Kopi Soesoe

Sumatraweg 15 3072 ZR Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kopi Soesoe

Laureina G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Gezellig, klein, vriendelijk tentje bij t deliplein! Eerder wel eens geweest voor n drankje, binnen en op het terras. Vandaag voor een ontbijtje. Vriendelijke bediening, lekker sapje ( appelsap met munt en limoen ) en een aantal crumpets ( Engelse pannekoekjes). Die waren helaas niet zo smakelijk en niet vers ( leken uit de magnetron te komen.. Beetje taaiig ook en snel afgekoeld) Dat had ik niet verwacht en viel tegen. Verder weer gezellig gezeten !
Jason E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Dit is echt een heerlijk tentje. Laagdrempelig, ouderwetse studentikoze gezelligheid aan de Kaat. De Indonesische invloeden accentueren hier en daar het overwegend seventies decor, evenals uiteraard het menu in de vorm van bijzondere koffie soorten, die overigens echt aan te raden zijn als je net als wij je smaak papillen graag verrast.
(Hoewel onze voorkeur licht uitgaat naar de koffie met kardemom en gecondenseerde melk, jammie!)
Daarnaast is de worteltaart echt om je vingers bij af te likken, en de porties bovendien royaal. Één minpuntje vond ik echter dat het bananen brood steeds op was als wij kwamen, maar dat kan natuurlijk ook een goed teken zijn...
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Wat een sympathiek tentje. We hebben een heerlijke spaanse en zuurkool tosti gegeten met een lekker spaanse wijn erbij. Ze zijn niet alleen maar een eettentje want er zijn ook avonden met muziek, poezie etc... Ontzettend aardige enthousiaste eigenaren. We komen hier zeker een keer terug!
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Kopi Soesoe is een niet al te grote zaak die bij het binnenkomen gelijk gezellig aandoet. Het concept van Kopie Soesoe is koffie en muziek, maar het eigenlijk veel meer dan dat! Je kunt er een uurtje lekker kletsen en ondertussen lekkere hapjes eten, prima versgemaakte taart bestellen.
Maar je kunt er ook heerlijk lunchen.
En wat een enthousiaste bediening. Je voelt je er binnen enkele minuten echt thuis!
De inrichting is retro en geeft je – mede door de wat kleinere omvang van de zaak – een gezellig huiskamer gevoel. Er is maar een klein probleempje:
is er nog plek als je voor de deur staat??
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Leuke plek om koffie te drinken, lekkere carrotcake en cheescake van de bovenburen!
Leuk retro, jaren 70 ingericht, jong publiek, Prima plekje om even te onhaasten!
ChingYang .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Leuke huiselijke plek voor een drankje en een hapje. Laatst met een buurvrouw gelunched: quiche, lemper en risolles, hmmmmmm. Weer es wat anders dan een aangeklede boterham. Elke dag verse fruitsapjes. Leuke enthousiaste uitbaters.
Kikri .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
een tijdje geleden een heerlijk kopje "kopi soesoe" gedronken, dit is een Indonesisch kopje koffie wat gemaakt wordt met gecondenseerde melk en kardemon zaad. Het heel anders dan koffie zoals wij die kennen maar als je van een beetje kruidige smaken houdt absoluut een aanraden. hierbij een heerlijke tosti gegeten. Wat ons nog het meest aansprak was de oprechte en vriendelijke bediening, wij komen zeker terug om de indonesische hapjes te proberen.
Wtlodder .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Een super sfeer vergezeld met heerlijk koffie, (biologisch verantwoorde) streekprodukten, gezelligheid, no-nonsens cultuur en orginaliteit!!
Of je nu zin hebt in een gesprek, je wilt een boek of tijdschrift lezen, muziek luisteren (neem je eigen plaat mee) het kan allemaal hier!

Een waar plezier om te komen!
Alma D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Kopi Soesoe is een super leuk tent, orgineel. Verwacht niet de amerikaanse starbucks specials, ze zijn meer van de basic koffie's maar daar zijn ze wel uitmuntend goed in! Je kan er ook prima met je laptop zitten of een boekje lezen. Er ligt leuke lectuur. Vandaag een tosti met geitenkaas en bietjes (ze hebben ook een special tosti kopi soesoe) op zoals gewoonlijk perfect! Het deliplein is ook een leuk, erg leuk om in een wandeling kop van zuid/katendrecht daar een kopje koffie te doen!
Dikkeradijs .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Een gezellige plek op het Deliplein om een kop koffie met een stukje taart van de urban bakery te nemen, een bijzonder belegde tosti of prima broodje te eten. Ook kan je hier terecht om een lekker origineel biertje te proberen. De eigenaren zijn zeer lieve, klantgerichte muziek liefhebbers die altijd in zijn voor een praatje. Ze zitten vol met leuke, creatieve ideeën, wat wellicht nu nog iets ten koste gaat van het zakelijke aspect. We komen er graag.