Konya Sushi

van de Spiegelstraat 104 4461 LN Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Konya Sushi

Marien K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Sfeer en comfort is soms hit en miss. Het is afhankelijk van welke tafel en in welke ruimte dat je kunt zitten. Het eten is over het algemeen goed en het geld waard. Niets spannends maar wel gewoon lekker dus dat is prima. Service is ook goed, ze lopen vaak zat langs en over het algemeen gaat het allemaal vrij vlot.
PatenSoon .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Met 4 vriendinnen hier gegeten op een zondagavond. We hadden voor meer personen gereserveerd, maar niet tijdig de aantallen aangepast. Hier werd goed op gereageerd en we kregen gelijk een andere tafel bestemd voor 5 personen. Een ronde tafel bij het raam en iets afgescheiden van de rest van de zaal. Dat maakte dat we geen last hadden van de verdere drukte.
Naast sushi waren er ook genoeg andere gerechten, dus voor mensen die niet van sushi houden, ook voldoende keuze. Sommige gerechten zijn wel wat vettig, maar ook veel andere lekkere gerechten.
Service was vriendelijk, maar af en toe werden de drankjes of soms een gerechtje vergeten.
Verder lekker gegeten en zou er zeker weer komen.
Ansems73 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Voor we uiteindelijk bij het restaurant waren moesten we wel even zoeken waar we vanaf de hoofdweg richting het restaurant kwamen.

We zijn hartelijk en gastvrij ontvangen, dit kwam positief over. We hadden een leuke ronde tafel aan het raam en het restaurant zag er wel gezellig uit. Helaas was de temperatuur niet echt aangenaam, buiten was het 30 graden en binnen ook. De andere ruimte bleek achteraf wel airconditioned te zijn geweest, hadden we dat geweten!! De gerechten zijn redelijk, sommige goed, andere weer matig. Ze laten wel graag de gerechten zwemmen in de saus, want deze wordt overdadig bij ieder gerecht geserveerd. Omdat het erg warm was en er veel saus werd geserveerd waren we erg dorstig, helaas is dit waarschijnlijk niet gebruikelijk, want bij ieder drankje moesten we het weer opnieuw vragen. En dan was het niet dat we het glas leeg dronken en opnieuw bestelde. Nee helaas waren de glazen al geruime tijd leeg. Is een makkelijke omzet maker buiten het eten om. Onze algemene ervaring was dat we de volgende keer waarschijnlijk bij een andere zaak gaan kijken of deze beter is.
Rears .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Goed en lekker gegeten bij Konichiwa in Goes. De sushi is vers net als de warme gerechten. Gerechten worden snel geserveerd en de bediening is vriendelijk. Het decor is netjes en standaard Japans.
RichardvG .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Behoorlijke sushi, maki, sashimi, enzovoort, naar mijn mening. Entourage helemaal niet Oosters, mij vrij algemeen en saai. Bediening aardig, maar niet meer dan dat. Als je een paar keer bent geweest, weet je het wel, want vernieuwing vindt niet plaats: al een paar jaar hetzelfde aanbod. Tempo is redelijk, mijn inziens niet geschikt voor "stelletjes". Voor grotere tafeltjes wel leuk
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Niet echt bijzonder. Eten is allemaal erg vet. Drinken is best wel duur. Tafeltjes staan dicht op elkaar. Lang wachten tot dat het eten komt. We komen er niet weer.
Mvliere .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Sushi was goed, service was goed! Er gaat zeker een tweede keer komen, aangezien ik een fan ben van de japanner. Gezellige tent.
Bonigo .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Na onze goede ervaringen uit het verleden kwamen wij een paar weken geleden op een vrijdagavond onverwachts met vrienden in een overvol restaurant Konichiwa. Voor onze vrienden was dit hun eerste bezoek aan dit restaurant. Omdat ons bezoek niet was voorzien hadden wij niet gereserveerd. Bij de receptie maakten wij dit kenbaar en na enig zoeken werd voor ons toch een plekje gevonden. Op de “All You Can Eat” - methode hebben wij onze bestelling gedaan en kregen wij een deel van de bestelde gerechten op tafel. Omdat wij ervaren hebben, dat het soms even kon duren (als het druk is) hadden we al onze volgende ronde ingevuld. Nu duurde het echter wat langer als anders. Kennelijk had men in de keuken door de drukte onze bestelling over het hoofd gezien. Ook de volgende ronden liepen niet zo als wij gewend waren. Na het weekend hebben wij een mailtje gestuurd naar Konichiwa en onze ervaringen met hen gedeeld.
De volgende dag kwam de eigenaar hoogst persoonlijk langs om zich te verontschuldigen en overhandigde hij ons een dinerbon om met onze vrienden opnieuw in zijn restaurant van de Japanse gerechten te komen genieten.
Wij vinden dat Konichiwa een “warme douche” verdient en zullen er graag terug komen.
Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Eten was prima, ook de sushi. Bij iedere bestelling was wel wat mis, terwijl het totaal niet druk was. Jammer! Iesere gang kwam erg verspreid binnen. Personeel lette niet goed op wanneer weer besteld kon worden. Wel met het drinken overigens. Niet slecht, maar het kan nog een stuk beter...