Konomi

Paarlaarsteeg 7 2011 TA Haarlem Nederland Kaart
31-232052900

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Konomi

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17.30 uur - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 uur - 22.00 uur

• Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Konomi

Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Er wordt goede verse vis gebruikt en de service was ook erg goed.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
tafels veel te dicht op elkaar..service prima en eten lekker
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten en super bediening
Kristina O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Aanrader voor verse sushi, heerlijke smaken en andere Japanse gerechten!
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk eten in een kleine intieme omgeving.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Super gegeten de eerste keer en ga nu voor de 2de keer reserveren!
Top restaurant! Zeker de moeite waard als je vam Japans eten houdt.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gezellig en onwijs Lekker!! Zeker je geld waard
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Zij kookt zo lekker! Echt gegeten 4 gangen verrassing menu. De plek om intiem te eten!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten, Japanse keuken maar overstijgt de gebruikelijke sushi ver. En als er dan sushi op tafel komt dan heeft die een heel bijzondere vulling met onder andere een gefrituurde garnaal. Prijzen heel redelijk, ook die van de wijn. Bediening vriendelijk en enthousiast.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Concept shared dining minder geschikt als een van de twee vegetarier is. Weinig vega op de kaart, maar ze willen wel wat maken als je zegt wat je wilt (moet je wel weten wat je wilt). Tempura was moddervet, had ik denk ik terug moeten sturen, maar ik had er geen zin meer in. Partner heeft heerlijk vis gegeten. Gewoon niet mijn ding denk ik.
Sari H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk eten (tonijn mango taartje!) en hele leuke en lieve meiden. Feestje om te eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
In dit restaurant voel je de passie van deze 2 ladies voor hun vak. Heerlijke smaken vliegen je om de oren, Wát hebben wij heerlijk gegeten! Dik compliment voor jullie gastvrijheid. Dank dank en zéker tot de volgende keer!!
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijke sushi gegeten.
Sanna K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij hebben op een vrijdagavond hier heerlijk buiten gegeten. Het restaurant ligt in een klein rustig straatje waar alleen zo nu en dan wat voetgangers voorbij komen.

Wij hebben het verrassingsmenu genomen wat echt goed smaakte. Wij gaan hier zeker terug!
Christian T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heb hier mijn zakenpartner mee naartoe genomen op aanraden van een vriend uit Haarlem en het was het zeker waard. De deal en de buik zijn rond dus een geslaagde avond. Wij hebben de Japanse curry en de zeebaars buiten de kaart om gehad, beide waren perfect bereid. Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar. Complimenten aan de dames, ga zo door.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Culinair hoogstand, twee woorden die restaurant Konomi perfect omschrijven. Het dineren was een hele ervaring met de vriendelijkheid van de bediening, sfeer en vooral het heerlijk verse eten! Een gerecht die ik zeker aanraad is de TORO, die gelijk op mijn tong smolt (en wat was het zalig!) We komen zeker snel terug voor de verassingsmenus. We verheugen ons er nu al op!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Goede sfeer en heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader
Dave Samuël W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Gisteren met mijn vrouw bij Konomi gegeten om ons 2 jaarlijks huwelijks jubileum te vieren. Wij kregen een fles sparkling sake aangeboden om dit te vieren en wij waren positief verrast over de vriendelijkheid van de bediening. De kwaliteit van de tonijn nigri was erg goed en ook de softshell krab rol is ons zeer smakelijk bevallen. Het traditioneel klaargemaakte buikspek was ook een echte aanrader. Al met al hebben wij zeer smakelijk gegeten en zullen wij zeker nog een keer terugkomen.
Sairoong H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We kregen een amuse met coquilles vooraf. Echt heel lekker. Daarna kozen we het 3-gangen verrassingsmenu, waarvan zowel het voorgerecht, als het hoofdgerecht coquilles bevatten. Het gehele diner had dus misschien was meer afwisseling kunnen bevatten, maar het eten zelf was enorm lekker!