Konnichi Wa

Mariaplaats 9 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Konnichi Wa

Japanse keuken in Utrecht

Mocht je zin hebben in sushi van goede kwaliteit, dan zit je bij restaurant Konnichi Wa altijd goed. Vanbinnen oogt het interieur een beetje jaren ’70, wat er gezellig uit ziet. De sfeer is goed en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Alle vlees en vis is vers en wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid, zodat je ook in Utrecht heerlijk kunt genieten van de Japanse keuken.

Meer informatie over restaurant Konnichi Wa

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Aan de teppanyaki gezeten. Het is een feest als er voor je neus fantastische en heerlijke gerechten op professionele wijze worden bereid.
a.a.s.dekker .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Super lekker gegeten met een fijne bediening. Het restaurant is en beetje kleine, maar waar wil je in hartje Utrecht... Hoewel niet extreem goedkoop, wel prima deal, echt een aanrader!
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Hier afgelopen weekend wezen eten. Ik had de Surf en turf besteld. Ik moet zeggen dat ik meer van de kreeft had verwacht, deze vond ik niet zo bijzonder, net als de fried rice. De Mabu beef was wel echt ontzettend lekker! Dit was een van de lekkerste stukjes vlees die ik ooit heb gegeten. Over de service valt niet zoveel te zeggen, aangezien je die bijna niet zag. Dus ook niet om te vragen of we nog wat wilden drinken of om te vragen of alles naar wens was. Door de gastvrouw werden we een beetje nukkig ontvangen. Het interieur van het restaurant ziet er wel heel mooi uit. Voor de kreeft of de service zouden wij niet speciaal nog een keer hierheen gaan.
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik was hier een jaar geleden en de keuken qua receptuur wordt steeds verfijnder. Het toetje mag nog wat verfijnder qua smaak.
Een fijne relaxte avond. Prettige bediening.
Wirtjo M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijke gerechten aan tafel bereidt. Dit is geen diner maar een ontspannende belevenis!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met 5 volwassenen en 4 kinderen (7-15) aan een tepanyakki tafel. Zeer goed te doen en mooi om de bereiding zo te zien. Menu's zijn goed en meer dan genoeg. Schaaltje 'nasi' tussen door had niet gehoeven. En alleen jammer de de chef geen Nederlands sprak en slecht Engels waardoor de interactie beperkt was. Helaas ook weinig show elementen bij het koken wat de avond helemaal compleet had gemaakt. Wel uitstekende bediening en zeer goed verzorgt.
S H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. We kregen een geweldige 3-gangenmenu wat verrassend, lekker en meer dan voldoende was!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede en nette bediening. Goed rekening gehouden met lactose-intolerantie. Ik was mijn AH-restaurantbon vergeten dus afgesproken dat ik de bon later zou brengen. Voor herhaling vatbaar (ook zonder AH-restaurantbon).
tokarobo D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Van buitenaf ziet het er als een afhaalchinees uit. Een maal binnen voorbij de bar is het een mooie en gezellige ruimte. Erg vriendelijk personeel. Vlotte en snelle bediening. Gerechtjes zijn met aandacht gemaakt en opgediend. Erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding is oke. Wij waren daar ivm AH aktie.
Jesse B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vooral het voorgerecht was heel lekker. Ook het hoofdgerecht en toetje waren lekker. Helaas moesten we voor in het restaurant zitten, het minst gezellige gedeelte. Een ander tafeltje was niet mogelijk. De bediening was vriendelijk.
David D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prijs product verhouding was, zelfs met 50% korting via AH, matig. Dit menu kan los nooit 35eur kosten. Teleurstellend en matig.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hier geten met de AH restaurantactie. Lekker voogerecht met een mix van sushi. Heerlijk hoofdgerecht van gegrilde zeebaars met gekruide rijst. Geen grote gerechten maar precies goed. Dessert was niet bijzonder. Buitengewoon vriendelijke bediening!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Personeel lijkt niet helemaal te snappen waar ze mee bezig zijn, waardoor je je een beetje ongemakkelijk voelt.
Gegeten met AH restaurant actie, prijs-kwaliteit was ok maar zou er niet meer voor willen betalen en zou het restaurant dan ook niet perse aanraden.
Jorge S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij waren al vaker bij Konnichi Wa geweest, nu met de AH-spaaractie. Je krijgt dan een vast menu, met een mooie combinatie entrees, een simpel maar lekker hoofdgerecht en ditto dessert. Geen hele grote hoeveelheden, maar wel genoeg. Alles smaakte goed, als gewoonlijk.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
ik had er geboekt met de ah punten,volgens de recenties was het maar lala.
Wij hebben er heerlijk gegeten,fijne mensen in de bediening en alles is goed verlopen.
Zelf eten wij vaak in restaurants met ster dus proeven echt wel als iets slecht is.
De gerechtjes zijn daar vers,gewone porties en mooi opgediend.
Wij gaan zeker nog een keer terug
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben hier gegeten met een Albert Heijn menu. Voorgerecht was ok. Daarna kregen we een bak droge nasi van slechte kwaliteit. Een kwartier later 2 ini-mini stukjes zalm. Na een half uur werd de nasi nog niet weggehaald en er kwam niemand langs om te informeren of 't naar wens was. Toen zijn we weggegaan. Moesten wel het volle pond afrekenen inclusief 't desert. Daarna zijn we naar een ander restaurant gegaan om alsnog te dineren.
Chitra R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben vaker met de ah bonnen ergens gegeten. Maar dit is de 1e restaurant waarbij de aktie tegen viel. Ik vond het voorgerecht echt niet lekker. Het hoofdgerecht te weinig. Toetje te simpel. Zonde van het geld en je bon om daar naar toe te gaan.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Er was slechts 1 wijn per glas te verkrijgen; dit in tegenstelling tot wat er op de kaart stond (nl. 2). Het voor- en hoofdgerecht was erg lekker (beide een 8). Het toetje daarentegen was erg simpel en standaard met slagroom uit een bus i.p.v. vers (4), zodat het gemiddelde cijfer uitkomt op een 7.
De service was zeer slecht (cijfer 3!). We vroegen of ze ook water hadden; vervolgens kregen we geen fles water. Toen we de ober vroegen waar het water bleef, zei ze: u heeft geen water besteld, alleen gevraagd of we water verkopen. In dit soort spelletjes heb ik geen zin als ik uit eten ben. Kom hier voorlopig niet meer terug!
Max D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten was heerlijk! Duurde alleen wat langer.. wel goeie bediening