Kolkzicht

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras
margee .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden in dit restaurant. Vriendelijke en snelle bediening.
Heerlijke mosterdsoep, vis en wentelteefje als dessert gegeten heerlijk/ Ook de tafelgenoten hebben heerlijk gegeten.
Fijn ook een keer geen frites,maar gegratineerde aardappels, gebakken aardappels. Ook lekker groentegarnituur de witlof met ham en kaas. Aanrader als je in de buurt bent.
Rob_Mackaay .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het lijkt een gewoon restaurant. Maar als je merkt, wat er uit de keuken komt, is het veel meer dan dat. Na een gastvrij onthaal door de eigenaresse kregen we onze drankjes. Met de kaart dicht - we waren hier vaker geweest - bestelden we. Mijn partner wilde graag een warme vis met salade. Ik opteerde voor scampi's met toast.
Er kwam een verrukkelijk stuk zeebaars met een geweldige salade. Ook met onze dieetwensen/allergieën werd direct rekening gehouden. De scampi's waren precies zoals ik ze in gedachten had willen hebben. Prachtig gebakken in de roomboter met een snufje kerrie en - op mijn verzoek - meegebakken verse knoflook. Met de toast op een mooi opgemaakt bord (met nog wat extra roomboter voor op de toast) was het een plaatje. En nog een heerlijk glas rode port erbij. We hebben (alweer) genoten. Het restaurant is mooi aangekleed, het is er erg schoon - ook de toiletten, en dat zegt wat! - aangenaam warm en gezellig. Echt een volgend bezoek waard!
CoraK .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Dit was een leuke verrasssing. We hebben in de Weerribben gefietst en na afloop hier gegeten. Het restaurant zit vlakbij het beginpunt van de route aan het water.
Het eten is eenvoudig, maar goed. Mijn vriend had de snoekbaars. Deze werd gereserveerd met salade, witlof, worteltjes, aardappel gratin en gebakken aardappels. Allemaal even lekker. Ik had de quiche. Die viel iets tegen, maar was prima. Hierbij kreeg ik een grote salade, zonder dressing, en patat.
Goede prijs kwaliteitverhouding. Aanrader voor na je fietstocht!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Tijdens een fietstocht bij dit restaurant aangeland. Mooi weer dus op het terras een lunch besteld. Uitzicht op de sluis waar regelmatig boten passeren. Beide gegaan voor de dagschotel: zalmstukjes met frites en salade. Stukjes zalm precies goed gegaard zodat ze niet droog worden met uitstekende frites en een frisse salade. Vlotte bediening en waar voor je geld. Zeker een aanrader.
gerritenwendy .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Een snitzel gegeten en een saté. Eten was prima. Bediening op zich aardig maar mag professioneler de ligging is prachtig aan een sluis . Veel te kijken als je van boten houdt