Konnichiwa

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Konnichiwa

Traditie ontmoet Toekomst Terwijl we de Japanse tradities in ere houden, omarmen onze chefs de toekomst eveneens. Traditionele Japanse ingrediënten worden gecombineerd met lokale producten. Het ontwikkelen van nieuwe smaakcombinaties behoort tot onze filosofie. Sushi-bar Ons Itamae sensei Rockysan & Kelvinsan verzorgen top sushi ervaring met dagverse producten, op traditionele of met een moderne twist. Teppan yaki cuisine Fine dining met “Live cooking” eet gelijk aan de hand van de teppan chef’s Amansan & Takashisan, dan eet je altijd het beste en lekkerst. Sake bar Proef, geniet, ervaar ons ruime assortiment premium sake’s en Japanse wisky’s.

Glas champagne

• : Parkeergarage Rijnkade en Springhaven

Maandag, Dinsdag, Woensdag; 16:00 - 22:00
Donderdag, Vrijdag, Zaterdag ; 12:00 - laat
Zondag ; 12:00-22:00

Jouw recensie over het restaurant Konnichiwa

Laura K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldige kok, maar in zijn eentje een dubbele tepanyaki tafel doen die nagenoeg vol zat: nauwelijks mogelijk. Daarnaast kwamen alle gangen die niet van hem kwamen ook ontzettend laat. De bediening was onvriendelijk en onoplettend. Mijn tafelgenoot eet geen vis, wat wij hadden aangegeven, en daar werd pas na een klacht van ons meer aandacht aan gegeven dan een bakje salade neer te kwakken. Wij hebben het dessert overgeslagen nadat we er 3 kwartier op hadden zitten wachten, we waren het na 3 en een halfuur ook wel zat.
Wij komen niet meer terug!
Salvatore F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Non male, sushi discreto
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten!!
Jochem M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker eten en leuke sfeer en omgeving
Gonzalo V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het is geen autenthiek japaans restaurant meer. Sushi met mayo? Jaren vaak daar geweest en was echt japaans . Nu niet meer
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We hebben lekker gegeten van de plaat. Het wordt voor je neus bereid en direct geserveerd. Lekkere smaakcombinaties en verschillen in textuur die goed bij elkaar pasten. De service was correct.

Het tempo lag wel wat hoog waardoor we de wijnen van het arrangement vrij snel op moesten drinken. Het had wat ons betreft wat meer verspreid mogen zijn over de avond.

Al met al hebben we een fijne avond gehad en zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goed eten en goede bediening. Heb zelf lactose intolerantie en dat is hier geen enkel probleem.
Rene O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Op een koude winterse avond met veel wind, liepen langs dit restaurant en bedachten ons om er naar binnen te gaan, waarom niet toch? Achteraf bleek dat niet juist, we worden niet goed ontvangen en moeten zelf een tafel zoeken. Het brengen van de menukaart duurt erg lang, dat maakt voor ons niet uit, maar misschien voor andere gasten wel. We nemen geen flesje wijn , er staan niet 1 2 3 interessante wijnen op waarvan je een flesje neemt. We gaan voor onder andere sushi, tapayaki en nog wat gerechten waarvan ik de naam alweer van ben vergeten en dat is maar goed ook; het smaakte nergens naar.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goede sushi goede service leuke ligging in hartje centrum Utrecht
Donny K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Zeer goed gegeten. Goede service en betaalbaar.
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Het eten was werkelijk overheerlijk! Een van de lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb! Ze hebben bijzondere smaakcombinaties, zoals bijvoorbeeld de wagyu sushi met shiso. Ik ben vol lof over deze plek. Met de 30% korting is het heel goed te doen, voor deze kwaliteit!
Mercedes B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Niets op aan te merken.
SEOUL .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
slechte ervaring. Koel personeel. Eten was belabberd maar de prijzen hoog. Sushirijst koud en droog. Taaie vis. vieze sauzen. De spiesjes waren oke. Zeewier slechte kwaliteit. Ik denk het slechtste Japanse restaurant waar ik ooit in Nederland ben geweest.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Kwaliteit prima. Bediening is goed. Mag iets alerter en iets vriendelijker. Inrichting van het restaurant ietwat rommelig. Garderobe is echt te eenvoudig. Afzuigkappen laten zien dat de zaak eigenlijk anders was ingericht.
Over het algemeen: prettig en goed gegeten.
Nien L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ontzettend lekkere sushi en zeer verfijnde teppanyaki. Aanrader. Eten in Japanse sfeer. Zelden zo lekker Japans gegeten.
baptiste V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
slecht ontvangst, na kort opklaar te vragen wat ik wil drinken, vroeg ik een momentje om e landen. vervolgens niet meer aangekeken. 2 man personeel in een volle tent, iedereen werd geholpen, ik zwaai en probeer aandacht te trekken, maar werd niet gezien. wijn en water besteld, wat vervolgens werd vergeten, sushi kaart gevraagd wederom vergeten. sjagarijnige blik, toen had ik er geen zin meer in en ben ik weggegaan. vaak geweest, opzicht prima tent, wel duur, maar moet wel van harte gaan, anders maar niet.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bijzonder lekkere sushi.
Florine V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima gegeten maar niet heel fantastisch. De inrichting is erg standaard.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Van de kaart hebben wij enkele gerechten gekozen en samen hierbij een menu gedeeld. Het was geen probleem om dit te delen en voor de soep kregen we een extra kommetje, fijne service dus. We kregen een smakelijke amuse van tevoren en begonnen met wat sushi. De sushi zag er mooi uit en smaakte goed. De udon was een enorme portie, met een rijke smaak. We waren blij dat we dit konden delen. Vervolgens hebben we nog genoten van enkele warme gerechten en gefrituurd ijs na. Dat was leuk om eens te proberen. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Er werd ons vaak gevraagd of alles naar wens was en ze reaeerden leuk op een grapje. Onze ervaring was dus heel goed en we hebben een leuke en smakelijke avond gehad.
Wijnand T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader.