Konomi

Paarlaarsteeg 7 2011 TA Haarlem Nederland Kaart
31-232052900

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Konomi

Maandag gesloten
Dinsdag 17.30 uur - 22.00 uur
Woensdag t/m zondag 12.00 uur - 22.00 uur

• Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Konomi

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
In dit restaurant voel je de passie van deze 2 ladies voor hun vak. Heerlijke smaken vliegen je om de oren, Wát hebben wij heerlijk gegeten! Dik compliment voor jullie gastvrijheid. Dank dank en zéker tot de volgende keer!!
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijke sushi gegeten.
Sanna K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij hebben op een vrijdagavond hier heerlijk buiten gegeten. Het restaurant ligt in een klein rustig straatje waar alleen zo nu en dan wat voetgangers voorbij komen.

Wij hebben het verrassingsmenu genomen wat echt goed smaakte. Wij gaan hier zeker terug!
Christian T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heb hier mijn zakenpartner mee naartoe genomen op aanraden van een vriend uit Haarlem en het was het zeker waard. De deal en de buik zijn rond dus een geslaagde avond. Wij hebben de Japanse curry en de zeebaars buiten de kaart om gehad, beide waren perfect bereid. Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar. Complimenten aan de dames, ga zo door.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Culinair hoogstand, twee woorden die restaurant Konomi perfect omschrijven. Het dineren was een hele ervaring met de vriendelijkheid van de bediening, sfeer en vooral het heerlijk verse eten! Een gerecht die ik zeker aanraad is de TORO, die gelijk op mijn tong smolt (en wat was het zalig!) We komen zeker snel terug voor de verassingsmenus. We verheugen ons er nu al op!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Goede sfeer en heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader
Dave Samuël W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Gisteren met mijn vrouw bij Konomi gegeten om ons 2 jaarlijks huwelijks jubileum te vieren. Wij kregen een fles sparkling sake aangeboden om dit te vieren en wij waren positief verrast over de vriendelijkheid van de bediening. De kwaliteit van de tonijn nigri was erg goed en ook de softshell krab rol is ons zeer smakelijk bevallen. Het traditioneel klaargemaakte buikspek was ook een echte aanrader. Al met al hebben wij zeer smakelijk gegeten en zullen wij zeker nog een keer terugkomen.
Sairoong H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We kregen een amuse met coquilles vooraf. Echt heel lekker. Daarna kozen we het 3-gangen verrassingsmenu, waarvan zowel het voorgerecht, als het hoofdgerecht coquilles bevatten. Het gehele diner had dus misschien was meer afwisseling kunnen bevatten, maar het eten zelf was enorm lekker!
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het restaurant is klein maar fijn met goede ambiance. Het was op een gegeven moment wel een beetje erg warm binnen maar dat krijg je als het prachtig weer buiten is. De bediening is top en het eten was heel goed. Als enige tip zouden we mee willen geven op de kaart aan te geven hoe groot een (sushi) gerecht ongeveer is zodat je weet hoeveel je ongeveer moet bestellen. Ga zo door dames!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk! Supergoed gereten, alles heel vers. Het personeel is erg vriendelijk.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heeerlijk gegeten en anders dan de standaard sushi bij all you can eat! Prachtig gepresenteerd! Ook andere bijzondere gerechten op de kaart. Leuke dames!
Fillio B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wat een fentastische ontdekking op een prachtige plek!Alles klopt aan dit mooie restaurant met een zeer goede prijs kwaliteit. Wij hebben genoten!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten Japanse stijl, prima bediening en een aanwinst voor Haarlem! Wij komen snel weer.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Echt zeer lekker gegeten! Valt zeker aan te raden om een keer langs te gaan. 10/10
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Super gegeten! Vers en goede smaken. Kom zeker een keer terug.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Erg genoten! Heerlijk gegeten. Erg verrassend. Goede bediening. Nemen de tijd voor je.
Komen zeker terug!
Pat V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een lieve meiden. Heerlijk eten en fijne sfeer. Komen graag weer!!
Len B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Om 17.30 gaan eten, dus was erg rustig maar precies wat we wilden. Zeer vriendelijke service en eten is echt verrukkelijk. Zeker een aanrader. Kom zeker nog een keer terug.
maria S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Fijn, klein restaurantje. De meiden weten goed waar ze mee bezig zijn, erg vriendelijk en attent. De coquille als hapje vooraf was echt ontzettend zacht en de sushirollen zijn van een ander niveau! Echt goed gedaan. We komen snel weer want dit is echt een pareltje in Haarlem!
Rian J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer vriendelijke en attente bediening. De dames die deze zaak runnen, doen dit met veel verve. Het eten was top, met zorg bereid en erg lekker. Lactose-intolerantie was geen probleem. Klein maar gezellige ambiance. Absoluut een aanrader! Wij komen hier bij een volgend bezoek aan Haarlem zeker terug.