Kohinoor of India

Oude Oeverstraat 7 6811 JX Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Kohinoor of India

Indiase kwaliteit

Kom binnen in Kohinoor of India en laat je verrassen met de aller lekkerste specialiteiten. Het sfeervolle restaurant is uitermate geschikt om een avondje te genieten. De gerechten worden bereide volgens traditionele recepten met de beste kruiden. Met de fijne service en gastvrijheid wordt het gegarandeerd een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Kohinoor of India

• MasterCard , Pin , Visa
9,1
7,2

Jouw recensie over het restaurant Kohinoor of India

Anita T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, gezellige ingericht restaurant waar we voor jaren terug ook al kwamen , goede en vlotte bediening, top avond gehad
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Fijn buffet, genoeg keus en variatie. Smakelijke gerechten.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk eten de ambience mag wel een opknapbeurt krijgen
Wij hadden wat last van kleine vliegjes maar het eten was super
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Super attente service, keileuke avond gehad.
Mardi D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bijzonder lekkere keuken. Het duurde wel lang eer je iemands aandacht had voor het bestellen van een drankje
M. D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Aardige mensen en attent. Heel vlotte bediening. Ik was met vriendin en we hebben genoten. Heerlijk eten, veel keus super! En goede prijs vonden wij. We gaan er zeker binnenkort weer eten.
liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
heerlijk eten! en aardig personeel.....ze mogen iets oplettender zijn om te kijken of je nog wat drinken wil bestellen, maar prima restaurant
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Altijd heerlijk eten !!!!
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Plezierig ontvangen en bediend. Lekkere Indiase gerechten. o.a. Lamb Raza, wat we niet eerder gegeten hadden en we komen in veel Indiaase restaurants. Leuk Indiaas sfeertje. Helemaal top.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Tijdje geleden maar heerlijk thali gegeten. Vis en vegetarisch en dan een beetje ‘shared dining’’. Met dal, spinazie met panir, kikkererwten, garnaal, sla, raita en bamatirijst. Allemaal kleine kommetjes en daarbij superluchtig lekker naan-brood. Het was nog lekkerder geweest als de beide thali’s nog di erger waren geweest. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet voor zo’n scherpe prijs. Ruim 50 euro met z’n 2-en inclusief een paar drankjes. Ja toch.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker buffet voor een betaalbare prijs.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goed gegeten en leuk gepresenteerd. Wel wat lang moeten wachten op een drankje maar het werd allemaal opgelost met een glimlach.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat hebben we hier fantastisch gegeten. Kleine slordigheidjes in de bediening die met een grote glimlach worden goedgemaakt: dan worden het spontaan pluspunten. Het eten is ronduit geweldig. Porties groot, kwaliteit uitmuntend. Decor wel ietwat gedateerd. Wij komen terug!
job B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was echt super!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was perfect. Maar we moesten meer dan een half uur wachten op onze tafel. Daarna duurde hè nog een kwartier voor iemand kwam om de bestelling op te nemen. Toen duurde het nog een half uur voor we iets te eten kregen. Om de drankjes moesten we zelf vragen. Niemand kwam vragen of het eten smaakte omdat we nog iets wensen. Wij zijn na het hoofdgerecht gaan afrekenen en zijn opgestapt.
Dus ondanks het goede eten was het een zeer teleurstellende ervaring.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Al 30 jaar "mijn" restaurant! De smaak is altijd goed. Ik heb veel vergelijk, De bediening is beter geworden: ik hoop dat dat blijft. De gerechten zijn goed: eindoordeel TOP wat mij betreft. Ik vrees alleen dat de kip "Plof-kip" is: ik betaal graag iets meer voor goede kip!
Lennart B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke en persoonlijke bediening. Eenvoudig ingericht.
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten, meerdere gerechten geprobeerd met een fris Kingfisher biertje er bij! Service van vriendelijke bediening was geweldig en maakte de avond zeer geslaagd.
Jurgen I.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
goed eten, heerlijke smaken. Bediening ok en bijna alleen maar engels...op zich geen probleem maar nl net effe relaxter...
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was een gezellig diner
Thanx