Koning Pannenkoek

Kerkplein 32 1621 CZ Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Koning Pannenkoek

Niels V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag in de namiddag met twee kinderen en opa en oma daar gegeten. Eerlijk is eerlijk, de Pannenkoeken zijn er erg goed. Dat zie je wel eens anders bij pannenkoekenrestaurants.

We kregen ze snel, heerlijk gaar, juiste dikte en diameter en ook goede smaak!

All you can eat is meer voor volwassenen, met kinderen aan de tafel geldt dat niet (hele tafel moet het nemen). Tenminste zo heb ik het geïnterpreteerd.

Meisje van de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Andere meisje van de bediening nog beetje verlegen, maar dat komt vast goed.
Koning Pannekoek kwam ook binnen rond 17.30. Vriendelijke man, zette meteen de thermostaat hoger, en had aandacht voor iedereen als gastheer.

Is mijn tweede keer hier, prima om af en toe te doen.
AM1974 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Tijdens de Hoornse kermis op het terras een pannenkoek gegeten met het gezin. Grote pannenkoeken, meer dan genoeg voor de kids. Ze smaakten lekker, maar er mag wat meer kaas op de ham-kaaspannenkoeken. Terras was klein en vol, we zaten dicht op elkaar, maar bij een naderende regenbui was het geen probleem om met z'n vier te verkassen naar een leeggekomen plekje onder de luifel. Dat was top service! Wel tip gegeven om terrasmeubilair regelmatiger schoon te maken. Kindervingers met stroop plakken nogal aan de stoelen. Das niet zo lekker.
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
We hebben gisteren heerlijke pannenkoeken gegeten.
Volgens mij hadden we allemaal verschillende uitvoeringen, en iedereen vond de zijne heerlijk.
Je zou denken: een pannenkoek is een pannenkoek, maar deze Koning Pannenkoek maakt hem toch echt heel veel lekkerder dan ik me kan heugen.
Hele aardige eigenaar die even een praatje met ons kwam maken. En de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam.
Zo wil je uit eten!! Zo wordt een pannenkoek eten echt een feestje!
Ik kan dit pannenkoekenhuis aan iedereen aanbevelen.
We zullen er zeker vaker gaan eten!!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Hier met 8 personen pannekoek en poffertjes gegeten , de pannekoek was voor de prijs die er voor gerekend niet echt bijzonder niet slecht en niet goed maar de poffertjes was niet echt een succes als er twee porties poffertjes worden besteld om 3 uur smiddags en er dan na een 10 minuten 1 portie voor 1 persoon komt en er zijn er twee besteld komt er 20 minuten later de pannenkoeken maar geen tweede portie poffertjes… het beslag is op wordt er gezegd en dat om 3 uur smiddags en alle winkels zijn open… beetje raar lijkt mij ondertussen hebben we al mensen zien weg lopen en zien zuchten aan tafels want er komt niks voor mij geen herhaling meer bij deze zaak
Live-to-eat .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Nu 2 keer hier gegeten. Eten was lekker. De Koning was heel vriendelijk! Helaas hebben wij beide keren wat negatieve dingen gemerkt:
- de gastvrouw zit vaak buiten, in uniform, te roken voor de deur!
- de uitleg over hoe precies de "all you can eat menu" werkt en wat het kost was niet duidelijk met als gevolg een veel duurder dan verwachte rekening
- de bediening snapt echt niet hoe het moet- ze leggen niet uit dat er een dag speciaal is, ze komen niet aan tafel om te vragen of je nog een drankje (of pannenkoek) wilt, de bestellingen komen vaak verkeerd aan tafel, staan meerdere foutjes op de rekening (prijzen op menu zijn anders dan wat op de bon stond), je wordt nooit gevraagd of je koffie of een toetje wilt.

Wij vonden het echt heel erg jammer en beide keren hebben wij mondeling, op een nette manier ook de problemen teruggekoppeld...maar de gastvrouw leek niet geheel eens te zijn, of snapte de problemen niet. Ook beide keren vertelde ze "wat gek, normaal gesproken doen we dat altijd" waarop wij hebben beantwoord, "oh, want vorige keer ging het ook precies hetzelfde". Jammer!

Doe wat aan de bediening en wordt het echt een top restaurant!
Madelief13 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
De sfeer was super, Koning Pannenkoek was er ook , gezellige man, super gastheer, maar ook de mevrouw die er werkt was super aardig.
de bediening was geweldig....
eten was heerlijk,
en wat ziet het restaurant er keurig uit na de vernieuwing...
Pannenkoek met kaas, tomaat en spek gegeten, en was overweldigend.
als ik weer in Hoorn kom kom ik er zeker weer.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Als hoofdmaaltijd is 1 pannenkoek eigenlijk niet genoeg. Dan kun je beter kiezen voor het onbeperkte arrangement. Maar toch een 9 want de pannenkoeken waren heel erg lekker. Dat gold ook voor de toetjes! Service een 8. Vlotte bediening en toen weggingen kwam Koning Pannenkoek ook nog naar buiten om samen met ons op de foto te gaan.
Decor een 7. We vonden de zaak een beetje krap. Maar uiteindelijk komen we toch voor het eten.

Dus als we nog eens in Hoorn komen (dat is erg waarschijnlijk, want je kunt er leuk winkelen) brengen we zeker nog een bezoek aan Koning Pannenkoen.
Mariekeflikweert .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Super lekkere pannenkoeken! Voor 9.95 euro konden we onbeperkt pannenkoeken eten! Heerlijk! En ook nog eens een goede service! Jammer voor de eigenaren dat er te weinig plek was en dat ze moesten "nee-verkopen".
Yvon G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Prima pannenkoekenhuis. Leuk dat je de keuken kan zien.
Verrassend voorgerechtje. Aardige en vlotte bediening.
Koning Pannenkoek wil ook graag met kinderen op de foto. Zo leuk.
Komen zeker nog eens terug.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Ik wil graag de prijzen weten omdat we er met een grote groep willen gaan eten. En is er een speelhoek of i.d voor kinderen van 1 tot 3 jaar?
Josine K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Deze pannenkoeken zijn het waard om vanuit Amsterdam hier te gaan eten, zeker in combinatie met een bezoek aan dit leuke stadje. Naast een paar klassiekers, ook lekkere verrassende pannenkoeken op de kaart. De geitenkaaspannenkoek is een aanrader! We komen hier zeker nog een paar pannenkoeken uitproberen.
Christa N.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Koning pannenkoek verdiend zijn naam! Heerlijk gegeten en top service. We zaten heerlijk in het zonnetje en hebben genoten. Ik lust geen warme tomaten vroeg of deze vervangen konden worden door paddestoelen en dit was geen probleem. Top!
Roowd O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Heerlijke pannenkoeken!
En wat ziet die tent er mooi uit,
Aardige bediening en dhr pannenkoek was ook een echte gastheer ik kom zeker terug
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Helemaal vernieuwd, leuke vlotte tent geworden, slim en licht ingericht. Pannekoeken echt superlekker! Aanrader met Appel.
Door formule onbeperkt eten zeer voldaan naar huis.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
we zijn vandaag met ons gezin gaan eten bij Koning pannenkoek, dat zijn pas lekkere pannenkoeken. en wat een leuk voorgerecht en toetje. echt een aanrader. wil graag een keertje een high pannenkoek gaan doen met mijn vriendinnen. kom zeker terug. leuke bediening en de pannenkoekenbakker was ook erg aardig en leuk met de kinderen. dus ga er een keertje eten.