Kolkzicht

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

Baukje-Kooi .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Brasserie in gezellige huiskamersfeer! Vriendelijke attente bediening. Vers en goed eten en een kaart die bij een brasserie past.

Royaal en gezellig terras.

Regelmatig biedt deze brasserie een heerlijke daghap aan voor een buitengewoon schappelijke prijs.

Zeer geschikt voor kinderen
Levenssgenieter .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Jaarlijks etentje met oud-collega's, ditmaal in Kolkzicht.
Best sfeervol en "bruin cafe" entourage. Bediening is vriendelijk,keurig en attent. Regelmatig wordt gevraagd of er voldoende is. Eten is eenvoudig maar vers en smakelijk. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed!
Wat echter bijzonder storend is zijn de rokende gasten aan de bar. De vieze rooklucht drong tot onze tafel door aan de andere zijde van de zaak. Ondanks de vermelding op de website dat er een aparte ruimte is voor rokers, vind ik het onacceptabel dat etende gasten last hebben van rokers aan de bar.
Daarom was dit voor mij ook tegelijk het laatste bezoek aan Kolkzicht. Jammer!
Dgustatie .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
De mensen zijn zeer vriendelijk. Het ziet er uit als een bruin café waar welk geprobeerd is met decoratie meer stijl aan te geven. Het eten is vers, eerlijk, ruime portie, niet verfijnd maar een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Gertie L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Groot terras buiten.Binnen ook genoeg plek.Het eten is heel goed.Lekker vers, patat en aardappetjes goed gebakken.Veel heerlijke groenten; zoete wortelbolletjes,smeuïge peultjes,heerlijke rabarber.Echt prima!Bediening komt regelmatig vragen of alles nog naar wens is. Prijs/kwaliteit verouding is ook prima!Wij vinden dit echt een aanrader.