Kookatelier Capo Cucina

Meer informatie over restaurant Kookatelier Capo Cucina

Jouw recensie over het restaurant Kookatelier Capo Cucina

UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gegeten met collegae. prima locatie om met maximaal 20 personen in een besloten omgeving te eten. Eten is prima maar redelijk simpel. Het meest opvallende is de mondelinge toevoeging bij de gerechten. De kok is erg gepassioneerd en weet zijn klanten te vermaken. Gewoon leuk.
Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
N.a.v. een surprise party hebben we hier met een groep van 18 dames gegeten. Het was erg leuk, gezellig en lekker. Het enige nadeel was dat we een all-in prijs hadden afgesproken en dat de bedrijfsleider besloot dat er niet meer geschonken werd. Jammer, enigszins begrijpelijk, maar maak dan andere afspraken.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Ik heb hier meedere keren gegeten en dat was voortreffelijk. Ik moet wel zeggen dat wij voor het duurste menu zijn gegaan en dat de gerechtenen en de wijn in uitstekende harmonie waren.

Ik kom hier zeker terug! De huiskamerachtige sfeer, de zorg voor heerlijke italiaanse gerechten en een uitstekend wijnarrangement maken dat ik hier zeker nog een keer terugkeer.