Kontiki

Zwanenburg 7 4384 LX Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kontiki

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebben hier met vieren wat gegeten na een strandwandeling. De voorgerechten, tomaten- en erwtensoep waren lekker. Ook mooi gepresenteerd op een plankje en vergezeld van bijpassend brood. (Roggebrood en stokbrood)
Het hoofdgerecht was minder. Wel een grote burger van rundvlees, mooi gepresenteerd, maar helaas matig van smaak. Ik vond het geheel nogal flauw, niet alleen de burger, maar ook de champignons en de garnering.
De erbij geserveerde grote frieten, ik denk uit de diepvries, waren redelijk van smaak.
De bediening en de entourage zijn prima, vandaar een score van 7. Het een eten viel wat tegen.
Campolungo .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Kontiki behoort tot de betere strandtenten en heeft een ruime gevarieerde kaart. Op een prachtige zomeravond was het terras afgeladen vol, maar het personeel wist met kunst en vliegwerk toch iedereen tevreden te houden. Eten was goed, de zeebaars zelfs prima. Ook goede huiswijn. De inrichting is gewoontjes, maar wat maakt dat uit als je vanaf je tafeltje de zon in de zee kunt zien zakken..?
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Strandtent op een toplocatie; prachtig zicht over strand en zee. Het terras is wat sober qua meubilering etc. Personeel is jong en enthousiast. Eten in perspectief van prijs/kwaliteit in orde. We hadden de kontiki hamburgers : aangeklede burger, plus broodje plus friet voor 12,50. Niet gek duur, ook niets bijzonders... Gewoon een gezellige hap, geen pretenties.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Hier gedineerd. Heerlijke mosselen (piri-piri) op. Anderen hadden de hamburger en die zag er ook prima uit. Goede frietjes ook. Vriendelijk personeel hoewel er wel een en ander mis ging. Tent ziet er niet bijster gezellig uit, maar de lokatie is geweldig.