Konnichiwa

Mariaplaats 9 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Sushi: American Roll met Surimi, Party sushi met avocado, Rode biet met kuit, Crunchy Shrimp Roll
  • Hoofdgerechten
    • Kip Karaage met Ponzu Oroshi, Baby Pakchoi, Courgette Teriyaki, Gebakken rijst
      Gebraiseerde Zalm in Soja, Baby Pakchoi, Courgette teriyaki, gebakken rijst

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Konnichiwa

Traditie ontmoet Toekomst Terwijl we de Japanse tradities in ere houden, omarmen onze chefs de toekomst eveneens. Traditionele Japanse ingrediënten worden gecombineerd met lokale producten. Het ontwikkelen van nieuwe smaakcombinaties behoort tot onze filosofie. Sushi-bar Ons Itamae sensei Rockysan & Kelvinsan verzorgen top sushi ervaring met dagverse producten, op traditionele of met een moderne twist. Teppan yaki cuisine Fine dining met “Live cooking” eet gelijk aan de hand van de teppan chef’s Amansan & Takashisan, dan eet je altijd het beste en lekkerst. Sake bar Proef, geniet, ervaar ons ruime assortiment premium sake’s en Japanse wisky’s.

Glas champagne

• : Parkeergarage Rijnkade en Springhaven

Maandag, Dinsdag, Woensdag; 16:00 - 22:00
Donderdag, Vrijdag, Zaterdag ; 12:00 - laat
Zondag ; 12:00-22:00

Jouw recensie over het restaurant Konnichiwa

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Niet voor herhaling vatbaar...
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en kregen met de IENS reservering 30 % korting als we om half 6 reserveerden. Dat was echt perfect! Ze waren wel een gerechtje vergeten te serveren, maar dat werd goedgemaakt met een extra gerecht. Ontzettend lekker en zeker met de korting goed geprijsd.
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De sushi is hier superlekker, en werkelijk heel creatief bereid! De toro tonijn is super mals en de wagyu sushi met shisoblad is echt verrukkelijk! Met 30% korting op de prijs op maandag en dinsdag is dit zeer goed te doen. Dit was nu mijn 3e keer dat ik hier gegeten heb!
Jip N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het was vrij leeg, maar de bediening was top en het eten erg lekker!
Jinke V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
het duurde erg lang en het eten viel tegen, sushi is lekker en bijzonder, rest niet en smakeloos.
E.s. S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prijs voor het eten was te hoog en de tijd van het wachten tot we eindelijk iets kregen duurde erg lang. Nee zeker geen aanrader.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Goed eten voor veel geld
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Bij ontvangst was de bediening erg haastig en onvriendelijk. De gerechten waren in het begin erg snel gereserveerd en bestond nog niet eens uit 1 hap. Het was erg weinig. Tevens was de smaakcombinatie teleurstellend en niet erg smaakvol.

Het hoofdgerecht was weinig keus en ook dit was karig en niet bepaald kwalitatief eten. De kip was alsof het kant en klaar gefrituurd was, de zalm was wel lekker. De groentes was de smaak teleurstellend en ook voor 6 personen was het een klein schoteltje onder het mom van het is 'shared dining'.

Had sterk de indruk dat het omdat het een actie is, we afgeraffeld werden en de porties ver drie mindert waren.

Vervolgens ook bij het navragen eerder we een paar keer gewoon genegeerd, tot ze ons daadwerkelijk kwamen helpen. We hebben vervolgens 20minuten op 1 bolletje ijs gewacht..

We waren er jaren terug geweest, gezellige tent met live cooking en veel sfeer. Nu was het vooral een verouderde 'japanner' met weinig service. Slechtste ah restaurantactie ever.
Bright R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekker eten
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Vriendelijk personeel,ze hielden goed rekening met onze beperkte tijd.Gevarieerd en lekker menu. Het restaurant was zeer schoon. Zeker een aanrader!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk avondje uit met goed eten.
Pam W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Ondanks de onderbezetting deed de jongste bediening haar uiterste best om service te verlenen.terwijl de oudere bediening afraffelde en ongeïnteresseerd leek. Jammer.
Van het eten had ik meer verwacht. ....
Jorien W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Prima plek op het terras om met een vriendin bij te kletsen en naar het gebeuren op straat te kijken. De bediening is wel erg traag maar met 1 persoon in de bediening op het terras vind ik dat wel erg weinig als met dit mooie weer het terras vol zit en binnen vrijwel helemaal leeg is. Hopelijk is het binnen (met minder mooi weer) beter geregeld!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Duurde ruim half uur voordat er überhaupt iets op tafel kwam, water kwam niet. Fles Witte wijn werd pas bij hoofdgerecht in koeler gezet, was toen al warm. Diner zelf was wel erg lekker. Bediening en atmosfeer bedenkelijk.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hadden via AH gereserveerd maar op de een of andere manier was het niet goed gegaan op de site. Het eerd ons behoorlijk ingewreven. Uiteindelijk een menuutje wat naar ons inziens niet zo lekker als we gewend zijn. Mijn vrouw komt zeer regelmatig ivm haar werk en wilde het op deze manier aan onze zonen laten zien. Ook omdat we voor de deur de auto kunnen stoppen voor mijn zoon die recent zijn enkelbanden gescheurd had.

Voor hen was het teleurstellend en komen daar waarschijnlijk niet terug. Terwijl wij zeer tevreden zijn over eten en de bediening
Marjon J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We moesten 2 uur op ons voorgerecht wachten. Vergat dan een glas, dan een vork. Kregen geen bordjes bij de zalm. En werd afgedaan net dat het zo druk was. De kwaliteit van het eten was goed. Prijs van het menu te hoog.
Richard U.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ik kan geen oordeel geven over de kwaliteit van het eten. Wij hebben 20 minuten op het het terras gezeten waarbij we meerdere pogingen hebben gedaan om contact te krijgen met de serveerster. Uiteindelijk ben ik naar binnen gelopen om te vragen of we wat te drinken konden bestellen. Hier kwam ik in een rij terecht van mensen die eten wilde bestellen voor take out of wilde afrekenen. Kennelijk een groot tekort aan personeel. Hierop besloten om ergens anders te gaan eten.
De tafel van Karin M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ze maken met goedkope ingrediënten goed eten! Je krijgt niet veel eten, voor mij mag dat best iets meer zijn. Daarom ook aan de prijs, zelfs met AHbon.
Arnie M.
Erg lekker en vers gemaakt. Beetje aan de prijs...
Maayke T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Alles vers bereid,dat kon je echt proeven. Aanrader!