Koperen Kees

Spinhuisplein 14 8011 ZZ Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Koperen Kees

Voel je welkom bij Koperen Kees in Zwolle. Theater en de nieuwe Nederlandse keuken gaan hier hand in hand. In de gerechten ga je terug naar herkenbaar Holland en ze zijn toch helemaal van nu. Kies voor het theatermenu: voor-, hoofd- en nagerecht voor €33,50 per persoon of voor het Saté menu; een voorgerecht van het theatermenu met een saté als hoofdgerecht. De menukaart heeft respect voor de seizoenen en past bij de voorstellingen. Een inrichting om van te smullen. Een zwoele zomeravond - BBQ aan de Zwolse stadsgracht. Diner en borrel. Voorafgaand aan een voorstelling, spontaan in het voorbij gaan, voor een zakelijke 'date' en een goed glas wijn. Welkom bij Koperen Kees.

Meer informatie over restaurant Koperen Kees

• : Parkeerplaats Noordereiland of Diezerpoort

Geopend tijdens voorstellingsavonden, tevens zijn wij bereikbaar voor groepsreserveringen.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant Koperen Kees

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wij bezochten dit restaurant omdat het in hetzelfde gebouw zit als Theater De Spiegel, waar we een concert gingen bezoeken. We waren zeer verrast door de vriendelijke en gastvrije ontvangst. Het 3-gangen diner was niet alleen heel erg smakelijk maar ook de timing was perfect daar we op tijd in de zaal moesten zijn voor de voorstelling. Als we nog eens in dit theater een voorstelling willen bezoeken reserveren we zeker weer een tafel bij Koperen Kees! We zijn niet alleen heel erg tevreden over de kwaliteit van het eten, maar ook de verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
In een gezellige ambiance lekker gegeten en gedronken in afwachting van de theatervoorstelling. Zeker voor herhaling vatbaar.
Elisabeth F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Echt heel lekker eten tegen een nette prijs
Overstijgt het nivau van eetcafe ruim!
Perfecte plek om te eten vóór een voorstelling
H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Kleine gerechten, alle gerechten zagen er erg mooi uit.
Beide voorgerechten waren lekker, alleen het hoofdgerecht met kip vond ik iets tegenvallen, erg veel moessig spul. En de bijgeleverde aardappelen waren heel vet en niet te eten!!
Nagerecht amandelijs met mango: redelijk.....
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was zoals je dat in ieder restaurant graag zou willen: een prettige ontvangst, lekker eten en een goede bediening. En een plus voor het feit dat degene die van de lift gebruik moest maken, even werd begeleid. Nog een plus: geen frites maar extra groente was ook geen enkel probleem. Gewoon perfect dus.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Sfeervol, vriendelijk en zeer goede service. En wat was het lekker! Kopen Kees is een aanrader voor iedereen en de combinatie met binnendoor naar het theater is ook erg handig. Parkeren kan vlakbij.
Andele V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima restaurant, met goede gerechten en bediening. De bediening sloot qua tijd prima aan bij het concert dat aansluitend in de Spiegel plaatsvond.
jogien.vander.molen .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben lekker gegeten. De gerechten waren vers, en mooi opgediend.
Na een lange dag werken had ik wel wat meer gelust. Bediening was goed, al zat er wel veel tijd tussen de gangen. Maar misschien werd dit expres zo gedaan, zodat we meteen door konden lopen naar de musical.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
voorgerecht viel tegen Plakje gegrilde aubergine met wat wortelchips op de rand van een bord met veel kerriesaus in het diepe gedeelte. Bijna ondoenlijk om te eten als je niet teveel saus wilde
V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyAaaabbbbcccccccc,,,,,,........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Goedendag,
Vegetarisch gerecht. Een burgertje en wat kleine groenten. Echt heel ''magertjes" voor een vegetarisch gerecht en dat in combinatie met de prijs. In geen verhouding. Maak iets creatiefs en verrassend. Komt erg ouderwets over. Geen voldoende aandacht voor de vege- of flexitarier. Echt niet meer van deze tijd. Zouden ze in Amsterdam anders doen.
S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hadden weinig tijd voor de voorstelling, maar de bediening was exact op tijd, zodat we (toch) rustig konden eten. De sate was supermals, erg lekker.
A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ontvangst in theater was uitstekend. Service aan tafel kan beter. O.a. opname dranken en bijschenken. Hoeveelheid van bijgerechten kan beter. Attent zijn om sneller bijgerechten aan te vullen en niet als hoofdgerecht gegeten is.
arkoning .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voorgerecht -zeebaars- was koud, dat was niet vermeld op de menu-kaart. Goede smaakjes.
Hoofdgerecht -saté- was prima en ruim voldoende.
Wij hebben fijn gegeten voor de voorstelling.
pam_laarhoven .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Sfeer was prima, personeel aardig. Helaas erg lang op het eten moeten. Had daar wel een compensatie voor willen krijgen. Kreeg de koffie niet meer omdat de show begon.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
24-2-18 geweest. Prettige ontvangst, leuke en attente bediening, goede sfeer en heerlijk eten en dat alles voor een redelijke prijs. Gewoon een goed begin van een avondje theater.
G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Beperkte kaart maar gerechten van zeer goed niveau. Heerlijk gegeten voorafgaand aan een voorstelling. Snelle en voorbeeldige bediening.
J.W. P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij waren hier voor de opera. We waren iets te laat maar day werd prima opgelost en we konden toch een driegangen diner nuttigen. Prettige sfeer, vriendelijke en attente bediening.
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Prima service en fantastisch dat er GEEN muziek hoorbaar was. Een verademing.
Een minpunt: de ruimte tussen de tafels is absoluut minimaal. Van enige privacy is geen sprake. Dus houd je het bij koetjes en kalfjes en dat is jammer.

Ellen Oldenhof
N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zowel in voor- als hoofdgerecht waren geen smaken van het op de menukaart vermelde vleessoorten te herkennen of te proeven. Voorgerecht vooral vet. Hoofdgerecht: Borden waren heet, gerecht niet. Geperst vlees binnen in met kruiden gemengd, nochtans geen smaak gevonden, dus grotendeels retour naar de keuken