Kookerij 't Singel

Singel 317 1012 WH Amsterdam Nederland Kaart
31-204198585

Over het restaurant Kookerij 't Singel

Het restaurant Kookerij de Singel zit in het hart van Amsterdam vlakbij de populaire Negen Straatjes.

Op deze mooie locatie kun je volop genieten van een diner of lunch in het huiskamerrestaurant. Ze presenteren een diner of lunch met verse ingredienten en veelal lokale producten en zorgen telkens weer voor een aangename verrassing. Heerlijk eten in een gezellige en ongedwongen sfeer met vrienden, familie of collega’s. Met zijn allen aan de grote houten tafel in een knusse huiskamer met een fraai uitzicht over het Singel. Dat is Kookerij de Singel!

Let op! Kookerij de Singel is een private dining cq huiskamerrestaurant te boeken vanaf 8 personen!

Menuprijzen

• Af te huren , Engels gesproken , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Kookerij 't Singel

Koen H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Wat een leuke avond, met 11 zakelijke gasten was het natuurlijk een gok of een private diner iets zou zijn. Wat was het leuk om een kleine huiskamer te zitten uitkijkend over de Singel onder genot van heerlijke wijn (goed keuze!!). Het eten was perfect, de gerechten ware echt super lekker. Het stoofpotje was heerlijk, zelf als je normaal niet zo van stoofvlees bent. Het was echt perfect, we hebbeen een leuk avond gehad en ik heb veel complimenten ontvangen voor het leuke idee om hier te gaan eten.
Femke A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekkere hapjes! Bediening goed en vriendelijk en een gezellige sfeer. Had er van te voren minder van verwacht, maar was dus erg goed! Absoluut voor herhaling vatbaar
Vivian O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Afgelopen weekend met een groepje vriendinnen ter ere van een verjaardag gegeten en we hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was verrukkelijk - nog beter dan bij oma thuis - en de bediening was gezellig, behulpzaam en gaf ons het gevoel dat we echt thuis waren. De entree is uniek door de keuken heen waar je door de gezellige vriendelijke kokkin wordt begroet. We hadden gekozen voor 3 gangen en kregen een stuk of 5 verschillende tapas gerechtjes. Van heerlijke knoflook gamba's tot aan artisjokkenharten, Manchego met vijgenazijn, Spaanse worstjes, tortilla en pittige Spaanse gehaktballetjes aan toe. Vervolgens een overheerlijke maaltijd met kippenstoof, op Noord-Afrikaanse wijze gemaakt met heerlijke kurkuma en aardappeltjes uit de oven met kruiden. Tot slot een chocoladetaart die we nog nooit zo lekker hebben gehad. Vol pure chocolade en boter, er ontbrak aan niks! Wij komen zeker terug voor de volgende gelegenheid!
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Na 2x heerlijk eten tijd voor een recensie: de eerste keer zat ik er met 8 collega's de tweede keer vierden we de verjaardag van mijn vriend met 12 man. Super lekker mediterraans eten, ruim voldoende met meer dan voldoende goede wijn (erg prettig dat je een arrangement kunt nemen, dan weet je ook als je een feestje geeft precies hoeveel je kwijt bent). We vonden het er heerlijk zitten, je kunt net als in je eigen huiskamer praten waarover je wilt, maar dan wordt je goed verzorgd en is het uitzicht typisch Amsterdams en kijk je uit op de gracht. We komen zeker nog eens terug en zijn van plan ook de catering voor onze bruiloft door Rob te laten verzorgen ????.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Ik heb bij de kookerij genoten van een afscheidsetentje van een collega. We zaten met zijn achten prima in een klein `huiskamertje' net boven straatniveau met uitzicht richting 9 straatjes. dat kleine maakte het juist gezellig. We zaten er van 17.00 tot 22.00 en de bediening voelde prima wanneer ze nodig was. Bovendien ging ze prima in op onze wensen. De tapas vooraf was, net als de soep, zeer smakelijk. Helaas was het rundvlees bij de hoofdmaaltijd aan de droge kant. Als je net als ik langer bent dan 1m90 moet je wel oppassen dat je je hoofd niet stoot.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Heerlijke ontspannende avond met de collega's gehad. Lekker puur eten. Tappas vooraf heerlijk mals stoofvlees met sesam en gegrilde groenten. Het dessert vers gebakken koekjes, chocolade. Smaakvolle rode en witte huiswijn. Een aanrader voor als je met een niet al te grote groep gezellig in de huiskamer wil eten.
Het was top
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
In plaats van een 'saai' vergaderzaaltje kozen wij voor onze internationale gasten voor de Kookerij.
We werden zeer hartelijk ontvangen met koffie en wat zoets. Vervolgens hebben we in alle rust kunnen vergaderen. De kok ging zeer flexibel om met de aanpassing van de tijden toen de vergadering wat uitliep.
En bovenal hebben we erg lekker gegeten. De kok een een warme huismoeder die met liefde voor haar gezelschap kookt.
Onze gasten waren zeer tevreden over de ligging, de locatie, de gastvrijheid, het eten en de flexibiliteit. En ik sluit me daar volledig bij aan.
Lucinda F.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Wij hebben afgelopen weekend kunnen genieten van een huiskamer diner bij De Kookerij. Het eten was erg lekker en de bediening was top! Zeker een aanrader voor mensen die in een prive sfeer van een diner willen genieten
HannekeOnline .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
De sfeer bij Kookerij de Singel is van ongekende kwaliteit. Je komt binnen in het souterain en staat direct midden in de keuken. Het water loopt je in de mond bij alles wat je ziet. Dan het steile trappetje op naar de eetkamer met een prachtig uitzicht op de Singel. Het amsterdamse leven loopt en vaart langs terwijl wij heerlijk aan het eten waren. Ik heb de Kookerij nu 2 x afgehuurd en beide keren was het een groot succes. Het eten is ontzettend smakelijk en mediteraan ingesteld. Zowel de kok als de bediening echt Amsterdams: ontspannen, een grap en vooral gastvrij. De eerste keer was ik er met mijn werk (14 man/vrouw) en de tweede keer met familie (19 man/vrouw). Beide keren een groot succes. Een aanrader voor als je goed, lekker, betaalbaar wil eten in een eeuwen oud grachtenpand aan de Singel.
Eva C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Van buiten valt het totaal niet op, maar achter de keukendeur (in 't sousterrain) is een geweldige avond gezelligheid met heerlijk eten verstopt. Wij hebben met een groep van 21 genoten van uitgebreide tappas, warm en koud, vervolgens harrirasoep en keuze uit verschillende hoofdgerechten. Alles was even lekker, dit is echt een aanrader voor groepen, maar dan 16-18 personen max!!
Armel M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
topavond gehad bij de kookerij; allervriendelijkste bediening; kleine miscommunicatie waarbij men dacht dat we een uur eerder aanwezig zouden zijn dan eerder per mail bevestigd. Echter men was eerder verontrust dan verontwaardigd :-). Eten met 11 man was top; zoals een private dining betaamt. Voor herhaling vatbaar; al was het alleen maar voor het uitzicht en de bediening.