Kohinoor of India

Oude Oeverstraat 7 6811 JX Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Kohinoor of India

Indiase kwaliteit

Kom binnen in Kohinoor of India en laat je verrassen met de aller lekkerste specialiteiten. Het sfeervolle restaurant is uitermate geschikt om een avondje te genieten. De gerechten worden bereide volgens traditionele recepten met de beste kruiden. Met de fijne service en gastvrijheid wordt het gegarandeerd een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Kohinoor of India

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Kohinoor of India

Karin K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Tot onze verbazing was er nu een verrassingsmenu. Vorige maand konden we alles van de kaart kiezen en werd 1 hoofdgerecht afgetrokken. Nu kregen we ieder 3 voorgerechtjes op 1 bord, vlees, kip en gefrituurde groente. Heerlijk, alleen het vlees was vrij pittig, terwijl wij mild gevraagd hadden.
Daarna werd de tafel volgezet met 1 schaal rijst, 5 soorten vlees (waarvan 2 op een gietijzeren plaat), 2 soorten groente en 2 kleine stukken naan brood. In 1 woord heerlijk, maar veel te veel! Er werd wel aangeboden om het mee te nemen. Daarna kon je een variatie aan nagerechtjes krijgen waaronder mango-ijs, maar wij konden alleen nog een kop thee op. Een aanrader.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Fijn restaurant, vriendelijk personeel, ruime zitplaatsen en heerlijk eten. Ijsdessert is een aanrader. Wij hebben genoten.
Matthijs H.
Eten was erg lekker!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Lekker gegeten. Niet lang wachten op je bestelling, goede uitleg over het eten. En prima prijs verhouding.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ze kwamen de borden al ophalen, terwijl we nog niet klaar waren.
Iets te snel dus waardoor het onrustig over kwam
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Goede uitleg van de kaart. Gast vrij en geen gehaast. Heerlijk gegeten gaan hier zekers nog eens terug.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wederom geweldig lekker gegeten (AH actie, gewoon van de kaart). Aanrader, we komen er graag.
Naomi C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het was lekker, we hebben niet lang hoeven wachten. Voor herhaling vatbaar.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Eten is prima, behoorlijke porties en divers. Met AH bon gaan eten, helaas geen a la carte zoals aangegeven maar menu van de chef. Dat vond ik een minpunt, maar dat is persoonlijk. Smaken wat flauw. Mijn vriend heeft wel lekker gegeten vandaar goed. Personeel erg vriendelijk maar wel wat traag in de bediening.
José H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We moesten lang wachten tot dat er iemand aan tafel kwam om te vragen voor een drankje. Bediening was wel erg vriendelijk en het eten was heerlijk.
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten, zowel de vleeseter, de vegetariër als de veganist heeft genoten van heerlijk kruidig eten. Een minpuntje; we moeste met z'n 5-en best lang wachten op ons eten, wellicht omdat we met twee AH bonnen kwamen eten? De vorige keren dat ik er was, was de service vlotter en beter. We komen zeker terug.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Zeer vriendelijke bediening. Het verrasssingsmenu was zeer gevarieerd, smaakte prima en was ruim voldoende.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Eten: lekker, smaakvol; aantrekkelijk op bord gelegd; voldoende grote van portie
Service: attent, vriendelijk, correct; er werd meerdere keren geïnformeerd of alles naar zin was.
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
We hebben echt heel lekker gegeten. Veel verschillende dingen geproefd, echt de moeite waard om een keer te doen!
S J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Het eten is erg lekker en je krijgt best veel voor wat je betaalt, geweldig!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Op gisteravond hier gereserveerd via IENS. Het was voor het eerst dat ik Yums kon inleveren, en zo €25 euro korting krijgen op de rekening.
Toen wij aankwamen deden zie hier verbaasd over, terwijl het duidelijk was aangegeven bij reservering.
Wij werden naar een bovenverdieping gebracht en in een hoekje gezet. Erg donker en ongezellig en zeer slechte doorgezakt stoelen
Tot onze verbazing kregen wij geen menukaart te zien, er werd ons medegedeeld dat we het Menu van de Chef zouden krijgen. Er werd gevraagd of we alles lusten.
Het voorgerecht werd rap geserveerd en was mix van kleine hapjes: stukje kippenvlees, onion bahji en een veg samosa. Goed op smaak maar wat lauw. Mogelijk omdat het druk was?
Hoofdgerecht waren twee verschillende currys, groente, rijst, naan en raita.
Wij lusten alles uit de Indiaase keuken.
Laat ik zeggen dat het niet slecht was, maar alles net te vlak van smaak.
Porties waren voldoende.
Er werd gevraagd of we nog een nagerecht wilden hebben. We zaten best vol en het zitten op deze stoelen ging pijn doen, dus nee.
De rekening werd opgemaakt en terwijl ik naar toilet ging betaald mijn man de nota. Hij krijgt de kwitantie, blijkt de Yums korting niet berekend te zijn.
Gevraagd is ze dit dan maar contant terug geven. Er werd door 3 man wat afgesmoesd, er bleek geen contant geld te zijn in kas (vreemd).
Mijn man laat zijn gegevens achter van de bank, er werd beloofd dat dit de andere dag of maandag teruggestort zou worden. U raad het al, nee dus. Na een paren dagen toch maar eens bellen: het briefje was zoek geraakt.
Inmiddels is vandaag het geld teruggestort.
Wat ik ook nog wil vermelden: achteraf zie ik op de website dat het Menu van de Chef inclusief nagerecht is voor het geld dat wij hebben betaald. Dat is ons niet verteld, en omdat wij geen kaart hebben gezien konden wij dit ook niet weten. Al met al voor ons geen reden om ooit terug te komen.
Indiaas eten is ons favoriet, en we hebben al vele zaken bezocht in NL en buitenland. Helaas kan ik geen goede recensie schrijven deze keer.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Genoten van een heerlijke Indiase maaltijd. We kregen een verrassingsmaaltijd aangeboden. Veel keus. Enig puntje is dat ze vergeten waren de Ah korting van de bon af te halen. Dit hebben ze netjes gecorrigeerd.
Adrie V.
Zeer vriendelijk personeel
T P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
door de AH-deal was prijs-kwaliteit erg goed, maar bij de originele prijs vind ik het erg prijzig voor "3 gangen" - dat komt met name door het wat karige voor- en nagerecht; combi van hoofdgerechten is heel erg goed!
Soenita D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Zeer goede bediening , veel eten en lekker.