Kompaan Craft Beer Bar

Saturnusstraat 55 2516 AE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Kompaan Craft Beer Bar

Geïnspireerd door vriendschap

Gebrouwen uit zuiver water en een premium-selectie van zon- en regenovergoten hoppen, gerst en tarwe van het veld. Dit bier is gebrouwen door twee vrienden die hun passie met jou willen delen. Dus hef het glas en proost op de dag samen met je kompanen!

Meer informatie over restaurant Kompaan Craft Beer Bar

• : Gratis

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Vrijdag 16:00 - 01:00
Zaterdag 14:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Kompaan Craft Beer Bar

Roel V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in de gezellige en levendige kroeg van de brouwerij.
Als ik weer in Den Haag ben is dit een van mijn favoriete restaurants.
Is echt wat anders dan de meeste gelegenheden in de stad.
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Bij aankomst werden we compleet genegeerd door het personeel. Het meisje aan de bar zag ons staan,maar ging doodleuk mensen helpen die later naar de bar kwamen.
Na eindelijk de aandacht gekregen te hebben werd ons een tafeltje gewezen op de bovenste verdieping. Na 15 minuten wachten werd duidelijk dat je alles aan de bar moest bestellen. Fijn dat ons dat niet meteen even gezegd werd bij aankomst.
Bier en eten was niks op aan te merken, maar het personee mag wel eens een lesje gastvrijheid krijgen. Een glimlach kon er niet vanaf. Erg jammer want voor de rest een leuk tentje met goed bier en eten.
RemcoW1970 D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goede atmosfeer, uitstekende hamburgers (Pulled pork en beef) en natuurlijk heerlijk bier.
Leanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Je komt hier echt voor het bier. Die overigens erg lekker zijn. Het eten is prima, redelijke grote porties. Leuke locatie. Verwacht je niet op zo'n industrieterrein.
YvetteCM V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, prima prijs/kwaliteits verhouding. Erg vriendelijke bediening. Mooi urban decor op zeer onverwachte plek tussen industriële bedrijvigheid. Groot terras, wat totaal vol zat (ook binnen druk).
YvetteCM V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten (zeer goede prijs/kwaliteits verhouding) in relaxte urban sfeer. Wat n leuke en onverwachte plek! Eettafels buiten met open vuur maakten de mooie voorjaarsavond extra speciaal. Aardige bediening.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met vrijgezellendag gegeten en gedronken op deze bijzondere lokatie waar volop bier wordt gebrouwen en gedronken. Leuke proeverij van 6 biertjes maar ook lekker eten voor allemaal schappelijke prijzen. Bediening top
Grover_Gandalf .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Kompaan heeft diverse slow cook bbq gerechten. Ieder zijn ding, maar wat mij betreft zijn ze geen succes. Veel en veel te droog (zelfs met de rijkelijke besprenkeling met saus) en de bijgerechten (6 a 7 halve minikrieltjes plus een hoopje wortels en bietjes maken het er ook niet beter op. Service is vriendelijk, maar wel selfservice order at the bar. Geen succes qua eten. Biertjes zijn er veel maar moeten je liggen.