Kookmeesters

Meer informatie over restaurant Kookmeesters

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Je kunt er niet zo maar binnen lopen, bij Kookmeesters, het is private dining. Dat is aan de ene kant fijn en aan de andere kant jammer. Omdat het exclusief is is de service van hoog niveau en het eten verfijnd, smaakvol, en verzorgd. De smaken zijn bijzonder en de combinaties zijn onverwacht; de wijnen zijn niet alledaags en zeer goed uitgezocht. Maar, omdat het exclusief is kun je er niet zomaar naar toe als je zin hebt culinair verwend te worden: je moet wachten tot er weer een gelegenheid om met een gezelschap te reserveren. Je zou er bijna een gelegenheid voor verzinnen!
Karea .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Hier gegeten in het kader van een dagje teambuilding. Uitstekende ambiance, prima bediening. De lunch met heel,verse gerechten ham, kaas en nog een keuze was heerlijk. In de middag mee geholpen in de keuken om onder leiding van de chef kok en zijn enthousiaste medewerkers een diner klaar te maken. Ondanks de inbreng van veel amateurs een heerlijke risotto met inktvis en een stukje zwaardvis als voorgerecht, diner gekruide gebakken aardappeltjes, ossenhaas en uitstekende asperges. Nagerecht chocolade cake met ijs en garnering rood fruit. Super!
Jasperseten .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Wauw, wat een ervaring. Dit is nog is iets anders dan je gewend bent in Utrecht. Verse ingredienten uit eigen tuin ( ik geloof de Bijenakker ) Een sublieme aligot met epoisse, en geanimeerde vehalen van de chef kok. Gewoon wijn op tafel, niet moeilijk doen. Met stip de nieuwe nr 1 in Utrecht
Cuisinewatcher .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Vanochtend met een grote groep hier een heerlijk ontbijt gehad. Verschillende soorten brood, verse jus, heerlijke beenham; aan alles was gedacht!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Ik heb hier gegeten met een groep van ongeveer 10 personen. Het hippe interieur zorgt een vlotte en warme sfeer. Kookmeesters heeft duidelijk oog voor detail, zowel in aankleding en bediening alsook in de gerechten. De chef-kok met wie wij kookte legt goed uit en laat je goede tips in de bereiding zien.
Kortom, een aanwinst voor Utrecht en ik kom hier graag nog een keer terug!
Dicknaezer .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Super avond uit met vrienden! Heerlijk gegeten in een trendy omgeving. Leuk om zelf mee te koken in een professionele keuken en de enthousiaste en persoonlijke bediening maakt het helemaal af. Echt een aanrader!!