Koi Kawa

Rijnsburgpassage 2 2242 EW Wassenaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Koi Kawa

Aart V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Prima sushi. Je kunt beter telefonisch bestellen, wordt allemaal vers gemaakt in een klein keukentje. Aanwinst on Wassenaar
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Superverse, heerlijke sushi en sashimi. Vooral de sushi met krokante garnalen vonden wij voortreffelijk. Bediening was ook heel vriendelijk. Wij zijn net in Wassenaar komen wonen en komen hier zeker terug.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Vandaag trek in Japans eten. Op naar Koi Kawa. Na ruim een half uur wachten onze sushi set gekregen . Wat een teleurstelling. Matige ingrediënten en de rijst veel te vochtig. De smaak was al met al niet om naar huis te schrijven. Jammer van het eten.
Renevz .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
We halen hier altijd Sushi en het is echt heerlijk een echte aanrader beter dan de grote sushi ketens! enige puntje van kritiek is dat het soms even duurt voor het klaar is
Buitendedeureter2 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
De allerbeste sushi die ik ooit gegeten heb en ik heb heel veel sushi gegeten aangezien ik jaren in Azie gewoond heb. Het klopt dat je soms lang moet wachten maar dat komt omdat alles vers klaargemaakt wordt. Hier geen lopende band sushi. Het echtpaar dat het restaurant runt is heel hardwerkend en ontzettend vriendelijk.