Kok Verhoeven

Meer informatie over restaurant Kok Verhoeven

Jouw recensie over het restaurant Kok Verhoeven

Marja S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gister voor het eerst gegeten bij Kok Verhoeven om ons huwelijksjubileum te vieren. We hebben in het restaurantgedeelte gegeten (er is ook nog een brasserij gedeelte) en gekozen voor een 5-gangen verrassingsmenu van de chef met bijpassend wijnarrangement. We hebben erg genoten, ook van de heerlijke bijpassende wijnen. De bediening was erg vriendelijk en erg informatief over de wijnen. Ik houd daarvan. Hoe je aan tafel geserveerd wordt kan toch echt wel je avond maken of breken. In dit geval....niets op aan te merken! Je voelt je welkom vanaf het moment dat je er binnen loopt. De sfeer in het restaurant was goed en de inrichting er mooi. Enig minpuntje van de avond was dat er vooraf gevraagd werd of dieetwensen/allergieën waren en ik aangeven heb dat ik geen cacao/chocolade mag hebben (daar krijg ik migraine van) en dat ik dan toch vervolgens een dessert krijg waar chocolade in verwerkt is. Op dat puntje na hebben we echt een perfecte avond gehad en zijn we gelukkig en voldaan naar huis gegaan.
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
We hebben lekker gegeten, maar hadden meer verwacht. De smaken waren over het algemeen niet erg verassend en een beetje vlak. Neemt niet weg dat we goed gegeten hebben. Daarnaast lekkere bijpassende wijnen en gastvrije bediening.
joostardieheijmans .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisterenavond heb ik met mijn familie voor de eerste maal in de brasserij gegeten. Het eten was goed en gevarieerd. Veel keus in de menukaart, ook in het door ons gekozen driegangenmenu en tegen een prima prijs. Ook een vriendelijke bediening, die goed uitleg gaf over de ruime wijnkaart. Er kon zelfs bij een aantal wijnen per glas gekozen worden.
Bij het afrekenen, na een leuke avond, schrokken we toch wel van de rekening. We hadden een aantal glazen wijn gedronken, die per fles voor gemiddeld 30 euro op de kaart stonden. Om dan voor een glas prosecco 7,25 euro of voor Rioja 7,75 euro af te rekenen is toch wel erg veel. Dat is ons enige commentaar, let a.u.b. op de prijzen van de wijn.
D Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de 1e keer in dit restaurant, met 4 personen. Prettige ontvangst en ambiance.
De kaart hadden we on-line al gezien en beloofde veel goeds.
We kozen a la carte: 3 personen ook een voorgerecht, 4x hoofdgerecht en 2x nagerecht.
Bediening soepel, attent maar liet ook een paar steekjes vallen (zie onder).
Knabbels vooraf een beetje mager, en geen amuse: dat verwacht je niet in een dergelijke setting ?
Voorgerechten prima van kwaliteit, mooie porties ook. Met name coquilles met zwezerik viel in de smaak ...
Één persoon koos voor een seizoensgerecht (hoofdgerecht) hazenpeper. Deze was prima, maar helaas waren een aantal componenten op het bord niet warm (spruitjes, aardappel). Alle borden waren overigens niet of nauwelijks voorverwarmd - een misser. Een opmerking hierover zou met de keuken worden besproken, maar er volgde geen terugkoppeling,
Twee personen hadden angus steak, de andere kabeljauw met krab-risotto. Alle 3 mooie gerechten en wederom goede porties ook.
Het kaasplankje als nagerecht was ook mooi, alleen wist de bediening niet welke kazen er geserveerd werden ? Witte chocolade was lekker zoet maar niet speciaal.
We hadden losse glazen wijn uit de mooie wijnkaart- toen we een 'refill' van deze glazen bestelden kreeg ik helaas een andere wijn dan in het 1e glas ?
Had graag wat meer zorg voor detail en service ervaren - daarmee komt de prestatie van de keuken nog beter tot zijn recht.
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De kwaliteit van gerechten is erg goed. Dit zie je dan ook terug in de prijs. De gerechten zijn vrij klassiek. Hier een daar zou het wat spannender mogen. Wel een ruime kaart, dus voor ieder wat wils.
De zaak zelf is erg sfeervol. Service was ook netjes, onze serveerster kwam alleen een beetje hard en kortaf over.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vrijdag met vieren gegeten in de Brasserij. Weken van tevoren ook gereserveerd. Bij ontvangst werd ons gezegd dat we een tafel voor vier personen konden kiezen. (nog 2 tafels waren vrij). Toen we kozen voor de leukste tafel bij het raam en daar gingen zitten kwam de 'gastvrouw' aangebeend om te melden dat ze die tafel had vergeven aan een andere groep. Die groep stond ontevreden bij een andere tafel bij de ingang van de Brasserij en daar werden wij dus heen geloodsd. Mevrouw dacht even handig de zaak zo op te lossen. Een minder prettige tafel dus, wel geschikt voor drie personen. De vierde zit echter aan het hoofd, en daarachter is de doorgang voor iedereen, gasten en personeel!
Eten en de verdere bediening is wel voortreffelijk! Alleen: teveel mensen, dicht op mekaar in een te kleine ruimte geeft met die akoustiek daar gewoonweg herrie. Je kunt mekaar maar amper verstaan en iedereen gaat dus steeds luider 'spreken'. Ik vond de ontvangst slecht en de ambiance dus matig. Verder voortreffelijk.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Op een doordeweekse avond is het uitgestorven.
De ceviche is voortreffelijk. De vishoofdgerechten zijn van kloek formaat en van goede kwaliteit maar worden wat slordig opgediend: niet in overeenstemming met de prijs. Soms is een gerecht ook niet echt warm genoeg.
De wijnen zijn prima en ook prijsvriendelijk.
Personeel is vakkundig en vriendelijk.
JorisvdBraak .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Als je wilt uit eten om jezelf écht te verwennen, moet je bij Kok Verhoeven zijn! Kundige, nette, attente service, en heerlijk eten. We lieten ons verrassen met vooraf een mix van allerlei koude vis-voorgerechten, en als hoofdgerecht, een gelijke mix van vis-verwennerij, alleen dan warm. Mooie verse stukjes vis, aangevuld met geen spannende, maar wel goed bereidde en super lekkere diverse groente en saus. Alles tezamen met een heel goed glaasje witte huis-sauvignon. Tenslotte een chocolade-toetje... al vaker een dergelijke combinatie gegeten, alleen was dit de allerlekkerste ooit (aanrader!)! Perfect qua smaak. Hier komen we vaker terug...
structuren en hoeveelheid.
Reil .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Met z'n vieren heerlijk gegeten in de Brasserij. Voldoende keuze, voor ieder wat wils. Goede wijnen erbij. We hebben genoten en het is voor herhaling vatbaar. Twee minpuntjes: het was erg warm in de Brasserij en € 4,50 voor een kan plat water is wel erg veel.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Uitstekend gegeten (in het restaurantgedeelte): geschroeide tonijn als voorgerecht, zeeduivel als hoofdgerecht en chocoladetaart als nagerecht. De bediening is zeer attent. Het restaurant is mooi ingericht, met oog voor details. Een aanrader!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Super avond gehad bij Kok Verhoeven, met heel de familie gegeten. Met twintig man tegelijk bediend en verwend worden is echt vakmanschap. Hans en Angela het was super we hebben genoten van het heerlijke eten en brabantse gastvrijheid echt TOP!!!
Wij komen graag nog een keertje terug echt een aanrader voor iedereen!
M vr gr Walther.
LouKong .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We hadden een fruit de mer schaal besteld voor ons tweeen. Was misschien teveel van het goede want we hadden ook biefstuk erbij besteld. Het vlees gerecht was echt heerlijk! Persoonlijk de fruit de mer iets minder maar toch goed gegeten.
Bediening was heel correct en attent. Zeker de moeite waard om weer terug te komen.
BregjeAnne .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk geluncht, genoten van het visplateau. Gecombineerd met een prachtige sauvignon blanc. Echt een aanrader voor iedereen die graag geniet!
Anthon O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Top tent! Vis echt een aanrader! Super service, prima bediening. Etentje met Whirlpool Nederland. Heerlijke wijnen en prima gastheer!
NB20 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Echt een van de beste en mooiste restaurants in Tilburg en omstreken!

Wij zijn hier al meerdere malen wezen eten en dat is elke keer weer feest.
Chefkok en eigenaar Hans zorgt voor de mooiste creaties op het bord en is gespecialieerd in vis. Maar ook de vleesgerechten zijn om van te genieten. De kaart wisselt vaak, ik denk met het seizoen, dus het blijft een verrassing om weer terug te gaan.

De wijnen zijn heerlijk, het is ook fijn dat je alle vertrouwen in handen kan leggen bij het professionele personeel, wij kiezen graag een wijnarrangement dat altijd weer heerlijk matched.

Wat ook zo leuk is aan het restaurant is de warme sfeer, de tafels zijn mooi ingedekt, de open keuken is super en ze hebben een kreeften bassin.

Ook de brasserie is een aanrader, een leuke en veel wisselende kaart hebben ze. Weer een hele andere warme sfeer als het restaurant.
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Al jaren een favoriet!L elke bediening, gastvrij en niet overdreven, wel behulpzaam. Super eten, je moet wel van vis houden, hele lekkere wijnen en de locatie wordt met de nieuwe spoorzone voor de deur steeds beter. Parkeren doe je voor de deur. Een echte aanrader!
JoannaGemma .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We hebben op deze mooie herfstdag met de Wijn&Spijs wandeling in Tilburg meegedaan en ons in 7 restaurants laten verrassen door culinaire gerechtjes met bijpassende wijnen. Het laatste adres was voor ons Kok Verhoeven en daar kregen we een dessert. Het was onze eerste kennismaking met dit restaurant. De ontvangst was heel gastvrij en je kreeg meteen het gevoel dat je welkom was. We hebben genoten van een heerlijk sinaasappeltaartje met merengue, yoghurtijs en framboos. Daarbij een goed passende dessertwijn. Heel attent, we kregen er een fles water bij, de sommelier (denken we) begreep heel goed dat dat welkom was na zo'n middag. Er was voldoende aandacht voor ons als gast en je zag de passie voor het vak. We komen hier zeker terug om meer te proeven!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
We hebben met 6 personen in de Brasserie gereserveerd. De mevrouw die onze gastvrouw was deed dat enthousiast met passie voor het vak. Je voelde je echt de moeite waard. Het eten is bij Kok Verhoeven, mijn favoriete restaurant in Tilburg, altijd top. En een menu bleek qua prijs enorm mee te vallen. Vis is de specialiteit van dit restaurant. Heerlijk.
Een minpuntje: het was ontzettend warm en de brasserie heeft geen airco.
Graag tot een volgende keer.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Met jubileum van collega hebben we in dit restaurant gegeten. Sfeervolle inrichting prima service, maar vooral heerlijk verrassingsmenu met vis gegeten.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Toevallig twee weken geleden ook hier gegeten, maar dat is natuurlijk geen straf. Deze keer zaten we met een groep van 6 personen achter in het restaurant, een gedeelte wat ik zelf er leuk vind om te zitten. Nu had ik echter last van de zon. Er hangen wel zonneluifels, maar de zon scheen er onderdoor waardoor het achter het glas erg heet werd. De zon kon ook goed in je gezicht schijnen wat toch niet zo prettig is onder het eten. Het eten was verder prima. Er werden verschillende verrassingsmenu's besteld en ook a la carte. Het smaakte prima en de bediening was ook prima.