Kookhuis Jantrus

Naaierstraat 2801 GV Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Kookhuis Jantrus

Kookhuis Jantrus is een sfeervol Private Dining Restaurant waar je kan dineren op een bijzondere manier. Alléén en exclusief met je eigen gezelschap.
Zij verzorgen diners voor gezelschappen via reserveringen v.a. 8 pers. (di en wo), 10 pers. op do, vr en zat. Max.16 pers.

In een fijne omgeving genieten van een mooi diner, in een informele sfeer waar je je op je gemak voelt, waar je kwaliteit en vakmanschap ervaart en waar je kunt rekenen op aandacht voor de gasten. Dineren in deze private dining in de historische binnenstad van Gouda is een ware beleving.

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Kookhuis Jantrus

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Laatst met vrienden bij Jantrus gegeten. Onze smaakpapillen werden verrast. Zowel wat het eten betreft, als de mooie bijpassende wijnen. Kwaliteit die je proeft. Kwaliteit die het waard is! Dat is genieten van eerlijk bereidt eten. Ga zo door. Gr. Paul
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Kookhuis Jantrus is niet uit mijn leven weg te denken ! Al sinds 1999 en nog altijd verrassend en heerlijk ! De ene keer een zeer leerzame klas , dan een heerlijke bbq en een prachtig diner thuis verzorgd ! De Tables d ´ Hôtes ook niet te vergeten !!!!! Recentelijk nog een heerlijk Wilddiner met prachtige bijpassende wijnen zoals , de hier niet zo bekende , Chateau Musar uit Libanon een volle rode wijn zeer geschikt voor wildgerechten ! Arthur en Marjan wij hopen nog héél lang van jullie gastvrijheid maar vooral kookkunst te kunnen genieten !!!!!!!!
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijke ervaring om hier alleen met eigen gezelschap te dineren. Heel ontspannen, ruimte voor eigen wensen, bijzonder lekker verrassingsmenu met heerlijke bijpassende wijnen. Ook de vegetarische maaltijd was bijzonder lekker. Een aanrader als je iets privé wilt vieren. Bij een volgende gelegenheid gaan wij dit zeker nog eens doen.!
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Ontzettend gezellig, huiselijke sfeer. Wij waren met 13 personen, broers , zussen en ouders . Dit ging prima. We hebben allemaal heerlijk gegeten, complimenten voor de kok.
Yvonneblondgrijs H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Fantastisch eten en een Gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Is een feest om daar te eten.
Nnnnnnnmmmnnmnnn
Yvonneblondgrijs H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Elke dwang van het 5 gangen menu was een feestje. Zo mooi en zo lekker. Hele gezellige sfeer, mede door de heerlijke wijnen bij elk gerecht. Gaan zeker terug.
Beste Yvonne,

Bedankt voor je hele mooie recensie. Fijn te horen dat je genoten hebt van iedere gang, van Arthur zijn gerechten, wijnen en onze sfeer. Dat jullie zeker bij ons willen terug komen is een prachtig compliment.

Hartelijke groet van ons,
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Jaarlijks gaat ons “oude hockeyteam” dineren bij Klokhuis Jantrus. Steeds weer een feestje. Geweldige gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Zonder probleem wordt er rekening gehouden met mijn gluten intelerentie.
Beste Charlotte,
Bedankt voor je hele mooie recensie.
En ontzettend leuk en bijzonder dat jullie jaarlijks met alle dames bij ons terugkomen om te dineren. Een feestje zoals je zelf zegt met geweldige gerechten en heerlijke bijpassende wijnen.
En natuurlijk houden wij rekening met jouw gluten intolerantie.
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heb hier al eerder gegeten. Zoals altijd heerlijk gegeten met de producten van het seizoen. Alles was fijn en een uitstekende vriendelijke bediening. Marjan en Arthur zijn geweldige gastheer en gastvrouw.
Beste Frans,
Bedankt voor je hele mooie recensie.
En leuk en bijzonder dat jullie jaarlijks met alle dames bij ons terugkomen om te dineren.
Fijn te horen dat je ons een geweldige gastheer en gastvrouw vindt. Daar doen we het voor.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Met vriendinnen zijn we al jaren te gast bij Athur en Marjan. In hun kookhuis is het warm, gezellig de maaltijden een waar feest. 30 okt. j.l. waren we weer te gast en hebben genoten van heerlijke gerechten (perfecte porties) met toepasselijke wijnen.
Een feestelijke avond met de uitstekende gastheer/kok, Arthur en gastvrouw/serveerster, Marjan.
Beste Marion,
Bedankt voor je hele mooie recensie.
Met al je vriendinnen dineren in ons restaurant. Een feestje zoals je zelf zegt met heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Bedankt dat je ons een uitstekende gastheer en gastvrouw vindt.
Een mooi compliment.

Claske B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Ik eet jaarlijks met een groep van 14 dames bij Kookhuis Jantus en het is elke keer een feestje ontvangst met aperitief en lekkere hapjes en vervolgens een heerlijk 3of 4 gangen menu met met lekkere bijpassende wijnen!
Hoi Claske,
Bedankt voor je hele mooie recensie.
En ontzettend leuk en bijzonder dat jullie jaarlijks met alle dames bij ons terugkomen om te dineren. Een feestje zoals je zelf zegt met een heerlijk 4 gangen gerecht en lekker bijpassende wijnen.

We hopen dat alle dames er volgend jaar weer zijn voor een feestelijke avond.
Gertie B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Met een groep oud- kookcursisten eten we jaarlijks bij Arthur en Marjan.Ik kijk er elke keer weer naar uit. Deze keer was het weer geweldig, vooral het voorgerecht met pastinaken was verrukkelijk! De wijnen smaken perfect bij de gerechten. Verheug me al op de volgende keer!
René B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij zijn met ons bedrijfs (17 personen) geweest voor ons 30 jarig bedrijfsjubileum . Vanaf het ontvangst tot de koffie aan het eind van de avond was voortreffelijk. Warm en gastvrij ontvangst, mooie wijnen, heerlijke aperitiefjes en de bekroning waren de warme gerechten met o.a het malse vlees wat zeer goed bereid was zoals je bij een *** sterren restaurant krijgt.
Beste Rene, Bedankt voor je super mooie recensie. Fijn dat jij en je medewerkers ons restaurant gewaardeerd hebben. En dat jullie genoten hebben van de avond. We hebben het heel erg graag voor jullie verzorgd. Extra bedankt voor jouw 3 sterrenbeoordeling van Arthur. Ik weet dat hij met liefde voor zijn vak kookt. Fijn dat jullie dat geproefd hebben. Veel succes met je bedrijf. We zien jullie graag nog eens. Hartelijke groet, Marjan. Groetjes ook aan je vrouw Helma en natuurlijk ook de groeten van Arthur.
ProeverNA B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een avond naar Jantrus is een avond om naar uit te kijken. Ze hebben een fantastische keuken, verrassende wijnen en minstens zo belangrijk is de bijzondere sfeer die er heerst dankzij de eigenaren Arthur en Marjan. Informeel en zo gastvrij. Zij runnen met zoveel plezier samen hun restaurant. We zijn hier vaker geweest (een familie diner, diner met vrienden en ook schuiven we wel eens aan op een Table d’Hote avond. Elke avond is weer anders met een prachtig menu. Een echte warme aanrader voor iedereen. We verheugen ons nu al op een volgende keer.
Bedankt voor jullie hele mooie recensie. Zijn we ontzettend blij mee. Fijn te horen dat jullie uit kijken naar een avond in ons restaurant. En dat jullie genieten van ons diner, sfeer, wijnen en onze gastvrijheid. Mensen een mooie avond bezorgen, daar gaan wij samen voor.. We zien jullie graag weer komen voor weer een mooie avond in ons restaurant.

Winnyfred S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wij hebben hier met familie en vrienden weer gegeten. Het was een super avond. Arthur en Marjan zijn erg goed op elkaar ingespeeld. We hebben nooit lang hoeven wachten maar voldoende om weer trek te krijgen voor de volgende gang. Alles lekker vers en de wijn - spijs combinatie was perfect. Als wij weer iets te vieren hebben, zullen wij zeker terugkomen! Heerlijk om alleen een restaurant te hebben voor eigen familie en vrienden!!
Nog bedankt voor jullie hoge mooie recensie. Daar doen wij het voor. Fijn te horen dat wij jullie weer kunnen verwachten in ons restaurant als jullie iets te vieren hebben.

Corien S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ongelofelijke fijne ambiance. En super heerlijk gegeten.
Beste Corien, Bedankt voor je mooie recensie. Fijn te horen dat je hebt genoten van onze ambiance en van het heerlijke eten. Wij hebben deze avond voor jou en je gezin heel graag verzorgd. Doe iedereen de groeten van ons. Hartelijke groet, Marjan en Arthur Aga Kookhuis Jantrus
Alize P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Een klein pareltje in de Goudse binnenstad. De kleine intieme ambiance en de fantastische gerechten zorgen in combinatie van het persoonlijke contact voor een topavond. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Beste Alize, Bedankt voor je hele mooie recensie. En dat je ons een Pareltje noemt in Gouda. Een bijzonder mooi compliment. En dat jullie hebben genoten van een Top Avond. Daar doen we het voor. We zien jullie graag weer komen voor weer een mooie avond in ons restaurant.

LiAa L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
T.g.v. ons 35 jarig huwelijk hebben we met een klein gezelschap, met ook oudere gasten, heerlijk gegeten bij Jantrus. De oudere gasten vonden het fijn, dat ze niets hoefden te kiezen, zo makkelijk, en het werd helemaal kant en klaar uitgeserveerd (op warme borden)! Het hele gezelschap vond het bijzonder smaakvol, verrassend en uitstekend bij elkaar gecombineerd. Met name het gemarineerde aspergegerecht was goed door de toevoeging van een hartig vleesaccent. Het hoofdgerecht met lamsvlees en een oosterse twist was gedurfd.
Wat ook prettig is, is dat je onder elkaar bent en er gelegenheid is voor speeches e.d.
Arthur en Marjan zijn ervaren professionals, die de gasten en de sfeer goed aanvoelen. Een aanrader voor fijnproevers die van een bijzondere ambiance houden!
Lida P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wij hebben met onze broers en zussen heerlijk gegeten bij Arthur en Marjan (private dining). Iedereen was onder de indruk van de bijzondere ambiance, het heerlijke eten en de goede wijnen passend bij de gerechten. Ook met dieetwensen was uitstekend rekening gehouden.
Kortom: iedereen zeer tevreden!
Beste Lida en Kees, Bedankt voor jullie mooie uitgebreide recensie. Fijn te horen dat het hele gezelschap het bijzonder smaakvol vond, verrassend en uitstekend bij elkaar gecombineerd. En dat jullie ons een aanrader vinden voor fijnproevers die van een bijzondere ambiance houden. Wij hebben deze avond heel graag voor jullie verzorgd. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Kookhuis Jantrus is een private dinning restaurant. De twee enthousiaste eigenaren, Arthur en Marjan weten echt wat het is om hun gasten het naar de zin te maken. Uitstekende keuken en fijne wijnen. De bediening van Marjan is hartverwarmend.
Goeiemiddag Robert, Bedankt voor je mooie recensie en je mooie woorden. Fijn dat we jouw avond hebben mogen verzorgen en dat jullie genoten hebben van de wijnen en Arthur zijn gerechten. Hartelijke groet van ons Marjan en Arthur
ProeverNA B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Als je een bijzondere ervaring wilt is er geen betere plek dan hier. Ik kan dan ook niets anders doen dan deze private dining een oprechte en warme aanbeveling geven. De kracht van deze private dining zijn de eigenaren Arthur en Marjan. Zij werken met zoveel passie in hun zaak. Zij laten hun gasten optimaal genieten door hun warme gastvrijheid en met zoveel liefde klaar gemaakte gerechten. Deze twee mensen zijn gewoon helemaal zich zelf en verstaan hun vak.
Beste Familie, Ontzettend bedankt voor deze prachtige recensie met de mooie woorden. Fijn dat jullie onze private dining zo ontzettend waarderen. Een mooi compliment voor ons ook is dat jullie en anderen bij ons terug komen. Hartelijke groet Marjan en Arthur