Kom Maar Binnen

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 21:00
Fendt .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met familie gegeten aan een Veel te volle tafel, te veel mensen om aan de tafel te bbqen. Bovendien dikke paal in de weg. Verschillende keren hier geweest, maar nu echt de laatste keer! Beste mensen kijk eens naar het buffet, het rauwe vlees ligt direct naast de salades, niet echt hygienisch. Ook mag er wel wat groente aan toegevoegd worden. Tip: luister eens naar de mensen die er eten, hier kun je je voordeel bij doen.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het restaurant loopt als een trein...er moesten zelfs mensen worden teleurgesteld ! Vriendelijke bediening. Alleen een klein aandachtspuntje wat we overigens in veel restaurants merken als het druk is, dat het eten niet warm genoeg wordt geserveerd. Verder alle lof.
Rene_jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Leuk restaurantje. Het was er rustig, die avond. We werden goede ontvangst. Vlot personeel. Wij hadden een simpel satehtje, maar deze was prima verzorgd. We hebben dit in alle rust kunnen nuttigen, geen gehannes dat ze je wegkijken na een bepaalde tijd oid. Aanrader!