Kookhuis Jantrus

Naaierstraat 9 2801 NE Gouda Nederland Kaart

Over restaurant Kookhuis Jantrus

Kookhuis Jantrus is een sfeervol Private Dining Restaurant waar je kan dineren op een bijzondere manier. Alléén en exclusief met je eigen gezelschap.
Zij verzorgen diners voor gezelschappen via reservering v.a. 8 pers. (di t/m do), 10 pers. op vr en zat. Max. 20 pers. In een fijne omgeving genieten van een mooi diner, in een informele sfeer waar je je op je gemak voelt, waar je kwaliteit en vakmanschap ervaart en waar je nog kunt rekenen op aandacht voor de gasten.
Dineren in deze private dining in de historische binnenstad van Gouda is een ware beleving.

Meer informatie over restaurant Kookhuis Jantrus

9,6
9,1
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Regelmatig laten we ons door Arthur en Marjan verwennen tijdens een goddelijk diner. Altijd weer verrassend wat hij ons gaat serveren. Alles is vers bereid, originele combinaties van heerlijke gerechten en de vegetariers en zelfs glutenvrije gerechten smaakten net zo lekker. gastvrouw Marian staat al klaar met een heerlijke amuse en n glaasje prosecco, de rest van de avond schenkt zij bij ieder gerecht een passende wijn. Arthur geeft toelichting op zijn bijzondere gerechten en kookt de sterren van de hemel. In een rustig tempo hebben ze de hele avond alle tijd voor onze groep, die het hele restaurant voor zichzelf heeft.
Wat een verwennerij, we komen natuurlijk weer terug!
L. H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Uitstekend restaurant. Genoten van het heerlijke verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Leuke entourage, supervriendelijk en hartelijke eigenaren. Duidelijk mensen met een passie voor eten én hun klanten. Een absolute aanrader!
Hoi Lonneke, Dank je wel voor je mooie recensie. Fijn dat jullie genoten hebben van de avond. Wij vonden het ook erg leuk om jullie Lionesse groep te ontvangen in onze Private Dining. We hopen jullie nog eens in de toekomst te kunnen begroeten. Doe iedereen de groeten van ons. Alvast fijne feestdagen en een mooi 2017 gewenst. Hartelijke groet, Marjan en Arthur van Aga Kookhuis Jantrus
W I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. De exclusieve aandacht maakt dineren bij Jantrus bijzonder. Een aanrader, perfect voor kleine groepen.
Tomboers .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Behalve 'private dining' voor roepen kun je eens per maand ook deelnemen aan de Table d'Hôte: met circa 2 mensen samen eten met een samengesteld menu plus wijn. Het is mogelijk om aan te geven dat je vegetariër bent. Gezellige sfeer en uitstekend eten. Een aanrader.
Je kunt je aanmelden via de website en dan krijg je een uitnodiging via de e-mail. Wel snel reageren want er is een vaste klantenkring die vaker terugkomen
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met leerlingen van Arthur's kookschool hadden we ons diner in zijn sfeervolle restaurant. Iedere gang van de amuse tot het dessert was goddelijk en volledig zelf vers bereid. Originele combinatie van gerechten, perfect qua smaak op elkaar afgestemd deden ons weer optimaal genieten. Zijn vrouw Marjan serveerde bij elk gerecht een passende wijn, o wat is dat iedere keer weer genieten. Wij houden deze traditie graag in stand om zo met onze eigen groep zalig verwend te worden. Complimenten!
Dorien M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met familie een heerlijke avond gehad, verzorgd door Arthur en Marjan, in hun sfeervolle en gezellige eethuis. Heerlijke gerechten, goed op elkaar afgestemde smaken, erg mooi opgediend en met daarbij passende wijnen. De aandacht voor de gasten is bijzonder, je voelt je echt 'uit' in een huiselijke sfeer. Een aanrader!
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Donderdagavond 3 november ons jaarlijks familiediner. Ik was dit jaar aan de beurt om dat te organiseren en koos voor weer eens wat anders, "privat dining" bij Jantrus; 4 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Het werd een "heerlijke" en gezellige avond in een ontspannen sfeer, prima verzorgd door Marjan en Arthur die ons in hun "huiskamer" een echt thuisgevoel gaven. Mijn broer mailde mij "bedankt voor de geweldige avond", nou wat wens je nog meer. Jantrus een aanrader.
Beste Joop, Nog bedankt voor jullie recensie. Daar zijn we blij mee. Fijn dat iedereen genoten heeft van het familiediner dat jij georganiseerd hebt. En dat je daar fijne reacties op hebt gekregen. Wel jammer dat je vrouw net ziek was geworden op deze avond. Het had heel leuk geweest als zij er bij was geweest. We hopen jullie nogmaals samen te kunnen verwelkomen in onze private dining. Doe de familie de groeten van ons. Hartelijke groet, Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op mijn verzoek vond mijn afscheidsdiner van de Cliëntenraad van het Groene Hart Ziekenhuis bij Jantrus plaats. Altijd een feest om een avond bij Marjan en Arthur door te brengen! De persoonlijke aandacht van Marjan, de heerlijke gerechten van Arthur (mét toelichting), kortom een fijne avond om op terug te kijken. Wij hebben er weer van genoten en komen graag weer eens terug.
Paul en Betty
Ber V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Op zoek naar een (last minute) private dining in Gouda kwam ik via Google en Iens terecht bij Jantrus. We lopen hier regelmatig langs maar we hebben er nooit bij stilgestaan dat hier niet alleen AGA fornuizen worden verkocht maar dat hier ook heerlijk op zo'n AGA kachel gekookt wordt.
Goed, op 25 september hebben we met de familie uit Amerika gegeten bij Marjan en Arthur. Fijne ontvangst, ontspannen sfeer, sfeervolle ambiance en vooral erg lekker.
Het was precies zoals ik hoopte dat het zou zijn. We gaan zeker nog eens langs. Een aanrader.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vrijdagavond 2 september hebben we ter gelegenheid van mijn verjaardag en die van mijn tweelingzus met 12 mensen uitstekend gegeten bij Jantrus in Gouda. Een heerlijk viergangen diner met bijpassend wijnarrangement. Je voelt je er meteen thuis dankzij het warme welkom van Marjan en Arthur, de lekkere versnaperingen die al klaar staan en de gezellige ambiance. De verschillende gerechten zijn met zorg en liefde bereid. Dat merk je en dat proef je. En de toelichting van Arthur draagt bij aan de smaakbeleving.

En voor ons Hollanders nog iets over de belangrijkste bijzaak van zo'n avondje uit: de kosten. Dat zit wil goed bij Jantrus: een prima prijs-kwaliteitverhouding met duidelijkheid vooraf. Neem nu de prijs van een Belgisch biertje (€ 3,50) vooraf of de koffie en thee (€ 2,50) achteraf; heel schappelijk!

Al met al een hele leuke, gezellige en vooral erg lekkere verjaardag gevierd, waarbij de gasten aan alle kanten in de watten werden gelegd. Complimenten voor Arthur en Marjan. Voor herhaling vatbaar.
Beste Kees en Yvonne,
Bedankt voor jullie mooie recensie. Daar zijn we erg blij mee.
Fijn te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad in onze private dining. En je zus natuurlijk ook!
En dat al jullie gasten hebben genoten van deze avond.
We hebben het heel graag voor jullie gedaan.
Wij hopen jullie nog eens te verwelkomen.
Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
Aga Kookhuis Jantrus
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met mijn managementteam heb ik hier mogen genieten van de speciale aandacht van Marjan en grootste 'kookmanskunst' van Arjan. Het kritische team was zeer onder de indruk van de gerechten en het maatwerk. Eén van de deelnemers wilde een vegetarisch menu en dit was geen enkel probleem! We zullen hier zeker terugkomen.
Fijn te horen dat het managementteam van de Goudse Waarden heeft genoten van een avond in ons Private Dining Restaurant. En dat jullie het allemaal gewaardeerd hebben. En dat jullie aangeven nog eens bij ons terug te komen. Daar doen we het voor. Tevreden gasten daar zijn wij erg blij mee. Wij zien jullie graag weer een keer komen voor weer een bijzondere avond. Hartelijke groet van ons aan iedereen. Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Deze keer kwamen wij niet bij Jantrus zij kwamen thuis .
We hadden de jaarlijkse BBQ van onze kookclub en het goot van de regen .
Ondanks dat wist Arthur een verrukkelijk BBQ diner van negen gangen op tafel te zetten en het ene nóg lekkerder dan het andere !
Het was zoals altijd weer een cullinaire belevenis !
Bedankt voor je mooie recensie. We hebben de cijfers nog niet zien staan maar we zijn er erg blij mee. Ten eerste omdat jij en het gezelschap waarmee je was ontzettend trouwe gasten van ons zijn, in onze private dining en ook op locatie bij menigeen thuis voor een diner of BBQ. Al 18 jaar bezoeken jullie ons en dat is het mooiste wat er is. Klanten die keer op keer blijven terug komen. Ontzettend waardevol. Het mooiste compliment dat een bedrijf kan krijgen. Ten tweede dat jij ondanks dat je al zo vaak bij ons bent geweest de moeite neemt om een recensie te schrijven zodat ook andere dit kunnen lezen. Bedankt en we zien jou en jullie graag weer bij ons terug. x Marjan en Arthur
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het stond al een hele poos op ons verlanglijstje.....aanschuiven bij de table d'hote van Arthur en Marjan in Gouda. Voor ons nog best een eindje rijden vanuit Brabant. Maar geen probleem. Ook voor de BOB was een speciaal wijn arrangement. Heel fijn dat hij de fantastische Lergenmueller wijnen ook kon proeven.
Wat een heerlijke ambiance. We kenden geen der gasten en tich hadden we direct een THUIS gevoel. En dan al die smakelijke gerechten, bereid in/op de AGA.....we hebben een fantastische avond gehad bij Jantrus. Dit is niet zomaar uit eten gaan, maar een AGAname beleving!
Piet & Liesbeth.
Beste Piet en Liesbeth, heel erg bedankt voor jullie mooie recensie. Het is voor het eerst dat wij reageren op een recensie maar gaan dat voortaan bij elke recensie doen. Iedereen die al eens een recensie heeft geschreven (en dit leest) willen wij dan ook hartelijk bedanken. We vonden het heel bijzonder dat jullie op ons verlanglijstje stonden, want jullie wonen niet dichtbij. Fijn dan ook te horen dat jullie een fantastische avond hebben gehad. We hebben het heel erg graag gedaan. We zien jullie natuurlijk graag nog eens voor een mooie avond in ons Private Dining Restaurant.
Ralph M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wil je heerlijk eten in een gezellige ongedwongen ambiance waar je enorm in de watten wordt gelegd met mooie gerechten en eventueel bijpassende wijn ga dan absoluut een keer naar Jantrus.
Echt een aanrader.
Arthur en Marjan hebben echt enorm veel passie voor hun bedrijf en hun klanten en dat zie je terug in het eten en de hoe je als klant in de watten wordt gelegd.
Wij hebben reeds meerdere keren mogen genieten bij Jantrus van de gezellige table d'hote.
Heidi- .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Een fantastische avond gehad met mijn team hier tijdens een private diner bij Arthur en Marian. Heerlijk diner en zeer warm en gastvrij ontvangen. Aanrader om te doen, ook in zakelijke setting.
Artoi W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Super leuke avond gehad met onze ouders
We wilde op bijzondere wijze onze 25e echtverbintenis vieren
En omdat wij zelf ook in het bezit zijn van een super mooi AGA fornuis hebben
Kwamen we uit bij Jantrus in Gouda
We hebben ons laten verrassen met een surprise diner en bij passende wijnen
Wat een groot succes was
Arthur en Marjan bedankt voor een gezellige maar zeker een smaakvolle avond
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vanuit Zeeland niet naast de deur, maar we hebben het graag over voor de mooi gecombineerde gerechten en wijnen in de gastvrije en huiselijke sfeer van gastvrouw Marjan en kok Arthur. Elke keer zijn de arrangementen een verrassing, altijd heerlijk en net even anders als in de reguliere restaurants (mede doordat deels gekookt wordt met een AGA-fornuis)!
Ook de ontmoetingen met onbekende disgenoten aan deze table d' hote en de bijkomende bijzondere verhalen maken het iedere keer weer tot 'n gezellig culinair feestje.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Kookhuis Jantrus in de Naaierstraat in Gouda is een verrassend leuk en gezellig restaurant. We hebben ons laten verwennen met een viergangen verrassingmenu met daarbij behorend een wijnarrangement. We werden ontvangen door gastvrouw Marjan. Van het begin tot het einde van de avond hebben we allemaal genoten van de culinaire hoogstandjes van de chef-kok Arthur. Wij kunnen deze gelegenheid, met gerechten die gemaakt zijn van eerlijke en gezonde producten, van harte aanbevelen.
Hansduvine .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Duvine Cycling + Adventure Co, staat voor Bike-Eat-Drink-Sleep. Wij realiseren voor onze gasten een onvergetelijke en tot in de puntjes verzorgde fietsvakantie.

Door de persoonlijkheid van Arthur en Marjan, de gastvrijheid, de ambiance en natuurlijk de geweldige kookcapaciteiten, komen we elke tour bij Jantrus in Gouda langs. Onze internationale gasten smullen, genieten, en voelen zich geweldig op hun gemak. Echte Hollandse gastvrijheid!

Tot de volgende keer Arthur en Marjan

Hans van der Hulst
Bike guide Holland
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Arthur en Marjan zijn de passie volle eigenaars. Zij bieden je een geweldige avond uit. Hun uitgangspunt is de GAST. Arthur met zijn staf staan garant voor iedere keer weer een culinair hoogstandje. Alles vers van het mes. Smaakvol en idem zo gepresenteerd. Marjan is een gastvrouw ten top. Niets is haar teveel, verstand van mooie wijnen. Een geweldige sfeervolle locatie en kwaliteit in alles. Echt een aanrader. Kom ook eens voor hun maandelijkse vrijdagavond verrassingsmenu. Gezamenlijk aan een grote tafel, voor goed eten en een goed gesprek.