Kookhuis Jantrus

Naaierstraat 9 2801 Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Kookhuis Jantrus

Kookhuis Jantrus is een sfeervol Private Dining Restaurant waar je kan dineren op een bijzondere manier. Alléén en exclusief met je eigen gezelschap.
Zij verzorgen diners voor gezelschappen via reservering v.a. 8 pers. (di en wo), 10 pers. op do, vr en zat. Max.18/ 20 pers. In een fijne omgeving genieten van een mooi diner, in een informele sfeer waar je je op je gemak voelt, waar je kwaliteit en vakmanschap ervaart en waar je kunt rekenen op aandacht voor de gasten.
Dineren in deze private dining in de historische binnenstad van Gouda is een ware beleving.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Kookhuis Jantrus

Irma B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten! Gastvrij ontvangen! Lekker gegeten (zelfs met kieskeurige pubers!!!) en gedronken (aparte wijnen!)! Een aanrader!
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Voor ons ICT bedrijf zochten we een locatie in het Westen van Nederland om een aantal Meet & Greets te organiseren voor groepen medewerkers. Onze mensen zijn regelmatig werkzaam op andere locaties dan ons hoofdkantoor en daarom willen we 1 keer per jaar steeds met een groepje medewerkers dineren om met hen bij te kunnen praten.

Via een zoektocht op het web kwamen we bij eethuis Jantrus in Gouda terecht. Vier maal zijn we met een groepje van bijna 20 collega's ontvangen door Marjan en Arthur. Hun concept bleek perfect te passen bij ons doel. Een besloten diner met alleen eigen mensen, heel erg gastvrij, goed eten met heel leuke wijn - spijs combinaties en een erg prettige wijze van omgang: Arthur vertelt met veel plezier over de gerechten, Marjan is een goed luisterende gastvrouw. Bij beiden voel je je volledig welkom en thuis, de gastvrijheid is perfect zonder dat ze te nadrukkelijk aanwezig zijn.

Het besloten karakter gaf ons gelegenheid om met alle medewerkers geanimeerd van gedachten te wisselen zonder dat andere gasten er last van konden hebben. Het tussen de gangen door wisselen van zitplaats (zodat we ook met andere collega's konden bijpraten) was geen probleem en ook hielden Arthur en Marjan rekening met wat meer tijd tussen het serveren van de gangen, zodat we voldoende gelegenheid hadden om bij te praten. Het enige minpuntje: bij een lange zit, zitten de stoelen iets minder prettig.

Resumé: onze medewerkers en wij zelf zijn zeer tevreden en bevelen een besloten diner in hun gelegenheid van harte aan.
Beste Jurgen, Bedankt voor je mooie en uitgebreide recensie. We hebben even gewacht met reageren tot na jullie vakantie. Wij willen jullie bedanken dat jullie voor jullie Meet en Greets onze private dining hebben uitgezocht om te reageren. Wij kijken terug op 4 gezellige avonden met jullie werknemers. Ontzettend leuk dat jullie dit doen. Wij wensen jou en jullie bedrijf veel succes. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor het diner op onze huwelijksdag met 14 personen, zochten wij een plek waar we van een goed diner konden genieten. We kwamen Jantrus tegen via Iens en het idee van een privé diner sloot aan bij wat we zochten.
Marjan en Arthur zijn twee fijne mensen die geloven in het product wat ze leveren en daar trots op zijn. En dat is ook zeer terecht. Wat hebben we heerlijk gegeten en gedronken. Elke gang een verrassing die zonder uitzondering mooi gepresenteerd was en heerlijk smaakte. Zelfs twee moeilijke eters in het gezelschap aten alles op en vonden het heerlijk. Mijn Spaanse schoonfamilie was vol lof over het heerlijke diner en de fijne bediening door de gastheer en dame. Het is een avondje jouw eetkamer. Ik raad een ieder aan om hier een diner te boeken, u zult een fantastische avond hebben.
Dank jullie wel voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat jullie en jullie familie terug kijken op een mooi diner voor jullie huwelijk in onze private dining. Wij hebben dit heel graag voor jullie verzorgd. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
ProeverNA .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
WERKELIJK EEN ECHTE AANRADER.
Wat een verrassing is deze private dining in Gouda. Voor de tweede maal genoten. Wij zijn nog steeds aangenaam verrast door werkelijk alles. De gastvrijheid zoals je deze hier meemaakt is iets wat wij nog nooit hebben meegemaakt in een restaurant. Daarbij een voortreffelijk diner, je proeft dat de kok, die je hier gewoon bij zijn voornaam noemt, met liefde kook. Daarbij nog heerlijke wijnen en ja dan kan je maar 1 ding zeggen. Wat een geslaagde avond.
Bedankt Marjan en Arthur voor deze prachtige avond. Wij hopen dat nog veel gezelschappen een avond zoals deze zullen meemaken.

Wat een prachtige recensie. We zijn er stil van. Fijn om te horen dat waar wij voor gaan/staan ook door jullie ervaren wordt. Hartelijk dank. We zien jullie graag weer eens komen. Hartelijke groet Arthur en Marjan
Leffert J. K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Op zaterdagavond 15 april een zeer plezierige avond gehad met de familiebij Jantrus. Ontvangst, bediening, diner met bijpassende wijnen, alles prima verzorgd. Ook aan de wensen van ons m.b.t. wel/niet visliefhebber en glutenvrij diner werd uitstekend voldaan. Complimenten!!

Beste Leffert,
Bedankt voor je mooie recensie en welgemeende complimenten. Daar zijn we blij mee. Het was een plezierige avond. We hebben dit graag voor jou en je familie verzorgd. Doe iedereen de groeten van ons en we hopen jullie nog een keer te begroeten.
Een culinaire groet van Arthur en Marjan
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Op 11 maart 2017 hebben we van een geweldige private dining mogen genieten.
Een zeer gastvrij onthaal met uiterst gepassioneerde mensen.
Arthur en Marjan staan voor een top keuken en een geweldige service. Het is steeds weer een beleving daar te mogen dineren.
We raden mensen zeker aan van hun Table d'Hote gebruik te gaan maken.
Voor ons is het steeds weer genieten daar. Het is eten op een zeer hoog niveau maar zonder ster allures. Dank aan Arthur en Marjan.
Melany E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Service, kwaliteit en passie zijn drie dingen die echt bij Arthur en Marjan horen. Vanaf het eerste glas bubbels tot de laatste kop koffie, alles word met evenveel liefde en zorg bereid.
We hebben mogen genieten van een complete avond. Een super lekker menu, mooie bijpassende wijnen, goede service en heel veel gezelligheid. Kortom een top avond!!!
Beste Melany,
Bedankt voor jullie super mooie recensie. Ja, wij runnen onze private dining met passie en bezorgen onze gasten graag een mooie avond. Het is zo een fijn gevoel om iedereen een geweldige avond te bezorgen.
Een avond waar naar uit gekeken is en waar iedereen zich op heeft verheugd. Wij hebben dit heel graag gedaan. Service en kwaliteit vinden wij erg belangrijk, maar ook fijn dat dat door jullie ook zo ervaren wordt. We zien jullie graag nog een keer terug.

Hartelijke groet van ons!
Marjan en Arthur
hgijze .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Met familie en vrienden hebben wij ons prive dinerbij Jantrus gehouden.
Zoals wij gewend zijn van onze regelmatige bezoeken was ook dit weer een avond om met genoegen aan terug te denken. Hartelijke ontvangst, goede bediening. Geweldig menu, met zorg bereid en voortreffelijke wijnen.
De culinairen onder onze gasten waren dan ook zeer te spreken.
Beste Henk en Mary, Bedankt voor jullie prachtige recensie. fijn dat jullie terugdenken aan deze avond. We hebben het heel graag voor jullie verzorgd. Hartelijke groet, Marjan en Arthur, Aga Kookhuis Jantrus
Max B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij zijn op 19 januari bij Marjan en Arthur geweest en dat was een geweldige ervaring: leuke locatie, zeer gastvrije gastvrouw en gastheer, fantastisch eten en heerlijke wijnen. Een echte aanrader!
Henric D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op 6 januari 2017 met vrienden een uitmuntende avond gehad. Top diner met Arthur achter de pannen en Marjan als gastvrouw. Heerlijke gerechten met topwijnen een ontspannen en gezellige setting. Een echte aanrader!!
LeoInja .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Op zaterdag 3 december hebben wij met onze (klein)kinderen bij Jantrus gegeten. Dat was niet de eerste keer, want wij doen dat al enkele jaren. En tot groot genoegen van ons allemaal. Sommigen van ons zijn wel wat gewend en komen soms in gerenommeerde restaurants. Maar wij komen ook altijd weer terug bij Arthur en Marjan. Waarom? Omdat het eten fantastisch is, Arthur is een topkok, en omdat het altijd sfeervol en gezellig is, Marjan is een geweldige gastvrouw. Ook deze keer was het weer prima, met mooie gerechten en heerlijke, bijpassende wijnen. Op naar de volgende keer!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Regelmatig laten we ons door Arthur en Marjan verwennen tijdens een goddelijk diner. Altijd weer verrassend wat hij ons gaat serveren. Alles is vers bereid, originele combinaties van heerlijke gerechten en de vegetariers en zelfs glutenvrije gerechten smaakten net zo lekker. gastvrouw Marian staat al klaar met een heerlijke amuse en n glaasje prosecco, de rest van de avond schenkt zij bij ieder gerecht een passende wijn. Arthur geeft toelichting op zijn bijzondere gerechten en kookt de sterren van de hemel. In een rustig tempo hebben ze de hele avond alle tijd voor onze groep, die het hele restaurant voor zichzelf heeft.
Wat een verwennerij, we komen natuurlijk weer terug!
L. H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Uitstekend restaurant. Genoten van het heerlijke verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Leuke entourage, supervriendelijk en hartelijke eigenaren. Duidelijk mensen met een passie voor eten én hun klanten. Een absolute aanrader!
Hoi Lonneke, Dank je wel voor je mooie recensie. Fijn dat jullie genoten hebben van de avond. Wij vonden het ook erg leuk om jullie Lionesse groep te ontvangen in onze Private Dining. We hopen jullie nog eens in de toekomst te kunnen begroeten. Doe iedereen de groeten van ons. Alvast fijne feestdagen en een mooi 2017 gewenst. Hartelijke groet, Marjan en Arthur van Aga Kookhuis Jantrus
W I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. De exclusieve aandacht maakt dineren bij Jantrus bijzonder. Een aanrader, perfect voor kleine groepen.
tomboers .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Behalve 'private dining' voor roepen kun je eens per maand ook deelnemen aan de Table d'Hôte: met circa 2 mensen samen eten met een samengesteld menu plus wijn. Het is mogelijk om aan te geven dat je vegetariër bent. Gezellige sfeer en uitstekend eten. Een aanrader.
Je kunt je aanmelden via de website en dan krijg je een uitnodiging via de e-mail. Wel snel reageren want er is een vaste klantenkring die vaker terugkomen
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met leerlingen van Arthur's kookschool hadden we ons diner in zijn sfeervolle restaurant. Iedere gang van de amuse tot het dessert was goddelijk en volledig zelf vers bereid. Originele combinatie van gerechten, perfect qua smaak op elkaar afgestemd deden ons weer optimaal genieten. Zijn vrouw Marjan serveerde bij elk gerecht een passende wijn, o wat is dat iedere keer weer genieten. Wij houden deze traditie graag in stand om zo met onze eigen groep zalig verwend te worden. Complimenten!
Dorien M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met familie een heerlijke avond gehad, verzorgd door Arthur en Marjan, in hun sfeervolle en gezellige eethuis. Heerlijke gerechten, goed op elkaar afgestemde smaken, erg mooi opgediend en met daarbij passende wijnen. De aandacht voor de gasten is bijzonder, je voelt je echt 'uit' in een huiselijke sfeer. Een aanrader!
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Donderdagavond 3 november ons jaarlijks familiediner. Ik was dit jaar aan de beurt om dat te organiseren en koos voor weer eens wat anders, "privat dining" bij Jantrus; 4 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Het werd een "heerlijke" en gezellige avond in een ontspannen sfeer, prima verzorgd door Marjan en Arthur die ons in hun "huiskamer" een echt thuisgevoel gaven. Mijn broer mailde mij "bedankt voor de geweldige avond", nou wat wens je nog meer. Jantrus een aanrader.
Beste Joop, Nog bedankt voor jullie recensie. Daar zijn we blij mee. Fijn dat iedereen genoten heeft van het familiediner dat jij georganiseerd hebt. En dat je daar fijne reacties op hebt gekregen. Wel jammer dat je vrouw net ziek was geworden op deze avond. Het had heel leuk geweest als zij er bij was geweest. We hopen jullie nogmaals samen te kunnen verwelkomen in onze private dining. Doe de familie de groeten van ons. Hartelijke groet, Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op mijn verzoek vond mijn afscheidsdiner van de Cliëntenraad van het Groene Hart Ziekenhuis bij Jantrus plaats. Altijd een feest om een avond bij Marjan en Arthur door te brengen! De persoonlijke aandacht van Marjan, de heerlijke gerechten van Arthur (mét toelichting), kortom een fijne avond om op terug te kijken. Wij hebben er weer van genoten en komen graag weer eens terug.
Paul en Betty
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vrijdagavond 2 september hebben we ter gelegenheid van mijn verjaardag en die van mijn tweelingzus met 12 mensen uitstekend gegeten bij Jantrus in Gouda. Een heerlijk viergangen diner met bijpassend wijnarrangement. Je voelt je er meteen thuis dankzij het warme welkom van Marjan en Arthur, de lekkere versnaperingen die al klaar staan en de gezellige ambiance. De verschillende gerechten zijn met zorg en liefde bereid. Dat merk je en dat proef je. En de toelichting van Arthur draagt bij aan de smaakbeleving.

En voor ons Hollanders nog iets over de belangrijkste bijzaak van zo'n avondje uit: de kosten. Dat zit wil goed bij Jantrus: een prima prijs-kwaliteitverhouding met duidelijkheid vooraf. Neem nu de prijs van een Belgisch biertje (€ 3,50) vooraf of de koffie en thee (€ 2,50) achteraf; heel schappelijk!

Al met al een hele leuke, gezellige en vooral erg lekkere verjaardag gevierd, waarbij de gasten aan alle kanten in de watten werden gelegd. Complimenten voor Arthur en Marjan. Voor herhaling vatbaar.
Beste Kees en Yvonne,
Bedankt voor jullie mooie recensie. Daar zijn we erg blij mee.
Fijn te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad in onze private dining. En je zus natuurlijk ook!
En dat al jullie gasten hebben genoten van deze avond.
We hebben het heel graag voor jullie gedaan.
Wij hopen jullie nog eens te verwelkomen.
Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
Aga Kookhuis Jantrus