Koken aan de markt

Markt 16 4931 BS Geertruidenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Koken aan de markt

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag en Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Tijdens een bedrijfsuitje hebben wij hier gegeten. De ontvangst was hartelijk. Gedurende de avond heeft het personeel veel aandacht voor de gasten. Het voorgerecht was een groente terrine met daarbij een vis salade. Zoals bij alle gerechten deze avond was de presentatie dik in orde. Het hoofdgerecht was heerlijk: parelhoen met een lekkere jus. Het dessert was een feestelijk geheel. Het was een combinatie van een cakepop met daarbij twee glaasjes met verschillende bereidingen van passievrucht. Lekker en prachtig om te zien. Het restaurant zit in een mooi pand aan de Markt in Geertruidenberg. Je kunt voor de deur parkeren.
Tulipan .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wat n leuke verrassing dit restaurant.
Door de weeks kook studio in t weekend restaurant.

N heel warm welkom, leuke brigade.
Maar t belangrijkste.... T eten.
Wij zijn verwende eters en moeten echt zeggen dat we heel tevreden waren over de verrassende gerechten. Perfect bereid, goed op smaak. Mooie wijnen die top bij de gerechten pasten.

Kwaliteits ingrediënten. Zo hadden we n voorgerecht met gebakken vis, n goede tomaten mousse en n top gerookte ham er bij. Buiten dat t er schitterend uit zag was t ook erg smaakvol.

Ik zou absoluut terug gaan naar dit leuke restaurant.
Of n kook workshop volgen, deze mensen verstaan t vak !
Aal .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Met een groep zijn wij bij Koken aan de Markt geweest. Wat een leuke en gezellige beleving was dit! Opvallend is de gastvrije ontvangst. Het koken wordt goed begeleid. De ingrediënten zijn vers en goed van kwaliteit. Men serveert mooie, bijpassende wijnen. Wij vonden het een verrassing! De moeite waard, wij komen terug.