KOKUSAI Amstelveen

31-206407200

Meer informatie over restaurant KOKUSAI Amstelveen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 12:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
6,9
Duur
Erg rumoerig
Erg lang
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Meerdere keren gegeten hier maar in vergelijking met andere sushi restaurants vind ik Kokusai zeer matig. Het restaurant ziet er mooi en verzorgt uit maar het eten en de zeer matige en te jonge bediening laat te wensen over. Allereerst het eten, het is oké van smaak maar niets bijzonders. Dan de bediening, deze is zeer onervaren en moet je meerdere keren navragen/uitleggen wat je wilt.
Voor mij geen Kokosai meer er zijn voldoende alternatieven die beter scoren.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij komen regelmatig bij kokusai. Na jaren is de service nog steeds uitstekend. Er loopt zoveel personeel rond, dat ondanks dat het een enorm grote zaak is, de bestelkaart snel wordt opgehaald en het bestelde eten snel wordt geserveerd. Nieuw personeel wordt zo te zien eerst ingezet om het eten langs te brengen en de goeden die overblijven worden volwaardig serveerster. De keus aan gerechten is enorm en we komen nooit toe aan de vijf ronden die je krijgt om gerechten te bestellen. Na drie ronden zijn we meestal al verzadigd.
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super slechte service, eten word onder je neus vandaan getrokken, minder lekker geserveerd als voorheen, inktvisringen leken wel elastiek en de rijst van de sushi is warm! Bier zonder schuimkraag Kortom.. nooit meer..
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het restaurant is prachtig, maar daarmee is ook alles gezegd. Het is in verhouding met andere restaurants behoorlijk prijzig, vooral gezien wat je er voor terugkrijgt. Weinig keuze, en de nagerechten zijn niet inbegrepen; ook niet een simpel bolletje ijs of iets dergelijks. Er is ook geen verschil in prijs op doordeweekse of weekenddagen. Maargoed, over een paar euro ga je ook niet moeilijk doen. Het is gewoon jammer dat de prijs-kwaliteit verhouding niet goed is.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met een groep hebben we hier gegeten, we hadden gereserveerd maar moesten nog een half uur wachten op een tafel. Het menu is oké, wat meer keuze was leuk geweest. Wat ik erg jammer vond was het sausje dat bij de warme gerechten geserveerd werd, deze was bij elk gerecht hetzelfde en leek wel een soort ketchup? Ook jammer dat je apart voor het ijs moet betalen, dit ben ik niet gewend bij all you can eat.
Eetz .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vanavond weer eens gegeten bij Kokusai. De service en de keus was weer minder als de vorige keer ong. een half jaar geleden. Het eten, wat geserveerd werd, was wel lekker, maar niet bijzonder. Je moet zo lang op de gerechten wachten dat je niet meer dan max. twee tot drie rondes kunt bestellen voor de tijd om is. Ook worden er regelmatig gerechten niet gebracht, ook niet na twee keer vragen. Het antwoord na de derde keer vragen, tja het gaat weleens mis in de spits... Geen excuses... Eigenlijk is door deze constructie de prijs kwaliteit verhouding niet in orde. Erg jammer, het was een hele goede tent die helaas steeds minder wordt. Mij zie je daar voorlopig niet meer terug.
Steph D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Service was goed. Ik vroeg naar een rustig plekje en dat was zo geregeld.
Het eten is echt veel minder. 3 jr geleden heb ik hier ook gegeten en was toen veel beter.
Het is sterk achteruit gegaan. Jammer.
Jdvg .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Sinds lang geleden weer eens geweest. Teleurstellend. Duur, slechte service. Per ronde geen 5 maar 4 stuks. Porties zijn max twee stukjes. Zelfs het ijsbolletje is van de kaart verdwenen en moet de los erbij bestellen. Geen goede all you can eat. Ga nooit meer er naar toe. Veel te duur! 40 euro pp zonder toetje vind ik to much
Carel1601 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Prima All you can eat Japanner. Grote tent maar de bestellingen komen snel door. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Terras was ook open vandaag.
Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Al een paar keer gegeten, erg lekker. Ruimte is wel wat groot en gehorig, maar ziet er netjes uit. Personeel vriendelijk. Minder keuze aan sushi's dan sommige andere, maar wel lekkere wokgerechtjes.
Olaf A'dam .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een all you can eat restaurant. Op een doordeweekse avond zat de grote zaak helemaal vol. Goed teken, maar het duurde wel heel erg lang voordat de bestellingen werden opgehaald en ook geserveerd werden. Daarnaast zit je best wel dicht op elkaar. De gerechtjes opzich waren oke, maar het miste net iets pit. En sommige sushi waren wel wat aan de kleine kant.
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Een prima prijs/kwaliteit verhouding! Als je van knus en gezellig houdt in combinatie met lekker eten dat betaalbaar is raad ik dit aan! Was met een vriendin wezen eten en we hebben het enorm naar ons zin gehad.
FL1 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
lekker gegeten, de kaart is wat kleiner geworden en daardoor lijkt het allemaal wel lekkerder
de huiswijn is ook prima in orde
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Op donderdagavond zat Kokusai afgeladen vol, waarbij de bediening zich uitstekend staande houdt. De all-you-can-eat sushi formule (5 rondes van maximaal 4 gerechtjes per persoon) is natuurlijk populair tegenwoordig, en hoewel de kwaliteit over het algemeen goed was, zaten er ook een paar items bij die mij minder bevielen, zoals de mosselen en de New Style Gunkan zalm. Ook is het gewoon ontzettend veel, eigenlijk te veel. Verder van de tap alleen Grolsch pils, dat is wel een beetje weinig keus, de sake vond ik niet heel bijzonder, en de dessertkaart had geen Japanse desserts.
William59 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Super lekker gegeten . Zal ik zeker terug komen! Sushis waren heel goed gemaakt , speciaal met crispy garnalen. Personel heel vriendelijk.
Zeker het beste sushi van Amstelveen.
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Super groot pand bij eindpunt van tram 5. Parkeergelegenheid onder de grond en naast de deur. Ook door de week is het best druk. Concept is all you can eat in een Aziatische omgeving. Sushis zijn prima. Net als de gegrilde stokjes en de gebakken noodles. Snelle en vriendelijke bediening.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Dit restaurant presenteert zich als "all you can eat", wat echt misleidend is, want het is niet waar. Je kunt maximaal vijf rondes bestellen met elk vier hapjes. En het toetje hoor daar niet bij, dat kost vifj euro extra per persoon.
Naar mijn idee staat er geen Japanner in de keuken sushi te maken, want de kwaliteit van de sushi is echt niet goed. De brokken rijst zijn groot en je proeft dat het al wat langer staat. We bestelden o.a. sushi waar avocado op lag en die had bruine randen, dat kan echt niet! De rijst is gewoon niet lekker, maar wij zijn dan ook fijnproevers. De tempura van garnalen smaakte naar oude gebruikte olie en daar zat niet de bijbehorende saus met rettich bij maar een soort zoete chili-saus. Over het geheel genomen was de kwaliteit ondermaats.
We zaten in een apart gedeelte wat aanzienlijk gezelliger was ingericht dan het grotere gedeelte, dus daar hadden we niet over te klagen. Het is meer een restaurant waar je voor de gezelligheid heen gaat als dat je voor het eten gaat.
De bediening is jong, vlot en aardig, alhoewel er een meisje tussen zat die een gerechtje letterlijk op tafel smeet. .We hadden een jarige bij ons wat ik vooraf gemeld had en daar gingen ze echt leuk mee om. Met z'n allen hebben ze met een party-fire voor ons gezongen.
Het is er mede door de luide muziek wel vrij lawaaierig, dat moet je leuk vinden.
Yentle G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Lekkerste restaurant wat er is. Ik kan me hier zo ontzettend op verheugen. De roomkaas zalm en de zalm advocado sushi zijn echt goddelijk. Meestal gaat het goed, maar soms gaat er op een avond van alles mis. Het is wat lawaaierig.
Frederik M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Bij dit restaurant krijg je wat je verwacht. Afgelopen maandag heb ik hier met vrienden gegeten en heb mij zeer vermaakt. We hadden ruim van te voren gereserveerd (wat overigens wel aan te raden is) zodat we lang genoeg van de gevarieerde menukaart konden genieten (Het kan namelijk zo zijn dat er een beperkte tijd wordt aangeboden waaraan je je dient te houden als je niet hebt gereserveerd vanwege de drukte). Het eten was van goede kwaliteit, het personeel zeer vriendelijk en het restaurant ondanks het aantal mensen dat daar per dag komt heel netjes aangekleed en schoon.
Een absolute aanrader dus!
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Prima restaurant voor een avondje uit. Al met al gaat het om prijs/kwaliteit verhouding en die is hier helemaal passend. Het eten is prima en meer dan genoeg. De grote en kleine eter komen hier volledig tot hun recht. Er zitten hele lekkere gerechten tussen die een bezoekje echt de moeite waard maken.