Over het restaurant Kok Experience

Bij Kok Experience in Harderwijk geniet je van een dagje weg voor gezinnen met kinderen, groepen en bedrijven. Speel in het avontuurlijke indoor en outdoor speelparadijs, sluip door het spannende lasergame doolhof, eet smaakvolle gerechten in het restaurant of bekijk de nieuwste film in de bioscoop Kok CinemaxX. Ontdek de unieke en grootste indoor en outdoor beleving op de Veluwe!

Geniet dagelijks in het rustige restaurant van verse en ambachtelijke gerechten. Het restaurant is een ontspannen ontmoetingsplek voor gezinnen en vrienden waar je op elk moment van de dag welkom bent. Een gezellig koffiemomentje met het lekkerste huisgemaakte gebak, smaakvolle broodjes bij de lunch, gezellig borrelen of ambachtelijke diners: alles wordt vers bereid.

Op de menukaart vind je ook vegetarische gerechten en een gehele glutenvrije menukaart. Daarnaast is er een speciale allergenenkaart waar per gerecht alle allergenen op staan. Reserveer en geniet bij Kok Experience in Harderwijk.

Meer informatie over restaurant Kok Experience

Tien minuten loopafstand van het station
  • : Gratis parkeren in onze parkeergarage

Iedere dag van 11:00 tot 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Kok Experience

Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk en sfeervol gegeten. Verrassende presentatie van de gerechten! Als aanvulling op de kaart bij de Specials hebben we een vegatarische hamburger geadviseerd. Voor de vegetarische puber was er eigenlijk alleen een pannenkoek. Later bleek dat we wel hadden kunnen vragen om een vergetarisch gerecht wat niet op de kaart stond. Dus dat was te laat.
Erg lang moeten wachten op het nagerecht en geen tijd meer voor koffie omdat we een film hadden gereserveerd.
Ladeano's S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eten was heerlijk, zoals altijd vind ik kok een erg gezellig restaurant en het speelparadijs maakt 't helemaal af kan je als ouders lekker eten en drinken kids vermaken zich prima!
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Super lekkere brunch gehad...
Was erg sfeervol en gezellig.
Omdat we van plaatst moesten wisselen kregen we een heerlijke fles cava aangeboden vh huis.
Echt super top...
Zal er zeker vaker heen gaan
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijke brunch met de familie gehad. Ook de kleinkinderen tussen 5 en 12 jaar vonden het eten heerlijk. Alles lekker warm. Veel soorten drinken.
Stefan I.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De combinatie van het speelparadijs en het restaurant is helemaal prima. Voor de kinderen is het een feest dus voor de ouders automatisch ook. Tevens zeer positief dat er strak rekening werd gehouden met de gluten allergie van de kinderen en mijn vrouw.
René H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ideal voor gezin met kinderen . Aardige mensen.opstelling buffet kan handiger door het aan 2 zij den toegankelijk te maken . Beter voor de doorstroming.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben hier 2e kerstdag, een driegangenmenu gegeten met zes volwassenen en vijf kinderen. Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht viel tegen. Geen pepersaus maar een soort jus bij de varkenshaasmedaillons. Te weinig friet en bijgerechten voor zes volwassenen. Vlees dat of te doorbakken of nog te rood was. Een kerstpannekoek voor de kinderen die aan de kleine kant was waardoor we voor de grotere kinderen nog friet hebben bijbesteld. De service was overigens prima, onze klachten werden terplekke verholpen. Het dessert was heerlijk maar ook hier voor de kinderen wat karig. De entourage maakte een hoop goed, het speelparadijs was top alleen mogen de toiletten wel wat vaker worden schoongemaakt, die stonken. Wij hebben hier eerder heerlijk tapas gegeten dus we komen zeker terug, maar niet meer met de kerst.
Bridget65 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ontvangst en personeel is prima! doen erg hun best, de 'baas' zelf kwam persoonlijk een gesprekje doen wat erg leuk is!! Wij zaten in het 'drukke' gedeelte, in de speelhal. Het zag er niet erg sfeervol uit, fel licht en witte tafels. De grote ronde tafels waren op zich prima, maar hadden wat kleiner gemogen zodat je wat meer contact had met je tafelgenoten. Het licht werd gedimd als de twee mascottes voor de kinderen binnen kwamen. Het zou een stuk sfeervoller zijn als het licht de hele tijd wat gedimd was, en er b.v. rode tafelkleden op de tafels lagen. Wat meer aankleding met b.v. een aantal kerstbomen, gedimd licht en wat meer kleur op de tafels zou al veel beter zijn. Het eten was prima en de sfeer in het algemeen ook! we komen zeker terug!
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was veel te druk! Daardoor lang wachten bij het buffet. Misschien 2 buffetten maken of kiezen voor minder gasten. Vorig jaar waren wij er ook tijdens de kerstbrunch en toen werd er nog gezegd dat ze het niet wouden volproppen met gasten zodat het lekker overzichtelijk bleef.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e kerstavond heerlijk gegeten. En de kids vonden het geweldig!!
Lekker eten en spelen tegelijk.
En de volwassenen konden lekker even rustig nagenieten!!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hadden de pech een slechte plaats te hebben moesten veel mensen langs ons heen vonden we echt vervelend zijn ook eerder weg gegaan.
Maar eten was perfect
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijke kerstbrunch met familie gehad. Goede prijs/kwaliteit
Vriendelijk personeel. Leuke sfeer
Kids blij/ouders blij!
kirstenvanderweerd22 .
Eten was koud ...
Het warme gedeelte moest opgehaald worden in de keuken zelf en stond niet in bij buffet
Prijs kwaliteit vonden wij het niet waard
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Heel fijn dat het in delen geserveerd wordt. Steeds werd er even overlegd wat er op tafel kon komen. Er was meer dan dat we op konden. Uitstekende brunch gehad.
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
wij zijn heel positief over Kok Experience. Wij dachten bijv. dat het in het restaurant allemaal grootschalig was, maar alles is zo ingericht dat je toch een knusse eigen plek hebt en al het personeel is vriendelijk en let goed op!Alles in het juiste tempo. Ook het eten vonden wij leuk gepresenteerd en lekker! Wij hadden een combi met lasergamen erbij. Een absolute aanrader dus....
Monica T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, van de spareribs valt het vlees nog net niet van de botjes, echt verrukkelijk ! Hele fijne, vriendelijke, nette en correcte bediening.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met gezin bij kok experience, eerste instantie vriendelijk bediend. Hoofdgerecht hebben we niet lang voor hoeven wachten, toen we het eten op hadden is er aan ons geen aandacht meer besteed .
Wel aan de groepen die achter en voor ons zaten maar aan ons niks nada zero! We hadden nog zin in een toetje en wat drinken, maar na zo half uur 3 kwartier zijn we maar opgestapt met als doel een supermarkt om daar dan maar een lekker toetje op te halen . Zou haast zeggen dat wij niet interessant genoeg waren voor hun . Erg jammer en dit is voor ons een reden om dan maar ergens anders de volgende keer heen te gaan.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten maar dan.
Dan niets letterlijk en figuurlijk na een half uur opgestapt terwijl wij maar na 1 drankje en wat eten wel meer hadden gewild . Dus toen maar naar de supermarkt gegaan voor een toetje en wat drinken echt jammer. En dat terwijl het niet echt druk was en wel de groepen blijft bedienen waar we tussen zaten.
Ralf T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Voor echt lekkere spareribs moet je Kok zeker bezoeken. Dit gezellige restaurant met prima bediening heeft dit als specialiteit en donderdagavond kan je er onbeperkt van genieten. Dat hebben we met onze 8-koppige 'Spareribs Commissie' dan ook ruimschoots gedaan. Beide smaken zijn prima en niet overdreven gemarineerd. De kwaliteit van het gebruikte vlees is uitstekend. Wel zat er wat kwaliteitsverschil tussen de eerste en tweede lichting spareribs, maar dat had mogelijk ook te maken met de drukte. Absoluut een aanrader! Ook voor de andere gerechten en waanzinnig lekkere en uitgebreide deserts.
Carolien A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gezellig zeker in de kersttijd veel aandacht aan besteed Lady's day samen met een film leuk concept elke maand een belevenis