Kookerij Brammetje

Meester Daarnhouwerstraat 7 1787 BA Den Helder Nederland Kaart
31-223691950

Over het restaurant Kookerij Brammetje

Mooie balans tussen oud en nieuw

Mix 'n match is een goede samenvatting van het interieur van deze zaak. Een gezellige combi van oud en nieuw. Eigenaar Edwin Kwakman zet dit concept graag door naar de kaart, wat zorgt voor een verzameling van klassiekers en nieuwe smaken.

Meer informatie over restaurant Kookerij Brammetje

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

C. K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lentemenu vonden we prijs en kwaliteit beter dan nu het zomermenu en lag meer in onze smaak,
maar al met al komen we graag bij Brammetje.
rinske V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
viendeli
zbosboom .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een restaurant waar je terug blijft komen, heerlijk eten,fijne sfeer en bediening.Mag van mij nog heel lang blijven bestaan zal terug blijven komen.
Y.M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ik had voor 2 personen gereserveerd en 2x vegetarisch.
Voor 1 persoon mocht er geen spinazie en paprika bij zitten.(dit stond op de reservering) en ik heb het gemeld bij binnenkomst in het restaurant. Helaas bleek er wel paprika bij de groenten op het bord te zitten.
Ik heb dit gemeld aan de bediening maar zij reageerde hierop: "Het zit in de groenten mix die er bij wordt geserveerd. Ik heb het er zelf uit gehaald. Toen ik ging betalen vroeg men of het naar wens was. Ik heb het nogmaals gezegd en toen werd mij verteld dat het zelf op het briefje van de keuken stond. Ik hoop hier voortaan beter rekening mee wordt gehouden. als dit wel was gebeurd was de eindscore hoger geweest.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Door de hoogte van een gedeelte van de zoldering kan de resonantie soms hinderlijk zijn
Vooral het voorafje met tonijn was bijzonder smakelijk
Frederique T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Het eten wordt mooi geserveerd, het smaakt niet alleen heerlijk, het ziet er ook altijd geweldig uit.
Vriendelijke sfeer, vriendelijke bediening.....
Wij hebben weer een fantastische avond gehad!!
willemenyvon .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het eten was weer heerlijk. Mooie opgemaakte borden....en heerlijk eten. Vooral de zelfgemaakte appelmoes en als dessert de hangop met rabarber. Echt een aanrader!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Echt een top tent, zeer grote smaakbeleving,aanrader voor iedereen die smaak heeft. Bij lekker eten hoort een lekker glas bier, zij hebben skuumkoppe van de tap. Een dikke pluim voor de koks .
Sentina H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zoals altijd heerlijk gedineerd, alles was even smaakvol en goed verzorgd. Vriendelijk en kundig personeel. Een restaurant om vaker naar toe te gaan.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
AH menu . Drie gangen. Voor/hoofd en nagerecht.Voldoende keuze.Leuk menu. En de kwaliteit liet niets te wensen over. heerlijk gegeten.Komen zeker nog een keer terug.
Mdejonge .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gezellig, Prettig restaurant, goed eten, prima personeel/ bediening. Ook sanitair is goed verzorgd. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het duurde in het begin wat lang voordat we konden bestellen, uiteindelijk leuke meid die serveerde en uitleg gaf bij het eten. Gelukkig zaten we iets apart van de rest, wel gezellig maar ook levendig met veel mensen, alleen mensen die als groep reserveren en ieder apart willen afrekenen.... Dat duurde even maar voor de rest. Zeer lekker.
klaaspol .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Sfeervolle aankleding. Niet te grote en te kleine porties. Prettige bediening. Een reden om nog een terug te komen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Kookerij Brammetje. We hebben al verschillende keren met de AH bon geboekt, maar dit restaurant was tot nu toe de topper. Een speciaal menu voor deze actie is samengesteld, maar dat gaat absoluut niet ten koste van kwaliteit en aandacht voor de bordpresentatie. Ondanks de plotselinge drukte werd het personeel niet zenuwachtig en bleef de juiste aandacht geven. Grote Pluim. Mensen uit de buurt van Den Helder, ga eens naar deze Kookerij Brammetje en je gaat dan vanzelf ook weer de volgende keer.
Frederique T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
wij hebben weer heerlijk gedineerd!!!
vriendelijke bediening, zeer goede sfeer
de wachttijd redelijk, dat kon niet anders, het was waanzinnig druk!!!!
vrienden van ons, uit Brabant, die hier nog nooit geweest waren, waren blij verrast!
janjacobs64 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht waren erg smakelijk bereid.
Wij waren bekend met Brammetje en hadden steeds goede ervaringen. Deze werden met het lente menu overtroffen. Wij zullen Brammetje zeker vaker bezoeken en bij vrienden aanbevelen.
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
ontvangst van vriendelijk personeel, een gezellige ambiance en heerlijke gerechten waar de kok echt zijn aandacht aan heeft gegeven. Top!!
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
gezellige restaurant om te eten zowel voor jong als oud.
de keuze kaart van de ah was ook erg lekker.
we komen vast nog een keer terug.
angelbakker .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was lekker en de bediening was ook goed, niks op aan te merken. Er mogen van ons in plaats van patat wel gebakken aardappeltjes bij geserveerd worden maar dat is onze mening.
We gaan beslist nog een keer.
Dirk Jan G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. We komen hier zeker terug. Het menu van de AH restaurantactie wordt regelmatig aangepast. We kunnen haast niet wachten om het volgende menu te proeven.