Kook Plus

Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30
Voordelig
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een ontzettend mooi restaurant, goede service, vanaf je tablet heerlijke gerechtjes bestellen, eten is top! Zeker een aanrader.
Agus En Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Altijd heerlijk om hier te eten. Goede service en super goed personeel. Hele mooie inrichting en vooral super goed eten echt topkwaliteit
Agus En Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
In 1 woord een SUPER restaurant hier zullen wij nog vaak komen. Er is voor ieder wat wils vooral ook voor onze 4 kinderen.
Bonniekraijenoord .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Al meerdere malen hier gegeten.
Ik vind het systeem bestellen op de tablet erg prettig. Zo kan je gezellig met zijn allen blijven zitten.
De keuze is reuze en de gerechtjes zijn erg lekker!
Ook voor de kinderen is er volop keus!
Het fijne bij Kook vind ik ook dat je voor de kinderen niet de volle prijs hoef te betalen.
Als ik 1 verbeterpuntje op zou moeten noemen dan zou ik zeggen, serveer gratis koffie als dessert.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten mooi geserveerd op bord.
Zeker een aanrader !
Zeer netjes & mooi interieur

Midden op de gezellige markt van bergen op zoom
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik vraag mij af of ik bij een ander restaurant heb gegeten dan de vorige recensenten. Ik vind het eten namelijk geen voldoende waard. Eerlijk is eerlijk; het ziet er op het eerste oog prima uit. Tot je het daadwerkelijk eet. Geen enkel warm gerecht was daadwerkelijk warm, hooguit lauwwarm.
De sushi is afgrijselijk zoet en smaakt nergens naar. De unagi (paling) bij de sushi was niet vers en rubberachtig; je bleef erop kauwen. En dat is best knap voor vis. De ebi tempura was taaierig en lauw.
De nasi kuning was ook niet vers en duidelijk opgewarmd in de magnetron; schaaltje was heet, maar de rijst was lauw en klonterig.
De scallop was aan één kant verkoold en hard, de rest van de scallop was taai en koud, net als de zwarte pasta waarbij het geserveerd was. De gegrilde garnalen op een hete plaat zouden warm moeten zijn, ook omdat je de dunne laag saus ziet pruttelen op de plaat. De garnalen blijken vervolgens ook weer lauw te zijn en helemaal kruimelig taai omdat het overgaar is; blijkbaar is het koud op de hete plaat gelegd met het idee dat het wel warm is tegen de tijd dat het aan tafel geserveerd wordt. De saus zou vol van smaak moeten zijn omdat je wel veel knoflookstukjes ziet; smaakt echter helemaal nergens naar. Bij veel gerechten werd een soort pestosaus geserveerd; smaakt ook nergens naar. Doet vermoeden dat het niet vers en/of huisgemaakt is.
Het dessertbuffet ziet er erg netjes uit; ijs wordt voor je opgeschept en je kan warme wafels en creme brulee bestellen bij de jongedame. Ondanks dat het fruitbuffet op ijs ligt, stikt het er van de kleine vliegjes; niet erg appetijtelijk.
Bestellen gaat makkelijk met de tablet en echt wel heel veel keus. Alleen was de uitvoering van praktisch alles onvoldoende. Ik vermoed dat veel producten van de groothandel komt en gewoon opgewarmd wordt en (onvoldoende) warm gehouden waarna het mooi op een bordje wordt gepresenteerd.
De bediening was prima: jonge dames die snel en vriendelijk zijn; niks op aan te merken.
Het interieur is wat steriel en doet een beetje tacky aan door de paarse/rode en felwitte muurverlichting.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Twee keer wezen eten bij Kook Plus en beide keren waren goed bevallen! Zoals andere al gemeld hebben is de sate kambing een aanrader! De andere indonesische gerechten hebben verder frisse en sterke smaken. Sushi is altijd lekker natuurlijk en de vleesjes zijn goed mals. Verder is er veel aandacht besteed aan het decor. Ik heb ook vernomen dat ze flink uitbreiden met een lekker terrasje. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Enricoboz .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met een gezelschap bij Kook plus in Bergen op Zoom gegeten. Het is een "all you can eat" formule waarbij binnen een tijdsbestek van 2 uur allerlei kleine warme en koude gerechten kunnen worden besteld. Het toetjesbuffet valt buiten deze tijdslimiet en hiervan kan naar gelieve naar het verstrijken van de tijd gebruik worden gemaakt. Het vernieuwende aan dit tapas concept is dat je de bestellingen via een tablet doorgeeft en niet met papiertjes. Per ronde mogen per persoon 4 gerechtjes worden besteld, waarbij 8 minuten na het plaatsen van de bestelling geen volgende bestelling kan worden geplaatst. Er is voor ieder wat wils te bestellen en een ruime keuze uit de Chineese, Japanse, Indonesische, Italiaanse, Griekse en Hollandse keuken, maar ook voor de kinderen is er genoeg keuze. Vlees, vis, vegitarisch alles staat het menu.

De porties zijn behoorlijk groot, maar ook van een goede kwaliteit. Het opdienen van het eten gaat in een behoorlijk tempo en is goed verzorgd. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Er wordt vooraf een duidelijke uitleg over het concept en de tablet gegeven. Het restaurant is gevestigd in een oud pand met een statige trap waarbij op de boven en beneden verdieping kan worden gegeten. Het decor en dan vooral de licht keuze in het restaurant, doet wat steriel aan. Het licht is het enige minpunt, maar toch een stukje sfeerbepalend.

Kort samenvattend: Kook Plus is een prima concept, met een overvloed aan gerechtjes waaruit gekozen kan worden. De tablet is een prettige manier om bestellingen te plaatsen. De tijdsduur van twee uur is ruim voldoende. De gerechtjes zijn behoorlijk groot en van een goede kwaliteit. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. De bediening vriendelijk en hulpvaardig. De entourage is mooi maar een sfeervollere verlichting zou het restaurant minder steriel maken. Een prima restaurant om met groter of kleiner gezelschap naar toe te gaan.
Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Helemaal top, gerechten waren zeer smaakvol.
Zaak was prachtig verbouwd, gezellige sfeer.
Zeer vriendelijk personeel, en zeer behulpzaam.
Leuk concept, met een tablet je gerechten bestellen, werkt heel goed.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Afgelopen donderdag voor het eerst gegeten in dit nieuwe restaurant. We waren bijzonder verrast door de zeer ruime keuze en de manier van bestellen via een tablet. We kozen voor diverse shusi`s als voorgerecht en daarna voor satè kambing en satè garnalen. Vooral de satè kambing was bijzonder lekker. Daarna op de Indonesische tour verder gegaan. Alles bijzonder goed en ruime porties. Rest nog te vermelden dat alle bestellingen snel op tafel kwamen en de bediening zeer attent en vriendelijk was. Het voordeel is ook dat niet elke tien minuten iemand aan tafel staat om te vragen of er nog wat te drinken moet komen. bijzondere ervaring. Wij komen regelmatig terug!!!