Kookerij Brammetje

31-223691950

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kookerij Brammetje

Mooie balans tussen oud en nieuw

Mix 'n match is een goede samenvatting van het interieur van deze zaak. Een gezellige combi van oud en nieuw. Eigenaar Edwin Kwakman zet dit concept graag door naar de kaart, wat zorgt voor een verzameling van klassiekers en nieuwe smaken.

Meer informatie over restaurant Kookerij Brammetje

9,2

Jouw recensie over het restaurant Kookerij Brammetje

An B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hebben een heel gezellige avond gehad .
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Was eigenlijk gewoon te lekker. Voor herhaling vatbaar.
Manda B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bij ons gezelschap eet er één veganistisch en één glutenvrij. Voor beide was het goed verzorgd. De anderen hebben ook uitstekend gegeten.
happypatty M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mijn partner en ik hebben hier nu een paar keer gegeten, en we willen eigenlijk nergens anders meer naar toe.
We hebben met de ah restaurantactie hier gegeten, En het eten is echt voortreffelijk .Van de stokbrood die je erbij krijgt tot aan het allerlekkerste dessert wat ik ooit heb gegeten, alles is perfect De bediening is heel erg goed en alert . wil eigenlijk zeggen, als je goed en lekker wil eten is dit het beste restaurant van de noordkop
Amanda A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten!
Pauline L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vriendelijke bediening en erg lekker eten.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten,echt een avondje uit. Gezellig ingericht restaurant en heel vriendelijk personeel.
We komen hier zeker terug!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gezellig, Gemoedelijk, Restaurant waardig, Lekker, in 1 woord geweldig, wij hebben geen minpuntje kunnen ontdekken.Komen hier keer op keer weer terug met vrienden en familie.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was uitmuntend.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten was uitstekend, dat vroeg naar meer. Het personeel is zeer ervaren en heeft kennis van zaken en was zeer vriendelijk. Ik zou mensen dit restaurant zeker aanraden!
mjcdewit .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De locatie was heel gezellig landelijk ingericht. Elke tafel had een eigen plek en veel tussenruimte tussen de tafels zodat je vrij kon praten. Een avondvullende diner met heerlijk eten. Echt een aanrader.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Na meerdere keren met ah bon gegeten te hebben nu gewoon van de kaart met een leuke 20% korting was zoals altijd geweldig lekker eten en een goede,vriendelijke bediening.
rensineke .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima gegeten bij Bram.
Altijd tevreden als we daar eten, of het nu op eigen gelegenheid of via de AH actie is. Het welkom is altijd goed door de vriendelijke bediening.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
heerlijk gegeten en gezellig
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het eten en de bediening zijn uitstekend alleen lang gewacht op het eten waren er om 18:00 uur en gingen pas om 21:30 weg we waren er met kinderen van 8 jaar deze vervelde zich.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De inrichting van Kookerij Brammetje is zeer smaakvol, maar je komt er natuurlijk om lekker te eten. Dat is altijd voortreffelijk, ook nu weer!
Sentina H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met mijn moeder gedineerd, het was een heerlijk zomermenu met tussendoor een Spoom. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer. Kortom, zeer aan te raden.
cortonmelis .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een heel gezellige sfeer met goede gerechten, echt een avondje uit! Landelijk gelegen en daardoor een rustige omgeving. Dichtbij het strand, dus we konden daarna nog even genieten van de zonsondergang.
zbosboom .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fijn restaurant met goede sfeer,het eten is subliem, aardige service die je snel het gevoel geeft op je gemak te zijn voor herhaling,dus ga terug ,komen.
André K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zeer lekker gegeten via de AH restaurantactie. Sfeervol ingericht restaurant, niet heel groot dus geen massa eters. Steeds keuze uit twee niet alledaagse gerechten, vond ik persoonlijk wel wat hebben. Salade vooraf leek aan de kleine kant, maar werd prima gecompenseerd door de andere gangen. Buikje vol bij vertrek. Maishoen in curry is een aanrader, heerlijk. Wentelteefjes van suikerbrood was ook een topper. Wel bij elkaar 3 uur gezeten, dus er zat enige tijd tussen de gangen, maar persoonlijk vond ik dat niet erg. Lekker een avondje getafeld.