Kookhuis Jantrus

Naaierstraat 2801 GV Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Kookhuis Jantrus

Kookhuis Jantrus is een sfeervol Private Dining Restaurant waar je kan dineren op een bijzondere manier. Alléén en exclusief met je eigen gezelschap.
Zij verzorgen diners voor gezelschappen via reserveringen v.a. 8 pers. (di en wo), 10 pers. op do, vr en zat. Max.16 pers.

In een fijne omgeving genieten van een mooi diner, in een informele sfeer waar je je op je gemak voelt, waar je kwaliteit en vakmanschap ervaart en waar je kunt rekenen op aandacht voor de gasten. Dineren in deze private dining in de historische binnenstad van Gouda is een ware beleving.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kookhuis Jantrus

René B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij zijn met ons bedrijfs (17 personen) geweest voor ons 30 jarig bedrijfsjubileum . Vanaf het ontvangst tot de koffie aan het eind van de avond was voortreffelijk. Warm en gastvrij ontvangst, mooie wijnen, heerlijke aperitiefjes en de bekroning waren de warme gerechten met o.a het malse vlees wat zeer goed bereid was zoals je bij een *** sterren restaurant krijgt.
Beste Rene, Bedankt voor je super mooie recensie. Fijn dat jij en je medewerkers ons restaurant gewaardeerd hebben. En dat jullie genoten hebben van de avond. We hebben het heel erg graag voor jullie verzorgd. Extra bedankt voor jouw 3 sterrenbeoordeling van Arthur. Ik weet dat hij met liefde voor zijn vak kookt. Fijn dat jullie dat geproefd hebben. Veel succes met je bedrijf. We zien jullie graag nog eens. Hartelijke groet, Marjan. Groetjes ook aan je vrouw Helma en natuurlijk ook de groeten van Arthur.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een avond naar Jantrus is een avond om naar uit te kijken. Ze hebben een fantastische keuken, verrassende wijnen en minstens zo belangrijk is de bijzondere sfeer die er heerst dankzij de eigenaren Arthur en Marjan. Informeel en zo gastvrij. Zij runnen met zoveel plezier samen hun restaurant. We zijn hier vaker geweest (een familie diner, diner met vrienden en ook schuiven we wel eens aan op een Table d’Hote avond. Elke avond is weer anders met een prachtig menu. Een echte warme aanrader voor iedereen. We verheugen ons nu al op een volgende keer.
Bedankt voor jullie hele mooie recensie. Zijn we ontzettend blij mee. Fijn te horen dat jullie uit kijken naar een avond in ons restaurant. En dat jullie genieten van ons diner, sfeer, wijnen en onze gastvrijheid. Mensen een mooie avond bezorgen, daar gaan wij samen voor.. We zien jullie graag weer komen voor weer een mooie avond in ons restaurant.

Hartelijke groet, Marjan en Arthur
Aga Kookhuis Jantrus
Winnyfred S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wij hebben hier met familie en vrienden weer gegeten. Het was een super avond. Arthur en Marjan zijn erg goed op elkaar ingespeeld. We hebben nooit lang hoeven wachten maar voldoende om weer trek te krijgen voor de volgende gang. Alles lekker vers en de wijn - spijs combinatie was perfect. Als wij weer iets te vieren hebben, zullen wij zeker terugkomen! Heerlijk om alleen een restaurant te hebben voor eigen familie en vrienden!!
Nog bedankt voor jullie hoge mooie recensie. Daar doen wij het voor. Fijn te horen dat wij jullie weer kunnen verwachten in ons restaurant als jullie iets te vieren hebben.

Hartelijke groet, Marjan en Arthur
Aga Kookhuis Jantrus
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ongelofelijke fijne ambiance. En super heerlijk gegeten.
Beste Corien, Bedankt voor je mooie recensie. Fijn te horen dat je hebt genoten van onze ambiance en van het heerlijke eten. Wij hebben deze avond voor jou en je gezin heel graag verzorgd. Doe iedereen de groeten van ons. Hartelijke groet, Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
T.g.v. ons 35 jarig huwelijk hebben we met een klein gezelschap, met ook oudere gasten, heerlijk gegeten bij Jantrus. De oudere gasten vonden het fijn, dat ze niets hoefden te kiezen, zo makkelijk, en het werd helemaal kant en klaar uitgeserveerd (op warme borden)! Het hele gezelschap vond het bijzonder smaakvol, verrassend en uitstekend bij elkaar gecombineerd. Met name het gemarineerde aspergegerecht was goed door de toevoeging van een hartig vleesaccent. Het hoofdgerecht met lamsvlees en een oosterse twist was gedurfd.
Wat ook prettig is, is dat je onder elkaar bent en er gelegenheid is voor speeches e.d.
Arthur en Marjan zijn ervaren professionals, die de gasten en de sfeer goed aanvoelen. Een aanrader voor fijnproevers die van een bijzondere ambiance houden!
Lida P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wij hebben met onze broers en zussen heerlijk gegeten bij Arthur en Marjan (private dining). Iedereen was onder de indruk van de bijzondere ambiance, het heerlijke eten en de goede wijnen passend bij de gerechten. Ook met dieetwensen was uitstekend rekening gehouden.
Kortom: iedereen zeer tevreden!
Beste Lida en Kees, Bedankt voor jullie mooie uitgebreide recensie. Fijn te horen dat het hele gezelschap het bijzonder smaakvol vond, verrassend en uitstekend bij elkaar gecombineerd. En dat jullie ons een aanrader vinden voor fijnproevers die van een bijzondere ambiance houden. Wij hebben deze avond heel graag voor jullie verzorgd. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Kookhuis Jantrus is een private dinning restaurant. De twee enthousiaste eigenaren, Arthur en Marjan weten echt wat het is om hun gasten het naar de zin te maken. Uitstekende keuken en fijne wijnen. De bediening van Marjan is hartverwarmend.
Goeiemiddag Robert, Bedankt voor je mooie recensie en je mooie woorden. Fijn dat we jouw avond hebben mogen verzorgen en dat jullie genoten hebben van de wijnen en Arthur zijn gerechten. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Als je een bijzondere ervaring wilt is er geen betere plek dan hier. Ik kan dan ook niets anders doen dan deze private dining een oprechte en warme aanbeveling geven. De kracht van deze private dining zijn de eigenaren Arthur en Marjan. Zij werken met zoveel passie in hun zaak. Zij laten hun gasten optimaal genieten door hun warme gastvrijheid en met zoveel liefde klaar gemaakte gerechten. Deze twee mensen zijn gewoon helemaal zich zelf en verstaan hun vak.
Beste Familie, Ontzettend bedankt voor deze prachtige recensie met de mooie woorden. Fijn dat jullie onze private dining zo ontzettend waarderen. Een mooi compliment voor ons ook is dat jullie en anderen bij ons terug komen. Hartelijke groet Marjan en Arthur
Pepijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hebben een geweldig diner gehad bij kookhuis Jantrus na afloop van ons huwelijk. Iedereen was erg onder de indruk van de prachtige locatie, de bijzonder vriendelijke sfeer en natuurlijk het heerlijke eten Kortom, namens ons allemaal enorm bedankt voor een geweldige en onvergetelijke avond!
Beste Pepijn. Het was een waar genoegen om jullie als bruidspaar in onze private dining te ontvangen. We hebben jullie avond heel graag verzorgd. We vinden het erg fijn om te horen dat jullie en jullie gasten genoten hebben. Wij wensen jullie het allerbeste toe en een heel gelukkig leven samen. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te kunnen begroeten. Hartelijk groet Marjan en Arthur
am V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een fantastische avond gehad met familie en vrienden ter ere van de verjaardag van mijn man. Het eten was heerlijk, de ontvangst warm en gastvrij. Marjan en Arthur creeren een fijne en ontspannen sfeer voor hun gasten. Zoals het me voor ogen stond bij reserveren...is helemaal uitgekomen!
Beste Liliam, Bedankt voor jullie mooie recensie. Fijn dat jullie een fantastische avond hebben gehad. En dat jullie kunnen terug kijken op een gezellige verjaardag voor je man. Goed te lezen dat hetgeen je voor ogen stond is uitgekomen. We hebben het heel graag voor jou en jullie gedaan. Het was een zeer gezellige avond. Ook voor ons om te werken. Hartelijke groet Marjan en Arthur
M W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Op vrijdagavond 19 januari voor de 2e maal dit sfeervolle restaurant bezocht. Het is een table d'hote. Bij binnenkomst een aperitief met amuse bij de Aga Cooker, waar de chef Arthur zijn gerechten bereidt. Hierdoor maak je al je kennis met je tafelgenoten. Marjan heet je hartelijk welkom, een uitstekende gastvrouw. Dan schuif je aan een lange tafel. Vervolgens zijn we verwend met een voorgerecht van ree-terrine. Daarna een kabeljauwgerechtje. Een klein tussendoortje van broccolisoep. Het hoofgerecht was reefilet en een mals gegaard stukje eendenbout. Daarna kaas om te delen met elkaar. Als afsluiter een heerlijk nagerecht. Er worden bijpassende glazen wijn geserveerd. Alles verrukkelijk en verfijnd. Een heel gezellige en lekkere avond uit.
Beste Marieke, Bedankt voor je mooie recensie. Leuk dat jullie voor de 2e keer bij ons zijn teruggekomen en zoals je zelf zegt in dit sfeervolle restaurant. Dat doet ons goed. Bedankt ook dat je julie ervaringen over ons , door deze recensie, met anderen wil delen. Fijn ook te horen dat jullie alles verrukkelijk hebben gevonden en verfijnd. Wij hopen jullie graag nog eens te verwelkomen. Hartelijke groet ook aan Rob, Groetjes van ons Marjan en Arthur Kookhuis Jantrus
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Op vrijdag 19 januari weer genoten van een table d'Hote bij Jantrus. Het was een bijzonder gezellige avond met vrienden, maar ook gasten die wij nog niet eerder hadden gezien. Heerlijke gerechten, met bijpassende wijnen en mede dankzij kok Arthur en gastvrouw Marjan een sfeervolle avond. Wij komen terug !
Beste Joke, Bedankt voor je mooie recensie. En dat jullie genoten hebben van onze Table dHote avond. En dat jullie genoten hebben van Arthur zijn heerlijke gerechten met bijpassende wijnen en dat het voor jullie een sfeervolle avond was. Dat jullie een keer terug komen vinden wij natuurlijk fijn om te horen. Een mooi compliment. Hartelijke groet, Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
In het verrassingsmenu wordt met alle dieetwensen rekening gehouden. Heerlijk gegeten. Gecombineerde wijnen ook prima. Je voelt je echt thuis bij de gastvrouw en gastheer. Ze zijn warm, persoonlijk en correct.
Beste Paul, ik zag dat wij nog niet gereageerd hadden op je mooie recensie. Waarschijnlijk omdat je deze wat later hebt geschreven. Ontzettend leuk dat je na de eerste keer nogmaals bij ons een avond hebt geboekt. Daar zijn we blij mee. We hopen dat wij voor jou en eventueel een ander gezelschap weer een mooie avond voor jou kunnen maken. Hartelijke groet Marjan en Arthur
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wij hebben hier met de medewerkers gegeten. Wij zijn zeer tevreden over alles; het eten, de wijn, de bediening en de entourage. Het eten was verfijnd met gebruikmaking van bijzondere ingrediënten, wat leidde tot bijzondere (en lekkere) smaakjes. Er was niet één menu-onderdeel dat niet af was. Ze schenken heerlijke wijnen die je niet ergens anders op de kaart vindt en weten goed de juiste wijn bij de gerechten te kiezen. De bediening is prima, met een praatje van de kok aan tafel achteraf, wat ook altijd leuk is en aangeeft hoe betrokken het echtpaar is. Kortom, een heuse aanrader!
Beste Jacques Reniers, Bedankt voor je mooie recensie. Leuk dat je met jouw medewerkers van Groen Wonen Vlist uit Haastrecht in onze private dining zijn wezen eten. Jullie nieuwjaarsdiner. Fijn ook te horen dat jullie van alles genoten hebben. En dat jullie onze private dining een echte aanrader vinden. Daar zijn we blij mee. Wij danken jou ook nogmaals voor de reservering en hopen voor Groen Wonen Vlist er nog eens een mooie avond van te maken. Hartelijke groet aan alle medewerkers en aan je vrouw. Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
LeoInja .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zaterdagavond 2 december waren wij voor ons jaarlijkse diner met (klein)kinderen bij Arthur en Marjan. Het was de vijfde keer dat wij dat deden en het gaat nooit vervelen. Heerlijke gerechten (fantastische reerug als hoofdgerecht) en mooie bijpassende wijnen! Het was ook weer heel gezellig, want niet alleen wordt er geweldig gekookt door Arthur, Marjan is een fantastische gastvrouw die zorgt voor een goede sfeer. Het was weer een perfecte manier om met z'n allen te genieten van de goede dingen van het leven. Wordt vervolgd......wij komen terug!
Lieve familie, Al 5 jaar komen jullie met je kinderen en kleinkinderen bij ons dineren. Wij vinden dat heel bijzonder. We zijn er blij mee. Ook met de recensie die jullie hebben geschreven. Hartelijk dank daarvoor. We hebben deze en al die andere avonden graag voor jullie verzorgd. Een hele fijne december maand verder, mooie jaarwisseling en een heel goed 2018. Marjan en Arthur
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Als je hier eenmaal bent geweest. Wil je hier terug komen. Net als wij.
Waarom. Ze zijn echt bijzonder.
Omdat ze een private dining zijn nog niet bij iedereen bekend.
Maar wie ze weet te vinden, merken het verschil.
Gastvrijheid, genieten van een avond dineren en ze doen geen concessies in kwaliteit zeggen ze.
En wij: We hebben ontzettend lekker gegeten. Aandacht voor alles, Pure smaken!
En werkelijk zeer persoonlijke bediening. Chapeau!
Alles met passie op het bord met een fantastische uitleg.
Een complete smaak sensatie.
Een echte avond uit.
Bedankt Arthur en Marjan weer voor de super gastvrijheid.
Wij raden jullie echt bij iedereen aan.
Lieve familie. Hartelijk dank voor jullie prachtige recensie. Een mooier compliment kunnen wij niet krijgen. Dat mensen bij ons terug komen is geweldig. Wij wensen jullie een prachtige kerst, mooie jaarwisseling en hopen jullie in het nieuwe jaar weer te zien. Hartelijke groet, Marjan en Arthur
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een aanrader voor gezelschappen met uitmuntende aandacht van Marjan en Arthur. Gezellige ontspannen sfeer en heerlijke gerechten. Optimaal meegedacht wegens de aanwezigheid van een ernstig ziek familielid.
Beste Jacob, we hadden nog niet op je recensie gereageerd via IENS. Hartstikke bedankt voor jou mooie recensie. Daar zijn we erg blij mee. Hoop dat jullie met elkaar toch een hele mooie kerst krijgen. Doe iedereen de groeten van ons. Ook je broer hoop dat hij nog een tijd bij jullie zal zijn. Hartelijke groet van ons, Marjan en Arthur
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten! Gastvrij ontvangen! Lekker gegeten (zelfs met kieskeurige pubers!!!) en gedronken (aparte wijnen!)! Een aanrader!
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Voor ons ICT bedrijf zochten we een locatie in het Westen van Nederland om een aantal Meet & Greets te organiseren voor groepen medewerkers. Onze mensen zijn regelmatig werkzaam op andere locaties dan ons hoofdkantoor en daarom willen we 1 keer per jaar steeds met een groepje medewerkers dineren om met hen bij te kunnen praten.

Via een zoektocht op het web kwamen we bij eethuis Jantrus in Gouda terecht. Vier maal zijn we met een groepje van bijna 20 collega's ontvangen door Marjan en Arthur. Hun concept bleek perfect te passen bij ons doel. Een besloten diner met alleen eigen mensen, heel erg gastvrij, goed eten met heel leuke wijn - spijs combinaties en een erg prettige wijze van omgang: Arthur vertelt met veel plezier over de gerechten, Marjan is een goed luisterende gastvrouw. Bij beiden voel je je volledig welkom en thuis, de gastvrijheid is perfect zonder dat ze te nadrukkelijk aanwezig zijn.

Het besloten karakter gaf ons gelegenheid om met alle medewerkers geanimeerd van gedachten te wisselen zonder dat andere gasten er last van konden hebben. Het tussen de gangen door wisselen van zitplaats (zodat we ook met andere collega's konden bijpraten) was geen probleem en ook hielden Arthur en Marjan rekening met wat meer tijd tussen het serveren van de gangen, zodat we voldoende gelegenheid hadden om bij te praten. Het enige minpuntje: bij een lange zit, zitten de stoelen iets minder prettig.

Resumé: onze medewerkers en wij zelf zijn zeer tevreden en bevelen een besloten diner in hun gelegenheid van harte aan.
Beste Jurgen, Bedankt voor je mooie en uitgebreide recensie. We hebben even gewacht met reageren tot na jullie vakantie. Wij willen jullie bedanken dat jullie voor jullie Meet en Greets onze private dining hebben uitgezocht om te reageren. Wij kijken terug op 4 gezellige avonden met jullie werknemers. Ontzettend leuk dat jullie dit doen. Wij wensen jou en jullie bedrijf veel succes. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor het diner op onze huwelijksdag met 14 personen, zochten wij een plek waar we van een goed diner konden genieten. We kwamen Jantrus tegen via Iens en het idee van een privé diner sloot aan bij wat we zochten.
Marjan en Arthur zijn twee fijne mensen die geloven in het product wat ze leveren en daar trots op zijn. En dat is ook zeer terecht. Wat hebben we heerlijk gegeten en gedronken. Elke gang een verrassing die zonder uitzondering mooi gepresenteerd was en heerlijk smaakte. Zelfs twee moeilijke eters in het gezelschap aten alles op en vonden het heerlijk. Mijn Spaanse schoonfamilie was vol lof over het heerlijke diner en de fijne bediening door de gastheer en dame. Het is een avondje jouw eetkamer. Ik raad een ieder aan om hier een diner te boeken, u zult een fantastische avond hebben.
Dank jullie wel voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat jullie en jullie familie terug kijken op een mooi diner voor jullie huwelijk in onze private dining. Wij hebben dit heel graag voor jullie verzorgd. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur