Konnichiwa

Mariaplaats 9 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Sushi: American Roll met Surimi, Party sushi met avocado, Rode biet met kuit, Crunchy Shrimp Roll
  • Hoofdgerechten
    • Kip Karaage met Ponzu Oroshi, Baby Pakchoi, Courgette Teriyaki, Gebakken rijst
      Gebraiseerde Zalm in Soja, Baby Pakchoi, Courgette teriyaki, gebakken rijst
  • Nagerecht
    • Matcha IJs
      Vers Fruit

Over het restaurant Konnichiwa

Traditie ontmoet Toekomst Terwijl we de Japanse tradities in ere houden, omarmen onze chefs de toekomst eveneens. Traditionele Japanse ingrediënten worden gecombineerd met lokale producten. Het ontwikkelen van nieuwe smaakcombinaties behoort tot onze filosofie. Sushi-bar Ons Itamae sensei Rockysan & Kelvinsan verzorgen top sushi ervaring met dagverse producten, op traditionele of met een moderne twist. Teppan yaki cuisine Fine dining met “Live cooking” eet gelijk aan de hand van de teppan chef’s Amansan & Takashisan, dan eet je altijd het beste en lekkerst. Sake bar Proef, geniet, ervaar ons ruime assortiment premium sake’s en Japanse wisky’s.

Glas champagne

• : Parkeergarage Rijnkade en Springhaven

Maandag, Dinsdag, Woensdag; 16:00 - 22:00
Donderdag, Vrijdag, Zaterdag ; 12:00 - laat
Zondag ; 12:00-22:00

Jouw recensie over het restaurant Konnichiwa

Renata S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ondanks het lekkere eten, toch een teleurstelling. Via Iens geboekt voor de AH actie en dit ook bij aanvang aangegeven bij de dame die ons ontving. Bij het afrekenen bleek het niet mogelijk om de AH kaart in te leveren. We hebben dus het volledige bedrag moeten betalen. Beetje jammer ????
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Voor de eerste keer geweest. Sfeer was prima, vriendelijk personeel. Het eten was ook prima. Een probleempje met betrekking tot 1 gerecht werd keurig opgelost. Vind de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Erg prijzig voor hetgeen je krijgt. Beperkte keus aan menu's.
Timo J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Prima service en decor, de keuze was heel beperkt met de AH actie en de gerechten waren niet zo bijzonder.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Leuk driegangenmenu!
Lekkere amuses vooraf, heerlijke sushi en een mooi hoofdgerecht met rijst, groenten en zalm of kip.
De afsluiting met vers fruit en ijs paste er prima bij.
Lekker gegeten in een mooie zaak met vriendelijke bediening.
De prijs-kwaliteit verhouding is in orde!
Yassine E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Ik krijg het indruk dat er expres weinig eten werd geserveerd omdat het vis de albertheijn actie ging.
Alles was in hele kleine porties, dat vonden we schandalig.
Bij het verlaten van het restaurant hadden we allebei nog hele erge honger.

Ik wens het niemand toe om zijn bon te kopen bij dit restaurant, teleurstellend
Doesjka V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Super lekker in echte Japanse sfeer eten!!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten (met het AH menu). De bediening was heel prettig, en vriendelijk. Fijne, informele sfeer. Aanrader!
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heel lekker gegeten en een prima menu met de AH kortingsactie. Ga zeker nog eens terug komen, dit was de eerste keer.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Ging vlot en vriendelijk!
Priscilla M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bediening is uiterst vriendelijk.
Voorgerecht was ook prima, hoofd en nagerecht waren teleurstellend.
Hoofdgerecht bestond uit grote kom rijst, droge zalm en droge kip en wat groentes
Nagerecht was ook mager, bestond uit ijs of fruit......
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een aanrader
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Leuk dat ze een extra verrassing deden voor mijn verjaardag ????????????
Meg W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Soooooo good.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker gegeten. Vond wel dat de prijs voor het menu, ah actie, erg hoog was voor wat je kreeg.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Met de AH actie heerlijk gegeten. Een leuk menu.
Ad T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Japans, interessant, subtiel smakelijk. Prettig gegeten maar geen whaaww ervaring. Wat later werd het voller en ook onrustiger, niet helemaal de sfeer die past bij de wat ingetogen gerechten. Met stokjes eet jevanzelf langzaam. Bediening correct-vriendelijk en efficiënt, maar weinig persoonlijke klik.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Van te voren werd aangegeven dat er te weinig personeel was zowel bediening als ook de kok.
Dit was te merken door langere wachttijden en de stroeve samenwerking tussen de kok en bediening.
Het vlees van 1 gerecht was droog terwijl medium doorbakken.
Door een misverstand over een aanpassing van een gerecht snauwede de kok op de bediening toe.
Door dit alles was de avond niet wat ik er van verwacht had.
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Niet voor herhaling vatbaar...
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en kregen met de IENS reservering 30 % korting als we om half 6 reserveerden. Dat was echt perfect! Ze waren wel een gerechtje vergeten te serveren, maar dat werd goedgemaakt met een extra gerecht. Ontzettend lekker en zeker met de korting goed geprijsd.