Kook. Plus

Grote Markt 26 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Menu's

Menu 29,50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

All you can eat buffet

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Kook. Plus

Dit is een speciaal restaurant: hier kun je voor een vast bedrag zonder tijdslimiet eten wat je wilt. Je kunt meerdere keren verschillende gerechten kiezen en bestellen. Er zijn koude en warme buffetten met gerechten uit Japan, Indonesië, Frankrijk, Italië en andere Mediterrane landen. Eigenlijk is het een wereldrestaurant! Zoveel smaken en geuren; je weet niet wat je moet kiezen! Nog een plekje over na al dat lekkers? Dan kun je zelf een dessert samenstellen aan het uitgebreide dessertbuffet.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kook. Plus

Isabella O.
    • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
    Altijd lekker om eens andere gerechten te proberen
    Fred V.
    • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
    het was heerlijk
    Mathias D.
    • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
    All you can dat, maar dan wel zonder tijdslimiet en waarbij je aan je tafel wordt bediend met kleine gerechten. Goede keus, alleen jammer dat (begrijpelijk) gerechten niet gelijk worden uitgeserveerd. Zeker geen tegenvallende avond
    Samantha J.
    • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
    sommige gerechten kwamen pas 2 rondes later. dan kreeg je toen je net ronde 4 had bestelt een gerecht van ronde 2(omdat die nog niet eerder was gebracht). de portie babipanggang en bami waren te groot voor een tappa gerechtje.
    verder ben ikzelf als veganist goed geholpen. wel had ik bij de extra info bij de gerechten welke allergenen erin zitten. op die manier had ik iets makkelijker overzicht over wat ik wel en niet kon eten.

over het algemeen zeer goede kwaliteit eten en lekker.
    Xandra H.
    • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
    Heerlijk eten zonder tijdslimiet. Veel keuze in gerechtjes en snel op tafel. Bediening was vriendelijk. Aan te bevelen dus!!
    Rokritisch .
    • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
    Leuk concept om van alles wat te proeven. Alles wordt netjes opgediend en aan tafel gebracht. De gerechten en de drankjes komen redelijk snel door. Prima bedieningen ook en de meeste gerechten zijn goed van smaak.
    Karin S.
    • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
    Veel keuze uit veel windstreken, van de ene wat meer dan de andere. Helaas gaat daardoor de kwaliteit per gerecht wel iets verloren maar al met al een prima restaurant!
    Agus En Jessica S.
    • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
    Altijd heerlijk om hier te eten. Goede service en super goed personeel. Hele mooie inrichting en vooral super goed eten echt topkwaliteit
    Agus En Jessica S.
    • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
    In 1 woord een SUPER restaurant hier zullen wij nog vaak komen. Er is voor ieder wat wils vooral ook voor onze 4 kinderen.
    Angelique B.
    • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
    Een ontzettend mooi restaurant, goede service, vanaf je tablet heerlijke gerechtjes bestellen, eten is top! Zeker een aanrader.
    Bonniekraijenoord .
    • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
    Al meerdere malen hier gegeten.
    Ik vind het systeem bestellen op de tablet erg prettig. Zo kan je gezellig met zijn allen blijven zitten.
    De keuze is reuze en de gerechtjes zijn erg lekker!
    Ook voor de kinderen is er volop keus!
    Het fijne bij Kook vind ik ook dat je voor de kinderen niet de volle prijs hoef te betalen.
    Als ik 1 verbeterpuntje op zou moeten noemen dan zou ik zeggen, serveer gratis koffie als dessert.
    Simone H.
    • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
    Heerlijk gegeten mooi geserveerd op bord.
    Zeker een aanrader !
    Zeer netjes & mooi interieur

Midden op de gezellige markt van bergen op zoom
    Janelle C.
    • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
    Ik vraag mij af of ik bij een ander restaurant heb gegeten dan de vorige recensenten. Ik vind het eten namelijk geen voldoende waard. Eerlijk is eerlijk; het ziet er op het eerste oog prima uit. Tot je het daadwerkelijk eet. Geen enkel warm gerecht was daadwerkelijk warm, hooguit lauwwarm.
    De sushi is afgrijselijk zoet en smaakt nergens naar. De unagi (paling) bij de sushi was niet vers en rubberachtig; je bleef erop kauwen. En dat is best knap voor vis. De ebi tempura was taaierig en lauw.
    De nasi kuning was ook niet vers en duidelijk opgewarmd in de magnetron; schaaltje was heet, maar de rijst was lauw en klonterig.
    De scallop was aan één kant verkoold en hard, de rest van de scallop was taai en koud, net als de zwarte pasta waarbij het geserveerd was. De gegrilde garnalen op een hete plaat zouden warm moeten zijn, ook omdat je de dunne laag saus ziet pruttelen op de plaat. De garnalen blijken vervolgens ook weer lauw te zijn en helemaal kruimelig taai omdat het overgaar is; blijkbaar is het koud op de hete plaat gelegd met het idee dat het wel warm is tegen de tijd dat het aan tafel geserveerd wordt. De saus zou vol van smaak moeten zijn omdat je wel veel knoflookstukjes ziet; smaakt echter helemaal nergens naar. Bij veel gerechten werd een soort pestosaus geserveerd; smaakt ook nergens naar. Doet vermoeden dat het niet vers en/of huisgemaakt is.
    Het dessertbuffet ziet er erg netjes uit; ijs wordt voor je opgeschept en je kan warme wafels en creme brulee bestellen bij de jongedame. Ondanks dat het fruitbuffet op ijs ligt, stikt het er van de kleine vliegjes; niet erg appetijtelijk.
    Bestellen gaat makkelijk met de tablet en echt wel heel veel keus. Alleen was de uitvoering van praktisch alles onvoldoende. Ik vermoed dat veel producten van de groothandel komt en gewoon opgewarmd wordt en (onvoldoende) warm gehouden waarna het mooi op een bordje wordt gepresenteerd.
    De bediening was prima: jonge dames die snel en vriendelijk zijn; niks op aan te merken.
    Het interieur is wat steriel en doet een beetje tacky aan door de paarse/rode en felwitte muurverlichting.
    Michael T.
    • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
    Twee keer wezen eten bij Kook Plus en beide keren waren goed bevallen! Zoals andere al gemeld hebben is de sate kambing een aanrader! De andere indonesische gerechten hebben verder frisse en sterke smaken. Sushi is altijd lekker natuurlijk en de vleesjes zijn goed mals. Verder is er veel aandacht besteed aan het decor. Ik heb ook vernomen dat ze flink uitbreiden met een lekker terrasje. Dit restaurant is zeker een aanrader.
    Enricoboz .
    • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
    Met een gezelschap bij Kook plus in Bergen op Zoom gegeten. Het is een "all you can eat" formule waarbij binnen een tijdsbestek van 2 uur allerlei kleine warme en koude gerechten kunnen worden besteld. Het toetjesbuffet valt buiten deze tijdslimiet en hiervan kan naar gelieve naar het verstrijken van de tijd gebruik worden gemaakt. Het vernieuwende aan dit tapas concept is dat je de bestellingen via een tablet doorgeeft en niet met papiertjes. Per ronde mogen per persoon 4 gerechtjes worden besteld, waarbij 8 minuten na het plaatsen van de bestelling geen volgende bestelling kan worden geplaatst. Er is voor ieder wat wils te bestellen en een ruime keuze uit de Chineese, Japanse, Indonesische, Italiaanse, Griekse en Hollandse keuken, maar ook voor de kinderen is er genoeg keuze. Vlees, vis, vegitarisch alles staat het menu.

De porties zijn behoorlijk groot, maar ook van een goede kwaliteit. Het opdienen van het eten gaat in een behoorlijk tempo en is goed verzorgd. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Er wordt vooraf een duidelijke uitleg over het concept en de tablet gegeven. Het restaurant is gevestigd in een oud pand met een statige trap waarbij op de boven en beneden verdieping kan worden gegeten. Het decor en dan vooral de licht keuze in het restaurant, doet wat steriel aan. Het licht is het enige minpunt, maar toch een stukje sfeerbepalend.

Kort samenvattend: Kook Plus is een prima concept, met een overvloed aan gerechtjes waaruit gekozen kan worden. De tablet is een prettige manier om bestellingen te plaatsen. De tijdsduur van twee uur is ruim voldoende. De gerechtjes zijn behoorlijk groot en van een goede kwaliteit. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. De bediening vriendelijk en hulpvaardig. De entourage is mooi maar een sfeervollere verlichting zou het restaurant minder steriel maken. Een prima restaurant om met groter of kleiner gezelschap naar toe te gaan.
    toinek51 .
    • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
    Helemaal top, gerechten waren zeer smaakvol.
    Zaak was prachtig verbouwd, gezellige sfeer.
    Zeer vriendelijk personeel, en zeer behulpzaam.
    Leuk concept, met een tablet je gerechten bestellen, werkt heel goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Leo M.
    • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
    Afgelopen donderdag voor het eerst gegeten in dit nieuwe restaurant. We waren bijzonder verrast door de zeer ruime keuze en de manier van bestellen via een tablet. We kozen voor diverse shusi`s als voorgerecht en daarna voor satè kambing en satè garnalen. Vooral de satè kambing was bijzonder lekker. Daarna op de Indonesische tour verder gegaan. Alles bijzonder goed en ruime porties. Rest nog te vermelden dat alle bestellingen snel op tafel kwamen en de bediening zeer attent en vriendelijk was. Het voordeel is ook dat niet elke tien minuten iemand aan tafel staat om te vragen of er nog wat te drinken moet komen. bijzondere ervaring. Wij komen regelmatig terug!!!