Kookhuis Jantrus

Naaierstraat 9 2801 Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Kookhuis Jantrus

Kookhuis Jantrus is een sfeervol Private Dining Restaurant waar je kan dineren op een bijzondere manier. Alléén en exclusief met je eigen gezelschap.
Zij verzorgen diners voor gezelschappen via reserveringen v.a. 8 pers. (di en wo), 10 pers. op do, vr en zat. Max.18 pers.

In een fijne omgeving genieten van een mooi diner, in een informele sfeer waar je je op je gemak voelt, waar je kwaliteit en vakmanschap ervaart en waar je kunt rekenen op aandacht voor de gasten. Dineren in deze private dining in de historische binnenstad van Gouda is een ware beleving.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Kookhuis Jantrus

am V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een fantastische avond gehad met familie en vrienden ter ere van de verjaardag van mijn man. Het eten was heerlijk, de ontvangst warm en gastvrij. Marjan en Arthur creeren een fijne en ontspannen sfeer voor hun gasten. Zoals het me voor ogen stond bij reserveren...is helemaal uitgekomen!
Beste Liliam, Bedankt voor jullie mooie recensie. Fijn dat jullie een fantastische avond hebben gehad. En dat jullie kunnen terug kijken op een gezellige verjaardag voor je man. Goed te lezen dat hetgeen je voor ogen stond is uitgekomen. We hebben het heel graag voor jou en jullie gedaan. Het was een zeer gezellige avond. Ook voor ons om te werken. Hartelijke groet Marjan en Arthur
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Op vrijdagavond 19 januari voor de 2e maal dit sfeervolle restaurant bezocht. Het is een table d'hote. Bij binnenkomst een aperitief met amuse bij de Aga Cooker, waar de chef Arthur zijn gerechten bereidt. Hierdoor maak je al je kennis met je tafelgenoten. Marjan heet je hartelijk welkom, een uitstekende gastvrouw. Dan schuif je aan een lange tafel. Vervolgens zijn we verwend met een voorgerecht van ree-terrine. Daarna een kabeljauwgerechtje. Een klein tussendoortje van broccolisoep. Het hoofgerecht was reefilet en een mals gegaard stukje eendenbout. Daarna kaas om te delen met elkaar. Als afsluiter een heerlijk nagerecht. Er worden bijpassende glazen wijn geserveerd. Alles verrukkelijk en verfijnd. Een heel gezellige en lekkere avond uit.
Beste Marieke, Bedankt voor je mooie recensie. Leuk dat jullie voor de 2e keer bij ons zijn teruggekomen en zoals je zelf zegt in dit sfeervolle restaurant. Dat doet ons goed. Bedankt ook dat je julie ervaringen over ons , door deze recensie, met anderen wil delen. Fijn ook te horen dat jullie alles verrukkelijk hebben gevonden en verfijnd. Wij hopen jullie graag nog eens te verwelkomen. Hartelijke groet ook aan Rob, Groetjes van ons Marjan en Arthur Kookhuis Jantrus
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Op vrijdag 19 januari weer genoten van een table d'Hote bij Jantrus. Het was een bijzonder gezellige avond met vrienden, maar ook gasten die wij nog niet eerder hadden gezien. Heerlijke gerechten, met bijpassende wijnen en mede dankzij kok Arthur en gastvrouw Marjan een sfeervolle avond. Wij komen terug !
Beste Joke, Bedankt voor je mooie recensie. En dat jullie genoten hebben van onze Table dHote avond. En dat jullie genoten hebben van Arthur zijn heerlijke gerechten met bijpassende wijnen en dat het voor jullie een sfeervolle avond was. Dat jullie een keer terug komen vinden wij natuurlijk fijn om te horen. Een mooi compliment. Hartelijke groet, Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
In het verrassingsmenu wordt met alle dieetwensen rekening gehouden. Heerlijk gegeten. Gecombineerde wijnen ook prima. Je voelt je echt thuis bij de gastvrouw en gastheer. Ze zijn warm, persoonlijk en correct.
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wij hebben hier met de medewerkers gegeten. Wij zijn zeer tevreden over alles; het eten, de wijn, de bediening en de entourage. Het eten was verfijnd met gebruikmaking van bijzondere ingrediënten, wat leidde tot bijzondere (en lekkere) smaakjes. Er was niet één menu-onderdeel dat niet af was. Ze schenken heerlijke wijnen die je niet ergens anders op de kaart vindt en weten goed de juiste wijn bij de gerechten te kiezen. De bediening is prima, met een praatje van de kok aan tafel achteraf, wat ook altijd leuk is en aangeeft hoe betrokken het echtpaar is. Kortom, een heuse aanrader!
Beste Jacques Reniers, Bedankt voor je mooie recensie. Leuk dat je met jouw medewerkers van Groen Wonen Vlist uit Haastrecht in onze private dining zijn wezen eten. Jullie nieuwjaarsdiner. Fijn ook te horen dat jullie van alles genoten hebben. En dat jullie onze private dining een echte aanrader vinden. Daar zijn we blij mee. Wij danken jou ook nogmaals voor de reservering en hopen voor Groen Wonen Vlist er nog eens een mooie avond van te maken. Hartelijke groet aan alle medewerkers en aan je vrouw. Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
LeoInja .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zaterdagavond 2 december waren wij voor ons jaarlijkse diner met (klein)kinderen bij Arthur en Marjan. Het was de vijfde keer dat wij dat deden en het gaat nooit vervelen. Heerlijke gerechten (fantastische reerug als hoofdgerecht) en mooie bijpassende wijnen! Het was ook weer heel gezellig, want niet alleen wordt er geweldig gekookt door Arthur, Marjan is een fantastische gastvrouw die zorgt voor een goede sfeer. Het was weer een perfecte manier om met z'n allen te genieten van de goede dingen van het leven. Wordt vervolgd......wij komen terug!
Lieve familie, Al 5 jaar komen jullie met je kinderen en kleinkinderen bij ons dineren. Wij vinden dat heel bijzonder. We zijn er blij mee. Ook met de recensie die jullie hebben geschreven. Hartelijk dank daarvoor. We hebben deze en al die andere avonden graag voor jullie verzorgd. Een hele fijne december maand verder, mooie jaarwisseling en een heel goed 2018. Marjan en Arthur
ProeverNA B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Als je hier eenmaal bent geweest. Wil je hier terug komen. Net als wij.
Waarom. Ze zijn echt bijzonder.
Omdat ze een private dining zijn nog niet bij iedereen bekend.
Maar wie ze weet te vinden, merken het verschil.
Gastvrijheid, genieten van een avond dineren en ze doen geen concessies in kwaliteit zeggen ze.
En wij: We hebben ontzettend lekker gegeten. Aandacht voor alles, Pure smaken!
En werkelijk zeer persoonlijke bediening. Chapeau!
Alles met passie op het bord met een fantastische uitleg.
Een complete smaak sensatie.
Een echte avond uit.
Bedankt Arthur en Marjan weer voor de super gastvrijheid.
Wij raden jullie echt bij iedereen aan.
Lieve familie. Hartelijk dank voor jullie prachtige recensie. Een mooier compliment kunnen wij niet krijgen. Dat mensen bij ons terug komen is geweldig. Wij wensen jullie een prachtige kerst, mooie jaarwisseling en hopen jullie in het nieuwe jaar weer te zien. Hartelijke groet, Marjan en Arthur
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een aanrader voor gezelschappen met uitmuntende aandacht van Marjan en Arthur. Gezellige ontspannen sfeer en heerlijke gerechten. Optimaal meegedacht wegens de aanwezigheid van een ernstig ziek familielid.
Beste Jacob, we hadden nog niet op je recensie gereageerd via IENS. Hartstikke bedankt voor jou mooie recensie. Daar zijn we erg blij mee. Hoop dat jullie met elkaar toch een hele mooie kerst krijgen. Doe iedereen de groeten van ons. Ook je broer hoop dat hij nog een tijd bij jullie zal zijn. Hartelijke groet van ons, Marjan en Arthur
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten! Gastvrij ontvangen! Lekker gegeten (zelfs met kieskeurige pubers!!!) en gedronken (aparte wijnen!)! Een aanrader!
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Voor ons ICT bedrijf zochten we een locatie in het Westen van Nederland om een aantal Meet & Greets te organiseren voor groepen medewerkers. Onze mensen zijn regelmatig werkzaam op andere locaties dan ons hoofdkantoor en daarom willen we 1 keer per jaar steeds met een groepje medewerkers dineren om met hen bij te kunnen praten.

Via een zoektocht op het web kwamen we bij eethuis Jantrus in Gouda terecht. Vier maal zijn we met een groepje van bijna 20 collega's ontvangen door Marjan en Arthur. Hun concept bleek perfect te passen bij ons doel. Een besloten diner met alleen eigen mensen, heel erg gastvrij, goed eten met heel leuke wijn - spijs combinaties en een erg prettige wijze van omgang: Arthur vertelt met veel plezier over de gerechten, Marjan is een goed luisterende gastvrouw. Bij beiden voel je je volledig welkom en thuis, de gastvrijheid is perfect zonder dat ze te nadrukkelijk aanwezig zijn.

Het besloten karakter gaf ons gelegenheid om met alle medewerkers geanimeerd van gedachten te wisselen zonder dat andere gasten er last van konden hebben. Het tussen de gangen door wisselen van zitplaats (zodat we ook met andere collega's konden bijpraten) was geen probleem en ook hielden Arthur en Marjan rekening met wat meer tijd tussen het serveren van de gangen, zodat we voldoende gelegenheid hadden om bij te praten. Het enige minpuntje: bij een lange zit, zitten de stoelen iets minder prettig.

Resumé: onze medewerkers en wij zelf zijn zeer tevreden en bevelen een besloten diner in hun gelegenheid van harte aan.
Beste Jurgen, Bedankt voor je mooie en uitgebreide recensie. We hebben even gewacht met reageren tot na jullie vakantie. Wij willen jullie bedanken dat jullie voor jullie Meet en Greets onze private dining hebben uitgezocht om te reageren. Wij kijken terug op 4 gezellige avonden met jullie werknemers. Ontzettend leuk dat jullie dit doen. Wij wensen jou en jullie bedrijf veel succes. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor het diner op onze huwelijksdag met 14 personen, zochten wij een plek waar we van een goed diner konden genieten. We kwamen Jantrus tegen via Iens en het idee van een privé diner sloot aan bij wat we zochten.
Marjan en Arthur zijn twee fijne mensen die geloven in het product wat ze leveren en daar trots op zijn. En dat is ook zeer terecht. Wat hebben we heerlijk gegeten en gedronken. Elke gang een verrassing die zonder uitzondering mooi gepresenteerd was en heerlijk smaakte. Zelfs twee moeilijke eters in het gezelschap aten alles op en vonden het heerlijk. Mijn Spaanse schoonfamilie was vol lof over het heerlijke diner en de fijne bediening door de gastheer en dame. Het is een avondje jouw eetkamer. Ik raad een ieder aan om hier een diner te boeken, u zult een fantastische avond hebben.
Dank jullie wel voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat jullie en jullie familie terug kijken op een mooi diner voor jullie huwelijk in onze private dining. Wij hebben dit heel graag voor jullie verzorgd. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
ProeverNA B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
WERKELIJK EEN ECHTE AANRADER.
Wat een verrassing is deze private dining in Gouda. Voor de tweede maal genoten. Wij zijn nog steeds aangenaam verrast door werkelijk alles. De gastvrijheid zoals je deze hier meemaakt is iets wat wij nog nooit hebben meegemaakt in een restaurant. Daarbij een voortreffelijk diner, je proeft dat de kok, die je hier gewoon bij zijn voornaam noemt, met liefde kook. Daarbij nog heerlijke wijnen en ja dan kan je maar 1 ding zeggen. Wat een geslaagde avond.
Bedankt Marjan en Arthur voor deze prachtige avond. Wij hopen dat nog veel gezelschappen een avond zoals deze zullen meemaken.

Wat een prachtige recensie. We zijn er stil van. Fijn om te horen dat waar wij voor gaan/staan ook door jullie ervaren wordt. Hartelijk dank. We zien jullie graag weer eens komen. Hartelijke groet Arthur en Marjan
Leffert J. K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Op zaterdagavond 15 april een zeer plezierige avond gehad met de familiebij Jantrus. Ontvangst, bediening, diner met bijpassende wijnen, alles prima verzorgd. Ook aan de wensen van ons m.b.t. wel/niet visliefhebber en glutenvrij diner werd uitstekend voldaan. Complimenten!!

Beste Leffert,
Bedankt voor je mooie recensie en welgemeende complimenten. Daar zijn we blij mee. Het was een plezierige avond. We hebben dit graag voor jou en je familie verzorgd. Doe iedereen de groeten van ons en we hopen jullie nog een keer te begroeten.
Een culinaire groet van Arthur en Marjan
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Op 11 maart 2017 hebben we van een geweldige private dining mogen genieten.
Een zeer gastvrij onthaal met uiterst gepassioneerde mensen.
Arthur en Marjan staan voor een top keuken en een geweldige service. Het is steeds weer een beleving daar te mogen dineren.
We raden mensen zeker aan van hun Table d'Hote gebruik te gaan maken.
Voor ons is het steeds weer genieten daar. Het is eten op een zeer hoog niveau maar zonder ster allures. Dank aan Arthur en Marjan.
Melany E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Service, kwaliteit en passie zijn drie dingen die echt bij Arthur en Marjan horen. Vanaf het eerste glas bubbels tot de laatste kop koffie, alles word met evenveel liefde en zorg bereid.
We hebben mogen genieten van een complete avond. Een super lekker menu, mooie bijpassende wijnen, goede service en heel veel gezelligheid. Kortom een top avond!!!
Beste Melany,
Bedankt voor jullie super mooie recensie. Ja, wij runnen onze private dining met passie en bezorgen onze gasten graag een mooie avond. Het is zo een fijn gevoel om iedereen een geweldige avond te bezorgen.
Een avond waar naar uit gekeken is en waar iedereen zich op heeft verheugd. Wij hebben dit heel graag gedaan. Service en kwaliteit vinden wij erg belangrijk, maar ook fijn dat dat door jullie ook zo ervaren wordt. We zien jullie graag nog een keer terug.

Hartelijke groet van ons!
Marjan en Arthur
hgijze .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Met familie en vrienden hebben wij ons prive dinerbij Jantrus gehouden.
Zoals wij gewend zijn van onze regelmatige bezoeken was ook dit weer een avond om met genoegen aan terug te denken. Hartelijke ontvangst, goede bediening. Geweldig menu, met zorg bereid en voortreffelijke wijnen.
De culinairen onder onze gasten waren dan ook zeer te spreken.
Beste Henk en Mary, Bedankt voor jullie prachtige recensie. fijn dat jullie terugdenken aan deze avond. We hebben het heel graag voor jullie verzorgd. Hartelijke groet, Marjan en Arthur, Aga Kookhuis Jantrus
Max B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij zijn op 19 januari bij Marjan en Arthur geweest en dat was een geweldige ervaring: leuke locatie, zeer gastvrije gastvrouw en gastheer, fantastisch eten en heerlijke wijnen. Een echte aanrader!
Henric D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op 6 januari 2017 met vrienden een uitmuntende avond gehad. Top diner met Arthur achter de pannen en Marjan als gastvrouw. Heerlijke gerechten met topwijnen een ontspannen en gezellige setting. Een echte aanrader!!
LeoInja .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Op zaterdag 3 december hebben wij met onze (klein)kinderen bij Jantrus gegeten. Dat was niet de eerste keer, want wij doen dat al enkele jaren. En tot groot genoegen van ons allemaal. Sommigen van ons zijn wel wat gewend en komen soms in gerenommeerde restaurants. Maar wij komen ook altijd weer terug bij Arthur en Marjan. Waarom? Omdat het eten fantastisch is, Arthur is een topkok, en omdat het altijd sfeervol en gezellig is, Marjan is een geweldige gastvrouw. Ook deze keer was het weer prima, met mooie gerechten en heerlijke, bijpassende wijnen. Op naar de volgende keer!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Regelmatig laten we ons door Arthur en Marjan verwennen tijdens een goddelijk diner. Altijd weer verrassend wat hij ons gaat serveren. Alles is vers bereid, originele combinaties van heerlijke gerechten en de vegetariers en zelfs glutenvrije gerechten smaakten net zo lekker. gastvrouw Marian staat al klaar met een heerlijke amuse en n glaasje prosecco, de rest van de avond schenkt zij bij ieder gerecht een passende wijn. Arthur geeft toelichting op zijn bijzondere gerechten en kookt de sterren van de hemel. In een rustig tempo hebben ze de hele avond alle tijd voor onze groep, die het hele restaurant voor zichzelf heeft.
Wat een verwennerij, we komen natuurlijk weer terug!