Konnichiwa

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Konnichiwa

Traditie ontmoet Toekomst Terwijl we de Japanse tradities in ere houden, omarmen onze chefs de toekomst eveneens. Traditionele Japanse ingrediënten worden gecombineerd met lokale producten. Het ontwikkelen van nieuwe smaakcombinaties behoort tot onze filosofie. Sushi-bar Ons Itamae sensei Rockysan & Kelvinsan verzorgen top sushi ervaring met dagverse producten, op traditionele of met een moderne twist. Teppan yaki cuisine Fine dining met “Live cooking” eet gelijk aan de hand van de teppan chef’s Amansan & Takashisan, dan eet je altijd het beste en lekkerst. Sake bar Proef, geniet, ervaar ons ruime assortiment premium sake’s en Japanse wisky’s.

Glas champagne

• : Parkeergarage Rijnkade en Springhaven

Maandag, Dinsdag, Woensdag; 16:00 - 22:00
Donderdag, Vrijdag, Zaterdag ; 12:00 - laat
Zondag ; 12:00-22:00

Jouw recensie over het restaurant Konnichiwa

Wijnand T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader.
Tjip S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wat een heerlijke gerechten! Vooral de sushi met garnalen is bijzonder. Heerlijk gegeten en zeer attente bediening. Werd zo een mooie verjaardag voor onze dochter
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
jose K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eten was zoals altijd heerlijk, jammer alleen dat de (witte) wijnen wat tegen vielen, we hebben er een stuk of 4 geproefd maar pas de 5e vonden we wel goed.
w.woltz W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Aardige mensen daar. De chef kwam persoonlijk adviseren, en bood een menu van 35 Euro aan. Eerst sashimi , daarna sushi, daarna wat van de grillplaat. Het leek ons veel dus vroegen we of inplaats van gegrilde
spijzen ook wat extra van de eerste twee konden. Dat kon, en de chef beloofde dat hij er iets moois van zou maken.
Dat hij beter niet kunnen doen. De sashimi was perfect, geweldig van smaak en versheid. Maar de sushi bleek een teleurstelling door overdaad. Veel krulletjes en vooral veel sausjes, waaronder mayonaise. Daardoor werden de schijfjes wat klef en vettig, en waren de vlees-en visvullingen nauwelijks meer te proeven. Jammer van dat mooie Japanse rund, jammer van te veel goede bedoelingen . De simpele, pure gerechten zijn het beste van die overigens prima zaak. Tegen de (Engels sprekende ) chef zouden we willen zeggen: Less is More.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrij en heel fijn personeel!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk genoten van het avondeten en de bijzondere wijze waarop het eten gepresenteerd wordt. De prijzen liggen hoger dan de gemiddelde all you van eat restaurants maar het verschil zie je en proef je overduidelijk!

Complimenten voor de kok, we hebben genoten!
Mirela G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een leuke ervaring, mooie show bij de tafel, lekker eten. Bediening kan ietje beter, maar zeker een aanbeveler.
lisette P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben hier heerlijk met z'n vieren gegeten aan de tepan yaki plaat. Geen show of zo door de kok. Maar wel heerlijke gerechten - goede kwaliteit ingrediënten - goede bereiding. Zeer vriendelijke bediening. Zelfs de wijnen bij het menu waren lekker (1e x in een aziatisch restaurant dat wijnen zo passend waren). Helemaal goed. De prijs is niet laag, maar gezien de ingredieten (kreeft, coquilles, waygu beef) niet verbazend. Prijs kwaliteit is wat ons betreft in balans.
W.A. K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ongezelliger ingericht sinds de verbouwing. Met ons tweeën gegeten en ondanks een lege tafel aan de plaat, zaten we naast elkaar. Niet het prettigst om te zitten. Het eten was lekker, maar ik heb het wel eens spectaculairder meegemaakt bij dit restaurant. Kortom: op zich goed gegeten maar enigszins tegenvallend ten opzichte van eerdere ervaringen en verwachtingen.
Jammer, dat wij uw eerdere ervaring niet konden overtreffen. Door het ontbreken van een aantal ervaren mensen (vanwege de vakanties) waren wij wellicht minder attent. Wij zullen hieraan werken, want ook deze jongens moeten de scherpte kunnen opbrengen. Bedankt voor uw review. Misschien kunnen wij u op een ander moment met ons geheel vernieuwde kaart en onze beste mensen wel de beste indruk en ervaring geven. Mijn dank.
Darth Eter ..
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zeer goed eten, één van de weinige goede Japanners in de omgeving, Volledige avond gedaan, wel behoorlijk prijzig, maar ok, het was ook wel echt goed. Inrichting redelijk.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima restaurant, gezellige bediening met een prima sfeer.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Aan de teppanyaki gezeten. Het is een feest als er voor je neus fantastische en heerlijke gerechten op professionele wijze worden bereid.
a.a.s.dekker .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Super lekker gegeten met een fijne bediening. Het restaurant is en beetje kleine, maar waar wil je in hartje Utrecht... Hoewel niet extreem goedkoop, wel prima deal, echt een aanrader!
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Hier afgelopen weekend wezen eten. Ik had de Surf en turf besteld. Ik moet zeggen dat ik meer van de kreeft had verwacht, deze vond ik niet zo bijzonder, net als de fried rice. De Mabu beef was wel echt ontzettend lekker! Dit was een van de lekkerste stukjes vlees die ik ooit heb gegeten. Over de service valt niet zoveel te zeggen, aangezien je die bijna niet zag. Dus ook niet om te vragen of we nog wat wilden drinken of om te vragen of alles naar wens was. Door de gastvrouw werden we een beetje nukkig ontvangen. Het interieur van het restaurant ziet er wel heel mooi uit. Voor de kreeft of de service zouden wij niet speciaal nog een keer hierheen gaan.
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik was hier een jaar geleden en de keuken qua receptuur wordt steeds verfijnder. Het toetje mag nog wat verfijnder qua smaak.
Een fijne relaxte avond. Prettige bediening.
Wirtjo M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijke gerechten aan tafel bereidt. Dit is geen diner maar een ontspannende belevenis!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met 5 volwassenen en 4 kinderen (7-15) aan een tepanyakki tafel. Zeer goed te doen en mooi om de bereiding zo te zien. Menu's zijn goed en meer dan genoeg. Schaaltje 'nasi' tussen door had niet gehoeven. En alleen jammer de de chef geen Nederlands sprak en slecht Engels waardoor de interactie beperkt was. Helaas ook weinig show elementen bij het koken wat de avond helemaal compleet had gemaakt. Wel uitstekende bediening en zeer goed verzorgt.
S H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. We kregen een geweldige 3-gangenmenu wat verrassend, lekker en meer dan voldoende was!