Kok Verhoeven

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
D Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de 1e keer in dit restaurant, met 4 personen. Prettige ontvangst en ambiance.
De kaart hadden we on-line al gezien en beloofde veel goeds.
We kozen a la carte: 3 personen ook een voorgerecht, 4x hoofdgerecht en 2x nagerecht.
Bediening soepel, attent maar liet ook een paar steekjes vallen (zie onder).
Knabbels vooraf een beetje mager, en geen amuse: dat verwacht je niet in een dergelijke setting ?
Voorgerechten prima van kwaliteit, mooie porties ook. Met name coquilles met zwezerik viel in de smaak ...
Één persoon koos voor een seizoensgerecht (hoofdgerecht) hazenpeper. Deze was prima, maar helaas waren een aantal componenten op het bord niet warm (spruitjes, aardappel). Alle borden waren overigens niet of nauwelijks voorverwarmd - een misser. Een opmerking hierover zou met de keuken worden besproken, maar er volgde geen terugkoppeling,
Twee personen hadden angus steak, de andere kabeljauw met krab-risotto. Alle 3 mooie gerechten en wederom goede porties ook.
Het kaasplankje als nagerecht was ook mooi, alleen wist de bediening niet welke kazen er geserveerd werden ? Witte chocolade was lekker zoet maar niet speciaal.
We hadden losse glazen wijn uit de mooie wijnkaart- toen we een 'refill' van deze glazen bestelden kreeg ik helaas een andere wijn dan in het 1e glas ?
Had graag wat meer zorg voor detail en service ervaren - daarmee komt de prestatie van de keuken nog beter tot zijn recht.
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De kwaliteit van gerechten is erg goed. Dit zie je dan ook terug in de prijs. De gerechten zijn vrij klassiek. Hier een daar zou het wat spannender mogen. Wel een ruime kaart, dus voor ieder wat wils.
De zaak zelf is erg sfeervol. Service was ook netjes, onze serveerster kwam alleen een beetje hard en kortaf over.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vrijdag met vieren gegeten in de Brasserij. Weken van tevoren ook gereserveerd. Bij ontvangst werd ons gezegd dat we een tafel voor vier personen konden kiezen. (nog 2 tafels waren vrij). Toen we kozen voor de leukste tafel bij het raam en daar gingen zitten kwam de 'gastvrouw' aangebeend om te melden dat ze die tafel had vergeven aan een andere groep. Die groep stond ontevreden bij een andere tafel bij de ingang van de Brasserij en daar werden wij dus heen geloodsd. Mevrouw dacht even handig de zaak zo op te lossen. Een minder prettige tafel dus, wel geschikt voor drie personen. De vierde zit echter aan het hoofd, en daarachter is de doorgang voor iedereen, gasten en personeel!
Eten en de verdere bediening is wel voortreffelijk! Alleen: teveel mensen, dicht op mekaar in een te kleine ruimte geeft met die akoustiek daar gewoonweg herrie. Je kunt mekaar maar amper verstaan en iedereen gaat dus steeds luider 'spreken'. Ik vond de ontvangst slecht en de ambiance dus matig. Verder voortreffelijk.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Op een doordeweekse avond is het uitgestorven.
De ceviche is voortreffelijk. De vishoofdgerechten zijn van kloek formaat en van goede kwaliteit maar worden wat slordig opgediend: niet in overeenstemming met de prijs. Soms is een gerecht ook niet echt warm genoeg.
De wijnen zijn prima en ook prijsvriendelijk.
Personeel is vakkundig en vriendelijk.
JorisvdBraak .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Als je wilt uit eten om jezelf écht te verwennen, moet je bij Kok Verhoeven zijn! Kundige, nette, attente service, en heerlijk eten. We lieten ons verrassen met vooraf een mix van allerlei koude vis-voorgerechten, en als hoofdgerecht, een gelijke mix van vis-verwennerij, alleen dan warm. Mooie verse stukjes vis, aangevuld met geen spannende, maar wel goed bereidde en super lekkere diverse groente en saus. Alles tezamen met een heel goed glaasje witte huis-sauvignon. Tenslotte een chocolade-toetje... al vaker een dergelijke combinatie gegeten, alleen was dit de allerlekkerste ooit (aanrader!)! Perfect qua smaak. Hier komen we vaker terug...
structuren en hoeveelheid.
Reil .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Met z'n vieren heerlijk gegeten in de Brasserij. Voldoende keuze, voor ieder wat wils. Goede wijnen erbij. We hebben genoten en het is voor herhaling vatbaar. Twee minpuntjes: het was erg warm in de Brasserij en € 4,50 voor een kan plat water is wel erg veel.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Uitstekend gegeten (in het restaurantgedeelte): geschroeide tonijn als voorgerecht, zeeduivel als hoofdgerecht en chocoladetaart als nagerecht. De bediening is zeer attent. Het restaurant is mooi ingericht, met oog voor details. Een aanrader!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Super avond gehad bij Kok Verhoeven, met heel de familie gegeten. Met twintig man tegelijk bediend en verwend worden is echt vakmanschap. Hans en Angela het was super we hebben genoten van het heerlijke eten en brabantse gastvrijheid echt TOP!!!
Wij komen graag nog een keertje terug echt een aanrader voor iedereen!
M vr gr Walther.
LouKong .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We hadden een fruit de mer schaal besteld voor ons tweeen. Was misschien teveel van het goede want we hadden ook biefstuk erbij besteld. Het vlees gerecht was echt heerlijk! Persoonlijk de fruit de mer iets minder maar toch goed gegeten.
Bediening was heel correct en attent. Zeker de moeite waard om weer terug te komen.
BregjeAnne .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk geluncht, genoten van het visplateau. Gecombineerd met een prachtige sauvignon blanc. Echt een aanrader voor iedereen die graag geniet!
Anthon O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Top tent! Vis echt een aanrader! Super service, prima bediening. Etentje met Whirlpool Nederland. Heerlijke wijnen en prima gastheer!
NB20 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Echt een van de beste en mooiste restaurants in Tilburg en omstreken!

Wij zijn hier al meerdere malen wezen eten en dat is elke keer weer feest.
Chefkok en eigenaar Hans zorgt voor de mooiste creaties op het bord en is gespecialieerd in vis. Maar ook de vleesgerechten zijn om van te genieten. De kaart wisselt vaak, ik denk met het seizoen, dus het blijft een verrassing om weer terug te gaan.

De wijnen zijn heerlijk, het is ook fijn dat je alle vertrouwen in handen kan leggen bij het professionele personeel, wij kiezen graag een wijnarrangement dat altijd weer heerlijk matched.

Wat ook zo leuk is aan het restaurant is de warme sfeer, de tafels zijn mooi ingedekt, de open keuken is super en ze hebben een kreeften bassin.

Ook de brasserie is een aanrader, een leuke en veel wisselende kaart hebben ze. Weer een hele andere warme sfeer als het restaurant.
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Al jaren een favoriet!L elke bediening, gastvrij en niet overdreven, wel behulpzaam. Super eten, je moet wel van vis houden, hele lekkere wijnen en de locatie wordt met de nieuwe spoorzone voor de deur steeds beter. Parkeren doe je voor de deur. Een echte aanrader!
JoannaGemma .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We hebben op deze mooie herfstdag met de Wijn&Spijs wandeling in Tilburg meegedaan en ons in 7 restaurants laten verrassen door culinaire gerechtjes met bijpassende wijnen. Het laatste adres was voor ons Kok Verhoeven en daar kregen we een dessert. Het was onze eerste kennismaking met dit restaurant. De ontvangst was heel gastvrij en je kreeg meteen het gevoel dat je welkom was. We hebben genoten van een heerlijk sinaasappeltaartje met merengue, yoghurtijs en framboos. Daarbij een goed passende dessertwijn. Heel attent, we kregen er een fles water bij, de sommelier (denken we) begreep heel goed dat dat welkom was na zo'n middag. Er was voldoende aandacht voor ons als gast en je zag de passie voor het vak. We komen hier zeker terug om meer te proeven!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
We hebben met 6 personen in de Brasserie gereserveerd. De mevrouw die onze gastvrouw was deed dat enthousiast met passie voor het vak. Je voelde je echt de moeite waard. Het eten is bij Kok Verhoeven, mijn favoriete restaurant in Tilburg, altijd top. En een menu bleek qua prijs enorm mee te vallen. Vis is de specialiteit van dit restaurant. Heerlijk.
Een minpuntje: het was ontzettend warm en de brasserie heeft geen airco.
Graag tot een volgende keer.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Met jubileum van collega hebben we in dit restaurant gegeten. Sfeervolle inrichting prima service, maar vooral heerlijk verrassingsmenu met vis gegeten.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Toevallig twee weken geleden ook hier gegeten, maar dat is natuurlijk geen straf. Deze keer zaten we met een groep van 6 personen achter in het restaurant, een gedeelte wat ik zelf er leuk vind om te zitten. Nu had ik echter last van de zon. Er hangen wel zonneluifels, maar de zon scheen er onderdoor waardoor het achter het glas erg heet werd. De zon kon ook goed in je gezicht schijnen wat toch niet zo prettig is onder het eten. Het eten was verder prima. Er werden verschillende verrassingsmenu's besteld en ook a la carte. Het smaakte prima en de bediening was ook prima.
Frank_raaijmakers .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Mooi modern strak ingericht restaurant... onmiddellijk goede wifi zonder wachtwoorden, codes enzo. Grote open keuken. Sanitair is oubollig en behelpen (behoeft verbetering).

Glas rosé huiswijn pays d'oc en sauvignon blanc .... goede binnenkomers.... helemaal niets mis mee.

De eerste asperges van 2015..... smullen !?

Voorgerecht: romige aspergesoep met Hollandse garnalen.... prima !
(partner had geen voorgerecht en kreeg toch amuse aspergesoep kopje ... dan heb je het als restaurant in de gaten)

Hoofdgerecht: asperges met snoekbaars en truffelsaus. Uitstekend.... niet teveel smaken op je bord..... beetje puree, zeekraal aardappeltje...... asperges perfect gepocheerd.... top !
Hierbij een Pinot Gris 2011 van Sipp Mack... toppertje !

Mooie Illy espresso met friandises na. Friandises mogen wel wat meer verrassing hebben.

Conclusie: top restaurant in Tilburg met mooie menukaart, heerlijk gegeten, perfecte service, prijs/kwaliteit ok !
P_G .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Diverse keren gegeten, laatste keer viel zwaar tegen. Speciaal tafeltje gereserveerd, was bezet, elders geplaatst. 1 hoofdgerecht zonder groenten geserveerd, ander met andere groenten waarom gevraagd. Laten weten dat we niet tevreden waren, (degene die de reservering had aangenomen bleef duidelijk uit de buurt!). Klacht nog even per mail gemeld, na een week een reactie, dat gezien het feit dat 't de andere keren goed was gegaan dit een 'incident' moest zijn geweest. Incidenten bestaan niet naar je gasten toe! En die maak je niet goed met 'volgende keer krijgt u een glas champagne van 't huis'. je zorgt dat 't op de avond zelf goed gemaakt wordt, laat mensen niet met een rekening en een onprettig gevoel je zaak verlaten en als je een herkansing krijgt zet je niets in je mail over 'incident'! Overigens moet wel gezegd dat je op dit adres prima kunt eten, wij hebben alleen een heel vervelende ervaring gehad!
Marcel013 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
We hadden gereserveerd voor het restaurant gedeelte. Vriendelijke ontvangst en we mochten zelf een tafel uitzoeken. Na de aperitief ( enige minpuntje, 9 euro aan de prijzige kant ! ) wat gegratineerde oesters besteld als klein voorgerechtje. Gevolgd door een voorgerecht van langoustines, wat echt top bereid was, botermals. Het hoofdgerecht was tarbot met kalfssukade, een geweldige combinatie en heerlijk. Als dessert de proeverij van chocolade wat een perfecte afsluiter was voor een heerlijke en geweldige avond.