KOM de Soepwinkel

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00
Zondag Gesloten

Eetbite .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Deze vrouw kookt lekkere soepen. De Mexicaanse bruinebonensoep smaakt naar echte bonen, licht ziltig, licht peperig. Brood erbij is van goede kwaliteit (heeft volume) met knapperig kortsje.
Mijn partner at de Indiase heldere groentensoep. Fris, knapperig en lekker gekruid.
De prijs is een stuk lager dan de kwaliteit. Dat is in de meeste restaurants precies andersom.
Een echte aanrader deze soepen, die je ook kunt afhalen en koud kunt meenemen.
Laat dit restaurant groeien tot het meest bezochte soeprestaurant van Rotterdam.
FamilieW .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Vanavond de Kruidige bietensoep Dille/creme fraiche topping en met zuurdesembrood met daslook kaas en mijn dochter nam bij de bietensoep zuurdesembrood met Chermoula spread.
Heerlijk. Voordat we de soep uitkozen mochten ze eerst proeven. De andere soepen waren ook heerlijk maar deze het lekkerst.
Er wordt veel afgehaald om thuis te eten. De bediening is heel vriendelijk en je krijgt een plank met een soepkom en ernaast brood als je dat wilt met een tapenade of je kiest een kaas. Er wordt niet zuinig gedaan zodat je ruim kunt smeren of beleggen.
Het restaurant ziet er fris uit. Er is weinig plaats in het restaurantje maar dat maakt niet uit want je komt even een soepje eten. Lekker rustig. Het is geen restaurant om een avondje uit te gaan maar wel om even heel relaxed een bijzondere soep te eten.
Esmeralda K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Heb hier een paar keer afgehaald. Prima voor als je geen zin hebt om te koken en toch gezond en lekker wil eten. Al vanaf 3,50 heb je een soepje en voor maar 3,80 een salade! Vandaag heb ik een goed gevulde groentensoep gegeten met casave en kip. Zeer goed op smaak! Ook de kikkererwtensalade met tonijn smaakte prima! Het interieur is mooi maar mag iets sfeervoller wat mij betreft, dan zou ik iets sneller in de zaak plaats nemen. Bediening is zeer vriendelijk!
Koffieguy .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Je wordt hier verwelkomt door een ontzettend aardige gastvrouw. Bij binnenkomst komt de geur van verse soep je tegemoet. Voordat je bestelt kun je ook een klein glaasje soep proeven, dat is erg grappig. Ik heb uiteindelijk gele spliterwtensoep met kip en indiaas gekruide yoghurt besteld. Deze was erg smaakvol, en het verse brood en de kaas die ik erbij had besteld maakten het helemaal af. De inrichting van de zaak kan wat mij betreft een stuk beter. De balie loopt over de hele lengte van de smalle zaak. Dat maakt het een beetje ongezellig, en bovendien is er daardoor minder ruimte voor tafeltjes.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Vanavond hier voor het eerst gegeten. Erg lekker vers gemaakte soepjes, quiche en heerlijk brood met kaas/tapenade. Biologische sapjes erbij.
Vriendelijke jongedame die er werkt.
Rustige omgeving met minimaal aantal tafeltjes.
Wat wil je nog meer, prima voor een relatief snelle, gezonde en lekkere avondmaaltijd.
DGRN .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Met 2 personen gegeten. Menukaart met 4 verschillende seizoensoepen, brood met toebehoren, hartige taart en salades. Heerlijke soepel met prima prijs-kwaliteitverhouding. Geschikt voor een snelle en gezonde avondmaaltijd. Vriendelijke eigenaar en eigenares. Verzorgd interieur met open keuken.
RianneB .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Zeer regelmatig bestellen wij bij Kom een maaltijd voor tijdens onze klantenbijeenkomsten. Iedere keer is het weer fantastisch en worden we verwend met heerlijke smaken en combinaties. Echt een aanrader!
Boy L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Haal hier geregeld een soeppie met brood en tapenade.
Elke keer zeer smaakvol en verrassende ingredienten!
Een aanrader voor een lekker gezonde take-away
Mariella K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
wat zal ik zeggen? Als je altijd lekker geniet van je soep, thuis of bij de soepwinkel, aan de soepfiets tijdens een festival; gewoon dus altijd goed. Vers, goed uitgebalanceerd, gezond.
En elke week 4 verschillende soepen, tapenades en salades. Tot s avonds 20 uur open, ideaal als je een drukke dag achter de rug hebt.
En het personeel is altijd oprecht service gericht.
Voor mij nooit meer ergens anders een soepje!
Jacques F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Voor ons de ideale afhaal wanneer we geen zin hebben om te koken. Vriendelijk personeel, goede soepen met verse producten. Als aanvulling op de soep een stuk brood met een tapenade, of een salade. Altijd weer smullen.