Kong Kha

31-206612578

Meer informatie over restaurant Kong Kha

Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vanaf de bar met de kassa kijk je zo de keuken van Kong Kha in. Daar zie je de door elkaar krioelende Thaise keukenbrigade die uit de piepklein keuken de heerlijkste gerechten op tafel toveren.

De kip in oestersaus, voortreffelijk! De eigenaar vertelde dat hij erover denkt om het interieur onder handen te nemen. In vind het okay zoals het nu is en nieuw interieur of niet, het gaat om lekker eten. En dat hebben ze hier bij Kong Kha goed begrepen, de Thai die weet waar Abraham de mosterd haalt!
T V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vanavond voor het eerst hier gegeten en het was heerlijk! Wij bestelden de Koeng Phad Phak luom (fijne en veel verschillende, knapperige groenten), de Paneng Kai (pittig, zoet, de kokosmelk = fantastisch) en de Massaman Kai (licht pittig met goeie saté smaak). Dit alles in combinatie met gebakken rijst.
De porties waren meer dan genoeg en het werd snel klaargemaakt. Personeel zeer vriendelijk! Wij komen zeker terug! ??
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Ik eet hier al jaren. Meer een eethuisje dan een restaurant, maar dat is juist haar charme. Ik hou wel van ongedwongen. In een hoekje van het restaurant zitten bijv. een paar thaise vrouwen al kwebbelend groente te snijden. Als je Thailand kent snap je dit tafereel. Ik hou van hun groene curry, en de rest is ook lekker.
Jboeke B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik kom al 13 jaar bij deze Thai. Ik eet ook regelmatig Thais in andere steden in Nederland en weet dus heel goed inmiddels waar het lekker is en waar niet. Ik woon nu in de Czaar Peterstraat boven een andere Thai (ik noem geen namen), maar fiets toch helemaal naar de Rijnstraat voor mijn favoriete curry!
Kong Kha for president!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
wat een fantastisch Thais restaurant met authentieke Thaise smaken.
de curry,s zijn van topklasse !
de service lekker losjes.
voor de liefhebbers van deze keuken echt een aanrader.
prijzen zijn niet van deze tijd , daar kun je zelf niet voor gaan koken.
3 dikke duimen !!!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Waarom is de kwaliteit bij Kong Kha zo wisselend?
Enkele weken geleden genoten van een romige groene precies goed pittige curry, gul gevuld met kip, bamboe en kouseband.
Vandaag hetzelfde gerecht, nog steeds goed gevuld, maar een waterige, geschifte saus en veel te zoet. Ik had afgehaald ivm een vergadering en even snel eten, teruggaan was dus geen optie, maar ik heb nog wat over....
Fokke K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Heb hier in het verleden wel eerder Thais eten afgehaald en dat was redelijk tot goed te eten, maar wat ik gisterenavond voor 55 euro mee kreeg is gewoonweg schandalig. De Tom Kha Kai soep was OK, maar de drie andere gerechten zijn (echt waar) direct de afvalemmer in gegaan. Het stonk muf. De curry saus bij Keng Phed Kai was wateriger dan de soep en geschift. Ook het gerecht met garnalen was waterig en smakeloos. Aan stukjes gebakken biefstuk in groene curry saus zijn we niet een begonnen. Gebakken rijst erbij .... Niet te haggelen!
Zonde van het geld. Never nooit meer Kong Kha.
Beste proever als ik voor 55 euro eten haal en het is zoals uw beschrijft dan snap ik niet waarom uw niet direct bent terug gekomen om het eten terug te brengen, of uw heeft geld teveel of uw zuigt dit verhaal volkomen uit uw duim.