Over het restaurant Kop van de Haven

Kop van de Haven in IJmuiden is het restaurant met het mooiste uitzicht van Nederland! Dit unieke visrestaurant is gelegen naast de visafslag en gebouwd op de fundering van een Duitse bunker uit de Tweede Wereldoorlog. Dagelijks is er aanvoer van verse vis in de haven, waardoor je hier als gast altijd de lekkerste vis op je bord krijgt. Naast de heerlijke visgerechten en heerlijke bijpassende wijnen kun je hier genieten van het uitzicht en de frisse zeegeur.

Meer informatie over restaurant Kop van de Haven

Jouw recensie over het restaurant Kop van de Haven

Joan N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Superrrr! Lekker, gezellig, sfeervol, no nonsense en topkwaliteit!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker gegeten, goede bediening, kortom een geslaagd etentje al bekroning op een verjaardag
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
we zaten bij het raam en hebben het erg koud gehad wat niet echt heel fijn was
W j D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Bij het bestellen van mosselen werd na dat de pan leeg was niet gevraagd of het tweede pannetje ook geserveerd mocht worden .bestek kwam telaat het was rommelig waren wij niet gewend zijn regelmatig bij de kop v d haven geweest
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lang niet geweest, door tegenvallend eten. Nu weer geprobeerd, en.....Heerlijk gegeten, boven verwachting! Vriendelijke bediening, goede sfeer.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We waren hier lang niet geweest, ook omdat het een paar keer tegenviel. Nu is het interieur gemoderniseerd, en de keuken is prima! Het eten was boven verwachting, gevarieerde bijgerechtjes en vriendelijke bediening. We hebben genoten!
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een goed restaurant: vlotte bediening met veel begrip en improvisatie voor slecht-ter-been zijnden; verrukkelijke vis en werkelijk een mooie prijs; een echte aanrader!
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was goed geserveerd.
Margo I.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellig, leuk personeel en heerlijk eten
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Hebben een gezellige avond gehad en super goed gegeten.
Joan N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Superrrr lekker, gezellig en bijzonder.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Je kan hier zo heerlijk eten altijd even lekker fijne bediening en een super kok gewoon toppie gewoon
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Weer voor de zoveelste keer super gegeten een aanrader gewoon .wat een vriendelijke bediening niks te veel voor ze .we komen zo graag bij jullie super gewoon.en wat je ook eet alles smaakt evenlekker gewoon .we komen snel terug bij jullie hoor .vriendelijke groetjes van Annemarie v Hatten en Kader solak
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het is een visrestaurant .
Dan kun je op vrijdagavond geen nee verkopen bij zeebaars en kreeft . Met als argumentatie geen kreeft ontvangen en vanavond hadden we gezelschap waarvan veel mensen zeebaars bestelden . Om 19.30 was de zaak half leeg .
Bediening geen info vooraf over menu en vis van de dag . Op mijn vraag werd verwezen naar een bord 10 meter
verderop .
Een van de tafelgenoten een zeer bescheiden eter bestelde als voorgerecht . Krabloempia. Er werd aangegeven dit zijn er twee . Of er mogelijk een geserveerd kon worden was het antwoord . Nee kan niet
Temperatuur in het. Restaurant absoluut te laag .
Kortom jammer terwijl ik juist een ijmuidenaar had overgehaald om hier te eten .
Mevr.M.E. K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goede bediening. Ik vond de prijs van de lunch en voorgerechten behoorlijk hoog. Ook een glas witte wijn van €6,- redelijk aan de prijs . Verder prachtig uitzicht.
De tafel van Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wederom hier een heerlijke lunch gegeten. De kwaliteit is (erg) goed alleen heb ik het idee dat de porties kleiner geworden zijn.
De bediening is helemaal top, super aardig en voorkomend. Een dikke 10 daarvoor :)
Erik W.
Kwalitatief goed, bediening deskundig en vriendelijk
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was onze trouwdag 49 jaar erg lekker gegeten in een prachtige omgeving zo met de lichtjes van de haven op de achtergrond
Het personeel erg gastvrij. Kortom we komen zeker een keer terug
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heel lekker gegeten, goede vlotte bediening en prettige ruime zitplaatsen . Minpuntje de lampen boven de draaitafel vonden wij wat te fel, Maar we komen graag nog weer terug.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed restaurant waar je gezellig kunt eten, met uitzicht op het Noordzeekanaal en het Fort eiland
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bij IENS gereserveerd voor dit restaurant maar bij de Kop van de Haven was er niets bekend van een reservering toen wij aankwamen.
Dus dat reserveren doe ik niet meer via IENS!!!