Kokkie

Kweekweg 2 7315 AR Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kokkie

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Kokkie

ineke2 O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg goed eetcafé, je komt er binnen via de snackbar. Ik ben blij dat ik had gereserveerd (even eten voor een bezoek aan theater Orpheus, op loopafstand) erg druk bezocht, en dat is te begrijpen...
Ik heb heerlijke (goed gebakken) sliptongetjes gegeten met prima gebakken frietjes, lekkere witlof (als warme groente) en een heel acceptabel slabakje. Mijn vriendin had de schotel met gebakken kippenlevertjes, champignons,uien etc...ook echt erg lekker.
We hebben samen met 1 bier, 2 wijn en goede hoofdmaaltijd voor 37,50 Euro gegeten.
Echt een aanrader als je gewoon even lekker en ontspannen wilt eten!
Ciska K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wij komen hier altijd graag als we net iets uitgebreider willen als afhalen maar ook weer niet volledig uit eten. Heerlijke wisselende extra groenten bij je gerecht en salade dat waardeer ik erg. Kleine kaart maar alles smaakt altijd prima. Je kunt er ook voor kiezen voor de kinderen bijv iets van bijbehorende snackbar te laten serveren. Ook een fijn terras als er plek is.
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Kokkie is al jaren een goed en vertrouwd adres, ik kwam hier al als tiener en nu af en toe met mijn bejaarde vader die hoge eisen stelt aan prijs (waar voor je geld) en (constante) kwaliteit. Dat is bij Kokkie zondermeer goed. Ik noem het een luxe snackbar waar de kwaliteit en service al jaren goed en constant is.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vanavond hier gegeten en de tafel links achteraan is groot genoeg voor 11 personen. Gastheer en eigenaar Marcel en zijn team zijn hartelijk en gastvrij. Of je nu een biefstuk van de haas besteld of een snitzel het is altijd feest als je bij kokkie aan de Kweekweg bent geweest. Bedankt Marcel.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Omdat we met z'n 3-en in het centrum niet snel iets konden vinden voor een snelle lunch op een zaterdagmiddag (alles dicht in de Kinsbergenstraat, Martin's aan de Paslaan overvol en de rest te ver lopen voor onzen 88-jarige tafelgenote) zijn we uitgeweken naar Kokkie aan de Kweekweg (vlak bij de Grote Kerk). Voor de deur parkeren, comfortabele tafel en stoelen, prima bruin-café sfeer (en toch lekker licht) naast de inpandige snackbar, gastvrije ontvangst door jonge brigade. We kozen voor de gebakken biefstukpuntjes met frites en salade en kroketten met brood, allemaal smakelijk en geserveerd door attente bediening (OK, verder waren er ook niet zo heel veel mensen). Kortom: een adres waar je (naast de traditionele snack-lijst) een prima bord eten kunt bestellen voor 10 - 15 Euro, zonder dat het voelt alsof je in een snackbar zit. Ga zo door.