Kong's Point

Meer informatie over restaurant Kong's Point

6,5
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Wij waren vanwege drukke werkzaamheden aan de late kant deze dag, en hadden trek in roti. Maar de zaak waar we dit normaliter haalden was dicht op maandag, dus bestelden we telefonisch bij Kong's Point. Twintig minuten later zouden we het kunnen ophalen. Bij aankomst werd het eten juist ingepakt, prima timing! Gauw naar huis gefietst, waar mijn vrouw en dochter met een hongerige maag zich al zaten te verheugen op de roti met kipfilet! Het zag er prima uit, maar bij de eerste hap riepen we in koor: “wat is dit vreselijk zout”! Eigenlijk hadden we dit eten direct moeten terugbrengen, maar we waren behoorlijk moe en hadden zo’n trek dat we ongeveer de helft van dit door zout verpeste smakeloze voedsel toch hebben opgegeten. We hebben er nu nog spijt van! Wij hadden 2 pakken vruchtensap nodig om alles weg te spoelen, en de schaal met mandarijnen ging er ook zonder problemen in. Een goede kok proeft altijd vooraf zijn eten, dat is hier duidelijk niet gebeurd. Zoals het bekende gezegde luidt: “Zo zout hebben wij het nog nooit gegeten” is hier letterlijk en figuurlijk zeer van toepassing!
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Eten is echt subliem!

Uitstraling is treurig, maar nogmaals, eten is echt TOP!@
Ze verstaan vrij slecht Nederlands, als je telefonisch besteld lastig, maar LIVE kom je er wel uit
Uschi-e .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Alleen bij Kong's point haal ik Surinaams eten.. Moksi meti, geroosterd varken, bruine bonen met zout vlees, kip kerrie.. Allemaal even lekker en wat een royale porties!
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Wij bestelden eerst telefonisch ivm een pakket dat wij eerst moesten afhalen. Op de door ons aangekondigde tijd, stond onze bestelling al netjes klaar. Zeer vriendelijke dames aan de balie.
Het is een klein gemoedelijke afhaal corner, die snel en accuraat werkt. Zo kun je snel een broodje kip kerrie of een bara nuttigen en dit alles ook voor een zeer schappelijke prijs. Smaakvol , en vers vormen toch wel de elementen voor dit kleine afhaal cornertje. De grote gerechten die wij bestelden waren met nasi, en geroosterde kip en bami met geroosterde kip. Heerlijk en veel en een prima prijs voor zoveel lekker eten. Wij vonden de bara iets te vet, maar smaken verschillen. Prima om hier eens binnen te lopen!
Th S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Een lunchroom? Maak daar maar broodjesloket van. In de schaduw van Bram Ladage. Geen zitplaatsen. Voor als de tram net voor je neus wegrijdt en je je hongergevoel niet langer kunt onderdrukken. Niks mis mee, maar ook niks bijzonders, die broodjes. Dertien in een dozijn, dat soort werk. Bediening (of wat ervoor doorgaat) ongeïnteresseerd.