Kokido Mijdrecht

Meer informatie over restaurant Kokido Mijdrecht

Jouw recensie over het restaurant Kokido Mijdrecht

Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Deze week om 21.30 uur terwijl de keuken eigenlijk al gesloten was, heel vriendelijk ontvangen: we konden nog beiden een halve kip met salade en frietjes eten. De kip vinden wij mals, alleen naar onze smaak té zout. Goede verse ingrediënten in de salade, 2 prima sausjes en dunne frietjes ook niks mis mee. Prima prijs-kwaliteit verhouding, heel goede service en modern interieur.
Sjaak J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Recent bij Kokido gegeten. Prima ontvangst met zeer vriendelijk personeel. Eten was goed.
Een paar opvallende minpunten.
- de opmerking " geniet ervan " bij het brengen van bestelde eten is misplaatst en irritant. Men gaat er blijkbaar van uit dat het zo goed is dat je ervan zult genieten. Dat moet nog blijken!! Het zou derhalve passen om je gasten smakelijk eten te wensen en later spontaan dan wel ernaar gevraagd te horen of ze revan hebben genoten.
- een open keuken suggereert dat je niets te verbergen hebt. Maar als de kok constant hard loopt te praten en grappen probeert te maken is dat zeer vervelend. Dat past niet en lijkt op exhibitionistisch gedrag van " kijk mij eens populair zijn" . Minder aanwezig is op zijn plaats!
Joyce_H .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eten was prima, niet heel bijzonder. Gezien de prijzen vind ik de prijs/kwaliteitverhouding wel echt slecht. Een halve kip kost € 13,50 en daar krijg je verder niets bij. De kaart is een beetje karig, meer soorten gemarineerde kip bv. kipkluifjes/poten zouden het goed doen en zoals gezegd niet heel bijzonder.
Personeel is erg vriendelijk.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten het woord service is goed ingevuld.
Als je van kip houd moet je hier eten.
Het oosterse menu was een topper.
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier voor de 2e keer gegeten. Eerste keer zaten we in de serre die erg koud was. De 2e keer om een plekje binnen gevraagd, en daar was het nu bloedheet. Bij het gaan zitten werd gevraagd of we brood met smeersel wilden hebben. Dat leek ons wel lekker, maar het was niet duidelijk of dit van het huis of op rekening was. Dat laatste bleek het dus te zijn. De eerste keer had ik gekozen voor de Kip Provencaalse kruiden. Die bleken niet op de kip te zitten maar in een bijgeleverd bakje met saus. Dat vond ik niet prettig dus nu gewoon voor de halve kip gekozen, net als de rest van het gezelschap. De halve kip is best aan de prijs aangezien de patat, aardappeltjes en salade ook betaald moeten worden. En de salade stelt echter niets voor. Mayonaise en cocktailsaus zitten er dan wel weer bij in. De kip was goed, maar niet bijzonder. Als toetje mocht ik voor een half glas Italian koffie € 7,50 af tikken, wat echt een belachelijk bedrag is. Natuurlijk kost uit eten geld, dat maakt ons ook niet uit. Maar het moet wel passen bij wat je krijgt, en dat vond ik hier toch aan de dure kant. Ik voel mij dan ook meer uitgekleed dan dat ik als tevreden gast naar buiten loop om nog eens terug te komen. De aankleding was gezellig en de bediening was ook goed.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Vanavond hier gegeten met mijn vader. Vriendelijke ontvangst zonder reservering. Goede wijn en bierkaart. Menu eenvoudig maar goed. Eten was van goede kwaliteit en smakelijk. Algehele indruk was wat chaotisch maar het was herfstvakantie en misschien was niet iedereen voorbereid op deze drukte. Goed gedaan! Wij komen terug.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik ben hier sinds de opening nu drie keer geweest, alle drie de keren moest ik lang wachten op de kaart en duurde het lang voordat het eten er was. De bediening moet echt nog wat beter in hun rol komen, op een paar uitzonderingen na.
Het eten was prima, niks op aan te merken, alleen zijn de prijzen wat aan de hoge kant voor een simpel kippetje.