KOKUSAI Amstelveen

6,7

Jouw recensie over het restaurant KOKUSAI Amstelveen

Manja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Kwaliteit eten is best goed, maar personeel kan je niet vertellen wat ze op tafel zetten. Akoestiek is op sommige plekken heel erg slecht. En wat echt niet door de beugel kan is dat ze geen kraanwater schenken en wel 5 € rekenen voor een fles bronwater. Dit kan echt niet meer!!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ze hebben de menukaart veranderd helaas ten nadelen. Sushi is nu niet meer bijzonder.. maar net als alle andere sushi restaurant. Nu als vaste klant neem ik afscheid van kokusai! Erg jammer. Ilona
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kwaliteit uiteenlopend. Sushi soms lekker, dan weer matig. Geen topgerechten, wat je ook niet verwacht bij dit concept en deze prijs. De vleesgerechten iets beter van kwaliteit. Redelijk dynamische sfeer door drukte. Bediening erg jong en vriendelijk maar verwacht geen uitgebreide toelichting of leuk gesprek. Als ze dat laatste al zouden willen, daar moeten ze echt te hard voor doorrennen. Komen hier wel eens in zoveel tijd.
Liz-en L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Vies fastfood. Gehaast worden de bestelde dingen op je tafel gekwakt. Geen idee wie dat bestelt had. Gegrilde vis die druipend van het vet koud op tafel komt. Niet om te vreten! En sushi ach een hype. Vele mensen denken dat het gezond is. Veel meer dan rijst is het niet.. nee 2e maar wel laatste keer hier
Personeel wel uiterst vriendelijk
Maar door de opzet is er nou eenmaal haast bij het opdienen. Heb met ze te doen. Personeel rent zich rot.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten.met. zijn 5..zaterdag 23 september ivm de Verjaardag van mijn Dochter Jennifer..zij heeft al verscheidene keren bij jullie gegeten..
Mijn 1e keer Suhsi en zeker niet de laatste keer..
Mooie zaak in een warme Sfeer..
Met ervaren en Gezellig uiterst vriendelijk..Personeel..
Top locatie...
Super genoten...
Jacques-NR22 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
nu voor de 2e keer hier gegeten maar ook de laatste keer het was een zeer slechte afsluiting van een mooie dag.
De service was ver beneden peil en ook het management zeer onvriendelijk en onbeschoft.
Prijs kwaliteit ver beneden peil., ik wil er ook niet meer over zeggen dat is niet bevordelijk voor mijn gezondheid.
qp .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Kokusai is even net en luxere versie van de all-in Sushi restaurant. Sushi’s zijn wel lekker, niets mis mee, apart menu ook. Jammer dat de dessert niet in de prijs is inbegrepen, zoals bij vele all-in restaurants. Verder is de service goed en beleefd.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Meerdere keren gegeten hier maar in vergelijking met andere sushi restaurants vind ik Kokusai zeer matig. Het restaurant ziet er mooi en verzorgt uit maar het eten en de zeer matige en te jonge bediening laat te wensen over. Allereerst het eten, het is oké van smaak maar niets bijzonders. Dan de bediening, deze is zeer onervaren en moet je meerdere keren navragen/uitleggen wat je wilt.
Voor mij geen Kokosai meer er zijn voldoende alternatieven die beter scoren.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij komen regelmatig bij kokusai. Na jaren is de service nog steeds uitstekend. Er loopt zoveel personeel rond, dat ondanks dat het een enorm grote zaak is, de bestelkaart snel wordt opgehaald en het bestelde eten snel wordt geserveerd. Nieuw personeel wordt zo te zien eerst ingezet om het eten langs te brengen en de goeden die overblijven worden volwaardig serveerster. De keus aan gerechten is enorm en we komen nooit toe aan de vijf ronden die je krijgt om gerechten te bestellen. Na drie ronden zijn we meestal al verzadigd.
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super slechte service, eten word onder je neus vandaan getrokken, minder lekker geserveerd als voorheen, inktvisringen leken wel elastiek en de rijst van de sushi is warm! Bier zonder schuimkraag Kortom.. nooit meer..
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het restaurant is prachtig, maar daarmee is ook alles gezegd. Het is in verhouding met andere restaurants behoorlijk prijzig, vooral gezien wat je er voor terugkrijgt. Weinig keuze, en de nagerechten zijn niet inbegrepen; ook niet een simpel bolletje ijs of iets dergelijks. Er is ook geen verschil in prijs op doordeweekse of weekenddagen. Maargoed, over een paar euro ga je ook niet moeilijk doen. Het is gewoon jammer dat de prijs-kwaliteit verhouding niet goed is.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met een groep hebben we hier gegeten, we hadden gereserveerd maar moesten nog een half uur wachten op een tafel. Het menu is oké, wat meer keuze was leuk geweest. Wat ik erg jammer vond was het sausje dat bij de warme gerechten geserveerd werd, deze was bij elk gerecht hetzelfde en leek wel een soort ketchup? Ook jammer dat je apart voor het ijs moet betalen, dit ben ik niet gewend bij all you can eat.
Eetz .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vanavond weer eens gegeten bij Kokusai. De service en de keus was weer minder als de vorige keer ong. een half jaar geleden. Het eten, wat geserveerd werd, was wel lekker, maar niet bijzonder. Je moet zo lang op de gerechten wachten dat je niet meer dan max. twee tot drie rondes kunt bestellen voor de tijd om is. Ook worden er regelmatig gerechten niet gebracht, ook niet na twee keer vragen. Het antwoord na de derde keer vragen, tja het gaat weleens mis in de spits... Geen excuses... Eigenlijk is door deze constructie de prijs kwaliteit verhouding niet in orde. Erg jammer, het was een hele goede tent die helaas steeds minder wordt. Mij zie je daar voorlopig niet meer terug.
Steph D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Service was goed. Ik vroeg naar een rustig plekje en dat was zo geregeld.
Het eten is echt veel minder. 3 jr geleden heb ik hier ook gegeten en was toen veel beter.
Het is sterk achteruit gegaan. Jammer.
Jdvg .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Sinds lang geleden weer eens geweest. Teleurstellend. Duur, slechte service. Per ronde geen 5 maar 4 stuks. Porties zijn max twee stukjes. Zelfs het ijsbolletje is van de kaart verdwenen en moet de los erbij bestellen. Geen goede all you can eat. Ga nooit meer er naar toe. Veel te duur! 40 euro pp zonder toetje vind ik to much
Carel1601 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Prima All you can eat Japanner. Grote tent maar de bestellingen komen snel door. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Terras was ook open vandaag.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Al een paar keer gegeten, erg lekker. Ruimte is wel wat groot en gehorig, maar ziet er netjes uit. Personeel vriendelijk. Minder keuze aan sushi's dan sommige andere, maar wel lekkere wokgerechtjes.
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een all you can eat restaurant. Op een doordeweekse avond zat de grote zaak helemaal vol. Goed teken, maar het duurde wel heel erg lang voordat de bestellingen werden opgehaald en ook geserveerd werden. Daarnaast zit je best wel dicht op elkaar. De gerechtjes opzich waren oke, maar het miste net iets pit. En sommige sushi waren wel wat aan de kleine kant.
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Een prima prijs/kwaliteit verhouding! Als je van knus en gezellig houdt in combinatie met lekker eten dat betaalbaar is raad ik dit aan! Was met een vriendin wezen eten en we hebben het enorm naar ons zin gehad.
FL1 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
lekker gegeten, de kaart is wat kleiner geworden en daardoor lijkt het allemaal wel lekkerder
de huiswijn is ook prima in orde