KookaandeZaan

Zuideinde 74 1541 CE Koog aan de Zaan Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant KookaandeZaan

Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hebben een ontzettend leuk feest gehad met familie en vrienden. De locatie is super, het eten heerlijk en de bediening accuraat en zeer vriendelijk.
Hayke, bedankt!
Claire113 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik heb een verassingsfeest voor de 40e verjaardag van mijn man bij KookaanadeZaan met 16 man geboekt. Hayke had alles super goed geregeld. Het eten was erg lekker, de sfeer was geweldig en de bediening ook top.
Het was super makkelijk om alles met Hayke te bespreken en te regelen, zij dacht mee over geschikt eten en heeft zelfs een "a la minute" toetje uit haar mouw geschud voor ons. Had niet beter gekund.
Kort om - doen!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wij zijn met vrienden groep wezen eten.
Het eten was voortreffelijk,zo lekker dat we recepten wilde hebben.
Super gezellige maar toch huiselijke sfeer en een gastvrouw die haar vak voor 200% verstaat.
Na het eten heerlijk blijven borrelen met muziek wat wij leuk vonden.
1 woord GEWELDIG.
Wil met vrienden heerlijk eten en geen troep thuis bij KookaandeZaan zit je goed.
Van ons een dikke 9
Abcdefghi .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Ons bedrijfsuitje hebben we afgesloten met een kook workshop bij Hayke. De locatie aan de Zaan in een oude fabriekshal is echt om van te genieten. De ontvangst heerlijk ongedwongen in een prachtige keuken en uitnodigend om in een ontspannen sfeer met elkaar te praten. Natuurlijk afgesloten met een super diner, die door ons zelf (nou ja met behulp van Hayke en haar assitente) was klaar gemaakt. Een aanrader.
Cro .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Op 31 mei hebben wij tijdens ons bedrijfsuitje bij Hayke gekookt en gegeten. Het was een erg leuke ervaring. We kwamen daar rond 17.00 uur aan, hebben toen nog één uur gevaren met VarenopdeZaan (ook een aanrader!), en zijn daarna begonnen met kokkerellen. Hayke legt alles duidelijk uit en heeft ook twee behulpzame medewerkers die vragen op een leuke en goede manier beantwoorden. De locatie is prachtig en de keuken mooi en functioneel. De materialen waar mee gewerkt wordt zijn van goede kwaliteit en er hangt een gezellige, huiselijke sfeer.
Al met al, wij hebben genoten!