Kohinoor of India

Zandpoort 15 7411 BL Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kohinoor of India

6,2
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk Indiaas eten in dit restaurant. Keuze is enorm, zeker als de keuken nieuw voor je is. Er zijn wat selecties van de chef. Zelf hebben we 4 voorgerechten besteld om te delen met zes. Ging allemaal goed. De Indiaas biertje zijn lekker en past goed bij het concept. Het decor is wat oudbolig en krap.
Simonegraver .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wij zijn regelrechte fans van Indiaas eten en reizen naar Azië! Wij hebben op genoemde datum met 4 personen gegeten en de maaltijd was heerlijk. Ik heb naderhand per E-mail contact opgenomen met het restaurant maar helaas helemaal geen reactie ontvangen. Dit vind ik een minpuntje omdat ik graag één en ander zou bespreken.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten is prima en er is voldoende keuze. De huiswijn is er eentje die je bij de Sligro koopt voor €3,50 en hier 6 keer over de kop gaat. Bediening is niet echt flexibel. IJs in het menu ruilen voor koffie met likeur geeft een hoop gedoe ondanks een verwaarloosbaar prijsverschil. Je moet hier komen voor het goede eten, niet voor de bediening of de aankleding.
Mwk81 M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Echt heerlijk gegeten. Gevarieerde smaken en pittigheid. Supervriendelijke bediening. Aanrader: Indiaas ijs als toetje :)
DSaar .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Aanrader! Top gerechten, vriendelijke en correcte bediening en de sfeer - niet echt gedateerd ('classy' als je dit restaurant in India zou vinden) - en past in het totaalplaatje. Doet zeker niet af aan de kwaliteit van dit restaurant. Laat je hierdoor niet afschrikken, want het eten is geweldig, uitgesproken smaken, ruime porties, en even het idee weer in India te zijn. We komen zeker terug.
Alflie .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijke gerechten komen uit de keuken. Goede ingrediënten op smaak gebracht met de juiste specerijen. Ervaren bediening die er al jaren werkt en als een ingewerkt team overkomt. Ze krijgen snel het eten op tafel. Minpuntje is de sfeer, door het sterk verouderd interieur.
Neval .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Lekker eten. Snelle bediening, maar geen haastige obers langs je tafel.Rustige sfeer, prima bediening. Verraderlijk lekkere rode wijn. De verlichting zou beter kunnen, die is niet zo intiem. En de inrichting zou ook iets intiemer kunnen.
Onze kleding rook nadien wel enorm naar eten.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We eten vaker Indiaas - dit was een prima restaurant! Heerlijk gekruide garnalen, prima Jal-Ferezi en heerlijk knapperig en vers naan brood. Aankleding is wat oubollig, maar daar kwam ik eerlijk gezegd niet voor.
Hekel011 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Prima restaurant, beste Indiër in Nederland. Thalis zeer smaakvol, goede kwaliteit ingrediënten, met zorg bereid. Bediening vriendelijk en prettige ontvangst.
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We waren met 4 personen en hadden gereserveerd we hadden er eerder gegeten maar deze keer was een groot drama het was heel druk wat niet erg is maar de bediening en de keuken deden maar wat door de drukte . We kregen een Indiase snack alleen en na 2 uur was het voorgerecht er nog niet ze waren er geeneens aan begonnen we gingen daarom ook weg de service was ook slecht want ze kwamen ook niks over de tijden vertellen dat het wat langer kon duren en hadden tenminste een uur lang niet wezen vragen of we nog wat drinken wouden. de inrichting liet ook te wensen over. Kort gezegd ga daar niet naar toe als het druk is.
Christel H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Superlekker! Zowel vegetarisch als het vlees! Heerlijk brood :-) Lekker gekruid alles...vriendelijke bediening!
Zeker weten een aanrader, ook voor een eerste keer zijn er milde gerechten!!
David B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Ik houd van Indiaas eten. Voor mijn disgenoot was dit haar eerste keer - en ze was bijzonder tevreden met haar vleesgerecht en het proeven van de groentengerechten van mijn lievelingsgerecht, een 'thali' met een aantal verschillende kleine gerechten.
Ook genoot ze, net als ik, van het heerlijk verse 'naan'-brood.
De service was attent, doch moesten we twee keer vragen om zout.
Het ontbreken van groene thee als drankmogelijkheid ervaar ik - vandaag de dag - als een gemis.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Echt een van onze favoriete adresjes in Deventer. Hier eten we de heerlijkste curries die zijn overigens goed geprijsd dus niet te duur. De smaken zijn geweldig soms wel wat pittig. Lekker voor een snelle maaltijd
Monin .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Heerlijk gegeten bij Kohinoor! Dit is veel smaakvoller dan Thais, Indiaas had ik nog nooit gehad. Er zit meer beleving in de smaken. Lekkere schotel voor 2 laten klaarmaken door chef na wat wensen te hebben verteld.

Zeker een zaak om naar terug te keren. De uitstraling is supergedateerd, maar dat hoort het ook te zijn! Het klopt gewoon!
Evajade .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Het eten was lekker, met mooie harmonische kruidensmaken. Elk gerecht had ook zijn eigen specifieke smaak. De papadums en naanbrood werden vers geserveerd. De bediening was vriendelijk en bescheiden. Het decor vond ik eigenlijk wel grappig, met roze muren en groenblauwe stoelen. Het personeel vertelde, dat de pittige gerechten uit het zuiden komen en de milde gerechten uit het noorden. Leuk om te weten! De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed.
JanHerman .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Zelf een liefhebber van de Indiase keuken en eten was fantastisch goede bediening en prettige sfeer . Interieur mag wel een beetje aandacht hebben,.
Liesbethbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Gisteravond met mijn zus hier gegeten. Indiaas menuutje genomen Bengal-e-Khas (vegetarisch). Goede uitleg en vriendelijk personeel! We hebben gesmuld en ook de nan was heerlijk. Dit was de 2e keer dat we hier waren, we komen op zeker terug!
Rose M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Superlekker gegeten!
Met vrienden en hun kinderen en het eten is duidelijk uitgelegd zodat je geen pittige dingen aan de kinderen geeft. We hadden kip in gele saus - geen idee wat het was - maar we vonden het allemaal zalig. De nan smaakte ook goed en het lamsvlees in spinazie ook. Lekkere porties.
Een aanrader als je van Indiaas houdt.
Dutch K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Authentiek en heerlijk Indiaas eten met een uitgebreide kaart, super vriendelijke en correcte bediening in een nette zaak! Gaan hier met zekere regelmaat heen want nergens zo'n goed Indiaas restaurant!
Gerda118 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
De gerechtjes die wij hadden besteld smaakten veelal hetzelfde. Het was niet slecht maar had wat diversiteit verwacht. Het naanbrood smaakte wel super. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is wat gedateerd, deze mag wel weer een opfrisbeurt krijgen.