KOKUSAI Amstelveen

Meer informatie over restaurant KOKUSAI Amstelveen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 12:00 - 23:30

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Lift aanwezig , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,3/10
Service6,9/10
Decor7,1/10
Eetz . Fijnproever (9 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vanavond weer eens gegeten bij Kokusai. De service en de keus was weer minder als de vorige keer ong. een half jaar geleden. Het eten, wat geserveerd werd, was wel lekker, maar niet bijzonder. Je moet zo lang op de gerechten wachten dat je niet meer dan max. twee tot drie rondes kunt bestellen voor de tijd om is. Ook worden er regelmatig gerechten niet gebracht, ook niet na twee keer vragen. Het antwoord na de derde keer vragen, tja het gaat weleens mis in de spits... Geen excuses... Eigenlijk is door deze constructie de prijs kwaliteit verhouding niet in orde. Erg jammer, het was een hele goede tent die helaas steeds minder wordt. Mij zie je daar voorlopig niet meer terug.
Steph D. 1e beoordeling (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Service was goed. Ik vroeg naar een rustig plekje en dat was zo geregeld.
Het eten is echt veel minder. 3 jr geleden heb ik hier ook gegeten en was toen veel beter.
Het is sterk achteruit gegaan. Jammer.
Jdvg . Bourgondiër (4 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Sinds lang geleden weer eens geweest. Teleurstellend. Duur, slechte service. Per ronde geen 5 maar 4 stuks. Porties zijn max twee stukjes. Zelfs het ijsbolletje is van de kaart verdwenen en moet de los erbij bestellen. Geen goede all you can eat. Ga nooit meer er naar toe. Veel te duur! 40 euro pp zonder toetje vind ik to much
Carel1601 . Fijnproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Prima All you can eat Japanner. Grote tent maar de bestellingen komen snel door. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Terras was ook open vandaag.
Landsteeg . Gastronoom (12 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Al een paar keer gegeten, erg lekker. Ruimte is wel wat groot en gehorig, maar ziet er netjes uit. Personeel vriendelijk. Minder keuze aan sushi's dan sommige andere, maar wel lekkere wokgerechtjes.
Olaf A'dam . Gastronoom (34 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een all you can eat restaurant. Op een doordeweekse avond zat de grote zaak helemaal vol. Goed teken, maar het duurde wel heel erg lang voordat de bestellingen werden opgehaald en ook geserveerd werden. Daarnaast zit je best wel dicht op elkaar. De gerechtjes opzich waren oke, maar het miste net iets pit. En sommige sushi waren wel wat aan de kleine kant.
Bas R. Gastronoom (24 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Een prima prijs/kwaliteit verhouding! Als je van knus en gezellig houdt in combinatie met lekker eten dat betaalbaar is raad ik dit aan! Was met een vriendin wezen eten en we hebben het enorm naar ons zin gehad.
FL1 . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
lekker gegeten, de kaart is wat kleiner geworden en daardoor lijkt het allemaal wel lekkerder
de huiswijn is ook prima in orde
Philip V. Gastronoom (29 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Op donderdagavond zat Kokusai afgeladen vol, waarbij de bediening zich uitstekend staande houdt. De all-you-can-eat sushi formule (5 rondes van maximaal 4 gerechtjes per persoon) is natuurlijk populair tegenwoordig, en hoewel de kwaliteit over het algemeen goed was, zaten er ook een paar items bij die mij minder bevielen, zoals de mosselen en de New Style Gunkan zalm. Ook is het gewoon ontzettend veel, eigenlijk te veel. Verder van de tap alleen Grolsch pils, dat is wel een beetje weinig keus, de sake vond ik niet heel bijzonder, en de dessertkaart had geen Japanse desserts.
William59 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Super lekker gegeten . Zal ik zeker terug komen! Sushis waren heel goed gemaakt , speciaal met crispy garnalen. Personel heel vriendelijk.
Zeker het beste sushi van Amstelveen.
Aalt S. Gastronoom (29 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Super groot pand bij eindpunt van tram 5. Parkeergelegenheid onder de grond en naast de deur. Ook door de week is het best druk. Concept is all you can eat in een Aziatische omgeving. Sushis zijn prima. Net als de gegrilde stokjes en de gebakken noodles. Snelle en vriendelijke bediening.
Carla T. Gastronoom (16 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Dit restaurant presenteert zich als "all you can eat", wat echt misleidend is, want het is niet waar. Je kunt maximaal vijf rondes bestellen met elk vier hapjes. En het toetje hoor daar niet bij, dat kost vifj euro extra per persoon.
Naar mijn idee staat er geen Japanner in de keuken sushi te maken, want de kwaliteit van de sushi is echt niet goed. De brokken rijst zijn groot en je proeft dat het al wat langer staat. We bestelden o.a. sushi waar avocado op lag en die had bruine randen, dat kan echt niet! De rijst is gewoon niet lekker, maar wij zijn dan ook fijnproevers. De tempura van garnalen smaakte naar oude gebruikte olie en daar zat niet de bijbehorende saus met rettich bij maar een soort zoete chili-saus. Over het geheel genomen was de kwaliteit ondermaats.
We zaten in een apart gedeelte wat aanzienlijk gezelliger was ingericht dan het grotere gedeelte, dus daar hadden we niet over te klagen. Het is meer een restaurant waar je voor de gezelligheid heen gaat als dat je voor het eten gaat.
De bediening is jong, vlot en aardig, alhoewel er een meisje tussen zat die een gerechtje letterlijk op tafel smeet. .We hadden een jarige bij ons wat ik vooraf gemeld had en daar gingen ze echt leuk mee om. Met z'n allen hebben ze met een party-fire voor ons gezongen.
Het is er mede door de luide muziek wel vrij lawaaierig, dat moet je leuk vinden.
Yentle G. Fijnproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Lekkerste restaurant wat er is. Ik kan me hier zo ontzettend op verheugen. De roomkaas zalm en de zalm advocado sushi zijn echt goddelijk. Meestal gaat het goed, maar soms gaat er op een avond van alles mis. Het is wat lawaaierig.
Frederik M. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Bij dit restaurant krijg je wat je verwacht. Afgelopen maandag heb ik hier met vrienden gegeten en heb mij zeer vermaakt. We hadden ruim van te voren gereserveerd (wat overigens wel aan te raden is) zodat we lang genoeg van de gevarieerde menukaart konden genieten (Het kan namelijk zo zijn dat er een beperkte tijd wordt aangeboden waaraan je je dient te houden als je niet hebt gereserveerd vanwege de drukte). Het eten was van goede kwaliteit, het personeel zeer vriendelijk en het restaurant ondanks het aantal mensen dat daar per dag komt heel netjes aangekleed en schoon.
Een absolute aanrader dus!
Stacey H. Gastronoom (11 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Prima restaurant voor een avondje uit. Al met al gaat het om prijs/kwaliteit verhouding en die is hier helemaal passend. Het eten is prima en meer dan genoeg. De grote en kleine eter komen hier volledig tot hun recht. Er zitten hele lekkere gerechten tussen die een bezoekje echt de moeite waard maken.
Gerarddomselaar . Fijnproever (5 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ik ben niet zo van de 'all you can eat' restaurants, het is meestal geproduceerde fabrieksvoedsel. Dit restaurant is de eerste die mijn gedachte heeft veranderd. Heerlijke verse eten. Je proeft de versheid van het voedsel en je kunt zo de keuken inkijken. Het personeel is vlot en vriendelijk. Porties zijn precies goed, niet te groot of klein. Een aanrader in Amstelveen.
Marcel A. Gastronoom (59 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima restaurant om met een groep(je) gezellig te tafelen. Zeer ruim opgezet dus verwacht niet intiem te kunnen dineren, daar is het te rumoerig voor. Verwacht ook geen Japanse culinaire hoogstandjes maar de zeer uitgebreide menukaart bevat vele lekkere gerechtjes voor zowel jong als oud. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Vanwege de drukte gaat het in de bediening wel eens fout maar even aangeven en het wordt recht getrokken. Al met al, een leuk en gezellig restaurant.
Rogier H. Gastronoom (15 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Nog nooit eerder hier gegeten, maar toch geprobeerd. Het viel reuze mee, zeker als je afgaat op de eerdere, negatief getoonzette, recensies hier. We waren met zijn zessen en kregen een tafel. Inderdaad van te voren te horen gekregen dat we max 2,5 uur mochten zitten. Vroeg afgesproken, al om 17.30 uur, vanwege drie jonge pubers. We kregen boven een plek met uitzicht op de failliete V&D. Mooi pand overigens, zo in het water tegenover het Amstelveens Stadshart. Systeem van bestellen is niet ideaal maar er valt mee te leven. Steeds per ronde (maximaal vijf) vier dingen aankruisen op een soort van bingoformulier. Wordt gauw vettig en vies want het blijft gedurende de maaltijd op tafel liggen. De sushi's komen snel en het blijft een uitdaging om met zes bestellende gasten je eigen sushi's teruig te vinden die overigens niet allemaal tegelijk op tafel komen. Wachttijd is OK. Gaat best snel. Sushi's zijn best redelijk. Geen gember erbij, wel wasabi en de stokjes. Slecht zijn alleen de California Rolls, de 'patatzakjes', daarvan liet de nori los en was te hard. Er is veel keus, zo'n 80 verschillende dingen, waaronder ook gewone patat en sla. Je eet al gauw te veel omdat het laten staat van bestelde sushi €2 per niet aangeroerde sushi extra kost. Bedoeld om de verspilling tegen te gaan.
Neni . Gastronoom (29 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Ik heb hier meerdere malen gegeten maar telkens op maandag. Op de maandag was de kwaliteit en service voldoende. Deze keer met vriendinnen op een zondag hier gegeten. Het was er ontzettend druk en het leek een chaos. Drankjes werden gelukkig redelijk vlot gebracht maar het eten duurde ontzettend lang. Na een uur hadden we pas de eerste rond gehad, en je hebt maar 2,5 uur. Dit bleef maar lang duren en elke keer kwam er maar 1 bordje op tafel. Het eten was redelijk maar sommige warme gerechten waren al behoorlijk afgekoeld. Een half uur van te voren werd ons verzocht om de laatste ronde te bestellen. We zijn maar tot 3 rondes gekomen en werden verzocht een koffie of toetje beneden aan de bar te bestellen. Niet echt gastvrij of gezellig. Dat het allemaal erg lang duurde werd niets over gezegd of excuses gemaakt. Verder zou het wel netjes zijn als het bedienend personeel beter op hun kleding letten. Personeel met broeken met kleerscheuren horen wat mij betreft in geen enkel restaurant thuis.

Jammer.
Wen Yao B. Bourgondiër (4 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gisteren heerlijk geluncht bij Kokusai! Het eten was er snel en het smaakte vers en lekker. Ook voor de mensen die niet heel erg van sushi houden is er een ruime keus aan gerechten en voor de kleintjes staan er bijvoorbeeld ook frietjes op de kaart. De service was snel en goed, alleen misschien is het een tip om de communicatie onderling wat te verbeteren. Er werd namelijk 3x gevraagd of we wat te drinken wilden, terwijl er al besteld was.
Qua decor is het een mooi restaurant en hebben ze zeker de kerstversiering origineel aangepakt. In plaats van 1 grote kerstboom in het midden hebben ze meerdere kleinere kerstbomen aan de balustrade gehangen. Heel erg leuk om te zien!
Al met al een leuke ervaring hier gehad met snelle en goede service!