Koh-I-Noor

Meer informatie over restaurant Koh-I-Noor

• : Parkeerplaats & Valet parking

Frits V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk indiaas gegeten. alles is Indiaas, personeel, eten, de geur die er hangt het decor. Heerlijk eten en je waant je even in India. De buttery chicken is onze favoriet. We vinden deze zaak zo lekker en soms bestellen we zelfs eten voor bezorging. Zo haal je het restaurant in huis.
shazada .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Eten is echt traditioneel en lekker.
De gerechten zijn zoals het hoort goed pittig en veel masala.
Ben zelf Pakistaans en eet er vaak.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Gezellig druk Indiaas restaurant. Je proeft er de Indiase sfeer. De tram stopt voor de deur. De Paperdam en knoflooknan zijn prima, evenals de munt- en tamarindedip. Dipsausje op: je krijgt direct aangevuld. De Birriani rijst was heerlijk, maar de volgende keer neem ik hem vindaloo.
Verder wordt er prima wijn geschonken. Je begrijpt waarom het hier vaak druk is!
sohail .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Lekker Indiaas Chicken Tandoori afgehaald , verder Chicken Birjani.Goed indiaas gekruid

Snelle en vriendelijke service.

Goed ingericht

Sebastian D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk indiaas eten! Afhalen of eten in het restaurant. Ik ben vooral fan van de tika massala en tika tandoori. Eten is ook goed geprijst.
andressegovia88 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Leuk restaurantje net buiten de Jordaan tegen over de Westertoren met lekker eten, vriendelijk personeel, hier ga ik zeker nog eens andere gerechten proberen. De Vindaloo mag iets heter, dat w
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Heerlijk Indiase klassieke gerechten. Ouderwets klassieke bediening. Je kunt er prima vroeg in de avond terecht, ook handig als je logistiek aangewezen bent op een snelle verbinding met het CS, meerdere tramlijnen voor de deur.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Mijn favoriete Indiase restaurant in Nederland. Ik ben bij beide vestigingen meerdere keren geweest, maar ik vind de vestiging op de Westermarkt wat gezelliger. Het eten is er echt heerlijk. Het enige nadeel vind ik dat er voor vegetariers wat weinig keuze is. Ik mis bijvoorbeeld wat feestelijke gerechten zoals Malai Kofta of paneer uit de tandoor. Maar de curries, het brood en de mango lassie zijn heerlijk en genoeg reden om regelmatig terug te komen. Het enige nadeel is wel dat het vaak zo druk is dat er overal mensen staan te wachten in het restaurant om aan tafel te kunnen en verder staan te tafels vrij dicht op elkaar. Dit maakt heel rustig ontspannen dineren iets minder mogelijk.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Mijn favoriete Indiase restaurant in Amsterdam (met voorkeur voor de vestiging op het Rokin). Ik kom er al jaren en het blijft constant op een goed kwalitatief hoog niveau. Het eten is er gewoonweg heerlijk, de bediening prima en je zit hartje centrum. Het restaurant bestaat al heel lang en loopt (vanwege de locatie?) erg goed, dus reserveren is wel noodzakelijk. Wij zaten er afgelopen zaterdagavond met 7 personen in een bomvol restaurant en dat kan de bediening prima aan. Ik eet er eigenlijk altijd Saag Paneer, Nan en rijst, maar koos nu voor de Chana Masala en moet zeggen dat ik deze kikkererwten in kerriesaus toch ook wel heel erg lekker vond! Volgende keer, want die komt er zeker, wordt het moeilijk kiezen! Koh-I-Noor, fijn restaurant met heerlijk eten!!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Heerlijk gegeten en zeer gastvrij ontvangen. Beste Indiase restaurant in Amsterdam voor een schappelijke prijs. Stevige smaken: de Chicken Tikka Massala was top en de Chicken Dansakh ook heerlijk. De eigenaar was aanwezig en kwam even een praatje maken. De bediening is hoffelijk en zeer oplettend zonder opdringerig te zijn. De koffie toe kregen we van het huis.
AlexandraH2209 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
We hebben hier heerlijk, uitgebreid gegeten. De bediening is ontzettend vriendelijk, gastvrij en bovendien erg snel. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Reserveren is aan te raden!
Schiphol2014 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Top keuken! Vriendelijk en zéér gastvrij personeel. De inrichting van het restaurant is typisch Indiaas. Leuk maar de tafeltjes staan wel dicht op elkaar waardoor je wat minder privacy ondervindt. Verder is parkeren in de buurt van het restaurant een kostbare zaak. (Maar daar is het restaurant natuurlijk niet debet aan) Dus tip: lekker met de fiets of tram (stopt recht voor de deur)
maartje V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
na goede dingen te hebben gehoord eten van dit restaurant laten bezorgen. Het eten was om mee te begonnen niet heel warm, maar belangrijker het was ongelofelijk flauw. Er zat gewoon bijna geen smaak aan. Eens en nooit meer
Jehan .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Reserveren is een aanrader! Dit restaurant is op de Westermarkt vaak vol, met een rede.
Het eten is traditioneel Indiaas, geen fusion/ Michelin- maar gewoon oerdegelijk (net als het personeel). Fantastische klassiekers zoals kip Tikka Massala, goede tandoor en vers bereid.

Het mooie van dit restaurant is dat de bezorgservice (mits hij in uw postcodegebied komt) Chinese maten hanteert, waardoor u bij een ruime eenpersoonsbestelling genoeg voor twee personen/dagen heeft tegen een zeer schappelijke prijs.

De Peshwari nanbroden zijn overigens een aanrader!
johan H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Wij komen hier inmiddels al zo'n 12 jaar en het blijft lekker! Verschillende con-collega's in diverse steden geprobeerd maar nergens zo goed als hier.
Zeker een keer per maand komen we vanuit Amersfoort rijden om hier te eten!
Tevens ook onze vaste stek tijdens koninginnedag.
Mannen ga zo door, wij blijven genieten van jullie kookkunsten.
rowanne .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
ik kom hier inmiddels ongeveer 6 jaar en mijn vader 25 jaar. ik vind het eten echt heerlijk het personeel is uiterst netjes tegenover de klanten, ja het is vaak erg druk daarom is het verstandiger om te reserveren, maar drukte is ook een goed teken. het eten is gewoon perfect, zou nergens anders indiaas willen eten!
Filianne F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
In het hart van het toeristische gebied maar gelukkig kunnen de locals hier ook terecht. Prima eten, aardige bediening en goeie prijzen.
Eet M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Een paar dagen later bij Koh-I-Noor op de Westermarkt gegeten. Wat een hemelsbreed verschil met restaurant-xx! Alles perfect, geweldig subtiele smaken. Het restaurant zat dan ook stampvol en het enkele tafeltje dat leeg was, daar stond een bordje gereserveerd op. Hele Indiase families zaten er, een goed teken schat ik zo, en de eigenaar was oprecht aardig, bracht de Naan en de Pappadum zelf en vroeg hoe het met een van de gasten in mijn gezelschap ging. Deze vriendin van mij komt hier al 30 jaar en zweert bij dit restaurant. Dat vond ik aanvankelijk overdreven, maar nu ik er eens gegeten heb, begrijp ik dat wel.

Dit is het beste van de Indiase keuken. Alleen in Londen heb ik wel eens net zo goed gegeten. We kwamen er met een zeer voldaan gevoel vandaan, vanwege de perfecte kookkunst van de man in de keuken en helemaal vanwege de perfecte gastvrijheid van de eigenaar, die me zelfs aanbood dat ik in zijn huis in de Punjab kon logeren als ik er in de buurt kwam. (Ik ga binnenkort naar India, vandaar mijn plotselinge verhoogde frequentie van Indiaas uit eten).

Het decor krijgt een zeventje, omdat het niet bijzonder opvallend was, maar bovendien heb ik er helemaal niet echt op gelet, daarvoor was het eten te spannend! Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen. De prijzen zijn daarbij ook nog eens zeer redelijk (50 euro met zijn drieën!!). Maar gezien de drukte (op een doordeweekse dag) denk ik dat je moet reserveren. Dit is gastronomie in optima forma!
Els2005 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Enorm lekker Indiaas eten, vriendelijke bediening, leuke inrichting echt Indiase sfeer. Een aanrader is de butter chicken en chicken teriyaki! Voor mij is het de beste Indier in Amsterdam!
Catharina B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Wat oubollig decor, en ook erg op de toerist gerichte bedoening. Wel ongelofelijk profi bediening, echte horeca mensen die je het goed naar de zin _willen_ maken, altijd fijn.
Stevige gerechten, krachtige smaken, veel vleesgerechten, erg machtig allemaal maar van consistente kwaliteit