Kookgenoten

Meer informatie over restaurant Kookgenoten

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kookgenoten

J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke gerechten voor een mooie prijs. Alle producten zijn vers en van hoogwaardige kwaliteit. Zeer vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker terug!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving waar je de kookwereld beleeft. Met plezierige bediening, zeer smaakvolle gerechten, die er ook nog mooi uitzagen. Keuzemenu met vlees of vis, enkel 2 gerechten per gang om uit te kiezen wat denk ik de reden is dat de keuken zich kan concentreren op de kwaliteit, vorm en kleur van het eten. Prijs-kwaliteit erg gunstig, kortom een 10 wat mij betreft, aanrader!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
De beste prijs-kwaliteit die ik ooit ben tegengekomen in Nederland. Ongelooflijk lekkere Parelhoender met mooi en vers garnituur met een prima huiswijn. Uitstekende gastvrijheid en het restaurant annex kookschool is bijzonder mooi ingericht. Een verrassende plek in Hilvarenbeek!