreffelijke bediening en excellent eten. Het is heerlijk om buiten te zitten. Van harte aanbevolen.
Bram Boers
Barry C.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het is een blijft en top restaurant. Dit komt zeker door Wiecher(chef) die je smaak pupillen laat strelen met zijn kook kunsten! Altijd aan te bevelen
B. Cohen, Warffum
M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Dit is één van die zeldzame plekken waar al het goede samenkomt. Gastheerschap, heerlijk eten, geweldige ambiance. Compliment!
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Op een prachtige plek gelegen restaurant met mooi terras. Zomeravonden kunnen niet beter zijn dan hier. Het BIB menu is voortreffelijk, de amuses maken het compleet. Prima wijn. Alleen de aandacht voor de gast kan iets beter. Dit is een echte aanrader!
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Dankzij het mooie weer tot einde verblijf buiten gezeten, en we zijn steeds uit de avondzon gehouden door de vriendelijke en behulpzame kelner. Het was een heel genoeglijke avond. Voor mij was het hier de tweede keer, de vriende met wie we waren komen hier vaker.