Korea

31-206445273

Meer informatie over restaurant Korea

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met mijn gezin gegeten bij Korea,wij wisten niet dat het een nieuwe eigenaar heeft,wij kwamen er wel vaker en altijd heerlijk en prijswaardig,nu dus flinke teleurstelling,bulgogi ligt al helemaal gaar te wezen op bbq,dat hoort aan tafel te gebeuren,bijgerechten waren er niet zoals fijngesneden lente ui,gamba's veel te gaar en smakeloos en darmkanaal niet goed verwijderd,boneless kip stond op menu als knapperige stukjes kip,dit waren nu niet garen borrelpootjes,wel wat van prijs afgedaan bij afrekenen vanwege gamba's,maar geen melk voor cappuccino enz,jammer het was zo een mooie zaak maar wij komen er niet meer.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hoewel het allemaal best lekker was, ben ik beter gewend. Dessertkaart hebben ze niet en koffie is niet aan te bevelen (veel te waterig, koffie uit een automaat is beter). Bediening kan een stuk beter. Bulgogi wilde men nog wel voor ons bereiden, maar de rest was toch echt te veel moeite. Verder moesten wij best moeite doen om enige aandacht te krijgen.
RommertJ .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Inderdaad, 90% van de gasten zijn Koreaans. Er zitten er drie op de Nederhoven. Dit restaurant was ons aanbevolen door een Koreaanse meneer als de beste en niet duur. We hebben heerlijk gegeten, voorgerecht met veel verschillende kleine hapjes, aan tefel gegrilde kip en rundvlees, heerlijk gemarineerd en daarna zelf wikkelen in een blaadje sla. Overheerlijke gemarineerde gamba's, het hoofdgerecht was compleet.
Kortom voortrefelijk gegeten!
Erikeet .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Erg lekker Koreaans eten, niks mis mee. Wij hebben chapchae en kalbi gegeten, allebei goed bereid. Met alle side dishes een complete maaltijd, zeker met de stukjes verse ananas na afloop. De sfeer is niet erg uitbundig maar voor het eten is het zeker een bezoek waard.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
allemaal echte goede koreaanse gerechten met vrijwel alle koreaanse ingredienten. Vriendelijke bediening. De gerechten zijn goed vers en super van smaak en het bier goed van temperatuur.
bestel altijd minstens 10 verschillende gerechten die we dan delen... heerlijk.. hoe meer mensen aan tafel hoe meer gerechten!
Thuan T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Na veel positive tips van vrienden ging ik naar Korea om het eten te proberen. Op het eerste gezicht lijk het restaurant best wel saai van binnen en buiten. Wel op het moment dat het eten op tafel was! dat was een geweldig ervaring. Het vlees is goed gemarineerd. Het eten waren mooi op het bord geserveerd. De bediener was heel vriendelijk en aardig het duurt wel even voor dat het eten er zijn maar wat was het waard. als je van heet eten en vooral van Aziaten gerechten hout is dit een geweldig restaurant met een echte goeie Korea smaak.
GJ .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Weer eens geluncht bij Korea en nu maar eens een recensie geschreven. Korea is voor mij een typisch lunch restaurant. Vandaag had ik O-sam-bulgogi, varkensvlees met inktvis en mijn broer at Pork Bulgogi, voor het eerst Koreaans.
De hapjes vooraf waren erg lekker, zoet, zuur, pittig en fris bij elkaar. Het eten was weer erg lekker en vooral vers, vergezeld van maisthee, een lichte bouillon en een kom rijst.
Prijs kwaliteit is uitstekend. De bediening is snel en accuraat ondanks het feit dat er ook een bus Koreanen binnen zat.
Een aanrader voor de lunch (10-15 euro).
Maxamize .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Al jaren komen we bij Korea voor de Bulgogi, Kalbi en Kimchi. Lekker eten en de lunch is voordelig en uitgebreid. Hoewel, dat was zo. De porties ogen per week kleiner en personeel staat voor de deur te roken. Er zitten in de buurt zoveel Koreaanse restaurants dat we wellicht eens moeten kijken hoe die het doen.
F V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Als je dan al graag Koreaans wilt eten, zoek dan verder. De kwaliteit van de Bulgogi is okay en alle side-dishes goed van kwaliteit maar de bediening en sfeer zijn dermate sukkelig dat je alhier eigenlijk alleen maar zou moeten gaan eten als je echt veel trek en met je partner voldoende gesprekstof hebt ...
Jarine V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Het restaurant is niet het meest gezelligst maar de smaak van het eten is heerlijk.
Bulgogi is voor mijn favoriet! In de avond eet je het vleesgerecht met een blaadje sla icm allerlei koolsoorten...

Bediening is aardig, spreken redelijk engels.
PrinsjeJ .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
We hebben goed gegeten bij Korea. Al viel de sweet and sour pork wel wat tegen: de saus was vooral zoet, het zuur miste wat. Het gerecht leek niet vers bereid terwijl ik dat gezien de prijs wel zou verwachten. De beef gegrild aan de tafel was super lekker. Het vlees mals en heerlijk van smaak. De side gerechten die je bij het menu krijgt waren apart en heel lekker.
De bediening spreekt goed Engels en is heel vriendelijk en behulpzaam.
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Natuurlijk: het is een Koreaans restaurant, dus verwacht alsjeblieft geen opgedofte omgeving met een europese uitstraling. Bediening is koreaans en ja, misschien zouden ze nederlands moeten spreken of beter engels, maar het merendeel van de klanten IS koreaans, dus waar ligt nou de prioriteit? Bij het eten toch? En dat was afgelopen zodag wederom van prima kwaliteit! Geen last van zenen of botsplinters, maar mals en zacht vlees. Een aanrader!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Wij eten hier regelmatig en het eten is goed en altijd vers. Als men niet precies weet wat te bestellen dan kan het soms moeilijk zijn. Echter de keuken is goed en heb nimmer een slecht diner gehad. Ook de bediening is correct en heb nooit lang op mijn eten hoeven wachten.