konyali

Putsebocht 113B 3073 HE Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant konyali

Valentin S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Raar verhaal van iens. Konyali kon ik niet op iens vinden, pas via Google. Nu zie ik hier twee keer een 8,5 en een keer een 8,8 bij de recensies, echter iens geeft geen cijfer op van dit juweel op Rotterdam Zuid. Erg raar en jammer. Fanttastische Pide, uitstekende Iskender Kebab en ik kan dat beamen, aangezien ik bij de originele Iskender zelf, die al 100 jaar bestaat in Bursa, de fameuze Iskender Kebab heb mogen proeven.
De bediening uitstekend, vriendelijk attent. Als je geluk hebt, krijg je nog wat nieuws te proeven ook uit de Turkse keuken. Een echte aanrader en een juweeltje, gewoon in een woonwijk op Zuid, op 5-10 minuutjes lopen van het Zuidplein.
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Het is een restaurant waar je ander soort eten kan eten dan bij een normaal Turkse restaurant. Hier wordt meer deeggerechten geserveerd. Personeel doet zijn best. Er wordt GEEN alcohol geserveerd. Het restaurant ligt in een woonwijk. Parkeergelegenheid is wat aan de krappe kant. Wel is er zondags ochtend ontbijt waar wij afgelopen weekend zijn geweest. Voor het ochtend ontbijt kan je beter reserveren. Heerlijk ontbeten. Het is het proberen waard voor de vroege vogels :)
Musti132 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Vorige week hier gegeten, en de etli ekmek (echte Turkse pizza) is nog steeds heerlijk samen met romige echte Turkse karnemelk (perfecte combinatie). Vooraf mercimek (linzensoep) gegeten wat ook goed van smaak was.
Makay .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Wij hebben samen met ons collegas bij Konyali heerlijke avond gehad. Wij hebben Etli ekmek en Mixgrill besteld, het was heel snel en warm, Salade was ook heerlijk, alle groente was markt vers,
Vriendelijke bediennig en sfeer is echt goed. ik kom zeker weer terug bij Konyali...