Kookerij Brammetje

Meester Daarnhouwerstraat 7 1787 BA Den Helder Nederland Kaart
31-223691950

Over het restaurant Kookerij Brammetje

Mooie balans tussen oud en nieuw

Mix 'n match is een goede samenvatting van het interieur van deze zaak. Een gezellige combi van oud en nieuw. Eigenaar Edwin Kwakman zet dit concept graag door naar de kaart, wat zorgt voor een verzameling van klassiekers en nieuwe smaken.

Meer informatie over restaurant Kookerij Brammetje

• Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Perfektes Restaurant!!!
Arco H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een van de betere restaurants van Den Helder en omstreken. Goede gerechten en een lekkere bijpassende wijn. Wel een tip: " ruim in het restaurant pas op wanneer de laatste gasten weg zijn".
Leonie J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het was weer een heerlijk etentje, verrassende smaken en het zag er mooi uit. Goede wijn en een prima Belgische trippel! We hadden een top avond!
Geryanne G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AHactie van het lentemenu. Portie's zijn in goede verhouding zeker gezien het om een 3 gangen menu gaat. Prima bediening. Met een volle buik tevreden naar huis na een leuke avond!
marinatoet .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gezellig met z'n tweetjes zitten eten.
We hadden het AH menu.
Het was super! Het menu was zalig, heel mooi opgediend!
Werden vriendelijk ontvangen, gezellige vriendelijke bediening!
Dank jullie wel voor de heerlijke avond, komen zeker terug!
Peter en Marina
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was erg vriendelijk en mooi op tijd. Al met al een prettige avond gehad.
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. De bediening was heel attent. Wij gaan zeker terugkomen. Oh ja de kalfssucade is om te zuiger, echt een topper
Lucas44 M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Culinaire avonturiers op zoek naar uitdagingen en verrassingen hebben hier totaal niets te zoeken. Hier zijn veiligheid en herkenbaarheid de formule, inclusief het stoofpeertje op sap, de étagère met oma's frieten en een schaaltje rauwkost, en de zuinige wijnglaasjes uit de kristijd. Daar is eigenlijk niets mis mee als het maar lekkerlijk smaakvol, vriendelijk, en prijzenswaardig ter tafel gebracht wordt. En dat gebeurt hier.
Maar toch... als je jezelf kokerij noemt zou je toch kunnen verwachten dat er ook eens uit een andere potje gekokereld wordt en uit andere vaatjes wordt getapt.
Het betere dorpsrestaurant.
Luc M.
Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geen opmerkingen
evelienvstraten .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH diner actie, kwaliteit bij Brammetje is altijd erg goed. Een echte aanrader, wij komen binnenkort absoluut weer, dan nemen we onze partners mee! Brammetje staat voor voortreffelijk eten en gezelligheid!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gegeten met de AH-restaurant kaart. Voorgerecht mooi opgemaakt goede kwaliteit. Hoofdgerecht vis kleine porties maar genoeg goede kwaliteit. Nagerecht goed verzorgt. Genoeg aandacht en enthousiaste bediening. Minpuntje het was niet erg warm in het restaurant.
John F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met 8 man heerlijk en goed gegeten bediening perfect keuken heel goed. Aanrader tot volgende keer
D2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten!
Een vast menu, per gang 2 keuzes.
Een suggestie voor tussendoor waarvoor je extra moet betalen. Wij vonden zo'n suggestie leuk! (en lekker)
wim ,annette L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
de gerechten waren van voorgerecht tot dessert heel smakelijk, .....echt een feestje voor de tong en erg mooi gepresenteerd, . de spoom was heerlijk fris tussendoor, een aanrader.
de mensen van de bediening waren vriendelijk en attent.( zoals het hoort.)wij komen graag nog eens terug.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
heerlijk gegeten met vieren. Onder genot van een biertje en wijntje. Voor mijn gevoel hebben wij iets te lang gezeten. Mensen die later kwamen gingen eerder huiswaarts, maar het eten zeer goed.
yicnossen56 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
goede bediening, het nieuwe wintermenu erg lekker vooral het toetje (de tompoes) heerlijk.
we hebben weer erg lekker gegeten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mooie locatie sfeervolle ambiance zat redelijk vol voor een door de weekse avond. De bediening was proffesioneel en neemt de tijd voor de klant.
Mies H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Alles was prima,we hebben genoten,
Roelanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was TOP!! Zowel personeel als het eten. Super vriendelijk en gezellig personeel. Je krijgt altijd heerlijk eten van goede kwaliteit.