Kookerij Brammetje

Meester Daarnhouwerstraat 7 1787 BA Den Helder Nederland Kaart
31-223691950

Over het restaurant Kookerij Brammetje

Mooie balans tussen oud en nieuw

Mix 'n match is een goede samenvatting van het interieur van deze zaak. Een gezellige combi van oud en nieuw. Eigenaar Edwin Kwakman zet dit concept graag door naar de kaart, wat zorgt voor een verzameling van klassiekers en nieuwe smaken.

Meer informatie over restaurant Kookerij Brammetje

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. De bediening was heel attent. Wij gaan zeker terugkomen. Oh ja de kalfssucade is om te zuiger, echt een topper
Lucas44 M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Culinaire avonturiers op zoek naar uitdagingen en verrassingen hebben hier totaal niets te zoeken. Hier zijn veiligheid en herkenbaarheid de formule, inclusief het stoofpeertje op sap, de étagère met oma's frieten en een schaaltje rauwkost, en de zuinige wijnglaasjes uit de kristijd. Daar is eigenlijk niets mis mee als het maar lekkerlijk smaakvol, vriendelijk, en prijzenswaardig ter tafel gebracht wordt. En dat gebeurt hier.
Maar toch... als je jezelf kokerij noemt zou je toch kunnen verwachten dat er ook eens uit een andere potje gekokereld wordt en uit andere vaatjes wordt getapt.
Het betere dorpsrestaurant.
Luc M.
Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geen opmerkingen
evelienvstraten .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH diner actie, kwaliteit bij Brammetje is altijd erg goed. Een echte aanrader, wij komen binnenkort absoluut weer, dan nemen we onze partners mee! Brammetje staat voor voortreffelijk eten en gezelligheid!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gegeten met de AH-restaurant kaart. Voorgerecht mooi opgemaakt goede kwaliteit. Hoofdgerecht vis kleine porties maar genoeg goede kwaliteit. Nagerecht goed verzorgt. Genoeg aandacht en enthousiaste bediening. Minpuntje het was niet erg warm in het restaurant.
John F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met 8 man heerlijk en goed gegeten bediening perfect keuken heel goed. Aanrader tot volgende keer
D2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten!
Een vast menu, per gang 2 keuzes.
Een suggestie voor tussendoor waarvoor je extra moet betalen. Wij vonden zo'n suggestie leuk! (en lekker)
wim ,annette L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
de gerechten waren van voorgerecht tot dessert heel smakelijk, .....echt een feestje voor de tong en erg mooi gepresenteerd, . de spoom was heerlijk fris tussendoor, een aanrader.
de mensen van de bediening waren vriendelijk en attent.( zoals het hoort.)wij komen graag nog eens terug.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
heerlijk gegeten met vieren. Onder genot van een biertje en wijntje. Voor mijn gevoel hebben wij iets te lang gezeten. Mensen die later kwamen gingen eerder huiswaarts, maar het eten zeer goed.
yicnossen56 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
goede bediening, het nieuwe wintermenu erg lekker vooral het toetje (de tompoes) heerlijk.
we hebben weer erg lekker gegeten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mooie locatie sfeervolle ambiance zat redelijk vol voor een door de weekse avond. De bediening was proffesioneel en neemt de tijd voor de klant.
Mies H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Alles was prima,we hebben genoten,
Roelanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was TOP!! Zowel personeel als het eten. Super vriendelijk en gezellig personeel. Je krijgt altijd heerlijk eten van goede kwaliteit.
L W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst door gastdame. Kwam regelmatig vragen of alles naar wens was met een vriendelijke (oprechte) lach. Gerechten waren heerlijk en met zorg bereid en opgemaakt .Restaurant eigenaar stugge man die veel van de gastdame kan leren.! Eigenaar maakte wel een praatje aan een tafel bij gasten die geen AH kaart hadden, jammer..........
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug! Naast de gerechten die je zelf kan uitkiezen krijg je ook nog wat extra hapjes erbij. Het personeel is erg vriendelijk en komt geregeld even langs. Vooral gezellig om met familie te gaan eten.
Theresia P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten is no-nonsense. De bediening is vriendelijk en oer Noord-Hollands; geen pretenties. Het nagerecht, Tiramisu van bokkenpootjes, is niet te versmaden. De wijn is eenvoudig maar drinkbaar. Jammer dat ze Pepsi en geen Coca Cola hebben. Goede prijs-kwaliteit prestatie. Prima voor een gezellig familie-avondje.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed restaurant gezellige sfeer.
Eten goede kwaliteit lekker miste alleen de mayonaise bij de friet.
Als je met de restaurantkaart gaat eten dan heb je helaas een beperkte keus.
Medan .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Kookerij Brammetje is een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een goede keuken. Er is voldoende parkeergelegenheid.
Het was een heerlijke avond en een aanrader!
N K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gerechten worden mooi opgediend, de bediening is erg vriendelijk. Vooraf kregen we heerlijk brood met tappenade, ajoli en kruidenboter, wat niet wordt berekend, dat maak je niet vaak mee. Minpuntje: er bleek later een drankje teveel op de rekening te staan en als je en cappuccino bestelt, krijg je er automatisch 3 kleine lekkernijen bij die doorberekend worden. Het zou netter zijn de klant hierin een keus te geven of je dit wel of niet wil.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben heerlijk gelijk .alles prima in orde .keurig ontvangen en uitgeleide
Lekker warme broodjes vooraf en diner Perfect