Kookerij Brammetje

Meester Daarnhouwerstraat 7 1787 BA Den Helder Nederland Kaart
31-223691950

Over restaurant Kookerij Brammetje

Mooie balans tussen oud en nieuw

Mix 'n match is een goede samenvatting van het interieur van deze zaak. Een gezellige combi van oud en nieuw. Eigenaar Edwin Kwakman zet dit concept graag door naar de kaart, wat zorgt voor een verzameling van klassiekers en nieuwe smaken.

Meer informatie over restaurant Kookerij Brammetje

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug! Naast de gerechten die je zelf kan uitkiezen krijg je ook nog wat extra hapjes erbij. Het personeel is erg vriendelijk en komt geregeld even langs. Vooral gezellig om met familie te gaan eten.
Theresia P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten is no-nonsense. De bediening is vriendelijk en oer Noord-Hollands; geen pretenties. Het nagerecht, Tiramisu van bokkenpootjes, is niet te versmaden. De wijn is eenvoudig maar drinkbaar. Jammer dat ze Pepsi en geen Coca Cola hebben. Goede prijs-kwaliteit prestatie. Prima voor een gezellig familie-avondje.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed restaurant gezellige sfeer.
Eten goede kwaliteit lekker miste alleen de mayonaise bij de friet.
Als je met de restaurantkaart gaat eten dan heb je helaas een beperkte keus.
Medan .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Kookerij Brammetje is een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een goede keuken. Er is voldoende parkeergelegenheid.
Het was een heerlijke avond en een aanrader!
N K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gerechten worden mooi opgediend, de bediening is erg vriendelijk. Vooraf kregen we heerlijk brood met tappenade, ajoli en kruidenboter, wat niet wordt berekend, dat maak je niet vaak mee. Minpuntje: er bleek later een drankje teveel op de rekening te staan en als je en cappuccino bestelt, krijg je er automatisch 3 kleine lekkernijen bij die doorberekend worden. Het zou netter zijn de klant hierin een keus te geven of je dit wel of niet wil.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben heerlijk gelijk .alles prima in orde .keurig ontvangen en uitgeleide
Lekker warme broodjes vooraf en diner Perfect
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
wij hebben er overheerlijk gegeten, goede ontvangst en de gastvrouw erg vriendelijk. De complimenten aan de kok het we heerlijk en dat mag ook wel eens worden gezegd. Het is zeker een aanrader.
van mij krijgen zij een dikke 10
Sentina H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben het herfstmenu genomen. Was erg goed, mooi opgediend, erg smakelijk. Na het voorgerecht een heerlijke spoom. Hoofdgerecht erg lekker en het nagerecht toch wel. Leuk opgediend. We gaan zeker daar meer naar toe.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het was een zeer geslaagde avond, We werden vriendelijk ontvangen door het personeel en de gastvrouw is erg vriendelijk, en het eten was weer grandioos lekker. Complimenten aan de kok.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
15 en 20 Oktober 2016
Beide keren uitmuntend gegeten,via AHet actie
Prachtige locatie en zeer goede bediening,
Zeker voor herhaling vatbaar
Mevrouw Dienaar
Wkoopman .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten. Gastvrij met een uitstekende keuken en bediening. Voor herhaling vatbaar. Prima zomermenu met de Albert Heijn actie.

Dick P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het keuze menu is goed uit gebalanseerd en smaakvol. De sfeer in het restaurant is gezellig en de bediening is goed.
Zeker een aanrader!
R_hofstra .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellig en ruim ingericht het zomer menu zag en smaakt goed ruim voldoende vlotte vriendelijke bediening als extra brood en huisgemaakte rabarber waren heerlijk komen hier zeker nog een paar keer terug
R.l.molenaar .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten van uitstekende kwaliteit!
Menukeuze had wat mij betreft iets uitgebreider mogen zijn met bv. een stukje rundvlees.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zoals altijd, heerlijk gegeten. Goede porties, lekkere smaak, aardige bediening en leuke entourage al mogen de tafels wel een beetje opgeknapt worden. Met de AH restaurantactie kregen we een leuk menu met voor elke gang twee keuzemogelijkheden. De schol was heerlijk en het dessert met citroenrasp en frambozenijs, een lekkere frisse afsluiting
I.ruitenbeek .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance.Heerlijke kerriesoep vooraf,lekker gebakken vis en heerlijk toetje.Leuk meisje wat ons bediende.Topper dus
BAPMVerschuren .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Brammetje is een leuk ingericht restaurant, waar we met onze vrienden gezellig hebben gezeten en heerlijk hebben gegeten. De ambiance straalt authenticiteit uit en het personeel is uitermate vriendelijk. Kortom, een aanraden.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden via de AH actie een heerlijk driegangenmenu!
Voor het voorgerecht kregen we niet zomaar een simpel stokbroodje met wat kruidenboter, maar gekruid brood met 3 heerlijke tapenader. Als voorgerecht hadden we beide de ceasarsalade. Mijn broertje had als hoofdgerecht de scholfilet en kreeg toen ook 2 royale filets op zijn bord en ik kreeg heerlijk malse varkenshaas medaillons. Het was niet te veel en niet te weinig, maar smaakte goed! Daarnaast kregen we nog in leuk high-tea achtige etagère schaaltjes onze friet en salades opgediend. In plaats van mayonaise kregen we rode marmelade bij onze friet; even waren we verbaasd, maar het smaakte verrassend fris.
Onze buiken waren al goed gevuld, toen we nog konden kiezen tussen een aardbeienhangop (met verse aardbeien) of een citroentaart. Alhoewel ik de citroentaart had besteld kregen we beide de aardbeienhangop, een klein foutje maar het mocht de pret niet drukken. Omdat de hangop er goed uit zag - weer origineel opgediend in een soort van wek potjes - en lekker smaakte, heb ik er niets van gezegd.

De inrichting is huiselijk en gezellig, een beetje in de Riviera Maison stijl.

We werden vriendelijk en beleefd bediend door de serveersters.

Kortom; een aanrader!
Helmiend .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Alles was heerlijk en de bediening was super. Heel vriendelijk en attent. Het was erg mooi ingericht en de decoratie was aangepast. Een aanrader. We gaan zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Daaltje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Kookerij Brammetje heeft ons positief verrast. Ik geef niet vlug een recentie maar hiervoor maak ik een uitzondering. Al met binnenkomen voelde het goed aan. Het restaurant is sfeervol en sjiek aangekleed en door de lichte kleuren voelt het warm en gezellig. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij en ondanks de drukte werd alles netjes en toch vlot geserveerd.
De AH menu kaart zag er goed uit. Je had keuze uit 2 voor-, 2- hoofd- en 2 nagerechten, met een Hugo spoom tussendoortje. Wat erg Verfrissend was. We hadden beide keuzes genomen waar we geen spijt van hadden.
Voorgerecht: romige kerriesoep met licht zuur appeltjes en een overheerlijke salade met krokante bacon.
Hoofdgerecht: varkenshaas medalion en sliptong waren perfect bereid. Ze smolten op je tong. Je kreeg er een potje zelfgemaakte zoete rabarber saus bij. Echt heerlijke combinatie, top.
Nagerecht: frisse framboos ijs met citroen ijs en een hangop met aardbeien. Met 1 woord GEWELDIG genoten. Zelden zo lekker gegeten.