Kolkzicht

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Voordelig
CoraK .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Dit was een leuke verrasssing. We hebben in de Weerribben gefietst en na afloop hier gegeten. Het restaurant zit vlakbij het beginpunt van de route aan het water.
Het eten is eenvoudig, maar goed. Mijn vriend had de snoekbaars. Deze werd gereserveerd met salade, witlof, worteltjes, aardappel gratin en gebakken aardappels. Allemaal even lekker. Ik had de quiche. Die viel iets tegen, maar was prima. Hierbij kreeg ik een grote salade, zonder dressing, en patat.
Goede prijs kwaliteitverhouding. Aanrader voor na je fietstocht!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Tijdens een fietstocht bij dit restaurant aangeland. Mooi weer dus op het terras een lunch besteld. Uitzicht op de sluis waar regelmatig boten passeren. Beide gegaan voor de dagschotel: zalmstukjes met frites en salade. Stukjes zalm precies goed gegaard zodat ze niet droog worden met uitstekende frites en een frisse salade. Vlotte bediening en waar voor je geld. Zeker een aanrader.
Gerritenwendy .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Een snitzel gegeten en een saté. Eten was prima. Bediening op zich aardig maar mag professioneler de ligging is prachtig aan een sluis . Veel te kijken als je van boten houdt