KOM!

Markt 58 4695 CH Sint-Maartensdijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant KOM!

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag en Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Chans .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Knus, huiselijk en echt goed eten. De sfeer is gemoedelijk doordat het een familiebedrijf is. Eten was kwalitatief goed voor de prijs. Ook de portie-groten zijn goed op elkaar afgestemd. De sfeer was wel wat formeel toen wij er waren, waardoor we tijdens het praten ons soms wat moesten inhouden qua volume maar niet vervelend. Verder zeer behulpzame hotel/restaurant eigenaren en een aanrader om te eten met een intiem gezelschap.
Aal .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Wat een leuk restaurant is Kom! Prachtig oud pandje, met een moderne, sfeervolle inrichting. Werkelijk alles klopt in dit restaurant. Gastvrije ontvangst, een kleine kaart met leuke gerechten (ook met dag producten), alles wat op tafel komt is met zorg omkleed. Vers, mooie smaken, goede combinaties en goede wijn. En niet te vergeten uitstekende espresso/cappuccino! Simpelweg genieten bij Kom! Wij hadden tevens een kamer geboekt in dit familiehotel. Goed verzorgd, schoon, smaakvol ingericht. Een aanrader, echt!
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Hier kom je voor lekker eten en een gezellige avond. De gastheer vertelt zelf welke (steeds weer wisselende) gerechten er vandaag op de kaart staan. Ik koos een heerlijke salade caprese vooraf. Mijn tafelgenoot koos de uiensoep, vol met uien en aardappels uit de buurt. Als hoofdgerecht koos ik voor de zeewolf. Deze was zeer smakelijk en goed bereid! Ook de thoolse tapas van mijn man was EEG g