Koning Pannenkoek

Kerkplein 32 1621 CZ Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Koning Pannenkoek

Wat dacht je van een kinder-pancake-party of een pancake-breakfast? Of een keer geen high-wine of high- beer, maar een high-pannenkoek! Het kan allemaal bij Koning Pannenkoek. In het enige echte pannenkoekenhuis in Hoorn is het goed toeven voor jong en oud. Hartig en zoet, je vindt het hier allemaal.

Meer informatie over restaurant Koning Pannenkoek

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Koning Pannenkoek

Frank E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
geweldige vriendelijke ontvangst, attente bediening, zeer goede pannenkoeken, maar wat wil je, meervoudig finalist NK Pannenkoek bakken, zeer leuke en vriendelijke ondernemer, heerlijke amuse pancake vooraf en de pannenkoeken waren van zeer groot formaat, ook kleine te bestellen.
gewoon super.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijke pannenkoeken. Geen vette kledder, echt lekker gegeten.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag in de namiddag met twee kinderen en opa en oma daar gegeten. Eerlijk is eerlijk, de Pannenkoeken zijn er erg goed. Dat zie je wel eens anders bij pannenkoekenrestaurants.

We kregen ze snel, heerlijk gaar, juiste dikte en diameter en ook goede smaak!

All you can eat is meer voor volwassenen, met kinderen aan de tafel geldt dat niet (hele tafel moet het nemen). Tenminste zo heb ik het geïnterpreteerd.

Meisje van de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Andere meisje van de bediening nog beetje verlegen, maar dat komt vast goed.
Koning Pannekoek kwam ook binnen rond 17.30. Vriendelijke man, zette meteen de thermostaat hoger, en had aandacht voor iedereen als gastheer.

Is mijn tweede keer hier, prima om af en toe te doen.
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
We hebben gisteren heerlijke pannenkoeken gegeten.
Volgens mij hadden we allemaal verschillende uitvoeringen, en iedereen vond de zijne heerlijk.
Je zou denken: een pannenkoek is een pannenkoek, maar deze Koning Pannenkoek maakt hem toch echt heel veel lekkerder dan ik me kan heugen.
Hele aardige eigenaar die even een praatje met ons kwam maken. En de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam.
Zo wil je uit eten!! Zo wordt een pannenkoek eten echt een feestje!
Ik kan dit pannenkoekenhuis aan iedereen aanbevelen.
We zullen er zeker vaker gaan eten!!
Live-to-eat D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Nu 2 keer hier gegeten. Eten was lekker. De Koning was heel vriendelijk! Helaas hebben wij beide keren wat negatieve dingen gemerkt:
- de gastvrouw zit vaak buiten, in uniform, te roken voor de deur!
- de uitleg over hoe precies de "all you can eat menu" werkt en wat het kost was niet duidelijk met als gevolg een veel duurder dan verwachte rekening
- de bediening snapt echt niet hoe het moet- ze leggen niet uit dat er een dag speciaal is, ze komen niet aan tafel om te vragen of je nog een drankje (of pannenkoek) wilt, de bestellingen komen vaak verkeerd aan tafel, staan meerdere foutjes op de rekening (prijzen op menu zijn anders dan wat op de bon stond), je wordt nooit gevraagd of je koffie of een toetje wilt.

Wij vonden het echt heel erg jammer en beide keren hebben wij mondeling, op een nette manier ook de problemen teruggekoppeld...maar de gastvrouw leek niet geheel eens te zijn, of snapte de problemen niet. Ook beide keren vertelde ze "wat gek, normaal gesproken doen we dat altijd" waarop wij hebben beantwoord, "oh, want vorige keer ging het ook precies hetzelfde". Jammer!

Doe wat aan de bediening en wordt het echt een top restaurant!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Als hoofdmaaltijd is 1 pannenkoek eigenlijk niet genoeg. Dan kun je beter kiezen voor het onbeperkte arrangement. Maar toch een 9 want de pannenkoeken waren heel erg lekker. Dat gold ook voor de toetjes! Service een 8. Vlotte bediening en toen weggingen kwam Koning Pannenkoek ook nog naar buiten om samen met ons op de foto te gaan.
Decor een 7. We vonden de zaak een beetje krap. Maar uiteindelijk komen we toch voor het eten.

Dus als we nog eens in Hoorn komen (dat is erg waarschijnlijk, want je kunt er leuk winkelen) brengen we zeker nog een bezoek aan Koning Pannenkoen.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Ik wil graag de prijzen weten omdat we er met een grote groep willen gaan eten. En is er een speelhoek of i.d voor kinderen van 1 tot 3 jaar?
josine K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Deze pannenkoeken zijn het waard om vanuit Amsterdam hier te gaan eten, zeker in combinatie met een bezoek aan dit leuke stadje. Naast een paar klassiekers, ook lekkere verrassende pannenkoeken op de kaart. De geitenkaaspannenkoek is een aanrader! We komen hier zeker nog een paar pannenkoeken uitproberen.
Rody O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Heerlijke pannenkoeken!
En wat ziet die tent er mooi uit,
Aardige bediening en dhr pannenkoek was ook een echte gastheer ik kom zeker terug
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Helemaal vernieuwd, leuke vlotte tent geworden, slim en licht ingericht. Pannekoeken echt superlekker! Aanrader met Appel.
Door formule onbeperkt eten zeer voldaan naar huis.