Kook.

Rucphensebaan 18 4706 PJ Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kook.

Maandag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Joze V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Nou denk maar niet dat als je jarig bent en met kinderen komt dat je als jarige gratis mag eten!! Wij kwamen er gisteren en omdat ik jarig was dacht ik met gezinnetje en kleinkids gezellig daar te gaan eten maar we kwamen bedrogen, jarige is niet gratis daar de kids gratis waren. Nee nee, we kunnen geen 2 acties doen hoor, of de jarige gratis en betalen voor de kids, of de kids gratis en gewoon volwassenen extra betalen. Alsof een kleintje van 2 en kids van 9 zoveel eten, die zijn al lang blij als ze de speelhoek in kunnen duiken. Dan ook nog eens op dinsdagavond in de kerstvakantie het weekend tarief rekenen??? Nee, das geen goeie service van Kook Roosendaal.
Ga je een biertje halen dan sta je 10 minuten te wachten omdat dezelfde dame die bij binnenkomst alle gasten ontvangt ook de biertjes moet tappen, zet er gewoon voor vast iemand achter de bar, die muntjes moet je toch al zelf kopen dus er kan makkelijk iemand aan de bar staan. De tafels morgen ook wel sneller worden afgeruimd, die staan regelmatig vol met vuile borden, de koks zijn wel allemaal even vriendelijk.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het concept is bekend, all you can eat in een tijdsbestek van 2 of 3 uur.

Bij aankomst werden we vriendelijk en zeer correct ontvangen. Aangezien we aangaven dat we hier voor de eerste keer waren kregen we een korte rondleiding en uitleg en werden we naar een tafeltje gebracht.
Het restaurant is immens groot. Het ziet eruit als een bedrijfskantine zonder veel sfeer. Wij zijn dat niet gewend in Nederland maar in Azie is dit heel gewoon.

Het aanbod is immens. Wel 15 soorten sushi, kraakverse oesters, rivierkreeftjes, krab, vele soorten garnalen en dan heb ik het alleen nog maar over de voorgerechten. En alles smaakt zeer goed en vooral vers.

Ik koos voor de wok counter en dat was prima. Zeer malse biefstuk. garnalen en nu eens een goed pittige saus ipv de milde sauzen in veel andere restaurants. Je hebt hier echt het idee dat je in Azie bent.
Mijn tafelgenote koos voor een gebakken zeetong. Vers bereid en top !
Er is een keur aan nagerechten, ijs, fruit, friandises teveel om op te noemen

Het personeel was correct en zeer vriendelijk.

Wat mij betreft een aanrader.

Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
van de week wezen eten met 2 kinderen (7 en 11) Kook is gelegen op een industrieterrein in Roosendaal, niet meteen een plek die je verwacht, maar OK. Ontvangst heeft nog het meeste weg van de ingang van een station.. Heel veel rokende mensen buiten en nog meer peuken op de grond. Boven moesten we even wachten op een plekje. T geheel maakt nogal een chaotische indruk. Toen er een tafeltje beschikbaar was kon het feest beginnen. Alles is zelfbediening en dat viel mij persoonlijk nogal tegen (kinderen vonden het geweldig) want je zit dus nooit samen aan tafel. concept is erg leuk door de kookeilanden en de interactie die dus mogelijk is met de koks. je moet ivm de drukte nog behoorlijk je best doen om binnen je tijd klaar te zijn met eten. kwaliteit kan beter maar gezien de prijs ....ik houd het voor gezien.
Vanbeeck .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Wij komen hier vaak eten en vinden het super! Het concept is één groot kookeiland waar je zelf langs allerlei "keukens" kunt lopen om van alles wat te proeven. Het eten is keer op keer van topkwaliteit en er is voor elk wat wils. De warmhoudbakken zoals je ze ook bij de wok ziet laten wij altijd links liggen en wij nemen enkel alles wat vers bereid word, de sushi, koude voorgerechten en desserts. Ontzettend veel keuze! Koks maken ook altijd een leuk praatje. Bediening kan soms alleen wel wat oplettender zijn i.v.m. tijdig borden afhalen. Inrichting is gezellig! Wij komen altijd met twee personen en we zitten altijd op een knusse plek. Groepen worden altijd in een apart gedeelte gezet. Het enige jammere is: wij komen al sinds de opening en het word jaarlijks duurder.. De prijs nu is nog te doen, kwaliteit is ook top daar niet van maar het moet niet nog duurder worden.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Bij binnenkomst moest je gelijk betalen, werd het concept uitgelegd en werd ons een tafeltje aangewezen. Het was druk, waar je lang op je eten moest wachten, wat niet veel uitmaakt als het eten goed smaakt. Deze werd echter smakeloos bereid met een simpel sausje overheen, ook was het vlees aan de taaie kant. Het was erg prijzig, maar de toetjes waren wel lekker.
KathyRight .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Afschuwelijk! We waren met enkele gezinnen met kinderen, ook < 2 jaar. We hadden net geen 10 garnaaltjes als voorgerecht gegeten en toen de helft van de volwassenen om het hoofdgerecht was, kwamen ze enkele stoelen weghalen omdat de kinderwagen niet naast de tafel mocht staan. Waar iedereen dan moest zitten? Dat was mevrouw de baas haar probleem niet! Ik had net na een halfuur aanschuiven een klein visje met heel veel graten bemachtigd en ik was nog aan het zoeken wat juist eetbaar was aan dat visje toen iedereen besloot om uit solidariteit weg te gaan. Een andere tafelgenoot had wel al wat kunnen "proeven" maar liet ook met plezier zijn bord staan omdat het eten niet te vreten was. Dit is echt geen /- 35 euro per persoon waard! Van andere lees ik dat ze worden buitengekeken voor de tijd om is, wel misschien is het wel de bedoeling dat mensen niet echt veel kunnen eten: heel lang aanschuiven, alles zelf moeten uitzoeken, als er een praktisch probleem is, word je gewoon de deur gewezen... Nu begrijp ik waarom we vooraf moesten betalen: als je dit restaurantbezoek echt niet de moeite waard vindt, krijg je ook geen cent terug. Als ze in een ander restaurant geen goed eten serveren, of het eten is koud, of er een ander probleem is, wordt er naar je geluisterd. Hier zie je echt een houding van "voor mij maakt het niet uit, want de centen zijn binnen". Het enige wat ik niet begrijp, is dat er daar nog zoveel klanten waren.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Kookpunt is een oerdegelijk vreetschuur. Onbeperkt eten voor een bedrag. Inclusief non-alcoholisch drank. Nadeel is het halen van bier en wijn met munten. Eten is of vers bereid (niet druk)of ligt al klaar (druk). Dus voor veel eten en weinig geld top, voor met zijn 2en geen optie.
Lysette L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Bij aankomst eerst betalen om plaats te mogen nemen in wat er uitziet als een bedrijfskantine. Service hopeloos , tafel wordt van afstand aangeweezen en personeelslid is direct verdwenen. Eten meer dan genoeg, doch kwaliteit thuiskeuken, en dan niet eens een goeie! Drankjes zelf halen? Slaat nergens op... en dan dat achterlijke systeem voor alcoholisch, hebbben cola gedronken omdat we geen zin hadden om ook nog eens 100mtr heen en weer te lopen voor biertje of wijntje. Dan 3 euro extra omdat ut zondag is?! Kunnen nog wel even doorgaan, al met al voelen we ons belazerd! Je kunt op heeeeeeel veel plaatsen voor hetzelfde zo niet minder geld beter eten met een normale service. Geen herhaling en zeker geen aanrader!!!!!
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Wij zijn gisteren voor het eerst wezen eten bij Kook. We waren met een hele groep I.V.M. een 50 jarig
trouwjubileum.
Bij binnenkomst werden we gelijk geholpen, er liep iemand mee naar onze tafel. Zij legde ons vriendelijk uit hoe het allemaal in z'n werk ging.
Vervolgens zijn we langs het buffet gelopen, wat er ontzettend lekker uitzag en wat dus later ook enorm lekker bleek te smaken, verder was de entourage erg leuk en maakte dit het ook overzichtelijk! Daarbij waren de koks erg vriendelijk.

Ondanks dat wij van meerdere mensen hoorde dat het altijd erg druk is bij Kook. vonden wij dit niet storend. Alles
werd redelijk snel gemaakt op de bakplaat e.d.

Wat wij ook erg fijn vonden was dat je ook je eigen drinken kon pakken.

Wij hebben dus een enorm leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!!
Jose0905 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Vandaag met de familie bij Kook. gegeten. eten was heerlijk en veel keuze. Voor ieder wat wils. Wij komen zeker snel terug. zeker een aanrader.
Emilykramer .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Een enorm pluspunt dat Restaurant Kook. zo goed rekening houd met mensen met een voedselallergie. Zelf heb ik een melkallergie en mijn man een pinda allergie. Hier ben je even allergievrij en kun je met een gerust hart genieten. Samen met de chef maak je een rondje langs de gerechten en krijg je uitleg over alle hapjes en of deze allergie-proof zijn;-) Er zijn maar weinig restaurants die daar zo goed de tijd voor nemen. P.s. De sushi is zoooo goed! :-D
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Op 25-09-2013 was t de 3e keer dat we bij Kook gingen eten, de 2 keren daarvoor was t goed en lekker, maar nu was t gewoon Barslecht!
De Zeetongen waren van te voren al voorgebakken (vaak al veel te bruin en te gaar) en werden snel opgewarmd. Vis moet je altijd vers bereiden, die mag je nooit opwarmen!
Garnalenspies zat weinig of geen smaak aan.
De Ossehaas Spiesjes (specialiteit v/h huis) waren taai en weinig smaak.
De Sate (specialiteit v/h huis) was niet te eten, zat een vieze smaak aan, alles laten staan.
Al met al, Vlees & Vis waren van slechte kwaliteit!
Ook de Klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken met name de Eigenaresse!
Heeeeeel jammer, ik dacht echt weer iets goeds en lekkers in Roosendaal gevonden te hebben!

6470hans .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Wij zijn hier geweest omdat mijn schoonmoeder 70 jaar werd.
Een goede vriendin van ons,die blind is,kwam mee met haar blindegeleide hond.
Wij hadden van te voren gebeld om te vragen of dit ok was.
Geen enkel probleem,vertelde een medewerkster aan de telefoon.
Eenmaal aangekomen vertelde een van chinese afkomstige mevrouw dat de hond er niet inkwam.Ze was niet klantvriendelijk,wij moesten een naam noemen van wie ons dat gezegd had en kwam toen we eenmaal zaten ook nog de hond op weer een andere plek zetten.Verder hebben we niks meer van haar gehoord,geen excuus,een drankje van het huis,een glimlach,helemaal niets.
Wij komen hier nooit meer.Een drankje van het huis was al genoeg geweest.Verder vond ik het veel te rommelig en te vreetschuur achtig.En dat naar het buffet lopen ben je na 4x lopen ook wel beu.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
zaterdagavond sta je 20 minuten in een rij, eerst buiten en dan op een trap met 100 anderen om binnen te mogen komen. direct bij binnenkomst moet je vooraf betalen bij niet al te snuggere dames. je komt terecht in een soort eetpakhuis met een decor van een kantine, stoelen staan zo bij de tafel geprakt dat je eerst je stoel naar achter moet halen voordat je kan gaan zitten want het is de bedoeling dat er zo veel mogelijk eetvolk binnen zit,eten moet je zelf halen maar voordat er iets op je bord ligt heb je al weer 15 min in een rij gestaan. hoogst ongezellig aangezien je nooit met je mede eters tegelijk aan tafel zit. er staan er altijd een paar in de rij. het eten was slecht, weinig smaak, vis wordt door elkaar heen op eenzelfde plaat in de olie "gefrituurd", gekookte gambas zijn melig van het suf koken,spare ribs moet je van t bot rukken, franse kaas smaakt naar rubber toetjes smaken allemaal hetzelfde en het groene ijs is gewoon gifgroen.het bestek is van een formaat hooivork. ook voor kinderen van 4 jaar moet je nog 19 euro betalen , terwijk die niet meer eten dan een patatjes en een ijsje. Moet je hier heen neem dan van de buffetten het voedsel wat achterop ligt want wat vooraan ligt, daar heeft iedereen al met zijn armen over heen gehangen, Na afloop koffie, maar geen kopjes.Na 3 uur was de marteling gelukkig over.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Hoewel ik enige jaren geleden hier voor het eerst schoorvoetend naar binnen ging, moet ik eerlijk zeggen dat je hier hier behoorlijk kunt eten. Natuurlijk is het geen haute cuisine. Maar voor ca €30,- per persoon inclusief niet-alcoholische dranken voor twee uur (€1,50 per glas 'alcohol') kun je echt geen buil vallen.

De zaak is natuurlijk massaal opgezet, maar ik ken toch veel restaurants waar je dichter op elkaar zit, die er minder sfeervol uitzien en waar het véél luidruchtiger is.

De keuze in keukens is ruim (Nederlands, Frans, Chinees, Japans (echt goede Sushi), Italiaans en hier en ik zag de laatste keer ook een wrap voorbij komen.

Alles is schoon,netjes. Leeg gegeten bordjes, lege glazen en flesjes worden vlot weggehaald.

Een groot gedeelte van de counter bestaat uit zelfbediening maar vis, vlees en pizza worden voor je neus klaargemaakt.

Alles smaakt hier gewoon goed.

Ondanks dat ik dit vroeger nooit zou zeggen, maar deze zaak zou ik van harte willen aanbevelen, vooral wanneer het allemaal niet zo sjiek en formeel hoeft.
Vanessie71 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Heerlijk weer gegeten met ons gezinnetje. Voor ieder wat wils zoals:salades, soep, sushi, pizza, lasagne, vis, chinees, frietjes ,beenhammetje noem maar op. maar het meest heb ik genoten van de witlof met grootmoeders draadjesvlees en dauphine aardappeltjes. Nagerecht heerlijk crème brulee en div. petit fours.
Kunnen niet wachten om weer te gaan.
W S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Eerst keer in dit "restaurant"geweest. Er hangt helemaal geen sfeer in deze zaak. Veel te groot. Erg ongezellig en rommelig. Enige dat echt goed was de vers gemaakte Sushi. Gewoon heerlijk. Koud bufget met vis, garnalencocktail vlak van smaak, gerookte zalm niet echt goed, hollandse haring, smaak kon er niet van gehaald worden. Erg jammer voor zo'n grote hoeveelheid eten. Gerecht van de grill, jammer. Een mooie zeetong wordt op de plaat gesmeten en met een soort van plamuurmes losgemaakt, extra olie en weer maar met een smak omdraaien. Niet echt uitnodigend om zo je gerecht klaar gemaakt te zien worden. Gebakken aardappeltjes, te lang door gebakken en waren daardoor erg droog. Van het warm buffet de spare-ribs geprobeerd, echte spare-ribs vallen bijna van het bot. Hier viel weinig eer aan te behalen, niet goed gaar en taai. Witte wijn, een Chardonnai mag de naam echt niet dragen gewoon beneden alle peil. Zoete witte wijn was nog redelijk te drinken. Dessert buffet uitgebreid maar niet echt spectaculair en geen beste kwaliteit.
Al met al een teleurstellende ervaring waar wij niet meer ons geld aan zullen spenderen. Geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Wim en Diana
Attent4758bl .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Nou wij zijn er zonder reservering op zaterdagavond geweest. We werden goed ontvangen en begeleid. Het eten was er qua prijs gewoon prima. Ik heb geen vuile bordje's gezien en alles was keurig schoon. Ook werdt op tijd alles netjes afgehaald
DLYHU .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Een kleine maand geleden hier gegeten. Het wereldbuffet is niet zo werelds als ze zeggen. Buiten de bakplaat, de warme gerechten, sushi, salades, wok en dessert, hebben ze alleen een Italiaans gedeelte (spaghetti, pizza, lasagne). Smaken zijn niet lekker, veel gerechten zijn flauw, bakplaat is droog, woksauzen niet sterk van smaak. Bediening is normaal, de borden worden op tijd weggehaald. Het decor ziet er netjes uit, het heeft wel een kantine uitstraling.