Koren

Zaterdag 08:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Robin J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik kom hier graag regelmatig eten. Lunch maar ook diner. Er zit van alles wat bij op de menu kaart. Zalmbonbon is heerlijk en de Jets burger is een aanrader!

Ook hebben ze tegenwoordig een gezellig terras!
Veauteaux .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
High Tea de luxe gedaan met 4 personen. Goed verzorgd, lekker en voldoende variatie. De service was prima, thee werd continue aangevuld en er werd zonder problemen meegedacht met dieetwensen van één van de personen, die wegens omstandigheden geen gerechten van de High Tea kon nuttigen. De sfeer is gezellig en knus. Wat mij betreft een aanrader.
Turkije1 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen zondag bij de Koren geluncht. De bediening liet erg lang op zich wachten voor wat betreft het eten, met vragen wat je wil drinken zijn ze erg vlug. Het eten daar was niks op aan te merken en smaakte erg goed. Met de hygiëne was het minder. De tafel was niet schoon en de zout en pepermolen zaten onder het kaarsvet dus deze hebben we maar niet gebruikt. Het zou goed zijn om dit geregeld te controleren zeker gezien het feit dat de molens erg dicht bij de kaars staan. De prijzen op de kaart moeten aangepast worden aan de rekening.
Lian B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Prima lunches elke keer en de hazelino gebakjes zijn een echte aanrader wat mij betreft! We komen hier regelmatig weer terug.
H_vd_V .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Al vaker gegeten bij Koren. Wat ze ook serveren, het smaakt allemaal zo goed. Geen kant en klare troep, maar alles zelf gemaakt en dat proef je en smaakt uitstekend. Personeel is prima er hangt een leuke sfeer. Ook niet duur, dus ook voor je portemonnee is het niet erg om af en toe te gaan. Ook heb ik daar een keer een heerlijke hightea gehad. Werkelijk waar fantastisch! Deluxe hadden we en allemaal heerlijke zelfgemaakte hapjes. Zoet en hartig. Ik heb meerdere highteas gehad, maar dit was echt de beste van allemaal. Kortom; Koren is echt een aanrader!!!!
Miekesanders .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
wij waren met 4 dames geweest voor de high tea de luxe maar deze viel helaas erg tegen, weinig variatie in de hapjes,als eerste kreeg je maar 1 warme scone met 1klein potje jam en 1klein potje cream,de wraps waren met heel veel sla en weinig beleg,dit was tonijnsalade met wat ei en de andere wrap was weer heel veel sla met wat fetakaas,de sandwiches waren 3 sneetjes stokbrood met wat zalm en de andere met wat kipfilet belegd en wederom heel veel sla. de laatste etagere was wel met diverse zoete hapjes maar daar waren weer 2 hele droge koekjes bij,ook moesten we zelf diverse keren vragen om nieuw theewater en nieuwe thee zakjes,de theezakjes waren gewone lipton tea zakjes die niet echt luxe waren. dus al met al een high tea desillusie ipv high tea de luxe.
het personeel was ook erg ongeinteresseerd en met de manager?eigenaresse? werd het eindgesprek een welles -nietes spel dus daar ben ik maar mee opgehouden.
Miekske74 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Beetje laat, maar wil toch nog even mijn complimenten geven aan Koren in Best. Ik dacht laat ik mijn dochter eens heerlijk trakteren op een high tea. Rond gekeken waar we naar toe zouden gaan. Gekozen voor Koren Best daar deze ons al aanspreekt qua gezellige, huiselijke en knusse sfeer. We hadden een gezellige tafel bij de bar. De High tea, was het echt superrrr. De scone heerlijk vers en nog warm (jammie) en dit geldt idem voor de overige gerechten, het de luxe menu was echt meer dan genoeg en ook de diversiteit was goed, sandwiches en zoetigheid. Het personeel was erg vriendelijk en oplettend. Een van de medewerksters had doorgegeven dat we het dekseltje andersom mochten leggen, zodat ze wisten dat het bijgevuld kon worden. Toch kwam ze tussendoor vragen of alles naar wens was en meerdere keren of er water bijgevuld mocht worden. Het was er erg druk, maar daar was qua oplettendheid naar ons toe niets van te merken. Kortom bedankt en zeker een aanrader om eens met een vriendin of je dochter (zoals ik) te doen bij Koren Best :) !
Fijne_proever_ .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding. Heb al veel van de kaart gegeten maar nog nooit misgegrepen. Wat ze doen doen ze goed voor wat betreft het eten... en alles eromheen is ook gewoon goed! Wij komen hier graag, ook voor onze kinderen wordt goed gezorgd. Top!
Singasong .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Meerdere keren per jaar eten wij bij Koren, en dat is steevast een goede keuze. Nu zijn we er voor het eerst, nadat de Hoofdstraat voetgangersgebied is geworden en het terras flink is uitgebreid. Ziet er allemaal heel gezellig uit. Het concept van Koren (3 gangen voor €21,50) wordt nog steeds strak doorgevoerd. Regelmatig wisselt de kaart. Van de voorgerechten sprong vooral de avocado met kip er uit. Er romig en smakelijk. De carpaccio liet echter iets te wensen over: erg veel rucola (dat lijkt me toch echt een smaakmaker, geen bord-vulling). En de Parmegianno was erg ingedroogd en daardoor nogal taai. Verder wel een prima gerecht en goed op smaak. Op dit moment staat er een hoofdgerecht op de kaart, dat niemand mag missen: de lamshaasjes. Echt heerlijk en uitstekend bereid, waardoor het vlees heel mals en sappig blijft. Compliment aan de kok! Gelukkig is Koren afgestapt van de onhandige éénpersoonsbakjes met friet en rauwkost. Gewoon een schaaltje prima friet-voor-twee en een goede salade op het bord. Als desserts de Eton Mess (lekker zoet, knapperig en niet te zwaar) en het voor mij onontkoombare kaasplankje. Altijd lekker bij Koren, misschien niet exquise, maar wel goed. Altijd een gevarieerde kaart met voor elk wat wils. Sinds ca twee jaar is ook de wijnkeuze van Koren in orde. De bediening is snel, correct en informeel. De aankleding binnen is eenvoudig, maar adequaat. Kortom: gezellig en lekker genieten.
Wybelitious .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Hoewel Koren vooral een uitstraling heeft als lunchroom, kan er 's avonds ook gegeten worden. De kaart is leuk en goed. Lamshaas, tournedos, spareribs, vis, voor elk wat wild. De voorgerechten zijn divers en met gevoel voor detail geserveerd. Lamshaas en tournedos waren heerlijk met hele goede saus. Spareribs vielen tegen: duidelijk nagegaard en daardoor niet veel smaak en een beetje papperig. De bediening was vriendelijk maar wel traag.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Bij Koren binnengelopen voor een kop koffie met.
Zowel de cappuccino als het gebak smaakten uitstekend en werden geserveerd door een enthousiast team.
Jammer dat de geserveerde cappuccino er niet uitzag. Deze kwam inclusief de lage schuimlaag tot de helft van de kop. Maak dan de schuimlaag hoger of serveer in een kleinere kop, maar dit was geen gezicht.
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Ik heb super gegeten een uitgebrijd 3 gangen keuzemenu voor € 21.50 en leuke bediening echt top avond ik had voor Hollandse garnalen met avocado hoofd had ik zachte kogel biefstuk met gamba's en toe Hollandse aardbeien met vanilleroomijs met slagroom !
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Lekker gegeten, mixed grill. Bij de drank kwam per ongeluk gewone cola i.p.v. cola light, maar dit werd goed hersteld en ook niet met extra kosten. Het decor is leuk en sfeervol, in een oud pand, waarin de vroegere indeling (als woonhuis) nog is te herkennen, maar dat maakt het charmant.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Fijn ongedwongen en met oprecht gevoel voor service. Niet al te gecompliceerde kaart. Met zorg samengestelde kaart en gerechten zonder hoogvlieger te willen zijn. Menu voor vaste prijs met keuze uit veelheid van voor- hoofd- en nagerechten biedt waar voor zijn geldt. Onopvallende pand. Niet chique wel prettig.