Kook Atelier

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kook Atelier

Karin H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Zaterdagavond genoten van de smaakbelevingen bij Kook Atelier. Hier gaan eten is niet uit eten gaan, maar is een avond genieten en beleven. De enthousiaste staf, met name de sommelier en de chef, vertelt stralend over de wijnen en gerechten. Geduldig beantwoorden ze alle vragen met veel kennis van zaken. Ook het warme hart wat ze toedragen aan de lokale produkten is een genot om te horen. We hebben genoten en hopen hier terug te komen bij een volgend bezoek aan Texel.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie ambiance en super service!
Dit was de tweede keer dat we hier hebben genoten en we gaan zeker nog terug komen!!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Vorige week mogen genieten van een meer dan geweldig diner bij restaurant Kook Atelier. Wauw, wat een geweldige ervaring! Super gastvrije ontvangst, de gerechten zijn stuk voor stuk een feestje om te eten en zien er ook nog eens prachtig uit. Kortom; wij hebben er een favoriet bij. Absolute aanrader!
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Zondag 19/8 hebben we ons laten verrassen met een 6 gangen menu en daarbij passende wijnen. De ontvangst was hartelijk door een top gastvrouw. De amuse in de vorm van een eetbare mossel, zuurdesembrood met verschillende soorten boter en de alikruiken beloofde veel voor de rest van de avond. Voor ons is dit helemaal uitgekomen. Verrassende prestaties van de gerechten en heerlijk van smaak! De wijnen uit meerdere landen waren geweldig lekker. Leuk om te zien dat de chef kok ook gerechten uitserveerde. Een top avond! We komen zeker terug.
Josine S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Op een zaterdagavond in augustus hebben wij hier heerlijk gegeten. Wat een mooie gerechten met bijpassende wijnen en een kundige vriendelijke gastvrouw. Wij komen zeker terug vanuit Den Haag.
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een verrassende culinaire avond met vrienden in het Kookatelier. Subtiele gerechten, prachtige smaakcombinaties. Zowel bij de amuses als bij het vijfgangen menu. Kleine vis en vlees gerechten, Smaakexplosies. De gerechten werden gecombineerd met goede wijnen. Een zeer vriendelijke en professionele gastvrouw/sommelier. De kok serveert ook zelf gerechten uit en geeft een persoonlijke toelichting. De avond was een ‘feestje’. We komen terug!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Speciaal een weekend op Texel geboekt om in het Kookatelier verwend te worden door Joram Timmerman. Uitstekende beslissing! Voortreffelijk 5 gangenmenu: van de ene in de andere verrassing. Perfect bijpassend wijnarrangement. Mijn kleinzoon mocht zelf de boontjes doppen op verzoek van de chefkok: het was een feestje.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten. Hoog niveau met traditionele Texelse producten. Super bediening met een persoonlijke touch. Een echte aanrader. En wij wonen op Texel!
mhp D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Verrassend gewaagd en en vernieuwd. Met uitzonderlijk kundige en prettige bediening. Een belevenis echt een avond uit. Origenel muziek op een behoorlijk geluidsniveau wat wij precies goed vonden.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken in een fijne sfeer met een perfecte bediening.
Een aanrader voor een heerlijke avond uit.
Den Burg heeft er weer een fantastisch restaurant bij gekregen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het Kook Atelier wat een aanwinst voor Texel! Spannende en goed uitgebalanceerde gerechten met grote zorg bereid en goede bijpassende wijnen. Wat een verademing. De bedieningen is uitermate vriendelijk en zeer professioneel. De ambiance is zeer prettige en de inrichting fraai. Een heuse aanrader!
D194 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Gefeliciteerd met jullie nieuwe restaurant! Ik heb vrijdagavond enorm genoten van het diner tijdens de openingsavond. Ik kijk terug op een complete culinaire avond, waar we ontzettend verwend zijn door jullie kookkunsten en gastvrijheid. De gerechten, wijnen, sfeer en service waren super! Ondanks dat het jullie eerste avond was heb ik geen verbeterpunten kunnen ontdekken. Heel veel succes Joram en team!
Irisabella B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gisteren bij het Kookatelier gegeten!! Wat een heerlijkheid! Super gastvrije bediening door vakvrouw Thera Tjepkema! Mooie smakelijke en verrassende gerechten weet de chef Joram Timmerman voor je te maken. Heerlijke wijncombinaties. Een aanwinst voor Texel! Wil je verrast en een avond in de watten gelegd worden?..... Reserveer bij het Kookatelier!! Je zult versteld staan!! #aanrader