Kok Kita

6,3
Lang
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekkere afhaaltoko, maar wel erg pietluttig met afwegen. Als de basis 1 gram te zwaar is, wordt net zo lang afgewogen tot het gerecht het juiste gewicht heeft. Beetje flauw. Maaltijden smaken wel goed. Lange rijen stond een uur of 6, maar dat is weer overdreven voor wat het is.
Colinn .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Ik kom regelmatig bij de toko als eten koken even niet uitkomt. Het prettige is dat het eten heel scherp geprijsd is. Daarom had ik het voordeelmenu bami met kipsaté besteld om af te halen. Het kostte mij maar zes euro, maar het was voor mij voldoende om de avondmaag mee te vullen. Het is erg snel klaar en het personeel is behulpzaam. Het decor laat wel wat te wensen over, maar daar is het een toko voor. Kortom: goed eten, snel klaar, maar naar mijn mening niet de ambiance om er ‘uit eten’ te gaan.
Danuta M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Ik kwam vlak voor sluitingstijd en mag momenteel geen gluten of lactose eten, maar dit was geen enkel probleem. Het meisje dat ons hielp was op de hoogte van welke gerechten gluten bevatte en heeft speciaal voor mij op een meeneem-menu aangegeven welke gerechten ik wel kon eten zou ik in de toekomst eten thuisbezorgd laten worden. Ondanks de beperkte keuze (dat dan weer wel) door mijn dieet dus super geholpen!
Qua prijs/kwaliteit vind ik het eten keurig, ik heb lekker gegeten.
Koen1977 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ik heb hier vorige week woensdag met mijn vrouw gegeten. Toen wij binnenkwamen werden wij heel vriendelijk ontvangen. De zaak had een héél gezellige en rustgevende uitstraling. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de Daging bali (rundvlees in pikante balisaus) die heerlijk en niet al te pikant smaakte. Een aanrader als men Indonesisch wil gaan eten!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wilden dit proberen. Er stond een lange rij op zondagavond. Moest wel goed zijn. Loempia's waren lekker. Het bami menu was goed al smaakte alles beetje hetzelfde. Hadden extra komkommer erbij die niet echt pittig was.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij hebben zondag veel eten gehaald, voor dat wij weg gingen heb ik tot tweekeer toe gevraagd of alles erbij zat. Eenmaal thuis bleek er toch meerdere dingen te missen. Of ik ze nog even wilde op halen?????? deze meneer had nog even in de tassen moeten kijken nadat ik er naar vroeg. Jammer maar hier kom ik niet meer!!
Donna J .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Kom hier al jaren en daar waar het in het verleden goed, veel en lekker was valt het me de laatste keren tegen. De verschillende gerechten lijken onderling minder van smaak te verschillen en vind ik bij de menu's de basis teveel geworden in verhouding tot de 'echte' gerechten. Onlangs klein menu gehaald zonder vlees of vis, helaas was wederom zeker 3/4 van het bakje gevuld met rijst en een paar stukjes groenten. 5,20€ voor vrijwel alleen witte rijst is mij te gek. Jammer.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Lekker eten, meer dan uitstekende prijs! Goed gekruid, verse groente, mals vlees. Eerste keer eten afgehaald gister en zeker niet de laatste keer!
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Prijs bewijst en dat klopt hier, zeer goedkoop kun je hier een rames bestellen , €7,50. Wat kun je dan verwachten? daarom ging ik juist langs. Antwoord: jammer genoeg niet heel veel, de vleesgerechten smaken allemaal het zelfde , het enige echt lekkere waren de aardappeltjes . Kortom ik kom hier niet snel terug.
Jeffrey F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Op de voorkant staat zoiets als '' als koken even niet uitkomt''. Nou ook als het wel uitkomt en ik zin heb in lekker eten kom ik hier. Misschien iets minder dan de buren van Blauw, maar de prijs kwaliteit verhouding maakt alles goed! Het Rames menu is een aanrader.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Ik kom hier de afgelopen jaren al een aantal keren per week. Zelfs toen ik in het centrum van amsterdam woonde. Ik rijd er voor om. Kan geen genoeg krijgen van deze heerlijke gerechten en de variaties die je kan maken. En ik ben een grote liefhebber van de Indonesische keuken. Hele aardige dames die je helpen. Kan het iedereen aanraden.
X V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Aangezien onze `eigen`toko dicht was zijn we vanwege de goede recenties naar Kok Kita gegaan.
Wat een teleurstelling !! We hadden een bami ramas speciaal en een nasi ramas speciaal.
Het vlees (rund) heb ik op 2 kleine stukjes na weggegooid het was een en al spek en zenen, ik heb nog nooit zulk slecht vlees gegeten. De groente ging wel maar de bami zelf was zeer smakeloos, kortom eens maar nooit weer. Kan me echt niet voorstellen waar die goede recenties vandaan komen. Ben haast geneigd deze mensen de naam van mijn toko te geven dan weten ze ook eens wat echt indonesisch eten is.
Marlon B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Ik ben een tijdje terug bij Kok Kita geweest. De bediening was beleefd en hielp goed. Ze namen de tijd om me te helpen en gaven tips voor eten dat bij mij paste. Ik wilde namelijk wat pittiger eten en me vriend juist niet.
Freek0303011 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Rond twee uur 's middags hier twee Kita menu's afgehaald: nasi goreng met daging asam manis en oerap, en bami goreng met daging rendang en tjap tjay. De bediening was snel en vriendelijk, en de opties en prijzen waren duidelijk aangegeven. De kwaliteit van het eten was perfect, alleen maar verse ingrediënten en lekker gekruid. Qua prijs is het helemaal goed: met 5,20 per menu erg goedkoop. Zeker een aanrader!
Pisbogaz .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Waarschijnlijk mijn favoriete Indonesier in Amsterdam. Altijd verse heerlijke gerechten. Vooral de heerlijk pittige blado. De service is beleefd en snel. Het decor is niet om echt bijzonder maar dat hoeft ook niet bij een afhaal.
Norber .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Een zeer goede afhaal met vers eten en goede variëteit. Heel vriendelijke en persoonlijke service. De prijs voor een groot menu is rond de 8 euro. Nergens goedkoper. Ze hebben ook een groot assortiment kruiden etc te koop voor een scherpe prijs. Een echte aanrader !!
Ruud84 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Gemiddeld haal ik hier 1 keer per week mijn eten! Letterlijk bij ons om de hoek en altijd alles vers!

Zelf vind ik de kip met cashewnoten en de orak arik erg lekker. Maar voor de afwisseling heb ik het hele menu al eens geprobeerd denk ik.

Als snack de gebakken banaan erbij en smullen maar.
Je betaalt hier 5,20 voor een klein menu en rond de 8 euro voor een menu waar je naar mijn idee meer dan genoeg aan hebt.

Tip: ze gaan altijd al rond de middag open. Als je in de gelegenheid ben haal dan alvast je eten en warm het zelf op. Rond etenstijd staat er een rij tot op de straat.
Caspar C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Dit is een geweldige plek om Indonesisch af te halen. Heerlijke authentieke gerechten, altijd erg moeilijk kiezen. Persoonlijk favorieten zijn de aubergine in pittige saus en rendang. Ook de sateh kambing is heerlijk.

Enige minpuntje is de service. De dames achter de toonbank zijn lijken vaak uit te kijken naar het einde van hun dienst en zijn niet heel behulpzaam.

Al met al heerlijk en goedkoop (€7.70 voor twee personen), ik fiets er altijd voor om.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Voor het eerst bij deze toko eten afgehaald, 3 rijsttafels. De winkel stond vol, maar ik was toch binnen vijf minuten aan de beurt. De vele bakken met eten zagen er verzorgd uit, en allen aangeduid met wat het was en de mate van spicy. Ik vond de dame die opschepte niet erg geduldig of bereid om even uit te leggen wat en hoeveel ik mocht kiezen. Dat vond ik een minpuntje. Het eten was bijzonder lekker en ik zal dan toch ook zeker terugkomen om ook de andere gerechten uit te proberen. Saté en satésaus verrukkelijk...
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Laat ik bezorgen of op de fiets naar Kok Kita? En de rij.. Het is het mij waard! Het eten vind ik hier super. Ik neem vaak de rijsttafel. Groente, vlees, rijst zit dan apart in bakjes. De combinaties waar alles in 1 bak zit, ook top. En niet duur. Mijn favorieten zijn pittig: rendang, kip in citroengras, boontjes. Maar er is veel lekker en je kiest zelf de combinaties. Zo kan je eindeloos combineren en vind ik het nooit saai. Bediening vind ik aardig en werkt goed door. Het decor is een Toko en voor afhaal is dat voor mij geen issue. Ik raad het aan.