Kom Aan Tafel!

Kerkbuurt 32 3361 BJ Sliedrecht Nederland Kaart

Over restaurant Kom Aan Tafel!

Voor iedereen die van genieten houdt

Dit gezellige eetcafé vind je in het centrum van Sliedrecht. In dit authentieke dijkpandje met eigentijdse trekjes geniet je van de lekkerste gerechten uit de Hollandse keuken. De liefde voor lekker eten en gastvrijheid spat er gewoon vanaf!

Meer informatie over restaurant Kom Aan Tafel!

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 17:30
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Erg voordelig
Hartman01 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zeer vriendelijk, gastvrije ontvangst en een mooi prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader. Komen zeker nog een keer terug.
Hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijke tapas gegeten. Versgebakken broodjes met lekkere smeersels.
Prima bediening. Eenvoudige, maar goede huiswijn.
Bedankt voor uw beoordeling. We zien u graag een volgende keer weer bij ons aan tafel!
Elinemb .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
De goede beoordelingen op deze website zijn absoluut verdiend! We hebben heerlijk gegeten bij Kom aan tafel! en waren zeer tevreden over de keurige bediening. Al heel snel stond het drankje met brood en smeersels op tafel en ook de overige gangen werden vlot geserveerd. Varkenshaas met champignons in plaats van brie werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Bedankt voor de leuke avond, wij komen vast een keer terug!
Bedankt voor het delen van uw ervaring, Eline. Graag tot een volgende keer!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
We zijn met 9 collega's lekker Tappas wezen eten. En het was verrukkelijk. .meer dan genoeg! We gaan zeker nog een keertje!
Fijn om te horen dat u en uw collega's lekker bij ons hebben gegeten, Diana! Graag tot de volgende keer.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellig en intiem restaurantje, vriendelijke-, attente en vlotte bediening. Gemakkelijk te reserveren en erg persoonlijk.
Voortreffelijk gedineerd voor een prima prijs.
Bedankt voor het delen van uw ervaring, Joop. Graag tot een volgende keer!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Bijzonder leuke omgeving met uiterst vriendelijke bediening. Op onze vraag over de mogelijkheid om met groepje van acht te komen eten, werd de plek getoond waar dat zou kunnen . Prima, hier komen we zeker terug!
Bedankt voor uw beoordeling, Peter. We zien u graag een volgende keer weer bij ons aan tafel!
Nely T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We hebben er een high tea gebruikt voor 6 personen. De producten waren lekker, er was voldoende te kiezen, maar weinig variatie. De bediening en de sfeer waren voldoende, maar het kan beter.
Bedankt voor het delen van uw ervaring, nely5! U gaf aan dat onze High Tea variatie mist en dat de bediening beter kan. Hoe zouden wij onze High Tea en service kunnen verbeteren volgens u?
Nvw84 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Altijd leuk en gezellige sfeer, superlekker eten en lieve bediening.
Zou alleen wel mee willen geven om wat frisse lucht te kunnen regelen (raampje open?), als de tent vol zit kan het er wel warm worden.
Bedankt voor uw beoordeling, nvm84! We gaan uw suggestie bespreken.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Eten was prima, zowel voor- als hoofdgerecht. Desserts waren bepaald niet te klein!! Maar aangezien mijn mannen alle drie erg van ijs houden was dat geen probleem. Ik neem nooit een dessert, dus ik kan daar verder geen oordeel over geven, maar het was wel snel op, allemaal :)
De bediening is zeer vriendelijk en ook attent. Wij komen graag nog eens terug.
Bedankt voor het delen van uw ervaring, Ineke. We zien u graag nog eens bij ons aan tafel!
PriscillaZ .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Lekker met een paar vriendinnen een high tea genomen. Gezellige locatie, beetje huiskamersfeertje. Eten was gewoon lekker, bediening is heel vriendelijk.
Bedankt voor je recensie, Priscilla. Graag tot een volgende keer!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Tapasavondje gehad...
Goede prijs/kwaliteitsvertoning..
Voldoende keuze, wel was er één en ander op, maar dat is logisch gezien de grootte van het restaurantje..
Bedankt voor uw recensie, Corrie! Het was die avond (3 maart ) behoorlijk druk en sommige gerechtjes waren erg in trek waardoor sommige gerechtjes helaas uitverkocht waren. Excuses daarvoor!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik vond de zalm erg lekker. Ook de frietjes waren erg lekker. Alleen de salade vond ik niet lekker, hier proefde ik iets raars aan...
De bediening was prima en erg attent.
Beste Diana,

Hartelijk dank voor uw recensie! Fijn om te horen dat onze zalm en huisgemaakte friet in de smaak is gevallen. Kunt u wellicht aangeven welke salade u genomen heeft en wat u daar aan proefde? Het is haast uitgesloten dat er iets mis was met de salade, omdat deze gemaakt wordt van dagverse ingrediënten, maar we willen dit natuurlijk graag uitsluiten.

We horen graag van u!
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Ik heb zeker al 7 verschillende vriendinnen meegenomen naar "kom aan tafel" en ze zijn net als ik erg enthousiast, altijd vriendelijke bediening en lekkere gerechten in een huiselijke sfeer, ga hier ook regelmatig alleen koffie drinken.
Afgelopen dinsdag met een vriendin wezen lunchen en het was weer prima in orde, nog geboft met een laatste tafeltje het is hier rond lunchtijd erg druk, ook deze vriendin was weer verrast door het gerecht en de gezellige sfeer.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
afgelopen vrijdag hier gegeten samen met mijn vriendin, we waren door gehannes met het openbaar vervoer ruim 1u en 15minuten te laat voor onze reservering. Maar onze tafel was nog steeds keurig voor ons vrij gehouden!! Wat een ontzettend vriendelijke mensen daar en wat een zalig eten!!! wij komen hier zeker nog eens
Arin D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vaak gegeten bij Kom aan Tafel. Wat direct opvalt is de goede sfeer en gezellige inrichting. Je voelt je direct thuis. De bediening is altijd zeer vriendelijk en correct en altijd bereid mee te denken. Voor de kinderen word voor een speeltje/boekje/kleurboek gezorgd. Het eten, zowel lunch als diner zijn werkelijk heerlijk! Er wordt met passie gekookt en dat proef je! De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ga je een keer lunchen bij Kom aan Tafel? Bestel de club sandwich, echt een aanrader. Wij komen hier vaak en blijven hier komen.
Samm_ .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Kom Aan Tafel is een erg gezellig restaurant. Lekker knus en gezellig! De bediening is vlot en uiterst vriendelijk. Menukaart is niet te uitgebreid maar biedt voor ieder wat wils. Het eten is er gewoon goed. We komen hier zeker terug!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
We hebben voortreffelijk gegeten in restaurant Kom aan Tafel. Het was ons eerste bezoek aan dit restaurant. Wij waren nieuwsgierig geworden, nadat we gelezen hadden dat dit restaurant is verkozen als "Het leukste restaurant van Sliedrecht".
De kalfsoester smaakte heerlijk. De frietjes die er bij geserveerd werden konden niet lekkerder, goudgeel en heerlijk knapperig. Ook het dessert van sorbetijs met vers fruit was top. Het enige minpuntje was de slagroom uit een spuitbus. Het restaurant is erg gezellig ingericht. De bediening is vriendelijk. Voor ons is dit restaurant voor herhaling vatbaar.
Estherdegenieter .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wij hebben een slechte ervaring betreft het dineren bij Kom aan Tafel. We moesten anderhalf uur wachten op ons hoofdgerecht. Dit terwijl het niet druk was, we vroeg waren en de ober zeker een kwartier stond te kletsen met een vriend. De friet was slap en het hoofdgerecht niet warm. De biefstuk was rauw, terwijl om doorbakken was gevraagd. Na onze klacht, werden ons gratis drankjes aangeboden, die we vervolgens niet kregen.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Bijzonder genoten bij komaan tafel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was zeer lekker, vooral de varkenshaas met brie en portsaus en het nagerecht: strawberry cheesecake verrukkelijk!! Het is een ontzettend gezellige ambiance , huiselijk en je zit niet op het bord van je buren te kijken. Kortom: zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar
MNK .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten bij Kom aan Tafel. De bediening was top! Wij hadden 2 mensen met een allergie en hier werd ontzettend goed rekening mee gehouden. Er werd meegedacht en eventueel een alternatief voorgesteld. Het eten was ook super!