Kookerij Brammetje

Meester Daarnhouwerstraat 7 1787 BA Den Helder Nederland Kaart
31-223691950

Over het restaurant Kookerij Brammetje

Mooie balans tussen oud en nieuw

Mix 'n match is een goede samenvatting van het interieur van deze zaak. Een gezellige combi van oud en nieuw. Eigenaar Edwin Kwakman zet dit concept graag door naar de kaart, wat zorgt voor een verzameling van klassiekers en nieuwe smaken.

Meer informatie over restaurant Kookerij Brammetje

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00
wim ,annette L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
heerlijk gegeten met vieren. Onder genot van een biertje en wijntje. Voor mijn gevoel hebben wij iets te lang gezeten. Mensen die later kwamen gingen eerder huiswaarts, maar het eten zeer goed.
yicnossen56 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
goede bediening, het nieuwe wintermenu erg lekker vooral het toetje (de tompoes) heerlijk.
we hebben weer erg lekker gegeten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mooie locatie sfeervolle ambiance zat redelijk vol voor een door de weekse avond. De bediening was proffesioneel en neemt de tijd voor de klant.
Mies H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Alles was prima,we hebben genoten,
Roelanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was TOP!! Zowel personeel als het eten. Super vriendelijk en gezellig personeel. Je krijgt altijd heerlijk eten van goede kwaliteit.
L W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst door gastdame. Kwam regelmatig vragen of alles naar wens was met een vriendelijke (oprechte) lach. Gerechten waren heerlijk en met zorg bereid en opgemaakt .Restaurant eigenaar stugge man die veel van de gastdame kan leren.! Eigenaar maakte wel een praatje aan een tafel bij gasten die geen AH kaart hadden, jammer..........
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug! Naast de gerechten die je zelf kan uitkiezen krijg je ook nog wat extra hapjes erbij. Het personeel is erg vriendelijk en komt geregeld even langs. Vooral gezellig om met familie te gaan eten.
Theresia P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten is no-nonsense. De bediening is vriendelijk en oer Noord-Hollands; geen pretenties. Het nagerecht, Tiramisu van bokkenpootjes, is niet te versmaden. De wijn is eenvoudig maar drinkbaar. Jammer dat ze Pepsi en geen Coca Cola hebben. Goede prijs-kwaliteit prestatie. Prima voor een gezellig familie-avondje.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed restaurant gezellige sfeer.
Eten goede kwaliteit lekker miste alleen de mayonaise bij de friet.
Als je met de restaurantkaart gaat eten dan heb je helaas een beperkte keus.
Medan .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Kookerij Brammetje is een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een goede keuken. Er is voldoende parkeergelegenheid.
Het was een heerlijke avond en een aanrader!
N K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gerechten worden mooi opgediend, de bediening is erg vriendelijk. Vooraf kregen we heerlijk brood met tappenade, ajoli en kruidenboter, wat niet wordt berekend, dat maak je niet vaak mee. Minpuntje: er bleek later een drankje teveel op de rekening te staan en als je en cappuccino bestelt, krijg je er automatisch 3 kleine lekkernijen bij die doorberekend worden. Het zou netter zijn de klant hierin een keus te geven of je dit wel of niet wil.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben heerlijk gelijk .alles prima in orde .keurig ontvangen en uitgeleide
Lekker warme broodjes vooraf en diner Perfect
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
wij hebben er overheerlijk gegeten, goede ontvangst en de gastvrouw erg vriendelijk. De complimenten aan de kok het we heerlijk en dat mag ook wel eens worden gezegd. Het is zeker een aanrader.
van mij krijgen zij een dikke 10
Sentina H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben het herfstmenu genomen. Was erg goed, mooi opgediend, erg smakelijk. Na het voorgerecht een heerlijke spoom. Hoofdgerecht erg lekker en het nagerecht toch wel. Leuk opgediend. We gaan zeker daar meer naar toe.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het was een zeer geslaagde avond, We werden vriendelijk ontvangen door het personeel en de gastvrouw is erg vriendelijk, en het eten was weer grandioos lekker. Complimenten aan de kok.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
15 en 20 Oktober 2016
Beide keren uitmuntend gegeten,via AHet actie
Prachtige locatie en zeer goede bediening,
Zeker voor herhaling vatbaar
Mevrouw Dienaar
Wkoopman .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten. Gastvrij met een uitstekende keuken en bediening. Voor herhaling vatbaar. Prima zomermenu met de Albert Heijn actie.

Dick P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het keuze menu is goed uit gebalanseerd en smaakvol. De sfeer in het restaurant is gezellig en de bediening is goed.
Zeker een aanrader!
r_hofstra .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellig en ruim ingericht het zomer menu zag en smaakt goed ruim voldoende vlotte vriendelijke bediening als extra brood en huisgemaakte rabarber waren heerlijk komen hier zeker nog een paar keer terug