Kolkzicht

De Kolk 23 9231 CV Surhuisterveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kolkzicht

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Kolkzicht

Baukje-Kooi .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Brasserie in gezellige huiskamersfeer! Vriendelijke attente bediening. Vers en goed eten en een kaart die bij een brasserie past.

Royaal en gezellig terras.

Regelmatig biedt deze brasserie een heerlijke daghap aan voor een buitengewoon schappelijke prijs.

Zeer geschikt voor kinderen
Dgustatie .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
De mensen zijn zeer vriendelijk. Het ziet er uit als een bruin café waar welk geprobeerd is met decoratie meer stijl aan te geven. Het eten is vers, eerlijk, ruime portie, niet verfijnd maar een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Gertie L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Groot terras buiten.Binnen ook genoeg plek.Het eten is heel goed.Lekker vers, patat en aardappetjes goed gebakken.Veel heerlijke groenten; zoete wortelbolletjes,smeuïge peultjes,heerlijke rabarber.Echt prima!Bediening komt regelmatig vragen of alles nog naar wens is. Prijs/kwaliteit verouding is ook prima!Wij vinden dit echt een aanrader.