Konditorei de Taart van m'n Tante

6,7

Jouw recensie over het restaurant Konditorei de Taart van m'n Tante

Nikita V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vreselijk slechte taart. Niet luchtig, geen smaak, hard, zelfs de slagroom was heel slecht. Bediening vreselijk: geen begroeting, niet bediend worden, ze staan met hun rug naar de klanten achter de toonbank te kletsen. Interieur was smoezelig. Ik heb geklaagd over de taart en gevraagd of deze van de rekening af mocht. Kreeg toen een onbeschoft en onvriendelijk antwoord. Ik kom hier nooit meer.
wmabakker .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heel creatief interieur en aankleding, prima koffie, heerlijke taart in veel variaties en zeer vriendelijke bediening: hier gaan we graag nog eens naar toe!
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Bezoekje Albert Cuijp...eerst koffie bij "taarten van mijn tante".
Aankleding zaak leuk....helaas zaak niet schoon...en dat om 10:35 uur.
Achter de bar 2 meisjes....drukker met zichzelf dan met gasten...
Geen begroeting niets....
Bediening???? Na een kwartier maar eens naar de bar gelopen.....
Koffie en taart besteld.....stracciatella...lekker maar €5.10 voor een klein puntje.....killing.
Misschien moet het management eens heel kritisch kijken naar personeel.....
Zaak bezet met 2 tafels....Hoe zou het komen...
M S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Had mij al lang verheugd hier heen te gaan, maar viel toch wat tegen. Taarten zijn overpriced, net als de koffie. Op zich is het een heel leuk concept en de toerist zal het eenmalig best bevallen (en legt graag wat extra neer voor een 'beleving'). Bediening is vriendelijk. Volgens mij hadden we een jongen met een vakantiebaantje en dat deed hij prima. Interieur is gedateerd en niet lekker fris. Het is allemaal wat erg bedacht en gemaakt, maar een totale 'refit' is nmm weer eens hard nodig. WC had geen zeep en wc papier (was op, terwijl we er tussen de middag waren). Kan ook wel een opfrisbeurt/verfbeurt hebben.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Prima bediening! :)
Lekkere koffie.
Prima gebak.
Schoon toilet.
En een leuke plek.
Ik kom hier terug met mijn groepjes op de step.
Matsuza .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
In de middag hier langs geweest voor een taartje. Bediening was erg ongeïnteresseerd. We bestelden met zijn tweeën een stuk taart (om te delen), en we kregen netjes, nadat wij hierom vroegen wel twee vorkjes, maar toen we vroegen naar een extra bordje kregen we die niet. De bediening was totaal niet gastvrij en wij voelden ons niet erg welkom. Ik zal hier niet gauw nog eens komen..
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ongeïnteresseerde , onvriendelijke bediening.
Taarten zijn te duur voor wst je krijgt, koffie lekker maar ook veels te duur.
Ziet er leuk uit met de taarten, maar zo gauw kom ik niet meer terug.
bartje13 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Tjonge wat een afknapper die bediening! 20 minuten wachten op de koffie en dan chagrijnig de bestelling afgeven.. Op 4 verschillende smeken taartjes, dezelfde rode saus over de slagroom 'gedecoreerd'. Ook jammer.
De inrichting ziet er leuk uit, dat wel, maar ik en mijn dochter komen er niet meer terug.
Markboom210 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Een rommelige, niet echt schone zaak. Amateuristische bediening. Erg duur voor het zeer matige gebak. Niets speciaals aan; niet qua sfeer, eten of wat dan ook.... Opgeklopt geheel. De voorbeeldtaarten waren ook weinig verfijnd en het aanbod was beperkt.
ValerieElise .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Vandaag met mijn dochters bij de taart geweest. Ik was voorbereid op de hoge prijzen, dus dat was iets waar ik op gerekend had.
Het was heel rustig, "Abel" was er zelf ook, dat vonden mijn dochters erg leuk.
Gezellige kitsche inrichting zoals past.
De taartjes die we kozen waren alle 3 heerlijk vers, mooi en zalig lekker. Mijn dochters vonden de decoratietaarten ook echt prachtig.
Voor ons was dit bezoekje deel van ons dagje-Amsterdam en het was zeer geslaagd!!
taartfan .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De taart is overprijst. 5 euro voor een stukje taart. Het was er erg benauwd en rommelig. Bediening matig Onvriendelijk en amateuristisch. De sfeer in de zaak voelde onprettig aan. Het assortiment aan taart is ook matig. Ik wou er een keer kijken, maar het is niet voor herhaling vatbaar. Ik kom terug als de indeling van de zaak veranderd, de prijzen zakken en het assortiment wordt uitgebreid.
judith1968 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
de inrichting is leuk over de top, hoewel er wel wat meer aandacht in de vorm van "oog voor detail" (zorgen dat alles er fris en schoon uitziet).
de taart is voortreffelijk, maar te duur.
de bediening: het meisje dat de bestelling opnam was aardig, leuk, ook zij die de taart bracht. het zou prettiger zijn als taart en thee tegelijkertijd worden geserveerd. de kopjes en schotels werden op de tafel gesmeten en de theepot moest het ook ontgelden. "de taart van mijn tante" doe hier iets aan. het is belangrijk dat de gast zich welkom voelt. het meisje dat kwam vragen of de taart smaakt was vriendelijk, leuk.
komen wij terug? misschien om nog eens andere taart te proeven. geen aanrader om regelmatig naartoe te gaan.
03021975 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Vandaag met mijn dochter van 12 taart gegeten bij Taart van m'n Tante, dat viel zwaar tegen. Onze tafel stond vol met vieze bordjes en kopjes, duurde een tijd voor onze bestelling werd opgenomen en toen bleef onze tafel nog steeds met vieze troep staan. 1 persoon stond te bedienen in een volle zaak, na een half uur kwam er een collega bij. De cheesecake was lekker maar erg aan de prijs voor 5,00. Toen we uiteindelijk weer buiten stonden zei mijn 12 jarige dochter...Dit was eens maar nooit weer, en ik sluit mij daar bij aan.
Annelieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Veel over gehoord maar oh wat viel het tegen. Ziet er op zich gezellig uit maar als je wat beter kijkt zie je dat de decoratie taarten erg aan vervanging toe zijn (vol met stof en beschadigd). We waren er rond twaalf uur er zat ongeveer 10 man binnen en er liep drie man personeel. De keuken was een grote bende en het was kennelijk niet te doen om de taart en warme chocomelk tegelijk op tafel te krijgen. De menu's waren ook aan vervanging toe en voelde plakkerig aan. Ook de tafel en de vloer waren alles behalve schoon. Administratie wordt kennelijk tussen de gasten in gedaan want er stond een bureau vol papieren en bonnetjes.
Vond de prijzen ook echt buiten proportie:€18,60 voor twee stukjes taart en twee warme chocomelk. Mijn dochter haar eerste opmerking na en hap taart was:" jouw taarten zijn lekkerder mama". Kortom wij komen niet meer terug
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Heerlijk taartje gegeten bij de Taart van m'n Tante. Gezellig ingericht en de bediening was prima, erg vriendelijk.
Voor kinderen is het natuurlijk fantastisch om een taartje te eten bij Abel!
Cobi En Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Leuke zaak, een allegaartje van 't interieur is wat het zo gezellig maakt.
De Taart was (over)heerlijk!!
Maar 5€ p.st is voor het stukje wat je krijgt naar onze mening wel wat te duur.
Helaas is het personeel wat traag,
en staan ook liever met z'n alle in de "keuken" te babbelen.
Louise-H .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Ik kwam hier naar binnen met mijn tante en oma, het was aardig druk maar er kwam net een tafeltje vrij achterin. Hier stonden dus nog wat glazen op. Ik werk zelf in de horeca dus dacht dat het wel attent zou zijn om de tafel af te ruimen en naar de bar te brengen. Ik vroeg aan de dame die achter de bar stond of ik het neer mocht zetten. Hierop kreeg ik het antwoord : "Nou dan staat het wel erg vol". Waarna zij zei "Je kan toch ook aan een andere tafel gaan zitten?" (er was nog een tafel vrij aan de deur, vanwege tocht wilde we daar niet zitten). Wanneer dezelfde dame de bestelling op kwam nemen vroeg ik of er ook suiker vrije taarten waren ( Oma heeft diabetes, dit legde ik haar ook uit). Tegenwoordig zie je dat namelijk steeds meer, dat taarten bijvoorbeeld met stevia worden gemaakt oid. De dame in kwestie lachte mij bijna uit en zei: "Dit is een taarten winkel, en in taarten zitten suiker." Erg onvriendelijk en erg onbeleefd. De taartjes die we kregen waren wel oke, het decor gezellig.
romysam .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Misschien was onze ervaring een uitzondering, maar ik heb echt spijt dat ik hier naartoe ben gegaan! Bediening negeerde ons, was soms zelfs onbeleefd, taart en thee kregen we niet tegelijkertijd en we moesten heel lang wachten. Dit gebeurde niet alleen ons, de hele zaal leek erg boos en teleurgesteld. Ik ga hier nooit meer naartoe, zeker niet met die prijzen!
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Leuk concept, slechte uitvoering. Bediening is ontzettend traag en vreemd voor wat betreft 'taakverdeling'. De zaak was druk en er waren twee dames aan het werk. Een van de dames had weinig te doen maar kwam de keuken niet uit. 'Die gaat alleen over de taartjes', zei haar collega...Ik heb 10 jaar in de horeca gewerkt en je helpt elkaar om samen een goed resultaat neer te zetten. Je gaat niet naar je nagels staren en wachten tot je taartjes mag snijden terwijl je collega het duidelijk te druk heeft.
Het menu is veelbelovend. De taartjes zelf zijn ok, maar niet heel verrassend lekker. Ze kunnen beter het menu halveren en de kwaliteit per taart verdubbelen.
Het decor is leuk, maar gedateerd en smutzig. Al met al komt dit concept na jaren een beetje gezapig over. Jammer, want ze hebben een unieke formule waar ze veel meer uit kunnen halen.
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Vandaag een bezoek gebracht aan deze zaak, omdat ze zo bekend is.
Het viel ons (gezelschap met 4 personen) erg tegen.
De zaak zelf zag er niet erg verzorgd uit. Heel rommelig, en een kantoortje in de ruimte zelf, tussen de tafeltjes!
Het gebak was lekker, maar zeker niets bijzonders. Zeker geen culinair hoogstandje! Er worden kleine stukjes geserveerd, en de prijs van maar liefs 5 euro veel te hoog!
Wij gaan er niet meer heen!