Konak

Spoorsingel 77 3033 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Konak

Tina V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Prima snackbar op een centrale locatie. Ik kom hier al jaren omdat ik er in de buurt heb gewoond. De friet is goed en de kapsalon en durum doner ook.
Filize S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Lekkere kapsalon hier! De lekkerste van Rotterdam. Verder is het wisselend. De Turkse pizza vind ik niet zo'n succes; helaas is een goede Turkse pizza lastig te vinden in Rdam.. Personeel is vriendelijk, niet overdreven vriendelijk maar gewoon wat je mag verwachten in zo'n etablissement. Aanrader om lekker buiten het station even te zitten; op het terras of binnen met een prachtig uitzicht op de singel.
Sanaee S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
De kippizza was heerlijk ze hebben het lekkerste pizza van Rotterdam, maar toch een 1 voor het service ze groeten niet ze waren zelfs mijn eten vergeten pas toen ik na een half uur opstond zeiden ze sorry we waren het vergeten. Uiteindelijk was het wel erg heerlijk.