Koperen Kees

Spinhuisplein 14 8011 ZZ Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Koperen Kees

Voel je welkom bij Koperen Kees in Zwolle. Theater en de nieuwe Nederlandse keuken gaan hier hand in hand. In de gerechten ga je terug naar herkenbaar Holland en ze zijn toch helemaal van nu. Kies voor het theatermenu: voor-, hoofd- en nagerecht voor €33,50 per persoon of voor het Saté menu; een voorgerecht van het theatermenu met een saté als hoofdgerecht. De menukaart heeft respect voor de seizoenen en past bij de voorstellingen. Een inrichting om van te smullen. Een zwoele zomeravond - BBQ aan de Zwolse stadsgracht. Diner en borrel. Voorafgaand aan een voorstelling, spontaan in het voorbij gaan, voor een zakelijke 'date' en een goed glas wijn. Welkom bij Koperen Kees.

Meer informatie over restaurant Koperen Kees

• : Parkeerplaats Noordereiland of Diezerpoort

Geopend tijdens voorstellingsavonden, tevens zijn wij bereikbaar voor groepsreserveringen.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant Koperen Kees

Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Sfeervol, vriendelijk en zeer goede service. En wat was het lekker! Kopen Kees is een aanrader voor iedereen en de combinatie met binnendoor naar het theater is ook erg handig. Parkeren kan vlakbij.
Andele V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima restaurant, met goede gerechten en bediening. De bediening sloot qua tijd prima aan bij het concert dat aansluitend in de Spiegel plaatsvond.
jogien.vander.molen .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben lekker gegeten. De gerechten waren vers, en mooi opgediend.
Na een lange dag werken had ik wel wat meer gelust. Bediening was goed, al zat er wel veel tijd tussen de gangen. Maar misschien werd dit expres zo gedaan, zodat we meteen door konden lopen naar de musical.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
voorgerecht viel tegen Plakje gegrilde aubergine met wat wortelchips op de rand van een bord met veel kerriesaus in het diepe gedeelte. Bijna ondoenlijk om te eten als je niet teveel saus wilde
V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyAaaabbbbcccccccc,,,,,,........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Goedendag,
Vegetarisch gerecht. Een burgertje en wat kleine groenten. Echt heel ''magertjes" voor een vegetarisch gerecht en dat in combinatie met de prijs. In geen verhouding. Maak iets creatiefs en verrassend. Komt erg ouderwets over. Geen voldoende aandacht voor de vege- of flexitarier. Echt niet meer van deze tijd. Zouden ze in Amsterdam anders doen.
S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hadden weinig tijd voor de voorstelling, maar de bediening was exact op tijd, zodat we (toch) rustig konden eten. De sate was supermals, erg lekker.
A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ontvangst in theater was uitstekend. Service aan tafel kan beter. O.a. opname dranken en bijschenken. Hoeveelheid van bijgerechten kan beter. Attent zijn om sneller bijgerechten aan te vullen en niet als hoofdgerecht gegeten is.
arkoning .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voorgerecht -zeebaars- was koud, dat was niet vermeld op de menu-kaart. Goede smaakjes.
Hoofdgerecht -saté- was prima en ruim voldoende.
Wij hebben fijn gegeten voor de voorstelling.
pam_laarhoven .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
24-2-18 geweest. Prettige ontvangst, leuke en attente bediening, goede sfeer en heerlijk eten en dat alles voor een redelijke prijs. Gewoon een goed begin van een avondje theater.
G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Beperkte kaart maar gerechten van zeer goed niveau. Heerlijk gegeten voorafgaand aan een voorstelling. Snelle en voorbeeldige bediening.
J.W. P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij waren hier voor de opera. We waren iets te laat maar day werd prima opgelost en we konden toch een driegangen diner nuttigen. Prettige sfeer, vriendelijke en attente bediening.
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Prima service en fantastisch dat er GEEN muziek hoorbaar was. Een verademing.
Een minpunt: de ruimte tussen de tafels is absoluut minimaal. Van enige privacy is geen sprake. Dus houd je het bij koetjes en kalfjes en dat is jammer.

Ellen Oldenhof
N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zowel in voor- als hoofdgerecht waren geen smaken van het op de menukaart vermelde vleessoorten te herkennen of te proeven. Voorgerecht vooral vet. Hoofdgerecht: Borden waren heet, gerecht niet. Geperst vlees binnen in met kruiden gemengd, nochtans geen smaak gevonden, dus grotendeels retour naar de keuken
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het voorgerecht was wat stevig uitgevallen. Bavaroise had iets smeuïger gekund.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Alle gerechten zagen er mooi uit. Het voorgerecht (de geitenkaas) had wat meer knapperige bite kunnen gebruiken - iets van toast erbij zou het geheel smakelijker maken, De gnocci was lekker en speciaal. Wel opvallend dat de bouillon van zichzelf weinig smaak had, maar in het geheel pastte het goed. Het dessert van wentelteefjes? Daar lusten we wel meer van;-).
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
In combinatie met theater bezoek is dit restaurant een prima aanrader. Gevarieerde keuze uit voor- en hoofdgerecht. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Goede bediening.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We kwamen om 18.15. Zaten aan een veel te grote tafel,waardoor we elkaar niet konden verstaan. Dat is lastig bijpraten! We hebben steeds lang moeten wachten en toen ik er wat van zei, werd ik door de ober afgesnauwd.
Uiteindelijk kwam de hoofd maaltijd om 19.25 terwijl de voorstelling om 20.00 begon.Koffie kon nog net daarna was het rennen om op tijd te komen. Niet onze bedoeling van eten in de schouwburg!