Kompaan

Saturnusstraat 55 2516 AE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Kompaan

Geïnspireerd door vriendschap

Gebrouwen uit zuiver water en een premium-selectie van zon- en regenovergoten hoppen, gerst en tarwe van het veld. Dit bier is gebrouwen door twee vrienden die hun passie met jou willen delen. Dus hef het glas en proost op de dag samen met je kompanen!

Meer informatie over restaurant Kompaan

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 23:00
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met vrijgezellendag gegeten en gedronken op deze bijzondere lokatie waar volop bier wordt gebrouwen en gedronken. Leuke proeverij van 6 biertjes maar ook lekker eten voor allemaal schappelijke prijzen. Bediening top
Grover_Gandalf .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Kompaan heeft diverse slow cook bbq gerechten. Ieder zijn ding, maar wat mij betreft zijn ze geen succes. Veel en veel te droog (zelfs met de rijkelijke besprenkeling met saus) en de bijgerechten (6 a 7 halve minikrieltjes plus een hoopje wortels en bietjes maken het er ook niet beter op. Service is vriendelijk, maar wel selfservice order at the bar. Geen succes qua eten. Biertjes zijn er veel maar moeten je liggen.